1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B6 S-line 1.8T BEX - Misano Red

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de t_qua77ro, 21 Oct 2018.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Spune mi ce coduri au tavita si carligele (sunt cele de skoda)?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Carligele sunt cele de A6 C6. Cele de Skoda au o bavura unde se prind de caroserie cu surub si au fasia din panza, de care tragi, de culoare alba nu neagra.
    Se pot monta si cele de Skoda inclusiv cu acea bavura sau o indepartezi sa stea mai apropiat carligul de caroserie pentru fixare / prindere.
    Am mai scris eu codul carligelor de mai sus cele de pe A6 C6, aici pe forum, de mai multe ori: 6Y5 867 615 C QTC si iti trebuie 2 cleme cod N-906-987-03 cu aceste suruburi de prindere N-106-663-02
     
    arazvan2002, waf, stefan550 și alți 2 apreciază asta.
  3. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    8EC061180 este codul pentru tavita de portbagaj
    Cu carligele a explicat Cristi cum sta treaba.

    De azi, chiar daca nu circulam decat local 5-10km, avem si rotile de vara sus. Plus la aspect, necesara acomodare cu rigiditatea suspensiei comparativ cu 16" de iarna,
    20200408_092735.jpg
     
    Ultima editare: 8 Apr 2020
    FelineQuattro, arazvan2002, DrLexic și alți 9 apreciază asta.
  4. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    O retrospectiva asupra interiorului comparativ cu momentul achitiziei

    20200424_162233.jpg

    Si doua poze colorate, in soare ;)
     
    FelineQuattro, paul14, LucianP și alți 11 apreciază asta.
  5. RazvanRXR

    RazvanRXR 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A5 2.0 TFSI 211cp Quattro 2009
    Felicitari! Zici ca ieri a fost produsa masina! Arata impecabil interiorul! :hi:
     
    t_qua77ro apreciază asta.
  6. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Multumesc.
    Incerc sa o mentin intr-o conditie cat mai buna, prin utilizare rationala si piese de calitate ;)
    Pentru anii pe care ii are in spate, se tine bine, chiar si pentru gusturile mele.
    Saptamana asta am observat, la o prima pornire din zi, cu motorul rece, ca nu a mai stat acele 60 secunde la 1000-1100 rpm si nici pompa suplimentara de aer (da, masina e 100% stock si are toate componentele montate din fabrica functionale) nu mai pornea. Erori pe VCDS pe 01 bineinteles ca nu aveam. I-am dat pace o zi ca nu gaseam o explicatie rationala, sa vad cum se manifesta la urmatoarea pornire de dimineata. Si s-a manifestat, a pornit tot cu ralantiul de motor cald, dar si la o cheie mai lunga fata de cum eram obisnuit. Si acum am simtit utilitatea VFIZ-ului instalat anterior, pentru ca mi-a sarit in ochi o temperatura masurata a uleiului de 15 grade, in timp ce temperatura lichidului de racire transmisa catre ECU era de 65 grade inca din primele secunde de functionare. Ceasul analog din cluster nu dadea nimic de banuit, nici chiar dupa utilizare, indicatia ramanand pana in maxim 90 grade temperatura a lichidului. Si uite asa am schimbat azi G62, OE bineinteles, aducandu-mi aminte de cat de tembela este pozitionarea si cat de dificil se introduce siguranta la loc la motoarele longitudinale, si totul a revenit la normal. Happy car, happy user :)
     
    Iulian06, Chriss_Deejay, RazvanRXR și alți 2 apreciază asta.
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vedeai exact acelasi lucru daca intrai cu VCDS-ul pe Engine pe 001, nu doar sa vezi daca exista erori.
     
    DonDoneL și lowlife apreciază asta.
  8. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Un cod pt g62?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    059 919 501 A - 4 pini, verde.
    06A 919 501 A - 2 pini, gri.
     
    DonDoneL și lowlife apreciază asta.
  10. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    audi66, cu siguranta da, dar doar dupa primele simptome din prima zi cu pornirea cu ralanti la 800rpm, nu m-am dus cu gandul imediat la acel senzor, ca sa verific in blocurile de valori masurate pe 01 si 17. Probabil dupa manifestarile de pornire lunga, ajungeam si acolo cu VCDS, insa VFIZ-ul mi-a atras imediat atentia. Ma rog, a fost experienta personala, nu spun ca fara VFIZ nu se putea diagnostica ;)

    Cel cu 2 pini, de culoare gri, este G83 si se afla la iesirea din radiatorul de racire.
     
  11. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Ne-am pregatit si pentru vara cu o verificare a cantitatii de freon din instalatia de climatizare.
    Extras 450 grame / introdus 520 grame.
    Cu speranta ca o sa avem si pe unde sa plecam la drum sa ne bucuram de clima :)

    Cu senzorul de temperatura lichid racire e alles gut, porneste imediat ce ii arati cheia si sta turata la 1100 rpm pentru 1 minut.
    [​IMG]
     
    Iulian06, flav94, smurff și alți 10 apreciază asta.
  12. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    De cate ori ma uit si vad masina din acest topic, ma paste invidia.
    Bravooo.
     
  13. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Da, multumesc pentru aprecieri.

    Cam asa poate arata o carpa dupa ce am sters scaunele fata si volanul cu Leatherique Prestine Clean, asta dupa ce in vara anului trecut, cand le-am montat au avut parte de un tratament complet si masina nu a circulat mai mult de 10.000 km. Si am pretentia ca nu imi bat joc de interior la exploatare. Asa ca va recomand o curatare mai deasa a scaunelor de piele, desi nu par murdare.
    20200430_093138.jpg
     
    Oudi, Chriss_Deejay, DrLexic și alți 4 apreciază asta.
  14. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Ar fi fost interesant un 50-50 dpdv al murdariei.
     
    Tommi-KGT apreciază asta.
  15. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Nu m-am gandit la asa ceva. Sincer, nici nu ma asteptam la o diferenta si in final la o carpa asa de murdara. Am zic ca trec asa doar pentru protectie si improspatare, pentru ca masina am folosit-o relativ putin de la ultima interventie in forta (anul trecut cam pe vremea asta cand am cumparat Recaro) si eu de regula obisnuiesc sa am mare grija de interior. Plus ca au mai fost sterse periodic cu o carpa umeda cu care curat si bordul si restul de plastice, carpa care ramanea curata. Leatherique face totusi ceva in plus :)
     
  16. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Da, scoate mizeria afara, mai ales dacă se face puțin efectul de sera in mașina .
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  17. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Suntem in asteptarea pieselor pentru un nou retrofit, pentru a completa lista optiunilor pe scufita rosie. :wub:
    oglinzi-electrocrom-audi-a4-b6-b7-a6-c6-oglinzi-2ebb4f5938580c12a0-0-0-0-0-0.jpg
    Sper sa reusesc sa fac si cablajul cat mai rapid sa ma pot bucura de ele.
    PS: Oare cat de greu poate fi retrofitul la trapa ? :idea:

    Si o poza "a look back at the 2000s generation" (B5, E46, Mondeo Mk3, A4 B6)
    20200505_154936-1.jpg
     
    Ultima editare: 9 Mai 2020
    arazvan2002, AlexPTB, Andu333 și alți 7 apreciază asta.
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai gasit geamurile alea revizuite, fara bordura neagra de cauciuc pe margine. :)
     
    AlexPTB apreciază asta.
  19. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Trapa mi se pare cea mai inutila chestie ever, sa nu mai zic de tigania de trebuie facuta pt retrofit...
     
    boresque apreciază asta.
  20. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Glumeam, oarecum, cu trapa :)
    Insa nu vad de ce neaparat ar iesi tiganie. Plafonul e lipit pe lungime si sudat in puncte sub parbriz si luneta. Se poate desprinde frumos si inlocui complet cu unul de preferat nou sau scos cu grija de pe o donatoare. Dupa asta, totul devine plug and play.
    Stiu, in practica nu e asa usor ca in teorie, insa daca cineva e suficient de ambitios eu sunt de parere ca, cu multa grija si atentie, treaba poate iesi 95% ca de fabrica.

    In alta ordine de idei, butoane dupa (aproape) 16 ani de utilizare

    20200514_075411.jpg

    Intre timp continuam cu retrofitul la oglinzi laterale electrocromate.
     
    Chriss_Deejay, F33lings, Andu333 și alți 2 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta