1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B8 2.0T Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de lowlife, 31 Aug 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Sa știi ca 3.0 TFSI nu are probleme pe partea asta.
     
    lowlife apreciază asta.
  2. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    3.0TFSI nu mi-as lua din alte motive (taxe, e prea rar, e in V, revanzare).

    136k km:

    b88.png

    Trebuie sa schimb arcurile. Masina e mult prea joasa cu Eibach Sportline si frec peste tot, iar pragul are o palma pana la pamant. E la nivel cu o bordura scunda.

    sportline.png

    Am vorbit cu cineva de la Bilstein si mi-au recomandat sa nu pun arcuri mai scurte pe amortizoare stock. Din ce am cautat, multi se plang ca nu o duc mult in combinatia asta. Daca ma gandesc bine, am avut arcuri ProKit pe B6 cu amortizoare stock noi si nu am fost multumit.
    Din pacate deci o sa revin la arcuri stock cu amortizoare stock. Arata asa de cocotzata, dar n-o sa mai am probleme:

    stock.jpg

    Daca e cineva interesat de Sportline ~9k km si ProKit 0km, ziceti :)
     
    gutza25, Chriss_Deejay și stefan550 apreciază asta.
  3. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @lowlife sunt perfect de acord cu raționamentul fiindcă sunt puncte perfect valide însă 3.0 TFSI te mulțumește sufletește, pt mine are scop terapeutic feelingul oferit de motorizarea asta. Drept e ca mi-am asumat-o atunci când am făcut pasul însă....se poate și mai rău: un V8 care este dezastru dpv al devalorizării.
    Ai rezolvat problema consumului de ulei?
     
    lowlife apreciază asta.
  4. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Corect, comparat cu V8 este beton :beerchug: eu cu B8 am dorit o masina pe care s-o tin 3-4-5 ani cu costuri mici si 0 modificari (am facut o concesie cu suspensia si uite ca nici aia n-a iesit). Pt aruncat bani pe senzatii aveam B6.

    Cu uleiul n-am rezolvat nimic, mi s-a taiat de B8, imi e si tarsala si sa stau pe capul unui prieten sa o facem, plus ca a mai facut lowlife o ghidusie:

    b6.png

    Cred ca ies mai ok daca dau B8 asa si si-o rezolva urmatorul proprietar?
     
    gutza25, stefan550 și Chriss_Deejay apreciază asta.
  5. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Deci nu cred !! :))
    Ai mai luat una ?? :))
     
    lowlife apreciază asta.
  6. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    In sfarsit ai luat un B6 quattro cu volanul pe partea corecta. Ai de lucru acum sa faci masina din ea :)
     
    lowlife și stefan550 apreciază asta.
  7. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Mama a bubuit o masina de "daily" si cum ma uitam eu asa pe internet... :)
    Asta chiar ramane stock :)
     
    DonDoneL și Chriss_Deejay apreciază asta.
  8. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Hai serios , pai cum vine asta , nu isi ia tot romanul o masina cat mai noua , cat mai ieftina , km cat mai putini ? :haha: Sa te duca multi km fara probleme! Si fara modificari zici? :lazy:
     
    DonDoneL, gutza25, stefan550 și alți 2 apreciază asta.
  9. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    "quattro"

    IMG_20181216_155115.jpg
     
    szergiu și stefan550 apreciază asta.
  10. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Hehe ! :-)
    Stiu .... am dat la lopata toata dimineata si tot imi place ca ninge. :D
    Off-topic : nu pot sa nu remarc CLS-ul din backgdound ... cu numere de BG. :-(
     
    lowlife apreciază asta.
  11. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    In octombrie - noiembrie 2019 la ~138k km am schimbat pistoanele si distributia. Am rulat trei seturi de uleiuri si trei filtre in 1200km :)
    Merge mult, mult mai bine fata de inainte. E un deliciu pe drumuri virajate. Ar fi misto sa se si auda :)

    upload_2020-11-7_19-58-8.png

    Astazi la ~140k km am pus Liqui Moly Synthoil 220 lei si filtru ulei OE 81 lei.
     
    Oudi, borsy, MRR și alți 4 apreciază asta.
  12. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Am facut pe bune 140,000 :)

    140.png

    Masina a venit cu roti de iarna aftermarket si am reusit sa iau unele OE pe 16", cautam cauciucuri si mi-am dat seama ca e prea joasa pt zapada. Asa ca pana in primavara sta parcata.

    1400.png
     
    stefan550, Andu333, OoZz și încă o persoană apreciază asta.
  13. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Schimbam negresele intre ele ?! :)

    Photo_1024 1.jpg
     
    stefan550, smurff, RazvanRXR și alți 7 apreciază asta.
  14. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Hahaha :) trebuie sa mai scap de masini (am mai luat un B6). Norocul meu ca E30 e coupe si nu sedan :)
     
  15. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Ai si tu stolul tau de pasarele !
    Apropo, avem si sedan in garaj ! :))))

    Photo_1037 1.jpg
     
    stefan550, smurff, RazvanRXR și alți 5 apreciază asta.
  16. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    B6 rosu are o problemuta si B8 a intrat la munca de jos :)

    b8.png

    b83.png

    b82.png
     
    Ultima editare: 22 Feb 2021
    Oudi, borsy, cogdao și alți 3 apreciază asta.
  17. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Cosmarul frunzelor la parbriz continua. Se pare ca e mai rau decat la B6 desi parchez cu fundul la pomi.
    Am schimbat nenorocirile astea 2.

    IMG_20210228_134315.jpg
    IMG_20210228_134154.jpg
    IMG_20210228_134716.jpg
     
  18. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Schimbat: proiector OEM Hella 160 lei (vine cu bec)

    IMG_20210320_122504.jpg IMG_20210320_122738.jpg IMG_20210320_123037.jpg IMG_20210320_123117.jpg IMG_20210320_123125.jpg

    Clapeta podea portbagaj OE 8e5863627 42 lei

    IMG_20210320_122346.jpg

    Prindere ureche bara spate stanga pe aripa: 60 lei OE

    bara.jpg

    Siguranta sau ce rahat mai e si asta de se rupe instant :)): 8k5807890a 30 lei OE

    IMG_20210320_120530.jpg

    Vopsit bara spate:

    IMG_20210327_150425.jpg IMG_20210327_150422.jpg
     
  19. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Am gasit teava asta inverzita:

    IMG_20210327_092400.jpg

    Care e pozitia 6 de aici:

    teava1.png

    Adica:

    teava2.png

    Si parand mega complicat, am lasat-o asa. Cred ca e partea calda care cred ca nu e presurizata cand nu merge AC, si cum eu nu prea folosesc AC, poate de aia inca mergea AC dupa 3 ani :D

    Pe de alta parte "testul de etanseitate" a iesit ok cand am bagat freon:

    IMG_20210402_150250.jpg

    Pe factura au fost 600g freon (era complet goala dupa ce am desfacut motorul).

    -----

    In fine, astea sunt ultimele 2 poze la mine. In weekend am reusit sa ma scap de ea, i-am zis in treacat unui prieten la ce pret am ajuns sa o dau si a luat-o el :arco:

    IMG_20210403_073552.jpg IMG_20210403_090823.jpg

    Ca o paranteza, ca aveam de gand sa scriu un post despre refacere motor si sa zic acolo, dar nu stiu daca mai apuc: motorul merge extraordinar cu pistoane si distributie noi, se tureaza super rotund si consuma bine, zic eu. Cu masina goala si 250kg de pasageri pe drum super aglomerat si cu urcari dupa tiruri am avut:

    Timp 3:22, vmed 64km/h, 8.0% - consum prieten care e cam habarnist si vine si de pe tdi, pe drum chiar mai liber decat am avut eu.
    Timp 2:52, vmed 72km/h, 7.1% - eu.

    Dupa fataiala prin oras a iesit 7.5% la pompa, deci cred ca e real ce zice bordul.

    Culmea e ca e masina care mi-a facut cele mai putine probleme, insa care a ajuns sa imi displaca indeajuns de mult incat sa o vand fara niciun regret, mai putin legat de bani :)
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta