1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B5 Avant Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de paul14, 7 Ian 2018.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Claudiu Ziros

    Claudiu Ziros Bronze Member

    Înscris:
    9 Noi 2011
    Locație:
    Voiteg - Timiș
    Masina:
    00' Audi A4 B5 1.8T quattro AWT & 91' Audi 80 B3 1.9 TDI 1Z & 97'Audi A4 B5 1.9 TDI AHU
    Deci pana la urma ai schimbat tot kitul?ce marca ai pus?felicitari in legatura cu reparatia timoneriei..eu am facut miscarea la a6 si este 1.9, la 2.5 nu-mi pot inchipuii alta solutie decat demontarea tobei si accesul se face doar pe jos.am dreptate?oricum...chinuiala.dar rezultatul merita tot chinul.
     
  2. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Kit-ul este ceva făcut prin Polonia, am considerat că merită o încercare.

    Pentru schimbarea bucșei, adică scoaterea tijei, am scos racordul flexibil împreună cu catalizatoarele, am slăbit conducta AC din suport și am desfăcut bieleta care unește tijele timoneriei. Apoi am desfăcut complet bieleta din pivot (știi tu, cel cu cheie îngustă) și doar acum se poate scoate tija complet. Am lucrat pe ambele părți, sus-jos, îi mai ușor să desfaci pe sus piulița care prinde tija pe cutie.

    În schimb nu am reușit să fac geometria. Atelierul de "cartier" unde eram obișnuit are probleme cu soft-ul aparatului, la alte două am fost refuzat pe motiv că e mașina prea joasă... Marți poate e cu noroc la Premio Dumivest :readit:
     
    George Stoica apreciază asta.
  3. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Nu stiam ca poate rezolva atatea bucsa aceea, am vazut cand am montat nuca la mine ca in piesele albe imbinate era vaselina dar nu-mi mai amintesc daca se misca schimbatorul in mers :ermm: Te urmaresc cu interes, spor mesterit !
     
    paul14 apreciază asta.
  4. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Salut George! Merci pentru apreciere și interes, mă bucur că mai poți găsi idei pentru proiectul tău în daily-ul meu.

    La mine bucsa efectiv era uscată și mult material rezultat din frecare era jos, pe tabla timoneriei. Nu era vorba de mișcarea schimbătorului în mers ci de dificultatea la schimbarea treptelor, în special a doua. Acum a rămas o vibrație în treapta 3 doar în frână de motor, dar se simte doar dacă ating ușor nuca schimbătorului ‍♂️

    Am făcut mentenanța anuală pentru trapă, curățat și gresat corespunzător.

    IMG_20200518_161802.jpg

    Și am defenitivat instalarea modului Bluetooth. Deși este un modul cu terminația "M", agenda nu este disponibilă în meniul RNS-E . Trebuie să mai încerc.

    IMG_20200519_095137.jpg IMG_20200520_183247.jpg

    Am adus buzzer-ul senzorilor de parcare mai aproape, nu eram mulțumit cu vechea locație, sub banchetă.

    IMG_20200520_181026.jpg

    Din ce am văzut în codarile RNS-E, ar fi ceva variantă pentru senzori de parcare. Trebuie să studiez, poate este posibilă configurarea a.î. să se reducă volumul la marche arrière.
     
    stefan550, Gabi_KGT, Tommi-KGT și alți 2 apreciază asta.
  5. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pentru a afisa senzorii cred ca e nevoie de noul RNS-E si centrala de senzori de Exeo, ca doar el a venit cu asa ceva. Nu stiu daca si pentru astea de B7 a fost ceva. Poate pe Lamborghini. :)

     
    stefan550 apreciază asta.
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La Audi A4 B7 pe RNS-E echipare OE din fabrica adica primul model varianta cu buton CD / TV in loc de buton Media si care citeste maxim carduri de 2Gb, NU pot fi afisati senzorii grafic si nici centrala senzorilor OE, existenta pe Audi A4 B7, nu permite asta adica afisare grafica.
    In plus NU se poate coda din VCDS si nu exista aceasta functie la RNS-E pentru ca sa se reduca volumul radioului cand masina este pusa in marche-arriere. S-a mai mentionat asta pe forum.
     
  7. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Băieți, nu vreau afișarea senzorilor, știu că nu se poate la MK1 și PDC de B5. Vroiam doar reducerea sau oprirea volumului sunetului unitatii audio la marche arrière dar nu se poate si pentru asta, am dat mai tare buzzer-ul cu VCDS-ul.
     
  8. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Câteva cadre ș-un set nou de jante
    IMG_20200626_211121.jpg IMG_20200626_212148.jpg IMG_20200624_194716.jpg
     
    stefan550, Gabi_KGT, ianculets și alți 4 apreciază asta.
  9. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Imi plac la nebunie concavele dar mereu mi-a placut cum ii sta B5-ului cu Avus. Arata foarte bine !
     
    paul14 apreciază asta.
  10. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    A fost o decizie mai grea cu Avus-urile, dar au plecat. Acum, vară - iarnă, sunt 2 seturi de BBS RC.

    Am reușit să montez șprițuitoare tip perdea, cele de Golf, Jetta, Touran etc.
    Ca de obicei, nu este un retrofit ușor, fiind nevoie de mini freză, trecerea furtunelor și a cablajului prin interiorul capotei și adaptoare custom.
    IMG_20200723_210602.jpg IMG_20200724_201415.jpg
    șprițuitoare .gif

    Iar de la ultima intervenție asupra farurilor, se pare că a rămas cumva o "fereastră" pe unde a intrat apă sau condens, care a sfârșit în balastul pentru xenon. O schimbare rapidă urmată de un reglaj clasic.
    faruri.gif
     
    JBB, Gabi_KGT și George Stoica apreciază asta.
  11. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    De data aceasta am ajuns la transmisie, diferențialul spate având pierderi ușoare de ulei. Am schimbat garnitura capacului și simeringul flanșei.

    IMG_20200804_202712.jpg
    Am greșit puțin la ulei...am pus Ravenol TSG 75w-90 și trebuia VSG 75w-90.
     
    Tommi-KGT apreciază asta.
  12. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Bună dimineața @Transaplina Challenge.
    IMG_20200920_075043.jpg
     
    ianculets, MRR, adideac și alți 2 apreciază asta.
  13. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Cu puțin ajutor extern și puțin stres către @George Stoica, așteptarea a meritat.

    IMG_20220208_080659.jpg

    Mai întâmpin mici probleme cu 2 butoane, dar până găsesc timp pentru studiu, rămâne așa.
     
    Tommi-KGT, George Stoica, AlexPTB și alți 8 apreciază asta.
  14. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Salutare tuturor,

    B5-ul ajunge la final de "carieră" la mine. Momentan, am rămas tot în VAG, dar nevoia de spațiu și buget m-a dus către cehi.

    O să urmeze vânzarea și o revizie la @Claudiu Ziros. Mă gândesc serios s-o bag la dezmembrat dacă nu se vinde la un preț satisfăcător.
     
  15. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Sa speram ca va pleca intreaga, este pacat sa fie dezmembrata pentru ca este o masina ingrijita care mai are viata de trait.
     
    paul14 apreciază asta.
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    A cumparat-o un prieten al meu, mare pasionat de Audi si VAG in general. Dupa ce va reusi sa-si faca cont, va reveni cu noutăți. Are planuri mari cu ea.
     
    paul14, George Stoica și DonDoneL apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta