1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motoare 1.9 si 2.0 TDI PD la Audi A4 B7 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de 97LIR, 6 Iun 2008.

  1. 97LIR

    97LIR Bronze Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A8 3.0TDI, Golf 6 2011,
    Sal
    Ma duc cu un amic sa dea un A4 2005 2,0 tdi ful, navi , piele, trapa,.. 150k km si tipu care voia sa il cumpere suna pe un nea mecanic pe la altul ... pe la unu de pe la reprezentanta audi ... si se convinge omul ca de fapt nu mai vrea .... ca vrea cu motor de 1,9 116cp si ca nu vrea 2,0 140 cp ca e f prost ca se duce chiuloasa pe la 120 -140k km, ca se busesc valvele electronice , ca nu mai porneste cateodata ca se duce motoru care si asa e slab... turbina...
    Akum ma gandesc cum naiba a ajuns audi cu renumitele sale motoare sub cel de logan sau de daewoo.. sau ce mai cel mai prost motor din lume?
     
    Ultima editare: 6 Iun 2008
  2. oncete83 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2007
    Locație:
    valcea
    Masina:
    2002 audi a4 2.0L
    eu nu am auzit nik de genul asta, dar stiu ca lumea in ultima perioada s'a orientat la motorul de 116cp . poate ca din cauza consumului zic eu, totusi nu faci un motor asa de prost si apoi ii dai drumul pe piata .
     
  3. viodiesel 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2007
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    A4 2.5 TDI,150CP,AKN,'99
    Da. 2.5 Tdi '99-2001 AKN. Tot de la Audi...
     
  4. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Ce s-ar intampla daca ne-am lua toti dupa "radio sant" sau dupa celebrul mecanic roman care le stie pe toate ?
    Stiu eu raspunsul ... ne-am cumpara toti dacia 1300 ca "alea straine daca se strica nu le poti repara" ....
    Asa-i ?
     
  5. 97LIR

    97LIR Bronze Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A8 3.0TDI, Golf 6 2011,
    korekt .. m-am lamurit... se poate inchide
     
  6. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    stiti cum e vorba ceea: fiecare padure isi are uscaciunile sale... daca te iei dupa spusele unora nu iti mai cumperi masina... am un prieten cu Mercedes R-Klasse model 2006 si la 28.000 km i sa dus nu stiu ce clapeta si nu i se mai tura motorul.... da mai am si un prieten care are o Skoda Octavia 1.9 TDI Tour si are 650.000 km si ii merge masina de zbarnaie, cara toata ziua cu ea ba remorca cu cai, ba te miri ce! atunci ce sa mai crezi! cam atat am avut de spus!
     
  7. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Exista motoare reusite si motoare mai putin reusite.
    Asta e clasificatia mea si trebuie sa recunoastem ca asa stau lucrurile.
    Anul de fabricare si nivelul de tehnologie inglobat in motor nu sunt intotdeauna si reperele in functie de care pozitionam un motor sau altul pe o anumita scara a fiabilitatii atat in timp cat si in conditii de stres.
    Ca o parere personala tind sa cred ca in conditiile impuse de dinamica pietei auto si de reducerea costurilor de fabricare (proiectare, testare, etc) motoarele sufera din punctul asta de vedere. Vremea motoarelor de generatie lunga care au facut istorie prin gradul lor ridicat de fiabilitate (cazul motorului diesel 1.9 90 de cai cu pompa clasica) au cam apus.
     
    adamitza2005 apreciază asta.
  8. george

    george Gold Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    [quattro] - A4 B8.5 2013 & Q5 8R 2017
    eu am pe masina motorul de care zici tu si nu am nici o problema cu masina;)
     
  9. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    m-am lamurit si eu cum e cu meseriasii astia... am fost in w/e cu fratele prietenei mele sa-si cumpere o masina. Banii nu erau integral ai lui, asa ca mai trebuia sa tina cont si de parerea "sponsorului"... sponsorul asta avand evident un "meserias" de incredere. Si-uite-asa cu meseriasul asta am aflat ca motoarele de seat sunt niste panarame, iar cele de skoda sunt niste bijuterii. Am incercat sa-i explic lu' nea caisa ca sunt fix aceleasi motoare da' te pui cu bizonu'?....
     
