1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A3 8L 1.8T AGU aka sacul fara fund ...

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de vlad_vpv, 2 Dec 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    S-a montat turbo doar ca nu s-a asezat bine o garnitura, o voi aseza peste cateva saptamani. Deja 300km de mers si e ok.
    M-am apucat sa curat capacul de chiuloasa cel de AGN, bun egine cleaner-ul din poza..il recomand..si l-am folosit si la spalat cutia. Astept sa rezolv tot cu turbo, apoi sa scot MAF si EVAP, sa vopsesc capacul si galeria admisia sa le pun si sa vina si oil catch can-ul de l-am comandat :)

    .... so, she is on the street

     
    F33lings, TTs, Chriss_Deejay și alți 10 apreciază asta.
  2. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Adevarat a inviat! 500km de rodaj :)
     
    gavryus, Chriss_Deejay, DonDoneL și alți 8 apreciază asta.
  3. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    N-am mai dat de ceva timp p-aci, dar va pot asigura ca nu m-am oprit si am continuat.

    Am rezolvat problema cu etansarea turbinei pe flansa adaptoare. Motivul pentru care existau pierdere nu erau din cauza garniturii ci din cauza faptului ca gaurile galeriei turbinei nu picau concentric cu gaurile flansei din cauza gaurilor pentru a prinde stinghiile de placa (erau prea sus).
    S-a dat flansa jos, s-au astupat gaurile si s-ai refacut gaurile potrivite, deasemenea am apelat la garnitura tot de 1.8T deoarece gaurile erau mai mari si etansa complet pe marginea gaurilor de flansa, problema rezolvata.

    Am trecut si la partea estetica la motor, ca eram cam dezastru pe acolo si nu imi placea.

    Va spuneam de vopsea VHT Wrinkle Plus, candva...a venit momentul pentru vopsit valvecover, galerie de admisie (foarte tare vopseaua cum se transforma). Mai mult decat atat, am luat si o protectie de cablaj bobine de la un prieten...va sosi saptamana urmatoare si una rosie (nu stiu ce sa aleg intre cea neagra si cea rosie ca bobinele, dar voi vedea)...
    Si cum am mai vazut si romanul are o placere de a face DIY-uri...am bagat pompa de benzina suplimentara in doza BURN pentru a nu se mai deteriora izolatia, schimbat furtune combustibil, eliminat canistra carbon si adus N75-ul in locul ei pentru traseu scurt de furtune si a nu mai sta ingramadit langa 'maf' si aranjat putin cablaje si furtune.
    Ca tot aveam nevoie de un heatshield ...m-am gandit ca o butelie de heineken ar face treaba, dar sunt inca pe ganduri daca e restrictiv pentru filtrul de aer sau nu...si ma voi gandi sa il pun pana la urma. Ce sfaturi aveti?
    Pentu baterie am o protectie de panza doar ca e mai mica, pentru baterie mai mica decat aceasta, dar voi vedea cum voi face..

    Las pozele sa vorbeasca....si, ce parere aveti?

    P.S Am gazat casa scarii si balconul cu vopseaua...balconul l-am curatat cu diluant..scara zici ca are pres :)))
     
    paul14, stefan550, Gabi_KGT și alți 5 apreciază asta.
  4. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T stock, B8 2.0tfsi stock
    Nu ai o garnitura intre chiulasa si flansa si alta intre flansa si turbina?
    Pompa de benzina suplimentara - ce este si cat costa? Posibil sa mai fi zis, de ce nu ai luat un dw65v sa inlocuiesti lpfp?

    Foarte marfa arata capacul si admisia!!! De unde ai luat vopseaua? :)
     
    vlad_vpv apreciază asta.
  5. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Am garnitura si intre chiuloasa si placa doar ca acolo era ok, problema a fost intre placa si turbo....garnitura din poza e cea dintre placa si turbo. Prezoanele ma aruncau mai sus cu turbina , si le-am mutat mai jos.

    Pompa e un walbro 255, asa am luat-o de mult si am pastrat-o de atunci, caci am inteles sa e suficienta benzina. Daca ar fi sa o schimb acum, as baga un Aeromotive in rezervor.

    Vopseaua am luat-o de pe ebay, m-a dus vreo 250 lei 2 tuburi cu tot cu transport. Exista si mai multe culori, si o poti face mai proeminenta daca vrei, doar ca la mine a fost prima data cand am pus mana pe un spray si am vopsit...si am dat cele 3 straturi cu teama de scursuri desi pe tub scrie "3 heavy coats" ..:D
    E un tara un site care aduce dar cand am facut comanda de 6 tuburi (2 wrinkle, 2 de motor si 2 de etrieri) am asteptat o luna si am anulat comanda..pe ebay in 2 zile a venit din germania.
    Mi-a mai ramas un tub...si ma bate gandul sa fac etrierii cu el...dar nu stiu cum se va impaca cu praful placutelor :))
     
    lowlife și Bozonc Andrei apreciază asta.
  6. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Nu gasesti un butoias de timisoareana? :)) Sa fie tot albastru?
     
    vlad_vpv apreciază asta.
  7. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Acel moment cand femeia descopera ca mersul cu spatele nu e la fel de simplu cu cel cu fata...astfel oprindu-se intr-o masina parcata.

    Respect totusi dansei pentru faptul ca m-a asteptat o ora langa masina, pana am aflat, deasemenea sper sa primesc ceva din partea Omniasig... Puteti estima?
    P.S. O voi face in regim propriu..
     
    DonDoneL apreciază asta.
  8. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T stock, B8 2.0tfsi stock
    Nu stiu daca mai e valabil, dar cel mai mult obtineai acum 2-3 ani daca luai un deviz de la Audi, i-l aratai asiguratorului si optai pt reparatie in regie proprie.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  9. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Se mai poate, cred ca iei linistit 2000-2500 de RON
     
    lowlife și DonDoneL apreciază asta.
  10. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Aloha...

    A trecut mult timp, si s-au intamplat multe din vara pana in prezent. Masina e 'alive' si merge asa cum trebuie.. :)

    Credeati ca s-a terminat??

    De la asigurare am luat in regim propriun 1830 lei, bani cu care am facut soft-ul. :) Tablaria urmeaza sa o fac acum in primavara, nu doar ce e avariat, ci si retusuri la zgarieturi si rugina de la usi, de data asta cum trebuie.
    La soft, culmea si dezamagitor, masina a scos 252 cp, dupa 2 run-uri si unu pe strada. Motivul fiind temperatura mare in admisie si se suspecta arcuri moi supape care nu inchid cum trebuie si la timp in ture mari...asta e, m-am impacat cu ideea caci buget nu mai e si au aparut alte prioritati. Asteptarile fiind de ~300cp avand in vedere ca e 1.8, injectia difera fata de TFSI.

    Au trecut cateva luni dupa soft, s-a verificat distributia sa fie perfect la punct, si este, dar exista o deviatie de 7 grade (suspectez VVT sau lant, desi VVT e nou).

    Intr-o seara de dat si testat daca masina are caii aia 252 si ratat 2 de 3 ori, din cauza timoneriei, surpriza s-a rupt timoneria. Reparat timonerie, supriza iar, nu cupla doar treapta 1. Rezolutia: camasa nu trecea pe inelul de sincron pentru treapta 1. Cu ajutorul lui the big black hammer am deblocat sincronul si a inceput sa cupleze (ieftina lucrarea).

    Buun, vine momentul schimbarii rulmentului rotii si la scoaterea amortizorului gasesti: how to fuck your 1.200 €uro suspension :) se pare ca cineva si-a batut joc la montajul talerului la ambele amortizoare. Refacut filet si e ok.

    Bun ... toate puse la punct, hai sa ne mai dam cu:
    Colt czt 240 cp - pierdut in oglinda
    A3 2.0 TFSI 335cp - el sarit in fata cu a 2-a, eu patinaj pe a 2-a la 6.000 ture, diferenta intre noi de jumatate de masina
    Bmw 320 D fF0 cutie ZF 220+ cp - la 140 zburat pe langa el
    Bmw 335 D F30 cutie ZF 360 cp - o aripa in fata
    Ciudat ca 8P-ul a batut 335-ul..

    Concluzia este ca masina nu are 252 cp neam.. Desigur soft-ul s-a facut in august iar cele mai sus s-au intamplat toamna, pe timp rece. Masina estimez ca are 300+ dar voi mai face un run candva pe dyno.

    Buuun, intre timp am primit un Logan DCI pentru daily... Mistooo sa mergi o luna jumatate cu 200 lei

    Intre timp, imi stateau pe creier 2 chestii:
    -Bujia pe cyl 2 neagra (atentie - compresie buna)
    -Eroare pe airbag careia nu ii dadea de cap (resistance too low)

    Cu bujia, inversat bobine, inversat injectoare ...vinovat: injector, schimbat si afr perfect (nici cea mai mica detonare asa cum le auzeam pe toba)

    Airbarg...schimbat spira, incercat cu alt airbag, verificat mufe...nimic...lasat deoparte...si [...]
    Scumpe frate ceasuri bune de S si europa (peste 800 leifara transport) ..asadar, luat moca de la niste prieteni ceasuri de S de Anglia cu display naspa (scos led de immo, scos led de ESP caci nu am, tras fir de nivel de ulei, dat la masa fir de placute caci nu am senzor, relipit momentan display si montat, perfect!)
    Hai la airbag, verificat tot cablaj pe masina..nimic, dupa cateva masurari de rezistenta si cautat pe net..problema apare: suntul din mufa airbargului...Cine se gandea frate ca la punerea mufei, suntul nu se distanta de pini si dadea in scurt circuitul. Bine de stiut pe viitor si pt altii.

    Urmeaza sa schimb display si foi de conversii pt ceasuri de la mph la kmph (cam scumpute dar mi-e teama sa umblu cu rescriere de eeprom).
    Next must step - franeee
    Ce-mi doresc, sa nu se vanda, si sa ramana masina de weekend caci sincer, mi se pune zambetul pe fata cand ma dau jos din alta masina si o iau o tura.

    Alte pareri ?

    Ca tot v-am plictisit ... avem si poze, inclusiv cu mascota
     
    stefan550, vladmang, paul14 și alți 15 apreciază asta.
  11. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Targu - Jiu / Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Soft-ul se poate scrie fără probleme în eeprom cu vag commander sau altceva asemănător. Doar să faci un back-up înainte la soft-ul tău.
     
    vlad_vpv apreciază asta.
  12. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+ /\ Bmw E30 1989 325i m20b25 /\ VW Golf VI 2010 1,6 mpi DSG
    I-ar sta bine și cu un pachet de S3 exterior, sa se muleze bine și pe pachetul tehnic :)
    Mașina e bomba ! Ar fi păcat sa te despărți de ea, o sa rămână o relaxare de Weekend pe cinste...
     
    vlad_vpv apreciază asta.
  13. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Cosmin ZKG
    Nu zic nu, dar la ce preturi este kit-ul, prefer sa o las sleeper pe exterior, daca pot spune asa. De ce sa arate a S, las asa..as prefera chiar sa lipesc si 1.6 pe spate :))

    @paul14 asa e, doar ca e vorba de modificat in dump file, ca nu am dump de Europa..
     
    paul14, DonDoneL și Cosmin ZKG apreciază asta.
  14. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T stock, B8 2.0tfsi stock
    Eu votez pt stock look :)
     
    vlad_vpv apreciază asta.
  15. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Pune 1.9tdi cu fara i roșu
     
  16. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Salaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Sau schimbi numerele de inmatriculare in PH 90 ALH ( de AHH , 1Z stiu doar cunoscatorii) , sare mai repede in evidenta decat 1.9tdi:)
     
    vlad_vpv și DonDoneL apreciază asta.
  17. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Si..o mica plecare de langa un 5ar.. Se aude in filmare : "hm :blush:"

    Cu 1.6 pe spate lipit eu zic ca e treaba :))

     
    smurff, DrLexic, Gabi_KGT și alți 8 apreciază asta.
  18. AndreiF92

    AndreiF92 Bronze Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 265 HP CDNC
    Hmmm... se duce bine :icon_thumright:
     
    vlad_vpv apreciază asta.
  19. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Salutare ma frends

    Adevarat ca nu am mai intrat de ceva timp din pricina unor realizari frumoase si personale din ultima perioada in care prioritatile au fost altele.

    Desigur, nici masina nu a fost neglijata si s-a facut upgrade pe partea de franare si putin mai mult cum ar fi:

    - frane 312 fata si 256 vented spate (discuri placute)
    - reconditionare si vopsire etrieri
    - conducte spate
    - lichid frana Motul RBF600
    - rulmenti fata spate noi

    Cu toate astea am bifat complet partea de mecanica ca fiind pusa la punct. Urma partea de estetica, achizitionand o fusta bara fata (am gasit cam greu de facelift noua)

    Poate va intrebati de ce "urma" si nu "urmeaza"....pai, cu un imens regret va anunt ca masina s-a vandut luni, 27.07 a.c.
    A plecat catre Onesti, baiatul fiind impresionat de masina, de faptul ca este intretinuta, si mai ales de motor si configuratie... Inca de la primele discutii, intentiile lui au fost de a continua cu update-uri/upgrade-uri.
    Imi doresc sa fie pe maini bune, sa regasesc postari cu ea si sper eu, sa ramana cel putin in stadiul in care a plecat de la mine.

    Astfel se incheie acest capitol, insa cartea se va scrie in continuare, cu siguranta.

    Cu ce am ramas?

    Ei bine, cu banii, dar nu inseamna mai mult de 1%, pentru ca restul de 99% o reprezinta experienta!

    Experienta care, chiar daca a fost o masina veche, pentru unii poate e una greu de realizat sau de care n-au avut parte niciodata pentru ca poate nu au avut ocazia sau posibilitatea...O experienta din care am invatat ce inseamna sa iti stabilesti un obiectiv sau mai multe obiective realizabile si pe care sa le atingi. Am invatat sa fiu un bun manager de resurse financiare pe care le-am dispus, cum sa abordezi intamplari neprevazute, aspecte tehnice, am avut primul accident si primul radar luat...dar cel mai important, si cel mai frumos lucru cu care am ramas, sunt ... oamenii.

    Am cunoscut oameni, am petrecut timp cu ei, am legat prietenii. Am creeat momente frumoase si nu numai, stari de satisfactie, placere, nervi si agitatie. Am consolidat prietenii. Am pierdut timp impreuna si am si tras. Asta e cel mai de pret lucru cu care raman, cu ei!

    Voua, va multumesc foarte mult si tin sa precizez ca a fost o deosebita placere sa impartasesc cu voi fiecare etapa din acest, ca ii pot spune - proiect. Multumesc pentru sfaturi, recomandari si pentru faptul ca datorita voua nu am zis stop, si am continuat si vedeti, tot oameni..

    Asadar, nu a fost doar un fier, in care s-au aruncat bani.. Sunt multumit si satisfacut de ce am facut pana acum, ei ma bucur ca experienta asta o pot impartasi oricand si oricum..

    In final, va spun, ca imi doresc ca tot in aceste 'cercuri' sa ma invart, caci imi doresc un A3 8v sedan 2.0 Turbo Quattro cu DSG.

    Inainte de a lasa ultima poza si ultima filmare facuta ... va relatez o intamplare de ziua de duminica din spalatorie:
    2 tipi (din care un detinator de E60) ... trecand pe langa masina, la 2 pasi face 180° unul, se holbeaza putin la masina si afirma surprins catre celalalt: "Asta-i A3-ul ala de fuge tare.."

    Moment de final !

    P.S.:

    a multumesc pentru rabdarea de la primul post, cat si la ultimul. Sper sa fi fost un capitol prezentat frumos pt voi.

     
    Xtremer, Andu333, Tommi-KGT și alți 16 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta