1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

2011 Audi A7 3.0TFSI Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de andrei91gl, 17 Noi 2020.

  1. andrei91gl

    andrei91gl 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    2012 Audi A4 Allroad CAGB / 2011 Audi A7 3.0TFSI CGWB
    Salutare tuturor !
    Dupa doua Seat-uri Leon Cupra , 1M si 1P am facut pasul la categoria "grea" si mi-am luat o masina care mi-a placut dintotdeauna , Audi A7 cu motorizare evident benzina.
    Am cumparat-o acum 5 luni din Germania , avea 244000 km cu toate reviziile la reprezentanta.
    Ca dotari are mai mult decat mi-am dorit , faruri full led , scaune cu masaj si ventilatie , soft-close usi+portbagaj , trapa , ACC, keyless Go&entry , suspensie perne , etc. Din pacate nu am poze cu interiorul dar este din piele crem.Voi reveni cu poze dupa ce o voi spala.

    De cand am cumparat-o i-am schimbat pompa de apa , pompa de apa auxiliara , termostat , epuratorul impreuna cu toate garniturile de la supercharger , deja de 2 ori uleiul iar uleiul din cutie l-am schimbat la reprezentanta imediat ce am cumparat-o.

    Rotile de vara sunt pe 20 iar cele de iarna sunt pe 19. Am trecut deja la rotile de iarna si am incaltat-o cu Nokian WR A4.
    I-am schimbat galeriile de evacuare cu serpisori si fulia de la Supercharger cu una de la Revo. Singurul lucru pe care il regret a fost cu galeriile pentru ca odata cu ei a trebuit sa scot catalizatoarele originale pentru a le monta si odata cu demontarea lor a aparut un miros puternic de la evacuare. Am comandat deja alte catalizatoare pe care le voi monta pe downpipe-uri pentru a scapa de miros.

    Acum o saptamana i-am facut si resoftare la motor + cutie , rezultatul fiind ok pentru pretentiile mele.Probabil dupa ce voi termina evacuarea + filtru de aer K&N in carcasa + furtun admisie aer siliconic voi scoate inca vreo 10-15 CP.
    Masina a scos 415 CP masurati pe dyno.

    Cam atat cu prezentarea deocamdata , pentru moment astept toate piesele din puzzle pentru a finaliza evacuarea :)
     
    Oudi, LupuGalben, Paul_24 și alți 15 apreciază asta.
  2. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    E ce trebuie :icon_thumright:
     
  3. Andu333

    Andu333 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7.5 2017 3.0 TDI -CRTD- 272 CP
    Arata foarte bine, sa o stapanesti sanatos! Cred ca i-ar sta si mai bine cu S line exterior:eyebrows:
     
    dvr apreciază asta.
  4. andrei91gl

    andrei91gl 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    2012 Audi A4 Allroad CAGB / 2011 Audi A7 3.0TFSI CGWB
    Multumesc ! Sunt convins ca ar arata dar deocamdata urmeaza alte prioritati. Am vazut un pachet exterior S-line de vanzare la un pret bun dar incerc sa ma abtin :)
    Am si vreo doua poze de cand a fost la o curatare de interior. Stiu, trebuie schimbat urgent volanul dar este greu sa gasesc in 3 spite cu incalzire.
     
    Oudi și bobalex18 apreciază asta.
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  6. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Sau renunti la incalzire si iti iei unul tesit de RS sau ceva de generatie mai noua TTRS sau R8:eyebrows: o asa masina ar merita unul
     
    bobalex18 apreciază asta.
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
  8. andrei91gl

    andrei91gl 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    2012 Audi A4 Allroad CAGB / 2011 Audi A7 3.0TFSI CGWB
    Din câte vad nu are încălzire :(. As pune chiar și negru, nu cred ca ar arata urat. Dar nu am găsit la vânzare cu încălzire și 3 spițe.
     
  9. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    @andrei91gl sa stapanesti sanatos si fara incidente masina. Arata foarte bine - culoarea e speciala, la fel si interiorul!
    Iti recomand si eu precum colegii pachetul S-line exterior. O va schimba total. Eu am facut pe un A6 acest lucru si ma bucur enorm de pas.
    Legat de volan, intr-adevar sunt rare si scumpe, mai ales intr-o stare foarte buna. Dar cu rabdare vei gasi unul (am facut si eu aceasta modificare - este buna dar nu se compara cu S-line exterior totusi - are un mult mai mare efect aceea). Spor :)
     
  10. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    foarte frumoasa masina si evident cu un motor misto :). Mie imi place chiar si fara S-line, A7 ramane in continuare un design actual si cred ca va fi asa mult timp de aici incolo.
     
    AudiFannn și MDU apreciază asta.
  11. andrei91gl

    andrei91gl 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    2012 Audi A4 Allroad CAGB / 2011 Audi A7 3.0TFSI CGWB
    Si mie imi place cum arata chiar si fara S-line, nu as fi absurd sa zic ca nu imi place S-line dar deocamdata este ok si asa.
    Pragurile nu imi plac deloc la modelul stock , sunt prea inguste si par bagate sub masina , iar de cand am pus distantiere parca ies prea mult rotile spate in afara pragurilor.
    Nu stiu daca sa pun de S-line sau de RS7 ca sa dispara gap-ul de care am spus mai sus.
    In alta ordine de idei , avand in vedere fostele masini e clar ca si asta va suferi modificari la exterior , chiar daca ma mint ca nu :)
     
  12. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Foarte tare , același motorizare ca a mea ! Mult succes la modificări !

    P.S.:

    Am avut aceiași dilema și am optat pentru pachetul RS7.
     
    andrei91gl apreciază asta.
  13. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    @andrei91gl . Ca si completare la textul de mai sus . Ai diferențial sport ? Dacă da, mai ai acolo doua uleiuri , și nu uita de cel de la compresor care trebuie schimbat mai des , mai ales după Stage 1 .
    Din curiozitate , mi se pare cam mică puterea cu fulia mică , la mine a ieșit 410-411 doar cu Soft simplu in prima etapa . Cu catalizatoarele Off și admisie ar trebuii sa ajungă in jur de 440-450 . Vezi sa nu pierzi presiune pe undeva , posibil sa fie lăsată așa de tuner .
     
    andrei91gl și MDU apreciază asta.
  14. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Andrei,felicitări,ai o mașină foarte frumoasă, un pachet ieșit din comun! Cu siguranță nu te vei plictisi repede de ea la ce planuri de viitor ai expus, în plus motorizarea asta iți pune mereu zâmbetul pe buze.

    A făcut @mik15, dacă nu mă înșel, un dyi pt curățarea depunerilor de carbon din galeria de admisie. În plus la rulajul pe care-l are mașina este recomandat să mai înlocuiești câte o garnitură pe ici-colo. Acum ca ai și soft ar fi o idee buna sa cumperi un set de bobine noi și niște bujii NGK, mai reci, la care sa le poți ajusta gap-ul. Erau niște recomandări pe forumuri externe, am făcut și eu treaba asta la 3.0 TFSI după soft și mergea mai rotund, mai bine, însă nu mai rețin exact modelul ca sa ți-l pot recomanda.
    Pe partea de galerie de admisie vei căpăta un sunet mai frumos și vei auzi compresorul mai bine dar ai sa simți un plus de ușurință cu care mașină va urca în ture odată ce adaugi filtrul și siliconul.
    Sunt niște motoare deosebite însă ca să beneficiezi de toată puterea și rafinamentul lor...e de muncă, dar merită.
     
    skiper, andrei91gl, jooopy1 și încă o persoană apreciază asta.
  15. andrei91gl

    andrei91gl 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    2012 Audi A4 Allroad CAGB / 2011 Audi A7 3.0TFSI CGWB
    Multumesc ! Initial , dupa ce am montat galeria si am sesizat mirosul acela de evacuare libera nu am putut sa ma impac cu ideea si am montat la mijlocul evacuarii doua catalizatoare perfect cilindrice , acelasi model , ambele de pe 2.0TFSI tocmai pt a scapa de miros.
    Totul a fost ok , pana am facut soft , deja de la sesiunile dyno se vedea o funingine alba care iesea pe tobe , drept dovada erau mult prea restrictive. Ca atare , azi dupa 2 saptamani au sarit primele bucati de catalizator pe tobe.
    Asadar am comandat materiale pentru alte downpipe-uri pe 63. Catalizatoarele vor fi universale Pilot metalice , intermediare Magnaflow pe downpipe-uri urmate de o intermediara Milltek inainte de finale.
    Cred ca aceste catalizatoare au restrictionat puterea scoasa pe dyno .
    Referitor la galeria de admisie , am schimbat absolut toate garniturile cand am demontat compresorul. Surprinzator , depunerile de pe supape nu erau de speriat , cu mult mai curat fata de vechiul 2.0TFSI . O sa caut ce bujii trebuiesc comandate acum cu noul soft. Aveti idee daca furtunul siliconic pt admisie poate fi gasit si prin Europa pt A6/A7 ? Parca nu as astepta atat de mult pt cel din America de la rkxtech.
     
    skiper și stefan550 apreciază asta.
  16. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Salut : Rkxtech am pus eu , o mare porcărie , ajunge cam in 3 sapt , nu se merita , cu toate ca e făcut pentru A7 e puțin scurt , nu prinde cum trebuie la gurile de clapeta și carcasa filtrului , cred ca trebuiau 2/3 cm in plus . Plus ca e restrictiv , pleacă mare de la filtru și se îngustează către clapeta . Eu vreau sa fac ceva Custom acum cu 90 din filtru pana in claapeta și acolo sa pun reducție . Poți da un ochi la mine la prezentare .
    In rest numai de bune !
     
    andrei91gl apreciază asta.
  17. andrei91gl

    andrei91gl 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    2012 Audi A4 Allroad CAGB / 2011 Audi A7 3.0TFSI CGWB
    Am vazut la tine pe topic. Foarte frumoasa masina.Sa o stapanesti sanatos !
    Initial am zis sa incerc ceva facut special pt masina dar cred ca si ceva custom ar trebui sa mearga.M-am gandit exact ca si tine dar am zis sa nu influenteze cantitatea de aer care ajunge in clapeta , cu toate ca nu are debitmetru pe traseu.
     
    jooopy1 apreciază asta.
  18. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Clapeta este calibrata sa închidă și sa deschidă la un anume debit de aer. Problema este atunci când cerința e mai mare decât poate duce /induce kitul respectiv (limitarea ei), atunci mașina având un debit insuficent automat scoti o putere mai mică. Dacă vrei RKX-ul putem vorbi, are 2 luni al meu .
    Părerea mea și a tunerului: mai mult aer mai mulți cai. Poate sa dozeze mai bine benzina, timingul, etc.
     
  19. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    admisia eu am facut-o custom cu furtun siliconic pe capete si teava de aluminiu la mijloc, in mare am respectat aceleasi dimensiuni ca si cel original, la un cap ai 90 si la supercharger ajunge la 80 parca, daca le mai retin bine, desi overall ca si volum sigur e mai mare acesta.
     
  20. andrei91gl

    andrei91gl 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    2012 Audi A4 Allroad CAGB / 2011 Audi A7 3.0TFSI CGWB
    Cam asa ceva as vrea sa fac si eu. Voi masura maine , inainte de a duce masina la modificat evacuarea. Multumesc de sfat !
     

Distribuie pagina asta