1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B6 1.8t Fwd

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de lowlife, 1 Mai 2013.

  1. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Mi-am facut si eu curaj sa prezint masina. E un A4 B6 2002, 1.8T motor AVJ, 150hp, fara quattro. Masina a costat 6700, distributia 230, taxa 690, toate in E din pacate :).

    Masina n-are ca dotari care merita mentionate decat sistem audio Audi Concert, care din pacate este praf si va fi schimbat partial sau chiar integral imediat ce vad cum sta treaba cu dansul, instalatie xenon, posibil suspensie sport.

    O surpriza placuta a fost consumul, exterior mers legal 6.4%, mers legal +20-30km/h 7.4%. Interior nu prea ma intereseaza, intrucat o scot doar la plimbari in afara orasului si drumuri lungi.

    Jante iarna: 205/x/R15 tabla;
    Jante vara: 225/45/R17, model S4 Avus (nu stiu daca originale sau replici, in interior am gasit Ronal / Germany / sigla Audi).

    Am rezolvat cu bobinele (avea un miiic tremurat la ralanti), mai am:
    - ulei (strang informatii)
    - schimbare bujii: BK6RE cupru, comandate de 2 luni, astept si acum sa vina
    - greier buzunar usa dreapta.. e aproape insesizabil, dar imi face-n cap cand e liniste :(
    - aliniere capota (?)
    - zgarieturi capota - polish daca s-o putea
    - muzica
    - insonorizare (am facut usa portbagajului, urmeaza usi fata si poate spate, podea, plafon).
    - chip (?)

    Poze vechi:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Super masina. Sa te bucuri de ea. O singura remarca referitor la anvelopele de vara: scapa de ele deoarece dimensiunea nu este conforma cu ce ai voie si este aprobat de constructor pentru masina ta adica iti trebuie 235 45 17 NU 225 45 17. Bafta
     
  3. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Masina a stat nespalata 2 luni jumate, cat a fost la mine, hotarat sa nu mai calc prin spalatoriile tiganilor care sterg masinile cu tricouri de fotbal rupte :). Mi-am cumparat deci de 4mil diverse prostioare:

    - Sonax Burete microfibra pentru spalat
    - Optimum No Rinse
    - Sonax Spray Indepartare Bitum
    - Sonax argila decontaminare 200g
    - Sonax Laveta Microfibra Uscare
    - Sonax Sealant Profiline Polymer Net Shield
    - Sonax Spray curatat bord efect mat

    Si azi am trecut la treaba:

    Breaking bad :rockwoot:

    [​IMG]

    Before:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    After:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG] (janta nespalata aici)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    A durat cam 3 ore si inca n-am apucat sa dau cu tot ce mi-am propus, vreau sa cumpar un aparat de spalat cu presiune si sa ma intind mai mult la tara.

    Cristi: multumesc, chiar azi am gasit pe stalpul din dreapta dimensiunile. 225/45/r17 nu s-a pus pe nici o versiune de B6, nu le pot omologa?
    Chiar si 225 mi se par prea late, 235 ar fi monstruoase si total inutile.

    Ciudat e ca la rar am fost incaltat cu 205/x/R15, iar in cartea masinii mi-au trecut 215/X/R16. :haha:
     
  4. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Welcome ;)
    S-o stapanesti sanatos !! Frumos detailingu', dupa ce termini treaba satisfactia e maxima. Imi place
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu au fost omologate 225 45 17 pe B6. S-au omologat strict 235 45 17 - 205 55 16 - 215 55 16 sau 195 65 15. Citeste topicul despre anvelope la tipul tau de masina din aria Jante si Anvelope. Bafta
     
  6. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    doar eu nu vad pozele? :(

    Salut, daca nu ai rezolvat problema deja, mergi la un service (eventual reprezentanta) sa iti masoare nivelul uleiului pe calea traditionala, respectiv folosind o joja. Asa vei stii exact cat ulei ai si daca este nevoie sa completezi sau nu. Dupa aceasta verificare, daca va fi nevoie, treci mai departe adica verifici senzor nivel din baia de ulei si asa mai departe.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Apr 2021
  7. cainele84

    cainele84 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Skoda Octavia 2.0 TFSI, 2007
    Frumos 'agregatul'. Sa-l sapanesti sanatos si sa te plimbe fara probleme multi km.
     
  8. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    :sign_welcome:
    Frumoasa masina. Pare sa aiba bara de S4 pe spate.:wub:
    225/45/17 au talon cam mic pentru greutatea masinii si fac jantele varza. Probabil de asta nici nu au pus.
    Vezi ca exista si topic pentru uleiuri.
     
