1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B8 2.0T Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de lowlife, 31 Aug 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Ravenolul era VST 5w40, iar un 0w40 de la ei costa 45+ lei/litru si se aduce doar la comanda din strainatate. Am zis ca nu merita bataia de cap.
     
  2. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
  3. tavicosma

    tavicosma Bronze Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 Avant 2011 3.0 TDI CCWA Quattro S-Tronic
    La confort diferență nu e majora din punctul meu de vedere.
    La consum și accelerație se simte în schimb greutatea în plus
     
  4. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Dacă ai drumuri bune, nu o să simți diferență de confort, insă la drumuri mai rele, o să trebuiască să fii mult mai atent la gropi să nu strici jantele.
     
  5. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Drumuri bune... exista drumuri bune in tara asta? :) sa nu fie o spartura, un petic?
     
  6. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    19" au ramas un vis frumos :(

    Un prieten a sugerat jante de A5, 8.5J ET29 (posibil si 35).
    Este la polonezi o discutie mai ampla: https://a4-klub.pl/topic/357251-jakie-et-dla-felg-18-do-b8/

    Edificatoare mi se par poza + descrierea atasate. Pe fata, ies ca naiba chiar si 225.

    8.5j et 29.jpg
    Pe spate am un deget intre roata si carenaj, plus ca este cracanata rau (camber negativ). Ma astept ca dupa ce remediez unghiul de cadere sa fie la limita, deci raman jantele stock, fara distantiere :bye:
     
  7. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Acum am vazut noul topic.
    Felicitari si sa stapanesti sanatos noua achizitie!

    Interesante comparatiile intre B6 si B8. Unele mi se par exagerate, altele le-am resimtit si eu la vremea achizitiei.
    Este o alta platforma cu alte puncte tari si alte punctele slabe.
    Ride confort-ul si controlul, imbunatatite.
    Calitatea materialelor, usor mai proasta, in trend cu vremurile. Dar si-au dovedit rezistenta in timp.
    Am ramas surprins de faptul ca esti dezamagit de B&O,poate totusi nu e in parametri cel de pe masina...
    Eu cred ca masina te va surprinde placut in continuare, desi vad inca multa partinire, catre B6. :)

    Spor la tot ce iti propui!

    PS: se comporta foarte bine pe 19", si chiar pe specificatii de A5: 9x19, et. 33, cu 255.35.19
     
    Tudor.r, lowlife, Cata_ADC și încă o persoană apreciază asta.
  8. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Mersi! Majoritatea lucrurilor nu sunt deal breaker. Adica, niciunul nu e :) am invatat sa traiesc cu ele. Mi se pare totusi naspa sa tai colturi ca si producator si nimeni sa nu zica nimic. Sau sa lauzi ceva ca si end user fara sa fii impartial.

    B&O e ok ca si sistem de fabrica pe masina entry level. Am inteles ca nici nu a costat cat cel de pe A8. Problema mea e cu sursele si cu, cablajul fibra optica, sistemul fiind problematic de upgradat.

    Partinitor voi fi intotdeauna :). B8 a stat nemiscata 5 luni si jumatate si nu i-am dus dorul. Cu B6 abia astept sa ies din oras :), in oras este insa calvar. De aceea am si decis sa raman pe 18 la B8.
    Nu suport sa vad jantele la nivel cu aripa, plus ca nu voiam sub nicio forma sa frece.
    E cam ciudat la B8 ca 18" mi se par prea mici, iar 19 prea mari :) parca ar fi avut nevoie de o suspensie si mai joasa ca sa nu arate cocotata.

    In fine - au ajuns cauciucurile, Asymmetric 3, DOT 0718, facute in Polonia, 2265 lei. Goodyear are si o promotie cu voucher 300 lei la set intre aprilie - mai.
     
  9. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Am gasit o poza in care spatele de B8 nu e odios!

    IMG_20180524_121129.jpg

    Nu stiu daca se vede din cauza unghiului, B8 din fata e fff inalt, parca e alta masina :)

    Trebuie sa pun pragurile S-line, sper sa se schimbe in bine :)
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  10. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    Salut..salut
    Daca chiar nu iti place ..de ce l-ai cumparat??.
     
    Andrei9 și stefan550 apreciază asta.
  11. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Salut. Am scris ce si cum. In 15 mii nu exista o varianta mai buna pe criteriile mele.
     
  12. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    Bamweuuu mancatas' :)))
     
    Tommi-KGT apreciază asta.
  13. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Bmw pt mine se opresc la 2003 (e39). As vrea un e30 cand o sa am garaj :)
     
    Cata_ADC, DonDoneL, audi11wst și alți 2 apreciază asta.
  14. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Trece-ma și pe mine pe lista ! :)
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  15. audi11wst

    audi11wst Silver Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    marginea U.E.
    Masina:
    A3 8V/ CRLB / QMM / 2015 - A3 8L / BFQ / FDH / 2003
    Ăla e...

    [​IMG]

    s8
     
    Scorpyon, Lucian189, stefan550 și alți 2 apreciază asta.
  16. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    Frumoase..mai ales cu un motor m5 v10
     
  17. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Hop :)

    IMG_20180827_152311.jpg
     
    arazvan2002 și Chriss_Deejay apreciază asta.
  18. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Pai ce-am facut ? :) :)
     
  19. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Aveai probleme pe partea de consum ulei?
     
  20. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Singurele B8 de care stiu sa nu consume ulei au avut pistoanele schimbate sau motorul inlocuit :)
     
    Grok, Tommi-KGT, Cosmin ZKG și alți 2 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta