1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B5 1.8T quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de LKN, 30 Iun 2013.

  1. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    +1 pt la anul, doamne ajuta sa termin si eu :)

    Drum bun!
     
  2. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Sper sa nu raman cu un gust amar, am inteles de la cei care au fost saptamanile trecute ca politia si vremea au distrus evenimentu. Merg din 2011 acolo (cu exceptia anului trecut) dar asa povesti urate n-am mai auzit.
    Ca sa evit incidentele neplacute am decis sa merg cu ea pe platorma.
    Dar poate o sa fie ok si la anul facem un grup Audi Romania.
     
    Ultima editare: 3 Mai 2016
    Chriss_Deejay și alexclipea apreciază asta.
  3. alexclipea

    alexclipea Bronze Member

    Înscris:
    22 Apr 2015
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    A3 8L, 1.8T AUQ, 2001
    inteleapta decizie!
     
  4. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Am revenit acasa de la Worthesee cu un gust amar si cu convingerea ca nu voi mai merge acolo in viitorul apropiat. A fost plin de politisti pusi pe dat amenzi si hartuiala fara rost. Nu puteai sa turezi motorul fara sa apara un politist/paznic de parcare/localnic care sa te amendeze/ameninte. Intodeauna cand am fost in anii trecuti, evenimentul asta mi s-a parut foarte civilizat fata de ce vedeam in tara, de aceea nu inteleg de ce se plang localnicii de intalnirea asta care le aduce miloane de euro anual. Cred ca participarea de anul asta a fost de maxim 30% din ce era in anii trecuti tocmai datorita faptului ca lumea a fost speriata de politie si protestele localnicilor.
    Masinile cu modificari la motor au fost aproape inexistente - daca in trecut vedeam cel putin 10 masini pe zi care ma lasau masca cu modificarile facute la motor acum n-am vazut niciuna in 5 zile....
    Singura parte distractiva a fost drumul spre casa pentru ca am travesrsat Austria cu masina pe roti (tunelurile au fost distractia maxima!).
     
    MariusSCM, lowlife și alexclipea apreciază asta.
  5. alexclipea

    alexclipea Bronze Member

    Înscris:
    22 Apr 2015
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    A3 8L, 1.8T AUQ, 2001
    atunci cred ca am facut bine ca nu am mers anul acesta :(
     
  6. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Pacat...,din ce spui pare o cauza pierduta :(
     
  7. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    qrknu, coco_catalin și scooby88 apreciază asta.
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Frumos video, dar ai pierdut tot ce era mai important, sunetul motoarelor. :( Muzica avem si noi in masina.:)
     
  9. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    nu e facut de mine, e al unui prieten (amator si el). O sa ii cer si niste filmari "raw" cu go pro-ul.
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  10. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Un mic update la jante si luneta (prietenii au poreclit-o "unicornul")
     
    TTs, MariusSCM și alexclipea apreciază asta.
  11. Claudiu Ziros

    Claudiu Ziros Bronze Member

    Înscris:
    9 Noi 2011
    Locație:
    Voiteg - Timiș
    Masina:
    00' Audi A4 B5 1.8T quattro AWT & 91' Audi 80 B3 1.9 TDI 1Z & 97'Audi A4 B5 1.9 TDI AHU
    Faine rotile!si banuiesc ca sunt cu mult mai usoare decat fat five-urile(nu le-ai cantarit de curiozitate?
    Si unicornul...care-i treaba cu stikerul ala?:p
    Ps:ce ai facut cu fat five-urile?
     
  12. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    OZ-urile au in jur de 8,5 kg bucata, flat five-urile nu stiu cat au dar cred ca janta goala e mai grea decat OZ-urile cu tot cu anvelopa :), inca le mai am - nu stiu ce sa fac cu ele, cred ca o sa le vand dar nu sunt sigur, oricum prima data trebuie sa indrept una din ele pentru ca are o mica indoitura pe buza din interior (eu am circulat asa cu ea pe fata fara problme, dar nu vreau sa creada careva ca dau teapa).
    Stiker-ul a venit din principiul "if you can't fight them then join them" . Ideea e ca masina o tin la servici, circul destul de rar cu ea (100-150 de km pe luna) si atunci ma duc cu ea singur pe varianta Sannicoara-Valcele (e destul de liber si are cateva viraje faine), asa ca prietenii o vad foarte rar si de aici a aparut porecla de "unicorn".
     
  13. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    De cand n-am mai scris masina a primit ceasuri de presiune si temperatura ulei motor cu ocazia asta am descoperit o problema care ar fi putut fi fatala:
    Cand am luat masina am avut celebra problema cu sorbul pompei de ulei infundat de depunerile de calamina din motor si am hotarat sa schimb si pompa cu una noua Topran (stiu, nu a fost cea mai buna idee..). Ei dupa nici 4000 de km pompa n-a mai fost in stare sa tina mai mult de 0'6 bari la ~750 rpm si 90-05 de grade la ulei (in ture mai mari era ok). Ca sa nu mai am surprize am comandat noua, originala (arata mult mai robusta decat cea AM) si am zis ca daca tot pun lucruri originale as zis sa pun cuzineti axiali noi in locul celor noi kobelsmith pe care i-am pus anul trecut (am desfacut motorul unui prieten care ii pusese si el noi si dupa 2000 de km erau praf, lucru ce mi-a dat de gandit). Cuzinetii axiali erau impecabili dar cel de la palierul 3, partea de jos era pe duca, desi cand am facut motorul anul trecut era impecabil (am facut sub 2000 de km de atunci). I-am verificat si pe ceilati, dar aratau foarte bine (probabil asta fiind pe mijloc e mai solicitat si nu i-a priit nici presiunea mica la ulei), fiind sambata seara am pus unul care il aveam "pe stoc" de pe un alt motor (stiu, nu e cea mai buna decizie dar eram obosit si nervos asca mi-o asum). Cu ocazia asta am inlocuit uleiul si fitrul si am montat bucsi poliuretanice la bratele de jos.
    Duminica am iesit cu masina la o mica plimbare si i-am facut cunostinta pentru prima oara cu fica-mea :) . Fata din poza o facea de fiecare data cand acceleram mai "hotarat"
     
    Claudiu Ziros și TTs apreciază asta.
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Foloseste cuzineti Glyco pe viitor (KOBELSMITH nu mai sunt ce au fost) si lasa pentru altii ca sa-si monteze ei bucsi din alea poliuritanice. O sa regreti asta mai tarziu.:)

    Ca sa te inspiri pe partea de suspensie si nu numai, citeste integral topicul asta: http://vwforum.ro/topic/113898-gti-ed35/?page=1
     
  15. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Treaba cu ceasurile de presiune am propus si eu cu ceva timp in urma pe un topic despre faimoasele pompe de ulei, dar a fost sters.:) Credeam ca am spus o prostie, si ca pe Audi asa ceva nu este posibil. Ma bucur sa aflu ca se pot adapta, si ca astfel se pot prevenii defectiuni majore la motor.
    Inca mai astept acel video cu sonorul motorului !;)
     
  16. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Din ciclul ~ai 1.8t nu te plictisesti~ :)
    Frumoasa fata,sa-ti traiasca.
     
  17. LiviuB

    LiviuB 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2013
    Locație:
    Chiajna
    Masina:
    Audi A4 Quattro, 1.8 T BFB, 2003; GPL, turboback exhaust + decat, Stage 1 ECU Remap
    M-ai pus pe ganduri ... pompa de ulei Topran am pus si eu, dar am mai bine de 70 de mii de km de atunci si nu-s probleme. O sa o schimb preventiv .... cand motorul va primi interne forjate si semicuzineti noi.
    Uleiul ala il bagi in mod regulat ? Cum se comporta masina cu el ? Eu merg cu un PETRONAS Syntium 7000 AV 0w40, care pare sufficient tinand cont ca nu prea o mai forjez (merg zilnic 250 de km cu ea in pilot automat la 120 kmh).
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ala este cel mai bun ulei comercial (mai ales un 5W50 un ulei ester pur la bidon de plastic sau 5W30 300v la bidon metalic) pentru motoare de "forja". Restul uleiurilor comerciale sunt apa de ploaie daca acele motoare vad numai turatii mari si presiune maxima. Bine, nu vorbim de RedLine, Schaeffer, Millers si alte avioane. :)
     
  19. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Cristi nu am cont pe vwforum deci nu pot citi topicul, daca e ceva de confort sau fiabilitate nu ma prea afecteaza, masina asta e un fel de track day car (pista fiind varianta Clujului :) ) si nu face mai mult de 1500 de km pe an.
    LiviuB ajuta mult ceasurile, eu asa am depistat problema cu pompa pentru ca becul din bord nu se aprindea. Cat despre ulei nu pot da o parere avizata deoarece am mers putin cu el, sub 1500 de km, l-am schimbat pentru ca implinise anul. Oricum fiind 15w50 nu-l recomand pentru mersul de zi cu zi pentru ca e foarte gros la rece si trebuie sa stai mult sa poti pleca de pe loc.
    TTs daca iti spun ca tricoul ei preferat e unul pe care scrie "Cand voi fi mare voi conduce Audi" ;)
     
    tpy, alexclipea, gabitza121 și încă o persoană apreciază asta.
  20. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Bine , bine da o poza cu interiorul?? Am rasfoit de 3x topicul si nu am vazut nimic de acele scaune. :)
     

Distribuie pagina asta