  9. AudiA4B6

    AudiA4B6 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2012
    Locație:
    craiova
    Masina:
    Audi a4, 1.6,2002
    Superba masina, putin cam lasata pe spate :-?
     
    Ultima editare: 25 Mai 2013
  10. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    E foarte lasata pe spate, mi-e frica sa parchez cu spatele ca zgarii ceva chiar si in bordurile mici. Probabil sta asa din cauza amortizoarelor duse, desi nu face balans. Sunt in cautari acum: Bilstein B4 + arcuri H&R sau Eibach :thrashi:.

    [​IMG]

    Partea audio momentan stagneaza, astept playerul care trebuie sa vina la sfarsitul lunii.

    [​IMG]

    Dupa episodul cu Pirelli taiat de un cui, am luat o pereche de Continental Sport Contact 3: 5.5mil, DOT 4711. Initial le-am spus pe spate si abia azi dimineata le-am mutat pe fata, n-am apucat sa ma dau cu ele :) Aici e o poza cu ele puse pe spate din care ca de obicei nu se intelege nimic:

    [​IMG]

    Am cumparat ulei (Mobil 5w40 Super lalala) si filtre Mann: ulei, benzina, aer, polen: 4mil + 100k "la baiat" sa le schimbe pe cele de ulei si benzina. Celui de polen i-a venit randul azi in parcare si cred ca astepta de mult saracul:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Pt cel de aer inca imi fac curaj :) urmatorul update sper sa contina amortizoare, arcuri, brate si audio noi. :happy:
     
  11. Oxygen

    Oxygen 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca / Baia Mare
    Masina:
    EX A3, 1.6, 2002
    ai luat 2 cauciucuri second cu 550ron?
     
  12. ciprivw 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B6 1.8T 163CP S-line
    Ai folii pe geamuri? cat %?
     
  13. TAM

    TAM 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Q7,Q5,A4,
    Foarte frumoasa masina! sa o stapanesti sanatos! am scos cu al meu extern si sub 8 la 1.8T 163cp.
     
    Razvan.Brf apreciază asta.
  14. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Oxygen: Da, 2x Continental Sport Contact 3 DOT 4711: 5.5mil.

    ciprivw: in fata e sigur folie verde, in spate nu m-am uitat. Nu stiu daca e aftermarket sau din fabrica.

    TAM: multumesc. Cred ca e ok, tu avand Avant + cutie automata.

    Update: mi-au sosit niste piese de la colegul sportline:

    [​IMG]

    - 4 Bilstein B4 varianta normala (nu sport); nu imi dau seama unde sunt produse, peste tot scrie GERMANY dar "Made in" niciunde :)
    - 2 kituri protectie praf Sachs fata+spate varianta sport
    - 4 brate superioare Lemforder

    Total ~18.82mil.

    Urmeaza arcuri Eibach Pro Kit -30mm/-30mm. :rock:
     
  15. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Am dat prima tura cu cauciucurile Continental Craiova - Pitesti - Bran ~230km dupa o luna de pauza de la condus - FABULOASE :thumbs-up::arco:.

    La dus n-am fost singur in masina si am mers mai menajat, n-am depasit aproape nimic.
    Am urcat cu tr1 si tr2 dupa tiruri, basculante si papucuri. Durata ~5 ore cu un detur pe langa Slatina (accident?), cozi interminabile, mers bara la bara prin sate vreo 15km; cel mai deprimant drum ever. Consum ~7.8 pe BC, ~7.3l/100km la pompa, viteza medie ~40km/h.

    La intors am fost singur in masina si m-am distrat putin :) Bran - Pitesti - Craiova 3 ore 10min in conditiile in care am prins 3 sau 4 bariere pe caile ferate. Viteza medie ~85km/h, consum ~6.0l/100km la pompa.

    Acum realizez ca n-am facut decat 2 poze, amandoua din spate :o:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Am primit intre timp si arcurile + alte piese:

    - Eibach Pro Kit -30mm/-30mm: ~7.5mil cu transport, ebay.de

    - Brate inferioare 2 lemforder, 2 trw
    - Bielete directie lemforder
    - Bielete antiruliu trw
    - Capete de bara lemforder - 19 mil de la colegul sportline. Cele lemforder au venit cu sigla audi stearsa, TRW nu.


    [​IMG]
    Allroad :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    Cateva din piesele vechi, toate cu sigla Audi pe ele. M-as mira sa le fi schimbat cineva cu OEM, probabil erau puse de fabrica prin 2002.

    [​IMG]
    In momentul de fata masina e destul de low si surprinzator de confortabila. Ar fi mers poate putin mai rigida, dar insemna sa cobor prea mult.

    [​IMG]
    Am schimbat si filtrul de aer (vechi Mann nou tot Mann), scoteam un insectar frumos din ce am recuperat din carcasa lui. Din pacate masina e ceva mai zgomotoasa acum :D

    [​IMG]
    Pe partea de audio lucrurile merg destul de anevoios, nu prea am avut timp sa desfac ce aveam nevoie. Abia azi am reusit sa trag RCA-urile. Sper sa mai tina vremea frumoasa ca sa pot sa duc la capat instalarea anul asta.
     
  16. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Imi place ca ii dai piese bune cand e vorba de intretinere si nu te carpesti cu ieftineli.
    Pune si tu mai multe poze, in special din lateral, sa vad cum sta pe Eibach-uri. Ca ma tenteaza si pe mine, desi mi-am tot zis ca nu pun altceva decat OEM. Mersi ;)
     
  17. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Am uitat de revizie, 4L Mobil 1 5w40 sintetic + filtre benzina, aer, ulei, polen = 4mil. De pe oilshop.ro ieseam cu 5-600 mii mai ieftin, dar la magazinul asta local aveam montaj gratuit.. afacere.
    L-am lasat pe baiat sa schimbe filtrele de ulei si benzina, dupa aia am plecat ca ma sictirisem eu mai mult decat el :) reviziile urmatoare le fac in regie proprie.

    Mersi t_qua77ro, nu imi place sa umblu cu jumatati de masura. Ai noroc ca azi n-am avut masina de oras si a trebuit sa umblu cu asta, iata pozele:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Masina nu mai e asa coborata pe spate (o sa specific si motivul cand gasesc camera foto :)), dar faţa tot e mai sus si inca o sa se mai ridice 1-2mm dupa ce umflu cauciucurile.
    O sa fac niste poze mai concludente pe lumina.
     
  18. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Ai facut deja a 2 revizie din Mai pana acum, sau e aceiasi revizie de care aminteai in pagina anterioara?

    Daca ai masina din Mai 2013 cum de ai platit atat de mult pe ea ? sau o ai de mai mult timp si in mai 2013 ai facut topicul ?
     
  19. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Asa-i in fotbal, dai "atat de mult" pe masina la achizitie, dar pe urma bagi doar benzina si eventual iti permiti sa schimbi si ceva bucse de calitate, pe cand daca te uiti dupa chilipiruri ajungi sa arunci cu noroi in stanga si-n dreapta ca vezi domle cat e de nasol motoru asta de 1.8, ca face sludge, ca pica intinzatoarele la axe intr-o veselie la 100k, ca demontati toti baia de ulei preventiv, ala bala si continui sa carpesti o epava cu piese de calitate indoielnica. Sa stii ca pe masina cat dai atata face. Si daca nu iti place replica care o vezi, era mai bine sa te abtii de la a starni polemici pe tema pretului de achizitie dat de colegu.

    lowlife, multumesc pentru poze ;)
     
  20. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Nu ma mira raspunsul tau, dar nu ma interesa absolut deloc parerea ta.

    Eram doar curios daca a luat masina in mai 2013, adica exact cand am luat-o si eu. Daca a cumparat-o intradevar in Mai 2013 la acel pret atunci eu am facut o afacere mult mai buna.

    Acum ca tot ai intervenit matale nu ma mai intereseaza nici raspunsul lui @lowlife ca sa nu interpretezi tu ca vreau sa starnesc polemici.

    Pentru informatiile matale exista piese de calitate foarte buna si aftermarket ca vad ca visezi numai una si buna OEM, OEM OEM...e treaba ta. O bieleta antiruliu OEM e 240 de ron la Midocar vitan, ACEEASI bieleta dar Lemforder/TRW e 75 de ron la magazin. Eu cumpar de la magazin de piese.

    Nu vad unde am spus eu ca nu e bun motorul 1.8 T, stiam foarte bine la ce ma inham in momentul in care am decis sa imi iau asa ceva. Sunt riscuri pe care mi le-am asumat si pe care le-am transmis mai departe eventualilor doritori de A4 B6 1.8T in topicul de consiliere de achizitie.

    Pe o masina nu dai atat cat face de cele mai multe ori dai mai mult decat face.

    NU inteleg cum de esti atat de nesimtit sa afirmi ca masina mea e epava. Nu ma cunosti si nu ai vazut masina mea niciodata.
     
    Ultima editare: 14 Noi 2013

Distribuie pagina asta