1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B6 AVF Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Catalin_1987, 1 Aug 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Am intrat in posesia ei acum cateva luni,dar abia acum mi-am facut timp sa o prezint.Ca dotari: xenon din fabrica,scaune sport,quattro,audi concert,piele volan si cam atat imi vin in minte.
     
    Ultima editare: 13 Feb 2011
  2. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    :sign_welcome:
    Arata foarte bine, faina masina, s-o porti sanatos :icon_thumright:
     
  3. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Foarte faina masina sa o stapanesti sanatos ;), motor ok pt un A4 consum decent + quattro ce mai cred ca merge super si-n plus vad ca are si km destul de putini pentru un diesel:), la cat mai multi km bafat si sa ne reauzim cu bine pe forum:p:icon_thumright:
     
  4. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Multumesc

    Masina are relativ putini Km pentru un diesel,e adevarat si a indurat 80% din ei in infernul din Bucuresti.S-a lasat si cu urmari dar nu foarte grave(90% rezolvate restul urmeaza).Motorul este super,putere destula si pentru oras si pentru afara,dar din pacate nu merita orasul asta masini bune
     
  5. george

    george Gold Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    [quattro] - A4 B8.5 2013 & Q5 8R 2017
    sa o stapanesti sanatos si cati mai multi km fara incidente nedorite :icon_thumright:
     
  6. Florin Sandu

    Florin Sandu Banned

    Înscris:
    26 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI QUATTRO, Audi A3 1,6 FSI
    Sa o stapanesti sanatos si te asteptam la intalniri :icon_thumright:
     
  7. bebel 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2008
    Locație:
    GL
    Masina:
    A
    :sign_welcome:

    S-o stapanesti sanatos si la multi km fara evenimente ! :p
     
  8. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Nu am mai postat de mult pe aici si intre timp s-au facut mai multe imbunatatiri la masina.
    In primul rand am schimbat fustele de la ambele bari(fata stock,spate stock,dar cu gauri pentru evacuare).Dupa 2 incercari de a gasi un model de tips frumos,am ales niste tipsuri rotunde,de diametru putin mai mare decat cele stock de pe 1.8T si taiate oblic.
    Alte modificari :
    Estetice si functionale : huse din piele ecologica pe exterior si alcantara perforata pe interior(mare bataie de cap cu aceste huse,dar intr-un final sunt OK)
    -Ornamentele si plastice zgaraiate au fost schimbate in mare parte
    -Ornamentele de prag au fost schimbate cu unele de B7(cele de pe masina erau strambe la colturi de la deschis usa in borduri,iar cele de B7 au o forma putin mai diferita)
    -leduri rosii in manerele de la fetele de usi(se aprind odata cu luminile de pozitie),leduri rosii in plafoniera fata(similar ambient light,dar concentreaza lumina pe rama de aluminiu a schimbatorului),leduri rosii in plafoniera spate(lumina este dispersata,pentru ca in spate nu aveam nici un element pe care vroiam sa-l iluminez in mod special,lumineaza ca ambient light-ul din fabrica),leduri albe in fetele de usi(se aprind odata cu deshiderea usilor si lumineaza zona de langa masina pentru ca nu calca in rahat).urmeaza leduri albe la picioare(se vor aprinde odata cu deschiderea usilor pentru a ilumina zona picioarelor.Am fosit led-uri de 5 mm(toate cele rosii) si module cu 2 led-uri smd(cele albe).Am ales sa folosesc aceste module in detrimentrul lampilor originale,pentru ca sunt rezistente la apa,durata de viata este mult mai mare decat a unui bec normal(stiu puteam sa pun becuri cu leduri in acele lampi,dar mi-a fost mai usor asa,plus ca arata foarte bine).
    Am schimbat maneta de la stergatoare cu una prevazuta cu butoane pentru BC + activare(operatiune facuta de unul singur cap coada folosid informatiile de pe forumuri).Pe langa BC am montat si activat maneta de CC(cruise control),impreuna cu modulul de directie adecvat(ce de pe masina nu era compatibil),operatiune la fel facuta de mine cap coada folosind informatiile puse la dispozitia noastra de colegul CMG(cu ocazia asta ii mai multumesc odata),dar si cu ajutorul lui Costi_geo(mi-a vandut un modul compatibil cu CC,plus mi-a furnizat informatii vitale).Informatiile despre activare BC le-am completat aici pe forum,iar despre CC am facut un tutorial pe aria A4.
    Am montat duze de stropit parbrizul de Golf V(stropesc evantai),operatiune detaliata cu poze si explicatii pe aria A4
    Am schimbat parbrizul cu unul nou Saint Gobain,pentru ca cel vechi a crapat din senin,plus ca era foarte zgaraiat.
    Am cumparat un set de stergatoare Aero si momentan sunt in cautare de brate de B7(se pot modifica si cele de B6 astfel incat sa poata fi montate,dar nu cred ca ma mai complic).
    Mecanice :
    Am schimbat discurile pe fata cu unele Ate,impreuna cu placute de frana tot Ate.
    Am schimbat ambele brate superioare stanga-dreapta impreuna cu rulment pe stanga,bieleta de directie pe stanga+ geometrie reglata dupa mare bataie de cap(dobitocii de prin service-uri care nu isi fac treaba bine).
    Am reglat avansul,lasat mare de dobitocii din service dupa schimbarea distributiei
    Am rezolvat problema pornirii la rece dupa alta mare bataie de cap(aveam un colier slab si se dezamorsa pompa peste noapte)
    Am schimbat suportii motor stanga dreapta si fata,pentru ca imi da socuri la schimbarea treptelor,sau cand las masina in frana de motor(urmeaza cel de la cutie si sper sa scap de problema asta 100%).
    Am schimbat senzor de temperatura(2 pana acum),termostat,antigel,ulei servo,lichid frana.
    La capitolul ulei am trecut inca de acum 2 schimburi la Mobil 1 5W30 cu norma pentru PD si sunt mai multumit decat de Castrol.
    Sunt multumit ca nu am avut pana acum probleme mari cu aceasta masina(turbo,ambreiaj,volanta,Etc) si sper sa nici nu am curand.Am schimbat pe la articulatii una alta,dar tinand cont ca masina are acum ~130 de mii km,facuti 80% in oras(Bucuresti),mi-se pare OK.
    In perioada care va veni urmeaza sa vopsesc capota(este zgaraiata de huligani in parcare) si cel mai probabil voi trece la faruri Bixenon OEM(inca nu am informatiile necesare conversiei).Mai vreau sa schimb volanul cu unul de pe B7,sau sa il retapitez pe acesta cu piele perforata neagra,eventual si o mica modificare de forma(daca il retapitez mai mult ca sigur il si modific).Schimbatorul va fi si el schimbat cu unul imbracat in piele perforata.
    Cam atat imi vine in minte.Sper sa am timp sa rezolv ce mi-am propus pana acum si promit ca va tin la curent(maine pun mai multe poze)
     
    Ultima editare: 14 Mar 2015
  9. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Saptamana viitoare masina intra la vopsit capota+aripa dreapta.Totodata se va schimba si farul dreapta(este cel din fabrica si pe langa cel nou din stanga arata urat).Voi incerca cu ocazia asta sa trec la bixenon pe ambele faruri(mai intai il cumpar pe cel din dreapta Bi si apoi in scurt timp sper sa il am si pe cel din stanga).
    Am mai schimbat aseara tapiseria de pe stalpul din stanga fata(de la parbriz pana stalpul central).Era arsa in mai multe locuri cu tigarea si arata foarte urat(mostenire de la fostul propietar).A fost foarte dificil pentru ca sub acel plastic se afla airbag-ul cortina,iar plasticul are 3 cleme ce trebuie sa intre in gauri fix sub airbag si exista riscul stapungerii airbagului(airbagul este format dintr-o punga impaturita).Toata distratia m-a costat 190 ron,dar merita.
     
  10. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Intre timp am vopsit capota si aripa dreapta,care au iesit perfect.Am procurat si cele 2 faruri Bixenon si mi-am batut capul cateva ore azi pentru a termina conversia.Primele probleme intalnite sunt :
    Mai sunt necesare 2 suruburi pentru fiecare far(capacul din spate se prinde si el cu 2 suruburi).
    Farul din stanga nu are loc decat dupa demontarea unul plastic ce sustine 2 mufe(mufele momentan stau in aer)
    Cablajul de la farul drept este prea scurt(mufa la farul xenon este pozitionata diferit fata de cea de la Bi).Trebuie repozitionat cablajul pe partea de aripa astfel incat sa mai castig 5-10 cm(la 1.8T se poate sigur,nu stiu inca daca si la mine).Acum am pe masiina un far BI si unul normal.
    Mufele sunt prefect compatibile,clapetele functioneaza perfect.
    Urmeaza un tutorial pentru conversia de la Xenon la Bixenon,dar si poze cu masina dupa baita.
     
  11. gaby_a4

    gaby_a4 Banned

    Înscris:
    15 Oct 2009
    Locație:
    iasi/suceava
    Masina:
    A4 8E TURBO
    De cand te lauzi cu pozele...o sa schimbi masina si tot nu apuci sa le faci :p

    Cu capota si aripa ce ai mai patit, de ce le-ai revopsit?
     
  12. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    SuntZmeu,cred ca vrei sa bati vreun record,desi esti un membru activ al acestui club,topicul de prezentare al masinii este aproape inexistent!:)
     
  13. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Cam asa este Cornel,nu m-am ocupat de acest topic(sa-mi fie rusine),in principal pentru ca nu am timp sa fac niste amarate de poze(plec la 8 si vin la 22-23).Ori o poza face cat o pagina de vorbaraie.Dar sper sa imi fac timp sa pun niste poze cat de curand.
    Am revopsit aripa si capota pentru ca erau zgaraiate cu cheia,iar capota a mai fost vopsita in trecut,dar slab calitativ(diferenta de culoare,de luciu,vopsea scursa pe la muchii).Am tinut neaparat ca tot ce se vopseste sa fie demontat de pe masina,pentru sa se vopsi bine muchiile(chiar daca se vede ca s-a demontat pe la suruburi).Nu imi place ca am ajuns sa revopsesc mai toata masina(mai am plafonul,portbagajul,2 usi si o aripa spate si e revopsita total),dar asta este,decat sa stau cu masina zgaraiata,mai bine o revopsesc integral(am revopsit pe bucati,dar la acelasi vopsitor si cu aceeasi vopsea).
    Nu stiu ce voi face cu farul dreapta,pentru ca am analizat azi situatia si nu prea pot castiga spatiu sub nici o forma.cred ca la masinile echipate cu bixenon acel cablaj este mai lung,sau al meu este prins pe undeva(se poate sa fie prins de dobitocii din service cand au demontat aripa).Am rascolit ETKA si nici urma de cablaj auxiliar la masinile dotate cu BiXenon din fabrica fata de cele cu Xenon simplu.cablajul meu are acelasi cod cu cel pentru Bi,deci nu cred sa fie diferenta de lungime.Maine comand o mufa mama pentru acel cablaj(oricum a mea este rupta de mecanicii destepti) si in cel mai rau caz fac un cablaj cu 2 mufe(una mama una tata).Nu vreau sa tai cablajul original si sa-l prelungesc,desi mi-ar fi usor si o pot face 100% corect.
    Urmatorul upgrade este cel al bratelor pentru stergatoare tip aero(am lamele,nu am bratele).Cat de curand schimb si fusta spate cu una S-line(mi-as dori si fusta fata dar din ce stiu trebuie schimbata bara cu una de 2.5),impreuna cu niste tipsuri mai mari.
     
    Ultima editare: 9 Noi 2009
  14. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Rusinica,rusinica:)(glumesc);pune mana si fa un efort si fa niste poze;).Asteptam...:photo:
     
  15. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Au sosit si pozele(de calitate proasta).Am reusit sa montez ambele faruri,iar la cel din dreapta am confectionat o prelungire de cablaj formata din 2 mufe mama-tata(mufe originale audi,cablaj executat la comanda de un producator de instalatii electrice auto).In acest moment am probleme cu aburirea farului din stanga(mai rau),dar si a celui din dreapta(foarte putin).Daca farul din stanga este SH si ma asteptam la astfel de probleme,cel din dreapta este nou.Urmeaza sa rezolv problema asta cat de curand(nu cu siliconari sau mai stiu eu ce,ci prin schimbarea garniturilor si verificarea sistemului de ventilatie al farului).Calitatea luminii este clar imbunatatita pe faza scurta(nu ma asteptam sa fie o diferenta asa mare),iar pe faza lunga este deja alta viata.
    Mai sunt multe de facut,dar ma voi ocupa in principal de revopsirea toturor elementelor ce prezinta defecte(mai am mici zgaraieturi si ciupituri),iar la primavara sper sa trec la un A4 B7 sau A6(eu imi doresc un A3 in 2 usi 2.0 T Quattro,dar nu ma lasa pasagera sa imi indeplinesc visul,pe motiv ca A3-ul este masina de agatat).In orice caz va fi Quattro
     
    Ultima editare: 17 Noi 2009
  16. khryss7790 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2009
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    audi a4,1.9-2004
    sa o stapinesti sanatos si multi km fara evenimente neplacute.
     
