1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A3 2.0 TFSI quattro Lava Grey

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de clau42018, 30 Mar 2019.

  1. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Eu pt turbina hibrid sau reconditionare am restrans la TurboSpec si Geremi Garage (https://www.facebook.com/dzeremigarage/), probabil voi merge la TurboSpec. Cu ei lucreaza http://gregor10.pl :)
    Preturile de le zici tu mi se par halucinante. Cu 3800 lei treci la K04, e ~2000lei una in stare buna spre f buna.

    Evacuarea cat-back custom pt mine nu are niciun sens - pune turboback cu catalizator sport, altfel mi se par bani aruncati pe o partzaiala din care nu castigi nimic. Sau pune o teava dreapta in loc de toba intermediara si tot aia e.
    Kline fac evacuari dupa ureche care ies cum ies, daca mergi la ei insista sa stabiliti de la inceput ce si cum trebuie sa se auda, cat drone accepti.
     
    stefan550 și clau42018 apreciază asta.
  2. clau42018

    clau42018 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 2.0 TFSI quattro
    Probabil a vrut sa scape de mine repede baiatul care se ocupa de upgrade la AVD, de mi-a zis pretul ala, l-am prins cam ocupat cred.Oricum am intrebat mai mult informativ, inca nu eram decis ce sa fac si vroiam sa cunosc pretul pentru toate variantele disponibile.
    O sa ma mai interesez in legatura cu evacuarea, ma gandesc ca astea cu clapeta sar de 4000-5000 lei, nu?
     
  3. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Alea sunt preturile la AVD. O turbina dupa care eu ma uit e ~ 1000 de euro.
     
  4. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    O evacuare dubla fara clapete avea pret de lista 3800 lei acum 3 ani. Discounturile oferite sporadic erau 15%.
     
    stefan550 și clau42018 apreciază asta.
  5. clau42018

    clau42018 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 2.0 TFSI quattro
    Va salut.
    In weekend am facut in jur de 900 km prin tara.Am plecat din Bucuresti spre Transfagarasan - Balea Lac - Avrig.La dus am avut un consum de 10.5, problema a fost la Balea Lac, unde mai mult am stat pe loc.Apoi din Avrig am mers spre Sibiu - Sebes - Transalpina, toate bune si frumoase, peisaje spectaculoase...doar ca nu am alimentat inainte de a intra pe Transalpina in ideea ca o sa alimentez la Novaci.Initial am vrut sa mergem spre Ranca, Novaci, doar ca pe varful Transalpinei, spre Ranca, era mare etapa de drifturi, circulatia inchisa intre orele 14-19...benzina pentru 30 km :) dupa niste nervi, am golit un bidon de apa si m-am dus sa cer niste benzina oamenilor cu pricina , cu ocazia asta tin sa ii multumesc lui Claudiu Adam si echipei lui pentru bunavointa de a ne da 7 litri de benzina.Dupa peripetia asta ne-am intors spre Obarsia Lotrului - Lacul Vidra - Voineasa (unde ni s-a spus ca exista benzinarie, iar cand am ajuns acolo am aflat ca duminica inchide la ora 16, daaar cu cei 7l de benzina am ajuns pana in OMV'ul din Calimanesti fara sa intram pe rezerva).Drumul Obarsia Lotrului - Vilele Vidra este cam nasol, dar reparat pe alocuri, cred ca mi-a dat dauna la o bieleta ceva, se aude un tacanit pe stanga cand mai iau cate o groapa/canal.
    La intoarcere am avut consum de 9.5 :)
    Masina parca este facuta pentru drumurile astea, s-a comportat super ok, pleaca foarte usor din rampe cu inclinatie mare, pe curbe este geniala.Era sa o si patim de vreo 2 ori, la coborare de pe Transfagarasan se aglomera foarte rau pe serpentine, la un moment dat circulatia s-a oprit brusc in curba, vizibilitate 0...masina s-a oprit imediat, am pus avariile si vad un passat break care vine cu o mare viteza din spate...s-a oprit la cativa cm cu scartait de roti, avea masina plina si viteza destul de mare la vale.Apoi cand am urcat pe Transalpina, se aglomera pe serpentine la urcare si se statea bara la bara...tot felul de oameni cu toate harburile de masini pe acolo, ceea ce ii pune in pericol si pe ceilalti.

    Am facut 5500 km de la revizie si am completat cu 700 ml ulei, din ce am citit este normal.
    Cu ocazia asta am ajuns la 160.000 km, masina este la prima tinerete, nu da semne de oboseala :)
    Per total drumul a fost foarte bun - mai putin partea cu Obarsia Lotrului, trebuie sa mergi mai haotic ca sa eviti craterele, bine ca e liber pe portiunea aia.
    Vizitati Poiana Sibiului, locul si oamenii sunt de vis! Recomand sa va plimbati duminica la pranz, o sa va intoarceti in timp cu mult.

    1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg 7.jpg 8.jpg
     
    paul14, LucianP, Ionut Stancu și alți 5 apreciază asta.
  6. clau42018

    clau42018 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 2.0 TFSI quattro
    Aseara am reusit perfomanta de a face accident in sensul giratoriu :confused: , cel de pe centura, de la chiajna/rosu.Circulam pe banda a doua cand am intrat in sens si vroiam sa merg inainte (putin la dreapta), sensul mai are o iesire in stanga, iar cel care circula pe prima banda a vrut s-o ia la stanga...si a luat-o in mine, la iesirea din sens...politistul i-a dat lui dreptate, in fine, eu am iesit mai sifonat...cu alte cuvinte, trebuie sa gasesc o usa dreapta prin dezmembrari.

    Azi am facut revizia, la 163000, fix la 8000 km de la ultima revizie.
    Filtru aer MANN - 53 lei
    Filtru polen MANN - 27 lei
    Filtru ulei MANN - 47 lei
    Ulei Valvoline SynPower MST C3 5W-40 - 165 lei / 5l
    Tachet pompa inalte FEBI BILSTEIN - 97 lei
    Burduf cap planetara spre roata SPIDAN x2 - 106 lei
    Cost total revizie + manopera: 850 lei

    Pe langa astea, mai sunt de schimbat: O-ring pompa inalte, bucsa bascula aluminiu, bielete directie si capete de bara.
    In cei 8000 de km (majoritatea in oras) am completat cu 1.2l ulei.
    83ef43b0-4faf-4221-8c40-cc18196e408f.jpg 4303d4ef-91da-466b-93a6-7c5c20b88f3c.jpg 566244f3-8944-4348-b205-ae7a1e061206.jpg e5f8e97b-5a0e-4a92-bc6d-424df3d1d9f4.jpg
     
    Ultima editare: 21 Sep 2019
    lowlife apreciază asta.
  7. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    @z1daru ce vorbeam pe grup?

    Polițistul are dreptate, cine a schimbat banda de deplasare?!
     
    stefan550, lowlife, clau42018 și alți 2 apreciază asta.
  8. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Politistul i-a dat lui dreptate pentru ca sensul giratoriu e tot un drum cu 2 benzi. Ai schimbat banda nu te-ai asigurat.. o sa iti fie invatatura de minte , in rest tabla se repara! :)
     
    Ultima editare: 21 Sep 2019
    bobalex18 și DaNNinho apreciază asta.
  9. clau42018

    clau42018 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 2.0 TFSI quattro
    Asta este, ne-am inteles amiabil si am plecat mai departe.Este vina mea ca nu m-am incadrat cum trebuie, dar nici el nu cred ca a procedat corect.
    Cu rosu sunt eu, ca sa intelegeti mai bine.
     
  10. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Aaaaa...daca a fost așa....trebuia să spui de la inceput....tot tu ești vinovat :)))).
     
    DonDoneL, stefan550, smurff și încă o persoană apreciază asta.
  11. clau42018

    clau42018 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 2.0 TFSI quattro
    Intr-un final mi-am dat seama.Pe moment, de la nervi, aproape il convisesem pe om ca el a fost vinovat :).
    Asta e...graba strica treaba cateodata.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  12. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    A fost doar vina ta, el a procedat foarte corect, tu trebuia sa ii acorzi prioritate. Bine ca nu e mai grav, sper sa o repari ușor și fără un cost foarte mare. Succes.
     
    clau42018 și smurff apreciază asta.
  13. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Din nefericire nu stiu sa se pedepseasca incadrarea gresita in giratoriu. Poti sa intri pe banda 1 si sa te invarti pana iti vine rau, ai prioritate :)
     
    smurff apreciază asta.
  14. clau42018

    clau42018 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 2.0 TFSI quattro
    A fost vina mea, știu asta. Dar cat timp am stat acolo n-am văzut pe nimeni care sa procedeze ca el, în schimb multi fac prostia pe care am făcut-o eu. Este primul "accident", ne-am înțeles la o suma de bani și aia a fost.
    Acum cred ca cel mai ok ar fi sa iau usa direct, decât sa merg cu asta la îndreptat și vopsit. E puțin îndoit și pragul, sper sa se poată îndrepta.
    Dacă as găsi usa pe culoarea mașinii, as vopsi-o la primavara integral, dar dacă nu găsesc...pot sa o vopsesc prin noiembrie, ceea ce nu știu cat este de indicat.
     
  15. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Faptul că educația rutieră exista sau nu, este altă discuție. Nu înțeleg de ce i-ai dat bani, trebuia asigurarea.

    Ai mari șanse să găsești ușa, dar vorbește pentru inceput cu cineva care se pricepe. El îți va spune cum e cel mai bine
     
  16. clau42018

    clau42018 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 2.0 TFSI quattro
    Baiatul nu a avut foaia aceea de la asigurare, iar eu nu am avut asigurarea printata.Si mi-a dat de inteles ca mai bine ne intelegem, eu ma grabeam putin, el vroia sa ajunga acasa...i-am dat 150 lei.
    f48f72e0-52bb-4a0c-809b-6226a643ea3e.jpg 83b628ff-bd22-4777-a102-19438ac5d4f3.jpg
     
  17. clau42018

    clau42018 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 2.0 TFSI quattro
    Va salut!
    Intre timp am mai schimbat cateva piese la masina, de cateva zile se aud niste scartaieli groaznice cand franez, tramvaiul e mic copil pe langa mine.
    Drept urmare am decis sa schimb discurile si placutele pe fata, am luat Zimmerman ventilate si perforate si placute Jurid White. Am scapat de scartaitul urat pe fata, dar tot se aud cele de pe spate, Brembo discuri si placute, schimbate acum cateva mii de km. Ma bate gandul sa iau tot Zimmerman si Jurid si pe spate, poate scap definitiv de scartait.
    Intr-o zi m-am trezit iar fara antigel, era vasul aproape gol si balta pe la distribuitorul de apa. Din pacate nu m-am uitat mai bine nici eu si nici mecanicul, am zis ca e distribuitorul de apa, pe care l-am schimbat anul trecut. Am comandat alt distribuitor de apa, dar buba era clema de la sonda de apa, cea din plastic ca o agrafa. Cred ca a plesnit din cauza presiunii, ca era indoita putin unde s-a rupt. Cu ocazia asta am depistat si o mica scurgere de ulei pe la capacul de la tacheti.

    Am schimbat in total asa:
    Disc frana Zimmerman x2 - 612 lei
    Set placute frana Jurid White - 260 lei
    Burduf planetara (din nou) Spidan - 55 lei
    Bielete directie Lemforder x2 - 150 lei
    Cap bara Lemforder x2 - 170 lei
    Bucsa punte aluminiu Lemforder x2
    Garnitura pompa inalte Skoda - 20 lei
    Supapa suprapresiune rezervor Bosch (eroare purge flow) - 65 lei
    Distribuitor apa - 105 lei (am ramas cu el, daca e cineva interesat pm)

    + cauciucuri de iarna Continental WinterContact TS850 225/45/17 pe la inceputul lui ianuarie (masina a stat toata luna decembrie).

    Mai am de schimbat bielete antiruliu (&@#$ firea) capac tacheti si o ring sonda temperatura lichid racire. Mai vreau sa fac si revizia la haldex, l-am intrebat pe fostul proprierat si nu a facut-o niciodata, peste 3000 km trebuie sa ii fac si schimbul de ulei si filtre asa ca voi face revizia generala atunci. In 5000km am completat cu 1,3 l de ulei, e ok chiar si cu pierderea depistata astazi, asa ca voi merge tot pe Valvoline Synpower 5w40 full synthetic. Astept sa gasesc o usa la un pret decent, apoi o sa intre la vopsit dupa ce se mai incalzeste putin afara. Ma batea gandul sa o fac alta nuanta, dar imi place culoarea masinii desi este mai pretentioasa si nu arata deloc bine cand e jegoasa :))
    1.jpeg WhatsApp Image 2020-01-25 at 20.01.08 (1).jpeg WhatsApp Image 2020-01-25 at 20.01.08.jpeg WhatsApp Image 2020-01-25 at 20.01.08 (2).jpeg
     
    cogdao apreciază asta.
  18. clau42018

    clau42018 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 2.0 TFSI quattro
    Astazi implinim un an!:arco:

    Intre timp...

    03.2020

    revizie cutie si haldex
    am luat ulei original VAG pt cutie manuala - 3l si Ravenol AWD-H Fluid 1l pt haldex (93 lei)
    Usa dreapta pe culoare (500 lei)
    Bieleta antiruliu LEMFORDER x2 (180 lei)
    Filtru combustibil MAHLE (75 lei) - nu a fost schimbat niciodata la cum arata
    Filtru aer BOSCH (79 lei)
    Filtru ulei MAHLE (59 lei)
    Filtru aer habitaclu MAHLE (70 lei)
    Ulei Valvoline SynPower Xtreme MST C3 5W-40 5l (165 lei)
    Capac tacheti - pierdea ulei
    placute frana spate bosch si cabluri frana de mana (in iarna a ramas blocata frana de mana, am mers asa si s-a tocat o placuta pana la metal, de aici si scartaitul)

    + r18 "Le Mans"

    Urmeaza zilele astea:

    flanse amortizoare LEMFORDER x2 (170 lei)
    burduf amortizor x4 (97 lei)
    Arcuri Eibach Pro-Kit E10-15-007-09-22 (684 lei)
    Ceas presiune turbo Turbosmart 2 bari (250 lei)
    Admisie pe 76 cu adaptor bartekmotorsport si filtru pipercross (700 lei)

    tot am eroarea cu purge flow, daca anulez canistra cu carbon cat de tare se simte mirosul de benzina? s-au verificat toate conductele, am schimat supapa de suprapresiune..
    a5.jpeg a4.jpeg a3.jpeg a2.jpeg a1.jpeg er.jpeg er2.jpeg
     

Distribuie pagina asta