  10. viodiesel 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2007
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    A4 2.5 TDI,150CP,AKN,'99
    Perfect de acord.
    Si, peste tot unde am fost, meseriasii si-au pus miinile in cap de motorul meu-toti au fost de acord ca e cel mai prost de la Audi. daca ma sfatuia si pe mine cineva inainte...asta e.
    Ne place masina asta si tinem la ea si vom investi mult sa o tinem mergind.
    Cu parere de rau, intrati pe un forum de toyota.Nu stiu daca o sa consider vreodata toyota, dar....
    Europa are cu siguranta probleme in a rezista in piata de masini, si un motiv puternic e cresterea costurilor, din care cel mai important este plata lucratorilor.Vezi VW Belgia.
     
  11. DUM

    DUM 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 4 F , acum cu upgrade 220 CP
    Parerea mea este ca nu e bine sa te iei dupa ceea ce zic , ca stii cum sunt mecanicii , ei tot stiu! la un momentdat la toate masinile apar probleme, mai mari sau mai mici.Cum sa nu se strice masinile?Electronica , transmisia si toate restul , nu sunt pt drumurile noastre.Cand am luat masina si mi-am pus suspensie sport am coborat garda cu 40 de mm si "mecanicii" au zis ca o sa schimb la directie multe si uite au trecut un an jumate si nimic nu imi bate , deci parerea mea este ca depinde si de noroc si de cum are grija omul de masina lui!
     
  12. blizzard

    blizzard Bronze Member

    Înscris:
    3 Feb 2008
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A6, 2003, 1,9 TDI 131 CP
    Hai mai baieti ... motoare mai proaste decat 2.0 TDI sunt cu gramada. Normal ca pot aparea unele probleme si la modelul acesta dar consider ca tine si de utilizator. Nu uitati ca traim in Romania, tara mecanicilor si specialistilor de tot felul; nea caisa trezit de dimineata are o revelatie ca este super specialist in ECU motoare, Vasile de la fostul CAP (fost mecanic de RABA si tractoare) este inginer Audi sau BMW, Gheorghe care o vandut un pamant acum si-o deschis atelier auto si de la plantat porumb o ajuns sa rezolve cutii automate si motoare de Audi.
    Pe deasupra unii mai fac si diagnoze si flash tuning ... :rolleyes:

    Deci, din ceea ce stiu eu, motorul de 2.0 se pune pe masinile din grupul VAG (volkswagen, audi, skoda, seat) dar si pe Mitsubishi New Lancer.
    Nu cred ca cei de la Audi ar da drumul pe piata la un motor care sa aiba probleme asa cum isi dau unii cu parerea !
     
  13. pad_geo

    pad_geo 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Cabrio 1.8T 2004
    1.9 tdi consuma mai mult decat 2.0 tdi ;)
     
  14. george

    george Gold Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    [quattro] - A4 B8.5 2013 & Q5 8R 2017
    Si ceva argumente ai pentru afirmatia asta ? :think:
    eu am avut 1.9 TDi inainte si acum am 2.0 TDi iar diferente nu sunt prea mari la consum , asa ca astept cu nerabdare sa vad argumentele tale:yes:

    ps: sper ca nu o sa imi spui ca un 1.9 turat consuma mai mult ca un 2.0 subturat :):):)
     
  15. pad_geo

    pad_geo 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Cabrio 1.8T 2004
    Argumentul principal este computerul de bord care mie asa imi indica. Ma repet, am avut si A4 2005 1.9 tdi/116 si Passat 2006 1.9 tdi/ 105 in comparate cu A6 2.0 tdi / 140----eu fac referire exclusiv la motoarele noi...in schimb 1.9 tdi / 131 cai 2002...ala mi se pare cel mai reusit motor
     
  16. zeuss

    zeuss 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4 B7, BPW
    si eu am cumparat de o saptamana din germania un A4 2006, 140 cai , cu
    148k kilometri, pana acuma am intampinat o singura problema , mi-a aparut in bord ceva de filtrul de particule diesel, dar care am rezolvat-o dupa cum spune cartea tehnica, am mers cu ea 10-15 min turata la 2000 de ture in treapta a 4-a , si a disparut avertismentul, de mers , motorul merge excelent, in caietul de service al masinii nu apare nicio reparatie inafara de consumabilele care se schimba la o revizie, eu sunt foarte multumit de cum trage motorul
    parerea mea AUDI :rulez:
     
  17. cris1980 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2008
    Locație:
    Tg. Mures
    Masina:
    AUDI A4 1.9 TDI 116 CP
    fratilor, parerile in legatura cu motoarele de 1,9 si 2,0 sunt impartite si printre "specialistii" care lucreaza la reprezentanten Audi-VW. Unii zic ca cel de 1,9 este cel mai reusit, altii ca 2,0 are mici probleme mai ales la consumul de ulei, sincer eu cred ca totul tine de noroc, mai ales daca cumperi o masina second. Audiul meu are 116 CP EURO 4, folosit pe modelul nou si merge bestial dar sincer daca as putea m-as baga la un 2,0- 140 CP.
     
  18. cristimate 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2008
    Locație:
    Cernica
    Masina:
    A4 B7 1,9 TDIe (BRB), A4 B9 2.0 Quattro
    consum

    eu am avut a4 1,9 tdi 2004 si acum cand am trecut tot pe 1,9tdi 2008 (da model b7);

    am facut si un drive test cu 2.0 tdi da nu mi s-a parut nici o diferenta sa zic;

    hai sa va zic consumuri: mers cu 160km/h cat se poate bucuresti - burgas (drum destul de liber): 7,6l/100km (door to door... adica si prin bucale)

    intros 140Km/h , mers cat se poate prin muntii lor (unde se cam merge cu 100): 6,8Km/h; da masina inca n-are 9000km
     
  19. 97LIR

    97LIR Bronze Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A8 3.0TDI, Golf 6 2011,
    Akum 9 luni am cumparat taraba asta A4 avant 2006 2.0 tdi BLB 103 Kw din .de la 101 k km reali carte service tot . Am venit in rom am verificat istoricul potrivire la fix cu cartea .. la acelasi service a facut toate reviziile (adica a avut un singur prop) i-am facut distributia si imediat am urcat-o la 170 cp. dupa vreo 20 k km turbina a inceput sa agate am luat alta noua akum are 140 k km aprox merge de RUPE (sorry nu am apasat caps :moa:) nu se compara cu nici un 1,9 nici cu a lu fred si barney :p (ca parca 1,9 aveau) cu nici una .. trage liniar pana in 4000 ture m-am dat cu merturi cu bmw cu land rover (sa nu intelegeti ca erau CL63!!! sau M5)cu multi baietasi pe A2 ca o bat toata ziua ... i-am facut de plangeau... imi bateam jok de ei .Ex A6-a la 160 am 3000 ture .. trage pana in 4000 liniar ... ajunge in 230 super usor ... dar de la 200-220 deja pierd concurenta ... Sincer 2,0 e super tare motorul 2 axe cu came 16 valve .. e adevarat cam bat juma de litru de ulei la 6-7k km dar si la ce forja inghite ... e normal . Am sa fak o poza cu teava de esapament .. fratilor luceste cromu pe interior (1 cm cat se vede !!!!) Cei ce zik ca 2.0 e varza sunt :
    1. nu au avut in viata lor o asemenea masina ( e normal motor nou masina scumpa)
    2. si l-ar dori in draci ( ca mine .nu am mai vrut in ruptul capului sa mai iau cu 1,9. Am avut G4 1,9 110cp AHL, Octi 1 90cp ALH - best- Si apoi Octi 2 de o km Edition 100 cu 105cp dezamagit consuma si ala ulei ... am dat-o la 30k km)
    3.daca nu pot sa il am si eu il blamez... sa nu ma oftice alti care il au!!!
    4. ...... ce mai vreti ... voi ... bafta
     
  20. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    La fel ca si George tin sa spun ca e chiar absurd sa faci o astfel de afirmatie.
    Inseamna ca nu ai vazut motoare proaste (de ex 1.5 dci-ul de pe Logan care are probleme mari pe partea de injectie)
    Eu sunt foarte multumit de el cu o singura mentiune (ma dispera acel filtru de particule care aproape lunar imi apare pe bord tocmai din cauza traficului de la noi) Dar asa cum a spus mai sus e un motor foarte bine echilibrat si sicer merita tot respectul nostru!
    Rog un moderator sa schimbe denumirea threadului ca nu da bine la imagine ;) sau sa adauge in final un FALS :)
     

Distribuie pagina asta