  17. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Arata f bine si ingrijita masina,nu mai pomenesc de combinatia 1,9tdi+quattro(care e ceam mai fiabila dupa parerea mea la diesel).Parca ai pus tapiterie pe scaune,nu?,arata f bine.
     
  18. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Multumesc cornel pentru aprecieri.Pe scaune am huse(comandate de pe forum de aici),de care sunt multumit 90%(nu vin perfect pe sezuturi,desi le-am modificat si rasmodificat).In rest calitate super a materialelor(au 8-9 luni si sunt ca noi),dar si aspectul este unul placut.
    Legat de 1.9+ Quattro,este un compromis bun intre putere,consum,performanta,dar clar motorul este unul prea mic pentru Quattro.De asta sunt in dubii ce motor sa aleg la B7 pentru ca vreau tot Quattro si nu imi ramane decat 2.0 TDI sau 1.8 T(la astea 2 ma incadrez eu financiar,gandind cat ma tine paturica).Pot cumpara un 3.0 TDI,dar nu mi-l permit.Vreau o masina cu o autonomie mai mare(acest AVF+ Quattro ma papa de 11-12 L in Bucuresti si 6-8 L afara),pentru ca nu pot face mai mult de 7-800 km in afara orasului(daca merg foarte cuminte ma pot apropia de 900 fara clima,fara depasiri,mers constant pe pilot eventual).Stiu ca nici unul din cele 2 motoare nu imi poate asigura autonomia asta(pe FWD da,dar pe AWD NU),dar macar pe aproape.Intre 2.0 TDI si 1.8 T clar castigator este 1.8T,dar ramane de vazut.Nu vreau sa trec la un FWD sub nici o forma,mai bine o tin pe asta(are 130 de mii km si mai ma tine inca atat),dar vreau sa trec la un an mai nou.
    Vreau o masina cat mai dotata(la modul confort,nu figuri),tocmai pentru a nu o lua de la capat cu demontarea a jumatate din masina.Ramane de vazut,pana atunci Audelul asta trebuie sa arate impecabil,poate asa nu mai ma indur sa o dau.
    Am cochetat si cu ideea unui MB(un C mai exact),insa pretul este unul pe masura.B7 are un pret ok,mult mai bun decat al multor marci ce nu ofera nimic asemanator(cu toate ca la B7 interiorul este obosit moral,dar si multe altele,fiind o masina conceptie < 2001).deci Audila este alegerea perfecta mai ales ca m-am documentat despre modelul asta incat pot scrie o carte.
    Farul cu probleme l-am dat jos,l-am uscat(este pe calorifer inca) si il voi monta maine pe masina cu speranta ca nu mai am probleme
     
  19. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Pai fa-i chip si rezolvi si problema puterii,in jur de 155-160cp se simt cu siguranta;la B6 1,9tdi 131cp ar fi singurul motor diesel care l-as cumpara datorita intretinerii mai putin costisitoare,fiabilitatii si raportului performanta-consum.Husele sunt f frumoase si se observa ca sunt de calitate.Un 1,8t quattro 190cp sigur ca se merita daca esti dispus sa opresti mai des la statiile de benzina;in rest,numai de bine.
     
  20. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Cornel ce vreau eu nu prea exista(si frumoasa si dotata si puternica si economica).Cred ca voi alege acel 1.8t quattro,chiar daca ma va papa mai mult decat asta,dar este un motor foarte bun(a demostrat ca este fiabil,la fel ca acest AVF).Pe mine ma intereseaza in primul rand sa fie o masina mai noua,ca din punct de vedere al uzurii masina mea are uzura sub multe B7(am 130 de mii km).Este adevarat ca uzura interiorului si exteriorului nu se compara cu a unei masini aduse din germania(un B7 din 2007-2008 din germania este intact).
    Legat de motorul asta aveam in plan mai multe(alta turbina,intercooler si pe dreapta,alt soft),lucruri pe care le pot face fara prea mari investitii(intercooler si turbina gasesc chiar ieftin),dar daca tot o dau,nu vreau sa mai modific,plus ca cine isi va da seama de modificari va considera ca este o masina alergata maxim.mai vroiam si alta suspensie,alte jante(pe 17) dar ramane de vazut.Oricum nu o vand pana nu cumpar alta,iar daca nu gasesc nimic asemanator ca performante,nu o mai dau
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta