Sper sa nu raman cu un gust amar, am inteles de la cei care au fost saptamanile trecute ca politia si vremea au distrus evenimentu. Merg din 2011 acolo (cu exceptia anului trecut) dar asa povesti urate n-am mai auzit. Ca sa evit incidentele neplacute am decis sa merg cu ea pe platorma. Dar poate o sa fie ok si la anul facem un grup Audi Romania.
Am revenit acasa de la Worthesee cu un gust amar si cu convingerea ca nu voi mai merge acolo in viitorul apropiat. A fost plin de politisti pusi pe dat amenzi si hartuiala fara rost. Nu puteai sa turezi motorul fara sa apara un politist/paznic de parcare/localnic care sa te amendeze/ameninte. Intodeauna cand am fost in anii trecuti, evenimentul asta mi s-a parut foarte civilizat fata de ce vedeam in tara, de aceea nu inteleg de ce se plang localnicii de intalnirea asta care le aduce miloane de euro anual. Cred ca participarea de anul asta a fost de maxim 30% din ce era in anii trecuti tocmai datorita faptului ca lumea a fost speriata de politie si protestele localnicilor. Masinile cu modificari la motor au fost aproape inexistente - daca in trecut vedeam cel putin 10 masini pe zi care ma lasau masca cu modificarile facute la motor acum n-am vazut niciuna in 5 zile.... Singura parte distractiva a fost drumul spre casa pentru ca am travesrsat Austria cu masina pe roti (tunelurile au fost distractia maxima!).
Poate vor realiza cat pierd prin atitudinea asta, dar oricum n-o sa se intample in viitorul apropiat. Nu eram sigur daca am strans cum trebuie un suport de la esapament si la 100 de km de Viena mi-a confirmat ca nu l-am strans asa ca am avut o mica interventie in parcare. Un mic filmulet si mai multe poze pe facebook https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1722397418024880.1073741854.1384592041805421&type=3
Frumos video, dar ai pierdut tot ce era mai important, sunetul motoarelor. Muzica avem si noi in masina.
nu e facut de mine, e al unui prieten (amator si el). O sa ii cer si niste filmari "raw" cu go pro-ul.
Faine rotile!si banuiesc ca sunt cu mult mai usoare decat fat five-urile(nu le-ai cantarit de curiozitate? Si unicornul...care-i treaba cu stikerul ala? Ps:ce ai facut cu fat five-urile?
OZ-urile au in jur de 8,5 kg bucata, flat five-urile nu stiu cat au dar cred ca janta goala e mai grea decat OZ-urile cu tot cu anvelopa , inca le mai am - nu stiu ce sa fac cu ele, cred ca o sa le vand dar nu sunt sigur, oricum prima data trebuie sa indrept una din ele pentru ca are o mica indoitura pe buza din interior (eu am circulat asa cu ea pe fata fara problme, dar nu vreau sa creada careva ca dau teapa). Stiker-ul a venit din principiul "if you can't fight them then join them" . Ideea e ca masina o tin la servici, circul destul de rar cu ea (100-150 de km pe luna) si atunci ma duc cu ea singur pe varianta Sannicoara-Valcele (e destul de liber si are cateva viraje faine), asa ca prietenii o vad foarte rar si de aici a aparut porecla de "unicorn".
De cand n-am mai scris masina a primit ceasuri de presiune si temperatura ulei motor cu ocazia asta am descoperit o problema care ar fi putut fi fatala: Cand am luat masina am avut celebra problema cu sorbul pompei de ulei infundat de depunerile de calamina din motor si am hotarat sa schimb si pompa cu una noua Topran (stiu, nu a fost cea mai buna idee..). Ei dupa nici 4000 de km pompa n-a mai fost in stare sa tina mai mult de 0'6 bari la ~750 rpm si 90-05 de grade la ulei (in ture mai mari era ok). Ca sa nu mai am surprize am comandat noua, originala (arata mult mai robusta decat cea AM) si am zis ca daca tot pun lucruri originale as zis sa pun cuzineti axiali noi in locul celor noi kobelsmith pe care i-am pus anul trecut (am desfacut motorul unui prieten care ii pusese si el noi si dupa 2000 de km erau praf, lucru ce mi-a dat de gandit). Cuzinetii axiali erau impecabili dar cel de la palierul 3, partea de jos era pe duca, desi cand am facut motorul anul trecut era impecabil (am facut sub 2000 de km de atunci). I-am verificat si pe ceilati, dar aratau foarte bine (probabil asta fiind pe mijloc e mai solicitat si nu i-a priit nici presiunea mica la ulei), fiind sambata seara am pus unul care il aveam "pe stoc" de pe un alt motor (stiu, nu e cea mai buna decizie dar eram obosit si nervos asca mi-o asum). Cu ocazia asta am inlocuit uleiul si fitrul si am montat bucsi poliuretanice la bratele de jos. Duminica am iesit cu masina la o mica plimbare si i-am facut cunostinta pentru prima oara cu fica-mea . Fata din poza o facea de fiecare data cand acceleram mai "hotarat"
Foloseste cuzineti Glyco pe viitor (KOBELSMITH nu mai sunt ce au fost) si lasa pentru altii ca sa-si monteze ei bucsi din alea poliuritanice. O sa regreti asta mai tarziu. Ca sa te inspiri pe partea de suspensie si nu numai, citeste integral topicul asta: http://vwforum.ro/topic/113898-gti-ed35/?page=1
Treaba cu ceasurile de presiune am propus si eu cu ceva timp in urma pe un topic despre faimoasele pompe de ulei, dar a fost sters. Credeam ca am spus o prostie, si ca pe Audi asa ceva nu este posibil. Ma bucur sa aflu ca se pot adapta, si ca astfel se pot prevenii defectiuni majore la motor. Inca mai astept acel video cu sonorul motorului !
M-ai pus pe ganduri ... pompa de ulei Topran am pus si eu, dar am mai bine de 70 de mii de km de atunci si nu-s probleme. O sa o schimb preventiv .... cand motorul va primi interne forjate si semicuzineti noi. Uleiul ala il bagi in mod regulat ? Cum se comporta masina cu el ? Eu merg cu un PETRONAS Syntium 7000 AV 0w40, care pare sufficient tinand cont ca nu prea o mai forjez (merg zilnic 250 de km cu ea in pilot automat la 120 kmh).
Ala este cel mai bun ulei comercial (mai ales un 5W50 un ulei ester pur la bidon de plastic sau 5W30 300v la bidon metalic) pentru motoare de "forja". Restul uleiurilor comerciale sunt apa de ploaie daca acele motoare vad numai turatii mari si presiune maxima. Bine, nu vorbim de RedLine, Schaeffer, Millers si alte avioane.
Cristi nu am cont pe vwforum deci nu pot citi topicul, daca e ceva de confort sau fiabilitate nu ma prea afecteaza, masina asta e un fel de track day car (pista fiind varianta Clujului ) si nu face mai mult de 1500 de km pe an. LiviuB ajuta mult ceasurile, eu asa am depistat problema cu pompa pentru ca becul din bord nu se aprindea. Cat despre ulei nu pot da o parere avizata deoarece am mers putin cu el, sub 1500 de km, l-am schimbat pentru ca implinise anul. Oricum fiind 15w50 nu-l recomand pentru mersul de zi cu zi pentru ca e foarte gros la rece si trebuie sa stai mult sa poti pleca de pe loc. TTs daca iti spun ca tricoul ei preferat e unul pe care scrie "Cand voi fi mare voi conduce Audi"