1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A3 8V Sportback 2.0 TDI Ambition

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de airden, 1 Mai 2020.

  1. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    De ce ai dorit dezactivarea acestei optiuni? :think:Mie mi se pare destul de practica. Nu pot spune ca nu as putea trai fara ea dar nici ca ar fi deranjanta.
     
    airden apreciază asta.
  2. airden

    airden 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    2015 A3 8V Sportback 2.0 TDI CRLB Ambition
    Ar fi mai multe motive, nu prea am nevoie de lunetă la mers înapoi, am impresia că hatchback-ul are hayonul și implicit luneta puțin mai sus decât avant-ul, deci vizibilitate mai redusă. Mă bazez pe oglinzile laterale și senzori. În caz ca am nevoie de vizibilitate pot acționa manual ștergătorul.

    În al doilea rând, mă deranja zgomotul produs, în special la manevre. Nu o dată s-a întâmplat să tresar când încercam să fiu atent la trafic sau împrejurimi și mașina considera că e momentul ideal să șteargă luneta :blink:

    Cu timpul cred că lama ștergătorului și-a pierdut din flexibilitate și în condiții de umiditate scăzută sare și scârțâie oribil.

    Și nu in ultimul rând luneta se murdărește repede, dar se și usucă foarte repede. Circul foarte mult pe autobahn și datorită formei aerodinamice toată mizeria se adună pe hayon și lunetă.

    Așa că de cele mai multe ori când plouă mărunt ștergătoarele de parbriz sunt pe auto, dar luneta e uscată și murdară. Condiții ideale să se zgârie când vreau să parchez și mașina vrea să mă "ajute" pornind și ștergătorul din spate.
     
  3. mirceacml

    mirceacml Platinum Member

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploiesti / Caransebes
    Masina:
    A3, 2.0 TDI BMM 175 cp 400 Nm RBN, 2007
    Cred că scârțâitul e de la modulul asta de BRAT de stergator. Si eu il am si la fel scârțâie. Modelul vechi cu brațul lung cat stergatorul nu scartaia. Si eu am luat nou și OEM tot. De prima data a scârțâit pe geam.
     
    LucianP apreciază asta.
  4. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    @mirceacml scârțâie și ăla vechi de pe 8P, îți zic eu :laugh:
     
    mirceacml apreciază asta.
  5. airden

    airden 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    2015 A3 8V Sportback 2.0 TDI CRLB Ambition
    Si eu la 8P aveam din cel cu bratul lung.
    Nu retin daca scartaia sau nu, sau sa fi avut functia de stergere automata activa... se putea oare dezactiva automatismul asta de undeva din meniu, fara codare ?. Stiu sigur ca nu avea senzor de lumina si ploaie.

    Si inca o problema. La bratul asta scurt se infunda duza pentru stropitor foarte des. Anul trecut a fost schimbata, iar de atunci am desfacut-o de cel putin 3 ori sa o curat, ultima oara ieri.

    Pe langa curatare, am desoperit ca am un astfel de cutter pentru "reinnoit" lama stergatorului si l-am pus la treaba pe lama de la luneta.
    Acum sterge putin mai bine, fara urme dar e mult mai silentios.

    Combinat cu faprul ca acum porneste numai cand vreau eu, e un mare plus.
     
    LucianP și mirceacml apreciază asta.
  6. airden

    airden 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    2015 A3 8V Sportback 2.0 TDI CRLB Ambition
    Revenind scurt la tema roata de rezervă slim, am găsit una la preț super provenind chiar de pe un A3 ca al meu:

    20200608_205755.jpg

    20200608_194752.jpg

    Din cauza amplificatorului nu pot pune polița la fel de jos ca înainte, deci portbagajul s-a micșorat și mai mult.
    Ar fi o variantă să îl prind pe subwoofer, pe alte mașini l-am avut așa, dar pentru moment e cât se poate de stabil.

    Deci am o roată de A4 B7 pe 16 Zoll in plus acum.

    Următoarea achiziție ar fi un sistem de prindere a roții de rezervă potrivit.

    Mulțumiri colegilor care au binevoit să îmi ofere datele necesare :beerchug:
     
    Ultima editare: 8 Iun 2020
  7. airden

    airden 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    2015 A3 8V Sportback 2.0 TDI CRLB Ambition
    172460 km

    Am reușit să ating bara într-un colț de bordură la ieșirea din parcare.

    20200620_111234.jpg

    Nu sunt atât de pretențios încât să vreau ca după aproape 173k km să arate în continuare ca nouă, nici măcar nu este foarte vizibil sa deranjeze vizual, dar mă gândesc că în zona afectata la spălarea cu jet vopseaua se va exfolia cândva.

    Ceva soluții măcar provizorii?
    Doar lac transparent sau creion cu vopsea corector?

    De reparat profesional (revopsit integral) nu se pune problema, eventual după ce se adună mai multe zgârieturi, daune în parcare etc
     
  8. airden

    airden 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    2015 A3 8V Sportback 2.0 TDI CRLB Ambition
    173600 km

    Am mai bifat o revizie pe carnetul de service:
    - schimb de ulei,
    - filtru de ulei,
    - filtru de motorina,
    - filtru de aer,

    plus verificările, reglajele si completările aferente, ca și constatări:
    - proiectorul de ceață dreapta nu se mai poate regla și bate foarte puțin în jos, bănuiesc ca e urmare a loviturii spoilerului din postarea anterioara...
    - antigelul era la minim dar fără urme de pierderi pe undeva, e recomandat sa verific periodic nivelul... eu rar ridic capota, în general când urmează un drum de câteva mii de km...
    - ștergătoarele de parbriz trebuie înlocuite în curând (diferența de 50 de euro între prețul oferit de Audi și ebay)
    - având roată de rezervă, faptul ca setul de reparație pene e expirat din 2018 nu mai relevant.

    In plus, MMI-ul a primit o actualizare de firmware, în cadrul unei acțiuni de rechemare Audi.

    Per ansamblu sunt mulțumit de cum se prezintă mașina la km ăștia, și după revizie parca se simt efectele, motorul pornește parcă mai ușor (cum era vorba în folclor "la sfert de cheie") probabil datorita noului filtru de motorina, sau datorita uleiului nou... si este parcă și mai silențios.

    Vedem ce mai urmează :)
     
    mirceacml apreciază asta.
  9. airden

    airden 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    2015 A3 8V Sportback 2.0 TDI CRLB Ambition
    Constat ca nu am destule poze in jurnal:

    20200710_101740.jpg

    20200710_122245.jpg


    Si un scurt rezumat al celor 2 ani... costurile cu alta ocazie :jump:

    20200710_100937.jpg
     
    mirceacml apreciază asta.
  10. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+ /\ Bmw E30 1989 325i m20b25 /\ VW Golf VI 2010 1,6 mpi DSG
    Las-o asa, n-are rost ca dupa aia apare ca o reparatie de mantuiala !
    Cand o refaci, refa-o integral si aia e !

    Frumoasa jucaria ! Spor la km
     
    airden apreciază asta.
  11. airden

    airden 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    2015 A3 8V Sportback 2.0 TDI CRLB Ambition
    @Cosmin ZKG asa mă gândeam și eu. A trecut deja de câteva ori prin spălătorie (și jet și perii) și nu se văd urme.
    Mersi pentru gândurile bune :)
     
  12. airden

    airden 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    2015 A3 8V Sportback 2.0 TDI CRLB Ambition
    187k km

    Fără evenimente neplăcute ne apropiem încet și sigur de 200k.

    20210116_152629.jpg

    20210116_151813.jpg

    De la ultima postare am schimbat ștergătoarele de parbriz, rezultatul fiind peste așteptări.

    Pedalele de aluminiu sunt și ele pe lista pentru săptămâna viitoare, dacă vremea se încălzește puțin.

    Pentru că anvelopele de vară sunt destul de uzate, mă gândeam direct la un upgrade la 18 Zoll, sunt încă în faza de alegere a modelului jantelor.

    Printre favorite ar fi:
    Screenshot_20210117-160041_Chrome.jpg
    Screenshot_20210117-160013_Chrome.jpg
    sau
    Screenshot_20210117-155555_Chrome.jpg

    Păreri, sugestii?
     
    LucianP, Oudi și mirceacml apreciază asta.
  13. mirceacml

    mirceacml Platinum Member

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploiesti / Caransebes
    Masina:
    A3, 2.0 TDI BMM 175 cp 400 Nm RBN, 2007
    Modelul 3 :)
     
    airden apreciază asta.
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Modelul 3.

    Rotor arata ok doar de la 20” in sus.
     
    airden apreciază asta.
  15. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Modelul 3 părerea mea.
     
    airden apreciază asta.
  16. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Dacă altceva nu e, merge modelul 3 :)
     
    airden apreciază asta.
  17. DSF

    DSF 6th Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    Clar modelul 3 e ce trebuie
     
    airden apreciază asta.
  18. airden

    airden 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    2015 A3 8V Sportback 2.0 TDI CRLB Ambition
    Mersi pentru feedback, deci modelul 3 câștiga detașat :weight_lift2: :beerchug:

    Ce nu mă încântă în mod deosebit la jantele OE este lățimea lor.
    7,5J la 17 Zoll (actuale) pare ok, 7,5J la 18 Zoll par prea înguste.
    Cele aftermarket vin cu 8J sau chiar 8,5J, și un ET mai mic.

    Trebuie să mă lămuresc ce efect are lățimea, în afara celui vizual.

    Din păcate nu văd în trafic prea multe A3 cu jante aftermarket, și nu am dedicat prea mult timp subiectului pentru a încerca diferite configuratoare online.

    Strict legat de preferințe personale, aș monta niște jante din 2 piese cu buză, gen BBS sau Ultra... dar asta deja e o tema pentru un alt topic :3sadwalk:
     
  19. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Daca te gandesti vreodata la ceva AM, eu iti recomand 3SDM, pe Audi vin ca o manusa :eyebrows:. si marimile incep de la 18x8.5J si-s intre ET35-45.
     

Distribuie pagina asta