1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

2008 S5 4.2 V8

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Dannyboy_77, 23 Mar 2020.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Dannyboy_77

    Dannyboy_77 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    A4 2.0 Tdi 2009
    Salutare baieti si fete! Mi-am cumparat recent primul meu model S cu motor V8 cu cutie manuala. 80K mile(aprox. 128750 km)
    Pot sa spun sincer ca e singura masina in care nu simt nevoia sa ascult muzica ;)
    Orice parere si/sau impresie este bine venita !
     
    Marco_audi, cogdao, stefan550 și alți 10 apreciază asta.
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    O super jucarie, dar mie nu imi place culoarea exterioara si scaunul de la sofer. Cum poate sa fie distrus in halul acela cu un rulaj asa mic?! :uhm:

    Multi km inainte fara evenimente neplacute! Am avut un altul pe forum si era putin cam incapatanat la intretinere. :)
     
    Dannyboy_77 apreciază asta.
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Din cauza formei scaunului, te lovesti mereu de partea respectiva cand cobori/urci in masina.

    Mie mi se intampla zilnic la C6 cu interior sport.

    Ontopic : Intr-adevar motorizarea este ceva de invidiat (cu mici hibe) alaturi de cutia manuala. Nu stiu cum sta treaba cu taxele in UK dar sper ca merita. Culoarea este “moda” anilor 2008-2009, dar asta e mai putin relevant, important e sa iti placa tie.
    P.S 90% tind sa cred ca e colantata sau plastidip.
    P.S2 Scapa de MMI-ul ala, sigur gasesti un set complet la pret mai mult decat rezonabil, fiind in UK.
    Sa o stapanesti sanatos !
     
    Dannyboy_77 apreciază asta.
  4. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Frumoasa masinuta si o motorizare pe masura:applaus:(atunci cand nu face mofturi:)) sa o stapanesti sanatos si fara incidente! Ce nu inteleg e cum a putut comanda cineva un S5 dar fara sa opteze si pentru MMI , avand in vedere anul cred ca maxim se putea MMI 2g High, oricum mult superior fata de ce este acum pe masina. Dar bine, poate treci si asta pe lista de upgrade-uri:arco:
     
    Dannyboy_77 apreciază asta.
  5. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Sa o stăpânești sănătos!Motorizarea e una potenta in combinație cu acea cutie manuală e interesantă .cum spuneau si colegii acel MMI trebuie schimbat in rest mulți km fără probleme.
     
    Dannyboy_77 apreciază asta.
  6. Dannyboy_77

    Dannyboy_77 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    A4 2.0 Tdi 2009
    Va multumesc pentru mesaje. Ciudat intradevar ca cine a cumparat masina de noua nu a optat pentru o unitate Audi-Video mai complexa, in schimb are oglinzi rabatabile, hill hold, senzori parcare fata-spate. Unitate MMI 2G High aici pe ebay gasesti la 300 £ire. As putea sa pun dar nu prea ma intereseaza. Taxa de drum costa 570 £ire pe an. Masina este colantata cu folie negru mat. Asa am luat-o. Culoarea originala este quartz grey. As putea sa o decolantez. Ma mai gandesc, poate pe viitor ;)

    Am luat o masura foarte importanta de siguranta pentru modelele "S" si anume am relocat mufa OBD din motive lesne de inteles = furt.
     
    lowlife apreciază asta.
  7. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Bun venit!

    Tocmai ce m am despartit de s5 v8 acum 2 luni, vei gasi 25 de pagini cu peripetii daca rasfoiesti forumul.

    Regret putin ca am vandut o dar se va inlocui tot cu un v8, asta a fost motivul, vechimea ei.

    Una peste alta, sa te bucuri de ea, de acel sunet baritonal si nu ezita sa o tii la 4000+ rpm. De acolo se trezeste.

    Neaparat, in cazul in care nu ai facut-o deja, sa inveti sa sincronizezi turatia la retrogradare, altfel e prea puternica frana de motor si bulesti ambreiajul plus volanta. Pentru ca daca mergi linistit la 80kmh in a 6a si vrei sa depasesti iti trebuie a 3a, max a 4a. Ma rog , esti si intr-o societate mai civilizata, poate nu ai nevoie de din astea .

    Have fun! La asta e buna masina!
     
    stefan550, Dannyboy_77 și Mitiy apreciază asta.
  8. Element

    Element 4th Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2012
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A7 competition 2017
    Felicitari pt motorizarea aleasa, o sa ti smulga multe zambete cu siguranta. Incepem sa animam forumul ca prea e plin de 2.0 tdi cu accesorii S/RS:applaus:
     
    stefan550, Cosmin ZKG, Yoromica și alți 2 apreciază asta.
  9. Nemesis 31

    Nemesis 31 3rd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2010
    Locație:
    IN
    Masina:
    Audi
    In Anglia masinile de genul trec pe la mai multi proprietari. Cum te-ai plictisit de ea, o poti duce la garaj si primesti o oferta mai buna pt o alta tot prin sistem leasing, dar nu ca la noi.
     
    Dannyboy_77 apreciază asta.
  10. Dannyboy_77

    Dannyboy_77 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    A4 2.0 Tdi 2009
    lucianmarius
    Ai avut probleme cu schimbatul vitezelor, a 1-a, a 2-a si ocazional marche-arriere ?
     
  11. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Nu. Vezi ca a 1-a nu intra decat la viteze foarte mici. Are ceva sincronizator si daca nu e viteza mica nu intra. La plecare de pe loc trebuie sa intre perfect in a 1-a, in marche arriere. A 2-a nu are sincronizator sau cum s-o numi, mai ales ca duce pana la vreo 110 km/h.
     
  12. Dannyboy_77

    Dannyboy_77 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    A4 2.0 Tdi 2009
    Ideea e ca intra greu in orice viteza dupa ce o pornesc. Nu era asa cand am luat-o. Cu motorul oprit te joci cu schimbatorul, cum pornesc se schimba situatia. Nu stiu ce o fi.
     
  13. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    ambreiajul mai degraba ar trebui verificat.
     
    Dannyboy_77 apreciază asta.
  14. Dannyboy_77

    Dannyboy_77 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    A4 2.0 Tdi 2009
    Azi a vazut-o un mecanic si mi-a confirmat faptul ca ambreiajul trebuie schimbat. Sper ca nu e dusa si volanta pentru ca e cam scumpa. Ambreiajul+manopera m-ar costa intre 500-600£. Daca ar fi si volanta ajung usor la £1000
     
  15. Cain

    Cain 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A8 D5 55 TFSI 2020 ( CZSE )
    I-ati tu piesele fie de pe eurocarparts sau de pe autodoc. iesi mai ieftin
     
  16. Dannyboy_77

    Dannyboy_77 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    A4 2.0 Tdi 2009
    Pai, am un mecanic roman care mi-a zis ca cei de la garajul unde lucreaza iau piese de la Eurocarparts sau de la EPScarparts. Numai asa imi ofera garantie iar eu fara garantie nu ma bag ! EPS sunt un pic mai ieftini.
    Ambreiajul va fi de la LUK, altceva nu pun pe masina. Deabea marti deschide service-ul si deabea atunci imi va face oferta de pret. In orice caz manopera este £45 pe ora + pretul pieselor necesare. Lucrarea dureaza intre 7 si 9 ore
    Service-ul intotdeauna are reduceri la cumpararea de piese.
     
  17. Cain

    Cain 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A8 D5 55 TFSI 2020 ( CZSE )
    Sunt banditi, ei iau discount de garaj dar pe tine te ard pret intreg. Plus, daca ai cumpara din acelasi loc de unde cumpara si ei, dar discount aplicat tie. Eu zic sa te " tiganesti " si sa nu lasi dupa ei ca in vremurile astea si ei duc lipsa de clienti si nu isi permit sa piarda client la un asemenea job. E doar un sfat.
     
    Ultima editare: 10 Apr 2020
    stefan550 apreciază asta.
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poti lua si tu cu acelasi discount, trebuie doar sa platesti un abonament lunar sau anual (numai stiu exact cat si cum).
     
  19. Dannyboy_77

    Dannyboy_77 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    A4 2.0 Tdi 2009
    Eu va inteleg baieti si va cred pe cuvant dar mecanicul e baietas, chiar el mi-a spus de discount si am verificat preturile pe ambele site-uri. Daca imi vine cu balarii nu ma bag. Mai cunosc si alti mecanici cu care am mai lucrat si merg la ei. Solutii exista
     
  20. Cain

    Cain 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A8 D5 55 TFSI 2020 ( CZSE )
    Multi romanasi mecanici lucreaza la sefi indieni, care sunt cei mai scartari oameni in Anglia si daca nu ma insel, in lume. Eurocarparts de Pasti, au reduceri de pana la 50%, Iti cumperi tu piesele si economisesti bani frumusei. Tepari sunt mai multi decat mecanici. Bafta.
     
    Dannyboy_77 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta