1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A3 8P 2.0 TDI

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Adrian Dumitriu, 3 Mai 2020.

  1. Adrian Dumitriu

    Adrian Dumitriu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2020
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A3 2.0 TDI 2008
    Salutare tuturor,

    Sunt membru nou si am zis sa imi prezint achizitia recenta, un A3 din 2008. L-am luat la inceputul anului si in prima saptamana am investit intr-un kit distributie Conti, pompa de apa Hepu, curele accesorii, anvelope de iarna noi, plus schimbat uleiul (Liqui Moly LongLife III) si toate filtrele pe Mann.

    Masina avea 140,000 kms si pe langa o verificarie detaliata in reprezentanta, am reusit sa gasesc si ultimul proprietar din germania (masina a avut 2 proprietari in total) care a confirmat kilometri si cateva detalii din cartea de service.

    Per total sunt foarte multumit de masina.

    Ca dotarii nu are mare lucru:
    -senzori parcare spate
    -proiectoare ceata
    -scaune incalzite

    Sincer, cautam ceva cu mai multe optiuni, preferabil un S-line. Dar dupa cateva experiente neplacute cu samsari, sute de mii de kilometri dati inapoi si alte chestii dubioase nu am putut refuza singura masina la care informatiile din anunt chiar erau pe bune.

    Jantele originale nu sunt pe gustul meu asa ca am decis sa las anvelopele de iarna pe ele si am gasit un alt set pentru cauciucurile de vara.

    As fi vrut sa urc la ceva pe 17 inch, dar avand in vedere drumurile din tara si faptul ca avelopele de vara sunt practic noi am zis ca e mai safe asa.

    Pe viitor, as vrea sa gasesc un volan mai aratos, si niste scaune de piele (incalzite).

    Numai bine!

    [​IMG]


    [​IMG]
     
    FelineQuattro, airden, mirceacml și alți 2 apreciază asta.
  2. Pintea ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2018
    Locație:
    Baia mare
    Masina:
    Audi a4
    Felicitări pentru achiziție ! Frumoasa masina ! Ce model de jante ai ales ?
     
  3. Adrian Dumitriu

    Adrian Dumitriu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2020
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A3 2.0 TDI 2008
    Mersi!

    Jantele din poza a doua sunt cele noi, numele modelului cred ca este "6-Ring" si sunt o varianta OE de la A6 C5 si A4 B6 din cate stiu.
     
    lowlife apreciază asta.
  4. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Felicitari pentru achizitie si sa o stapanesti sanatos fara incidente.
    Acum ca nu are toate optiunile dorite de tine nu e asa de grav, important e ca e "cinstita" , ca in rest poti sa ii mai pui tu tot ce iti pofteste inima. Sunt pe forum cateva exemple de A3 demne de luat in considerare de la care poti sa te inspiri:eyebrows:
     
  5. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Sa o stăpânești sănătos!E PD sau CR motorul?
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Emanuel este PD motorul.
     
    Adrian Dumitriu și Caprita Emanuel apreciază asta.
  7. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Dacă e cel cu un singur ax cu came e un motor bun. In afară de pompa de ulei nu ai de ce sa îți faci griji.Si eu dețin o asemenea motorizare cod motor BMP si am deja 330.000 km si doar consumabile schimbate.Masina merge ca si in prima zi si nici de completare ulei într-e schimburi nu e nevoie.
     
  8. Adrian Dumitriu

    Adrian Dumitriu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2020
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A3 2.0 TDI 2008
    Motorul este PD, cod BMM. Are un singur cam cu axe si pompa de ulei de la vechiul 1.9TDI, deci am evitat si problema cu axul :)
     
  9. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Bun venit in club ! :)

    Personal, mi se par cele mai urate jante posibile care puteai sa le alegi pe R16 :applaus: Am și eu pe A6 C5 același model.
    Stai liniștit ca sunt persoane care merg cu R19 pe A3 8P in România și nu au murit :friends:Dacă vroiai confort pe drumuri nasoale A6 C5 allroad era câștigătorul ca erau cam la același pret, dacă tot te atrag și jantele respective.
    Despre motor, da, ai făcut o alegere buna. Sa ai grija la DPF, stilul “la consum” nefiind user friendly.
    Spor la eventualele modificări !

    P.S. Scapă de jantele alea pe care le vei tine 9 luni pe an
     
    mirceacml, gabitza121 și Beetle94 apreciază asta.
  10. Adrian Dumitriu

    Adrian Dumitriu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2020
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A3 2.0 TDI 2008
    Comparativ cu cele care erau pe masina, mi se par muuult mai ok... In fine, gusturile nu se discuta.

    Nu cautam acel model in special dar avand in vedere ca sunt practic imaculate si le-am gasit la un vecin la un pret foarte bun, nu am putut refuza. Pe masura ce uzez anvelopele de vara am sa imi iau pana la urma un set pe 17 si le voi schimba pentru iarna, iar la cele care erau pe masina cand am cumparat-o am sa le fac vant. E greu sa justific un upgrade la 17 inch cand am un set de anvelope vara pe 16 aproape nou.

    Ca si confort C5 Allroad castiga, dar din pacate nu sunt fan nici al masinii respective nici al jantelor pe acea masina :)
     
  11. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Bine ai sosit. Cand am văzut mașina ta mi-am amintit cum era a mea când am luat-o in 2015. Ai deja aici suficiente idei și explicații pentru aproape orice ai vrea sa ii faci ca si retrofit. Bani sa ai :))))))
    received_1443610739282195.jpeg received_1443610692615533.jpeg
     
  12. Adrian Dumitriu

    Adrian Dumitriu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2020
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A3 2.0 TDI 2008
    Arata foarte bine masina... Si atunci, dar mai ales acum.

    Eu am mai avut un A4 B5 din 2001, 1.8T Quattro in care am bagat o gramada de bani pe modificari si la 5 luni dupa ce terminasem tot, inclusiv vopsit complet, o cucoana de pe contrasens s-a decis sa vireze stanga fix in fata mea... Masina a fost dauna totala si de atunci nu prea mai fac modificari prea serioase la masinile mele.

    Acum problema este ca asta e cam cea mai cheala masina pe care am avuto de ceva timp si m-au apucat din nou mancarimile pentru modificari ;)

    Asta a fost prima mea dragoste:

    [​IMG]

    Pe langa vopseaua perlata care a costat o mica avere mai facusem ceva modificari:

    - chip la ECU stage 1 (aprox 200 de cai)
    - amortizoare Bilstein B6 Sport
    - arcuri Eibach
    - jante pe 17 cu anvelope michelin pilot sport 2
    - sistem audio cu navigatie, boxe si tun de bas pioneer
    - xenoane faza scurta
    - eliminat tablita reflectorizanta de la semnalizarile din fata
    - alte modificari cosmetice minore, nu le mai tin minte pe toate
     
    mirceacml apreciază asta.
  13. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Erai binevenit și atunci ! Cel mai probabil o resuscitai la ce presiuni veneau de aici de pe forum :)

    Important e sa îți placa ție și sa te servească la nevoie ! Nu trebuie sa fie ceva general valabil si sa dai drumul pasiunii din tine, ca altfel mergeai cu bicicleta și acum...
     
  14. Adrian Dumitriu

    Adrian Dumitriu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2020
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A3 2.0 TDI 2008
    Daca eram in Romania probabil merita reparata, dar fiind in strainatate costurile ar fi fost imense doar pe partea de caroserie, partea mecanica puteam sa o fac eu desi si acolo piesele ar fi fost destul de costisitoare...

    De atunci si pana acuma am detinut alte 6 masini si pot sa zic ca mi-a fost dor de Audi. :yes:
     
  15. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Nu stiu cum ai fugit totusi si de benzina. Momentan din 3 masini personale, 2 sunt benzina, si parca nu m-as desparti de benzina :eyebrows:
     
    Adrian Dumitriu apreciază asta.
  16. Adrian Dumitriu

    Adrian Dumitriu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2020
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A3 2.0 TDI 2008
    Este primul diesel pe care l-am achizitionat in viata mea :), l-am luat pentru ca faceam destul de multi kms inainte de pandemia asta si imi plus motoarele pe benzina din grupul VAG cam au dat rateuri in generatia asta de masini (ma refer la cele cu turbina).
     
  17. Adrian Dumitriu

    Adrian Dumitriu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2020
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A3 2.0 TDI 2008
    Salut colegi.

    Nu am stat degeba pe timp de carantina si am terminat primul "proiect" la masina mea. Am schimbat boxele din fata cu o pereche aftermarket si dupa cateva incercari in zadar de a adauga o mufa aux la casetofonul orginial, am decis sa-l inlocuiesc cu o unitate Pioneer pe care o aveam de la alta masina. Mentionez ca experienta mea cu sistemele audio este destul de limitata, deci daca observati ceva gresit va rog sa imi spuneti.

    Totul a inceput cand mi-am dat seama ca boxa din portiera soferului nu mai functiona. Cand m-am apucat de cautat problema am descoperit ca de vina era cablajul dintre portiera si caroserie, unde mai multe fire erau taiate, ceea ce explica de ce portiera respectiva nu se incuia tot timpul din telecomanda. Le-am cositorit pe toate la loc si mi-am dat seama ca boxa oricum avea o problema, sunetul din partea dreapta fiind mult mai clar si mai puternic. Dupa ce am facut un pic de cercetare pe net am ales urmatorul model de boxe: https://www.emag.ro/set-difuzoare-a...2-cai-4-ohm-240-w-80w-rms-s-s65/pd/DTZ82JBBM/.

    Pentru ca boxele aveau inele adaptoare incluse, nu m-am gandit sa imi comand un set specific pentru modele VAG si bineinteles ca cele din cutie nu s-au potrivit. Fiind nerabdator si pentru ca nu mai aveam ce face cu boxele vechi, am decis sa adaptez inelele originale la aceste boxe. Asta a insemnat sa decupez boxele OE din suporti si sa modific suportii in asa fel incat boxele noi sa aiba o suprafata plata de prindere:

    Boxa originala

    [​IMG]

    Decupat

    [​IMG]

    Din nou decupat:

    [​IMG]


    Smirgheluit cu un multitool, se putea si mai neted dar stau prost cu rabdarea: :)

    [​IMG]

    Dat gauri pentru boxele noi:

    [​IMG]

    Cositorit firele:

    [​IMG]

    Montat boxa pe suport:

    [​IMG]

    Montat ansamblul inapoi pe portiera:

    [​IMG]


    Aceste boxe au facut o diferenta imensa, calitatea sunetului fiind cu mult peste cea oferita de boxele OE.

    Problema a doua a fost faptul ca masina nu avea nici o modalitate de a-mi conecta o sursa externa pentru muzica. Pentru a pastra aspectul OE am incercat sa gasesc o mufa AUX care putea fi conectata la sistemul Chorus 2. Dupa mai multe cautari si comenzi gresite am gasit urmatoarea interfata AUX: https://www.tme.com/us/en-us/details/he.aux.02/aux-interfaces/uni-tec/04004/.
    Aceasta mufa o inlocuieste pe cea de la CD Changer (daca masina a fost echipata cu magazie) si desi totul s-a potrivit fara probleme si unitatea recunostea acum un CD Changer, nu a functionat.
    Am incercat sa reprogramez unitatea prin VCDS schimband destinatia mufei la External Source, dar tot nu a functionat. Intr-un final am returnat mufa si am decis sa folosest o unitate aftermarket pe care o aveam ramasa de cand mi-am vandut fosta masina, un Pioneer https://altex.ro/radio-mp3-auto-pioneer-mvh-s100ui-4x50w-usb-iluminare-rosie/cpd/CDAMVHS100UI/.

    Am gasit cu greu cablajul potrivit si rama pentru conversie de la dublu DIN la single DIN, pe un site romanesc care a livrat totul a doua zi.

    Unitatea OE:

    [​IMG]

    Am demontat-o folosind cheile speciale:

    [​IMG]

    Mufa OE:

    [​IMG]

    Mufa aftermarket, se poate cupla de cea originala intr-un singur fel:

    [​IMG]

    Adaptorul pentru antena radio:

    [​IMG]

    Firul albastru care iese din adaptorul antenei radio (dreapta) trebuie conectat separat la firul de aceasi culoare care iese din player (in cazul meu este albastru cu alb):

    [​IMG]

    Firul rosu este pentru pornirea sau inchiderea unitatii din contact si trebuie conectat pe siguranta respectiva:

    [​IMG]

    Am cumparat separat un suport/splitter de sigurante si l-am cositorit la firul rosu:

    [​IMG]

    Cam asta a fost tot pe partea de cablaj, in rest m-am chinuit un pic cu adaptarea ramei care fiind facuta in China nu a fost chiar usor de montat, dar totul s-a potrivit pana la urma si sunt destul de multumit de rezultatul final:

    [​IMG]

    Aceasta unitate a crescut din nou calitatea sonora a sistemului si faptul ca acum am si conectivitate USB este un mare plus.

    Multumesc pentru atentie. :)
     
    Caprita Emanuel și borsy apreciază asta.
  18. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Nu era mai bine sa cumperi o interfata ce suporta si bluetooth, USB,Aux in genul acesta:
    #Aliexpress € 68,47 13%OFF | Yatour Bluetooth music Adapter BTA for Audi Radio Chorus 1/2 Concert 1/2 Symphony 1/2 Navi Plus1 Delta A2 A3 A4 Hand Free A2DP
    https://a.aliexpress.com/_dZvcMjM

    Sau
    #Aliexpress € 20,70 13%OFF | Moonet Car Audio USB AUX Adapter 3.5mm interface AUX CD Changer for Audi 8Pin A2 A4 S4 A8 A8 AllRoad TT Skoda Seat KB004
    https://a.aliexpress.com/_dTeqIJy

    si iesea o treaba mult mai eleganta:).
    Sau faceai upgrade la RNS-E sau la o unitate Android.
    Poate ca se aude mai bine acum cu unitatea Pionner fata de cea stock insa din punct de vedere al aspectului ai retrogradat mult......parerea mea
     
  19. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    La cât a bricolat colegul ca să facă acest 'upgrade', eu zic că merită un like. :)
     
  20. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Da merita, nu am zis ca nu, pentru munca merita apreciat, insa la partea de headunit as fi avut alta abordare.:) Unii isi doresc 2 DIN pe masina si fac upgrade, invers nu prea am mai vazut. Oricum nu e prea tarziu, mai ales acum dupa antrenament :p;), iar inspiratie este din plin pe forum:eyebrows:
     

Distribuie pagina asta