1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B5 1.8T quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de LKN, 30 Iun 2013.

  1. Claudiu Ziros

    Claudiu Ziros Bronze Member

    Înscris:
    9 Noi 2011
    Locație:
    Voiteg - Timiș
    Masina:
    00' Audi A4 B5 1.8T quattro AWT & 91' Audi 80 B3 1.9 TDI 1Z & 97'Audi A4 B5 1.9 TDI AHU
    Hah.aia da treaba, rwd pe audi.vrei sa ii bati cu propriile arme
     
  2. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Daca tot a venit primavara am zis sa mai arunc niste bani in ea:
    1. De cand am cumparat Konig-urile mi-a stat pe creier faptul ca desi aveau suport lateral ok si erau surprinzator de comode, erau cam grele asa ca atunci cand au aparut de vanzare pe un grup din Ungaria nu am putu rata ocazia de a cumpara doua scaune Sabelt cu centuri OMP in 5 puncte.

    2. Asa cum am amenintat in posturile anterioare am facut conversia la 01E si bineninteles, fiind vorba de Audi, a fost o adevarata aventura. Pe langa faptul ca a trebuit sa mut tot de pe masina donatoare (cutie de viteze, cardan, diferential spate, planetare, punte fata, timonerie, trei oameni muncind 9 ore, etc),. Ambreiajul de AJM modificat la Zorst Racing, care ar fi trebuit sa fie bolt on, nu s-a potrivit. Pe laga teapa de 600 de euro, mai era problema gasirii unui kit de ambreiaj compatibil vineri noaptea la 12:00, pentru ca era pacat sa am 01E cu ambreiaj de 228 mm. Noroc cu prietenii, in special userul Motor (care avea unul modificat tot de Zorst pregatit de montat pe masina lui), ca am rezolvat si aceasta problema.

    3. Satul sa tot supraincalzesc franele de S4 am hotarat sa fac faimoasa conversie la etriere Brembo Z18 cu frane de ML 55 AMG de 345/350 mm. Avand deja facuta convesia la fuzetele de aluminiu de B6 cu prinderea de etrier de 145 mm treaba a fost aproape bolt on (nici acum nu-mi vine sa cred ca a mers ceva usor pe coteul asta). Bineinteles, ca sa nu am o zi usoara m-a mancat in fund sa schimb filtrul de combustibil, cine are B5 Quattro benzina intelege ce vreau sa spun.

    20170228_202132.jpg 20170228_202156.jpg 20170311_122457.jpg 20170317_073323.jpg received_1228085573973933.jpeg received_1228085627307261.jpeg received_1228085640640593.jpeg
     
    Andrei9, TTs, Stefan și alți 2 apreciază asta.
  3. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ambreiajul pt AJM in ce consta mai exact si ce nu s-a potrivit?
    Vad acolo ceva cu masa simpla.
    Era normal sa trebuiască transplant complet fiind atatea diferente, de nr trepte si generatie. Bine ca ai rezolvat într-un final.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  4. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Ambreiajul e un kit Valeo de conversie la masa simpla (cel care merge pe orice 1.9 sau 2.0 tdi longitudinal in 6 trepte), modificat (conversie la sinter, placa de presiune si arcurile discului intarite). Problema e volanta, care nu potriveste fiind ca butucul e prea "adanc", marginile volantei lovind in bloc.
    Ma asteptam sa trebuiasca sa schimb diferentialul, cardanul si planetarele, dar puntea fata si tot suportul de schimbator mi se pare o prostie, plus ca daca nu aveam deja facuta conversia la fuzete de B6 trebuiau schimbate si alea. Am citit pe forumuri si sunt probleme la conversiile intre b6 si b5 sau intre V6 si l4 dar astea sunt B5 ambele, 4 cilindri ambele, asta e frustrant.
     
  5. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Long time no see :)
    In astea 8 luni nu s-a intamplat mare lucru din mai multe motive cum ar fi lipsa de timp, aparitia unui nou frate vitreg de daily (Seat Exeo Sport 2.0TFSI) si scarba care am luat-o fata de eterna mea saga cu cutiile de viteze si galeria de evacuare. Dupa schimbarile din primavara am mers cativa km linistit sa se rodeze ambreiajul si apoi am observant ca sincroanele erau praf la primele 4 trepte (in special 2 si 3) plus ca masina vibra foarte rau.
    Vibratiile veneau de la screamer pipe care lovea in punte (practic motorul era sprijinit de punte in screamer pipe) pentru ca bineinteles si puntea difera la grosime fata de cea pt 5 trepte (multumesc din nou Audi pentru inventivitate si efortul depus in a-mi distruge nervii). Odata cu refacerea screamer pipe-ului am mai refacut niste suduri la galerie, downpipe, si am refacut suportul esapamentului de pe cutia de viteze pentru ca bineinteles si acela difera.
    Ca sa umplu si a treia gaura din suportul de ceasuri suplimentare am montat si un ceas de AFR Inovate.
    Galeria s-a fisurat de inca doua ori (acum i-am pus niste intarituri si sper ca am scapat de probleme).
    Ca incheiere, luna trecuta am zis sa rezolv si cu cutia, asa ca am demontat-o si trimis-o la inlocuit sincroanele cu unele noi. Cand am demontat cutia am observat ca suportul intermediar de cardan era praf asa ca l-am inlocuit si pe acesta cu unul nou comandat din Anglia (doar 32 de lire transport inclus).
    Acum masina functioneaza bine si sper ca pana in primavara sa primeasca si o suspensie noua BC Racing si alte 4 semislik-uri noi.
     
    TTs, arazvan2002, kng_bv și alți 7 apreciază asta.
  6. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Si o plecare cu un 0-160 cu asfalt uscat dar rece
     
    TTs, lowlife, Gabi_KGT și alți 6 apreciază asta.
  7. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Salutare,
    A trecut ceva vreme de la ultima postare (dar avand in vedere ca ultimele 4 postari sunt doar ale mele nu cred ca intereseaza pe multa lume :)))). Mare lucru nu s-a intamplat anul trecut pentru ca nu am prea avut timp si bani de ea. Ca sa recuperezi putin am inceput anul in forta cu o suspensie noua BC Racing RM si un set de anvelope noi Yokohama Advan Neova AD08R,, R888-urile inca mai au carne dar anul asta fac 10 ani asa ca mi-era cam frica cu ele. Urmeaza o verificare /indreptare a jantelor inainte de montaj si enervantul proces de reglare a suspensiilor.
    Sper ca anul asta sa mai incapa in buget o revopsire si un track day.
     
    asusx51r, TTs, Gabi_KGT și alți 6 apreciază asta.
  8. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    Bravooo. Frumos, dar costisitor, din pacate...
     
  9. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Depinde la ce te raportezi, asta e singura mea pasiune si toti banii cheltuiti acolo ii consider bani investiti in sanatatea mea mintala :), mi-e mila de cei care trec prin viata fara a fi pasionati macar de un domeniu/lucru/sport/etc.

    Pana vin rotile de la verificat/indreptat/montat am furat rotile de vara de la Exeo. Avantajele de a avea masini surori in familie :)
     
    Ultima editare: 15 Feb 2019
    Xtremer, 911turbo, tpy și alți 13 apreciază asta.
  10. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Pentru ca m-a luat putin valul, inafara de indreptat jante, anvelope si suspensia mentionate mai sus am mai facut cateva modificari:
    - discuri frana spate ventilate de 335mm pastrand estrierii de S4 cu ajutorul unor suporti custom de la epytec.de
    - pentru ca dupa montarea discurilor spate furtunele de frana nu au mai potrivit, am facut furtune custom cu insertie metalica atat pentru fata cat si pentru spate, diferenta la pedala e enorma si imi pare rau ca nu m-am gandit sa fac modificarea mai repede
    - tot timpul am avut probleme cu caldura excesiva in apropierea turbinei asa ca am luat o capota la care i-am eliminat ramforsarile (s-a usurat simtitor) si am decupat-o in zona turbinei pentru a mai evacua din caldura din jurul turbinei. Bineinteles ea va fi folosita doar pentru track day.
    - pentru ca cea mai mare parte din intercooler era mascata de bara fata, am gasit pe cineva care mi-a facut o replica de bara de RS/Rieger pe care am gaurit-o in zona intercoolerului.
    Dupa 7 ani am reusit sa duc masina in locul pentru care a fost achizitionata si anume pe un circuit. Experienta a fost extraordinara, masina s-a comportat foarte bine, am gasit niste puncte slabe plus ca eu mai am multe de invatat dar una peste alta abia astept sa revin cu ea pe pista :)
     
    F33lings, Remapx, AlexMaroga și alți 17 apreciază asta.
  11. szrobik

    szrobik 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2010
    Locație:
    Cluj / Sighet
    Masina:
    audi a4 b6 1.8T & golf2 g60-T ex. golf3 1.8GT
    BRAVO!:):arco:
     
    Remapx apreciază asta.
  12. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Frumos.
    La baza ai avut diferential spate DAJ cu raport final 35/9, ca la 80b4 v6.
    Cu diferentialul de pe 1.9 Atj,ce modificari au fost necesare?
     

Distribuie pagina asta