1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A3 8L 1.8T AGU aka sacul fara fund ...

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de vlad_vpv, 2 Dec 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. TTs

    TTs pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Nu stiu daca am spus,un tip din Olanda a scos 360cp cu turbina asta.
    Ambreiajul cu 6 pukuri ceramic este f pretabil pt un dailydrive,este aproape ca unul stock;alea cu 3 sau 4 pukuri este jale cu ele,are un priten pe o honda cu 3.
     
    dasefx1980 apreciază asta.
  2. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Si...altfel cu o mai duceti? Presupun ca la mare sau cine stie ..printr-un fel de Thassos si voi.

    Eu ..nu, nu am renuntat dar nici plecat nu sunt, doar ca recent m-am tinut de cuvant si m-am ales cu multe cutii si cutiute, pregatit de rezolvat articulatii si swap cutie cu:

    - Pivoti
    - Bucse pline mari si mici bascule
    - Bucse bara stabilizatoare
    - Capete bara
    - Bielete antiruliu
    - Flanse si rulmenti amortizoare
    - Bucse cadru H
    - Bucse punte spate
    - Ulei cutie 3L
    - Kit ambreiaj masa simpla kevlar
    - Rulment presiune
    - Bujii NGK BKR7E
    - Kit curatare filtru K&N

    ..urmeaza sablat si vopsit electrostatic bascule, iar intre timp s-a facut si immo off pe ECU de BAM..si din pacate soft-ul mai dureaza

    @TTs o veste buna treaba cu olandezul, dar eu din experienta anterioara vreau sa fiu putin mai sceptic, nu de alta, dar nu vreau sa am parte de vreo dezamagire :)), cred ca imi voi lua de backup un FPR de 4bar, sa am in caz ca e putina bezinica.. In orice caz, e frustrant tare, ca ma vede motociclistul ca pleaca bine calimara mea pe 1,2 ...si vrea sa se dea..si ce sa vezi...1 trage 2 trage - detonatie - trage ..hai las-o balta :))

    vorba aia ..."o poza cat ..." 2500 de ..nu cuvinte, lei.. :))
     
    Ultima editare: 18 Aug 2018
    stefan550, TTs, zamolxez și alți 8 apreciază asta.
  3. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    A venit si momentul sa mai scap de niste chestii de prin casa..de pe sub masa, de pe sub mobila, de prin debara...si le-am mutat la locul lor.. Nu stiu de ce aveam o senzatie ca mai am putin sa pun vaselina in glastra de flori..

    Intre timp m-am decis si referitor la frane - ECS Geomet 312/25 si EBC YellowStuff

    Mai jos niste poze inainte de transplant...in timp, cutiutele si fostul ambreiaj..
     
    ianculets, andyzaharia, Bozonc Andrei și alți 2 apreciază asta.
  4. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    A trecut mult timp de cand nu am mai postat p-aci...caci mare lucru nu s-a mai intamplat.
    Ah ba da..mi-am luat buretii de la spatar la sofer sa ii schimb si senzorul de miscare de pe stalpul de la sofer ce lipsea...

    La schimbarea articulatiilor, s-a facut si alte constatari, in ciuda faptului ca aveam in plan ca iarna asta sa fiu mai cuminte...dar uite asa se intampla - cand schimbi cate ceva, trebuie sa apara si altele..si sa incep:

    - Aerisitoare etrieri infundati - oricum voi face conversie
    - Conducta de ambreiaj va fi nevoie sa o schimb caci cine mi-a dat cutia a taiat-o si am facut o tiganeala cu aia stock
    - Cablurile de frana de mana, trebuie schimbate caci camasile sunt gaurite.., cand voi face conversia la frane
    - Cea mai grea lovitura.. suspensia - ei bine pe fata joc in tije, spatele..s-au incalecat spirele, dreapta fata face rau rau - voi merge pe fixa sport Bilstein B12 Sportline (astept pret de la o combinatie direct din fabrica si comanda)
    - Ceasurile de bord, dupa ce ca are clusterul bulit, incepuse sa faca figuri led-urile la benzina si apa ..dat jos, desfacut si refacut lipituri
    - De ceva timp masina la rece merge foarte urat..intreruperi, aproape 3 pistoane, si la cald o mai apuca concluzia - bujia 2 afumata, inversat bujii, tot 2, inversat bobine, tot 2, concluzia ICM (Ignition Control Module) ...desfacut si ala si facut varza caci ALU nu se lipeste cu pistol de lipit ...mai bine faceam conversia la instalatie (sau macar la bobine de Euro4 dar nu as vrea sa tai mufele de pe instalatia de BAM)
    - Si niste mizilicuri - capete bara si bielete directie..

    ..si daca stau si trag linie, parca-ti vine sa ii tragi poze si sa o pui pentru vanzare, nu?
     
    stefan550, Adrian_Redmann, Cosmin ZKG și alți 3 apreciază asta.
  5. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T stock, B8 2.0tfsi stock
    Vezi ca B12 e f dura si asta pe multilink (nu stiu cum e la A3). M-as gandi de doua ori pana sa pun pe o masina "daily driver".
    La ce te referi cu oferta din fabrica? Preturile la bilstein pe cale oficiala sunt fff mari, poate daca ai vreun discount de angajat sa merite... Eu am gasit preturi bune la niste romani: ci AT ahlauto punct ro. Sau pt platforma asta apar multe suspensii SH pe olx nemtilor (ebay kleinen... ceva).
     
    Ticticking și vlad_vpv apreciază asta.
  6. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Multumesc pentru feedback @lowlife ..chiar tin si voi tine cont, in ciuda faptului ca e enervant ca atunci cand esti la mijloc si vezi opinii diferite :))
    Voi lua o decizie si voi posta aici. Cert e ca nu voi lua SH si nici TA, dar cu siguranta va fi Bilstein

    Un update la partea cu mersul urat si ICM-ul.. detaliez mai jos experienta, si solutii si cu "ASA NU", nu de alta dar poate mai vine vreun cititor cu euro2 :))

    La rece mergea intrerupt, pana nu o tineam putin turata sa inceapa sa scoata aburi pe toba..nu isi revenea. In mers la cald si ziua, cu temeperatura acceptabila, era ok...ei bine, cum venea seara, detona pe treapta 2 si 3 foarte grav, iar cand nu facea grav, in kickdown pe 2 aveam la toba un AK47...
    Intr-o seara, de stat in trafic de bara la bara...cand sa incep sa merg fluent a apucat-o mersul in 3, dupa o tura mai agresita, mers normal.

    Se dau: walbro 255, fpr 3bar, inj 440cc, bobine Euro2 S4, bujii BERU Platin, la spike-uri AFR-ul sarea aproape insesizabil pe aer..

    Presupuse cauze: bobina, bujie, furtune pompa suplimentara benzina, FPR, si cel mai deep - compresie
    Si incep ..compresie daca era, eram la cur fum...si facea mereu zic ok..

    Primul pas, desfac bobinele si bujiile - bujia cilindru 2 neagra - curatat ..inversat bujii 2cu3 montat si mers
    Al 2-lea pas, desfac dupa un timp de mers la fel - bujia cilindru 2 neagra
    Al 3-lea pas..ok, pun NGK BKR7E cu toate ca nu doream ca le luasem pt vara fiind reci si inversez si bobinele 2cu3 - ei bine, tot bujia 2 neagra
    Al 4-lea ..si zic hai sa mergem mai deep pe aprindere - ICM-ul ..zic sa masuram, nimic, si ma apuca nervu si il decapsulez: 4 chestii cu lipituri ...toate acoperite de o mazga, un fel de silicon, misc de 2 firicele, s-au mutat de pe lipitura. Ce sa le mai lipesti ca fludorul sarea de pe firicel, mazga aia mai rau de incurca...intr-un final am aruncat 2 picaturi de fludor peste ele si zic sa verificam - acelasi mers...mai mult decat atat, am mai apasat eu pe firicele, a inceput distractia cu pistonu ala pierdut :))

    Luat nervu, inchis capota si gata...ALT ICM !

    Azi, 10:00 AM, sunat magazin - VREAU CEA MAI IEFTINA AMPLIFICARE !!! ( MOBILETRON 110RON )
    Ajuns acasa, montat si pornit masina ...nu in 3 pistoane dar nici mers rotund (cu BKR7E pe motor). Intru in casa, curat frumos BERU-urile, ajung, montez BERU si pornesc..surpriza, motor rece nici cel mai mic spike, o fi de moment mai astept si la fel...plec sa dau o tura..nici spike nici AFR pe aer, kickdown pe a 2-a AK47 absent...detonatie grava? deloc ! Schimb 3 si tin boost in 1.5 sub control...nimic..EXCELENT si dragoste la a 2-a vedere de motor :) ....darrrrr mai vedem dimineata !

    Concluzii: aprinderea proasta pe cilindru, mers neregulat... inecat de benzina - mers in 3. Mazga din aplificare..hah tare - izolare de condens si sa nu fure semnal de la una la alta.
    Ce as fi facut diferit ?! (in ordinea complexitatii)
    1. As fi vandut masina si as fi luat alta ....da mă! NU
    2. Conversie la instalatie de euro4 - lumina putina pe timpul asta si frig ..si etc
    3. Conversie DOAR la bobine de euro4 si delete ICM (DA! - se poate. - trebuia sa mantocaresc fire si sa tai mufele de pe instalatia de BAM ..ntz ntz ntz)
    4. Dat la masa din prima bujie buna pe cilindru 2 si cu bobine inversate ( mi-a fost sila sa scot releul pompei de benzina )

    Voi astia cu euro 4 ...stiu, v-am plictisit, ceilalti..spor la verificari desi nu va doresc :P
     
    TTs, stefan550 și DonDoneL apreciază asta.
  7. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Vlad nebunul trage cu tunul dar nu are tun asa ca pușcă cu ak47 :))
     
    vlad_vpv apreciază asta.
  8. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    ...vremea buna te mai face sa mai schimbi cate ceva :)
    Dupa ani de zile, a venit momentul sa renunt la volanul in 4 spite, pentru unul in 3..+ bonus o poza dupa spalare.
     
    stefan550, bobalex18 și Cosmin ZKG apreciază asta.
  9. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+ /\ Bmw E30 1989 325i m20b25 /\ VW Golf VI 2010 1,6 mpi DSG
    Când te mai oprești din investiții ? Sau e - never ending story ? :)

    Arata foarte bine ! Felicitări pentru perseverenta !
     
    vlad_vpv apreciază asta.
  10. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Îți da ceva de lucru “sacul fără fund” însă evoluează frumos! Felicitări pentru răbdare si Dedicație!
     
    vlad_vpv apreciază asta.
  11. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Multumesc si sper ca la un moment sa dau si de ..fund, sa nu fie never ending storry :))
    Momentan astept suspensia..
    Vreau ca la anu in primavara-vara sa termin cu mecanica si electrica
    - Sistem franare
    - Conversie instalatie electrica si soft (posibil sa umblu putin si la partea de alimentare - as vrea sa trec pe pompa in tank)

    Iar apoi partea de interior..poate reusesc sa strecor printre pricaturi o retapitare a scaunelor si banchetei, sa vad ce materiale gasesc, si niste retusuri la exterior..

    Toate aste poate pana se umple paharul..caci cu cat inaintezi in varsta, mai pierzi si din rabdare.. :)
     
    stefan550 și Cosmin ZKG apreciază asta.
  12. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    De fund o s-o dai cand o s-o vinzi, pana atunci nu-ti face iluzii.
    La partea de pompa in rezervor nu m-as stresa prea mult, e mai simplu cu ea asa cum e si la ce vrei tu face fata fara probleme.
     
    TTs și vlad_vpv apreciază asta.
  13. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Varianta cu cea in rezervor era de luat in calcul in conditiile in care cea stock ar pica (nu stiu cat mai are de dus)..
    Pentru prima treaba cu fundul.. :)) ...evident ca vor fi lucruri de mentenanta, eu ma refeream la upgrade-uri caci cand vor fi toate asa cum le vreau, doar m-as mai bucura de ea. Ideal ar fi si a 2-a masina de croaziera (spatiu, confort si consum), dar vedem ce rezerva viitorul :)
     
  14. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Si cum Mosu avea consumu cam mare la reni, a decis sa treaca mai devreme pe la mine ...si cum probabil mi-a citit si el postarile p-aci, am primit cado' un Bilstein B14...a ajuns mai tarziu si pe la alt Ploiestean.
    Tin sa multumesc persoanelor implicate, spiridusilor :)

    La prima vedere...e lucratura. Arcurile spate au un furtun de protectie pe ele. Reglajele din aluminiu, multe ganituri de protectie, piulitele blocabile.
    In urma citirii instructiunilor, reglajele se pun sus, nu jos pe punte iar arcurile pe spate se pun cu scrisul in jos.
    O data cu montajul se vor schimba flanse amortizoare spate, tampoate arcuri, bara stabilizatoare fata, bielete directe.
    Ceea ce m-a impresionat, surprizantor, nu a fost suspensia, ci ambalajul :))..da da, ambalajul. Desi foliile (pungile) cu bule le-am desfacut, puteai sa le lipesti inapoi pe principiul plicurilor A4 de hartie. Bravo lor !

    Next step..braking - ECS Sloted & Drilled + EBC Yellowstuff / Brake lines & brake fluid ( ce recomandari aveti la lichid de frana pentru temperaturi mari ? )
     
    Stefan, stefan550, ianculets și alți 4 apreciază asta.
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Iti raspund cu toate ca nu aici trebuia sa pui intrebarea si stii bine asta dar mai departe discuti in topicul dedicat. Daca banii "nu te incurca" :) cumperi Castrol SRF iar daca "te jeneaza" pretul pentru Castrol foloseste Motul RBF 660. Eu le-am avut pe amandoua in masina si amandoua sunt The Best.
    Acum am in instalatia de franare Motul 660 RBF deoarece cand am cautat Castrol SRF era prea lunga livrarea ca si ordine de timp (nu prea se gaseste in Romania, aduc foarte putini acest lichid mai special) si grabindu-ma cu schimbul de lichid pentru frane nu am mai asteptat dupa Castrol SRF si am pus Motul 660 RBF.
     
    lowlife, stefan550, audi8L și alți 3 apreciază asta.
  16. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Au trecut in sfarsit si sarbatorile si revelionul si a venit momentul 'Schimbarii la fata' ..si la spate :D

    S-a schimbat bara stabilizatoare cu bucsi, bielete directe si cabluri frana de mana (erau coapte). Amortizorul dreapta fata era sacrificat mai ceva ca un porc ..ma jucam cu tija cu 2 degete..fara sa tin de tot amortizorul ..paiu`n pahar.

    Ca prime impresii - masina foarte inchegata si silentioasa (probabil si din cauza tuturor articulatiilor schimbate), confort exceptional cat si stabilitate ...A aparut o noua placere de a o conduce.:arco:


    Simt ca ma apropii de finalul partii mecanice :)) ...3 etape mai maricele - frane, conversie instalatie si soft
     
    zamolxez, ianculets, LKN și alți 4 apreciază asta.
  17. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Dragi colegi, cu parere de rau, duminica motorul meu si-a dat duhul. Compresie pe cilindrul 3 pa, mers in 3 pistoane si bataie foarte mare. La inspectia cilindrului cu camera s-a constatat sant vertical pe camasa cilindrului iar asta presupune cel putin segmentare. Avand in vedere faptul ca pana in prezent a fost o investitie foarte mare, nu stiu ce decizie voi lua cu ea.. Cochetez cu ideea de a3 8p 1.6fsi 2005 pana voi lua o decizia asupra vechiturii..
     
    Bozonc Andrei apreciază asta.
  18. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    PLOIEȘTI
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
  19. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+ /\ Bmw E30 1989 325i m20b25 /\ VW Golf VI 2010 1,6 mpi DSG
    La câte resuscitări a primit, sper totuși sa nu renunți la proiect ! Ai investit foarte mult și nu merita sa lași de izbeliște proiectul !
    Pare rău de incident și ...te așteptăm cu drag in grupul 8P ! :)
     
  20. mirceacml

    mirceacml Platinum Member

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploiesti / Caransebes
    Masina:
    A3, 2.0 TDI BMM 175 cp 400 Nm RBN, 2007
    Păcat de bani si munca...macar de se potrivea b14 de la 8l la 8P. Poate nu o abandonezi si scoti masina din ea. Orice ai alege, bine ca rămâi fan A3 :D
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta