Va prezint " noua " masina . Un A4 B8, an 2009 . 2.0 CAHA, Quattro . Despre dotarile masinii las pozele sa vorbeasca, atat cat se poate vedea in niste poze . Masina e cu volan pe dreapta, pentru ca traiesc si muncesc in UK . Ca si stare generala merge superb pentru varsta ei. In materie de retrofit-uri am super multe idei, pe care o sa incerc sa le prioritizez in limita timpului / banilor. Dar incerc sa le enumar informativ: - Cruise control ( probabil chiar luna asta, fiind printre cele mai simple ) - Tot ce tine de lumini la interior sa trec pe LED ( ma omoara astea galbene ) - Sa scap de trim-urile astea silver, si sa pun pe cele imitatie de lemn ( da stiu, sunt un ciudat ) - Volan tesit si nuca schimbator care aparent e neschimbata de la B6 - Faruri / triple spate Xenon respectiv led - MMI 3G / + ( aici desi m-am documentat cat am putut pe forum, nu reusesc sa imi dau seama exact ce sistem de infotainment am, dar cert e ca nu are navigatie/ pregatire telefon ) - Pentru exterior o grila tip fagure, bari fata-spate, jante etc. Probabil mai sunt multe lucruri ce pot fi schimbate, imbunatatite dar mai ramane de vazut cu timpul .
Multumesc. Am dat pe el 2800£, negociat de la 3000. Are echivalentul a vreo 260 mii de kilometri, verificabili la DVLA ( echivalentul Rar la noi in tara)
A venit jucaria mult asteptata ,dar din nefericire nu a adus si vesti bune, ba din contra . Nu ma certati pentru laptop-ul de pe jos, e poveste lunga cu el . Masina are destul de multe erori, unele destul de grave . Fapt care ma da inapoi cu planurile de retrofit . atasez loguri inainte si dupa stergerea DTC-urilor ( diferenta e infirma ) Acum astept sugestii cu privire la prioritatea rezolvarii tuturor nenorocilor gasite .
Am sters. Doar vreo doua s-au dus. Urmeaza sa ma apuc de cumparat senzori, ca vad ca is destui, si ma deranjeaza foarte rau eroarea de la airbag. Sper sa ma inspir de pe forum si de pe ross-tech si sa rezolv tot. Si desigur o fuga la reprezentanță pentru component protection.
Cred ca ar trebui sa incetam aici cu dezbaterile privind erorile la masina lui. Exista topicuri dedicate pe care trebuie intai sa le citeasca. Multumesc pentru intelegere
Cu stupoare am descoperit ca vremea din UK, dar in special sarea de pe drumuri si din aer si-au spus cuvantul intr-un mod tragic asupra masinii mele . Ca atare las pozele sa vorbeasca Deci retrofit-urile mele trebuiesc re-amanate Saptamana asta am programare pentru o constatare serioasa, dar fara dubii trebuie sa incep sa caut o punte, si sa ma pregatesc financiar pentru curatat toata rugina de pe sasiu,si refacut complet procesul de antifonare.
Bine ca ai descoperit la timp, din aceasta cauza e bine sa mergem la service inainte de a o cumpara sau macar sa ne uitam un pic sub ea cu o lanterna ceva. Spor la lucru!
Nu este nimic dramatic, mașinile cu volan "greșit" suferă de asta datorita climei. Dar cu putina migala o scoți la capat. Daca ai acces la sablat și după aia daca ai unde sa le zinchezi/vopsești electrostatic sau vopsit ai să vezi ce frumos iese. Spor la mesterit ....
@gabitza121 problema nu e de re-vopsit niște elemente. Puntea spate e terminata complet de rugina, iar adevarata problema e la sasiu. Ca sa am acces, trebuie dat tot jos. Toate elementele de transimisie, evacuare, si alte maruntisuri. Nu e deloc treaba simpla si cu siguranță nici ieftina. Astept sa primesc niste prețuri si o sa analizez daca merita efortul fizic si financiar. Totuși imi pare foarte rau de biata mașină ca are soarta asta.
Daca faci tu merita,eu nu am văzut punte de audi ruginita încât să fie afectată af și rezistența. Am văzut punți,elemente de pe dedesubt care au o rugina de suprafață și le-a exfoliat vopseaua, ai grija cu meseriașii pe acolo că mulți nu sunt proști doar escroci.
Deja m-am lovit de multe refuzuri la atelierele de vopsitorie pe unde am intrebat. Multi nu vor sa se bage, de altfel sunt si foarte leneși, prefera lucrari simple. Eu in afara de partea cu sablatul, stiu ce am de facut, dar nu am loc unde anume sa fac, dupa cum ai zis e treaba minutioasa si de durata. Oricum o sa revin cu update-uri vizavi de lucrarea asta, care nu o sa fie chiar curând.
Incercand sa mai triez si sa rezolv dintre probleme,am zis sa ma apuc de yala de la usa soferului, care nu mai functiona din telecomanda / inchiderea centralizata, ci doar din cheie . Dupa tutorialele de pe forum m-am apucat de treaba sa desfac fata de usa,ca sa pot scoate si dezmembrez yala, sa pot curata motorasele, gresez, etc. Am descoperit intre timp ca un surub de la fata de usa lipsea, apoi unul din cele 2 suruburi de la yala erau olarite, aproape sa nu reusesc sa il desfac, iar in final sa gasesc o yala aftermarket, in care a mai si fost umblat odata pe deasupra, unul din motorase avand banda izolatoare infasurata. Ca atare, am decis ca merita si masinuta asta care a fost deja destul de chinuita de fostii proprietari o yala noua OE
Pentru ca tot a fost vremea frumoasa, am reusit sa mai rezolv o problema, si anume Auto hold-ul, care imi statea pe suflet (ca orice altceva, ce nu functioneaza corespunzator ) .Totusi cu asta am rezolvat majoritatea erorilor din multe cate aveam . Am mai ramas cu doi senzori, de care o sa ma ocup cat de curand . Urmand sa ma ocup de problema cu rugina, care se anunta destul de costisitoare, aproximativ 1300 de lire. Curiozitatea mea este vizavi de faptul ca aveam un CP pe un modul de airbag, care cumva a disparut dupa ce am schimbat EPB ECU, desi nu vad absolut nici o legatura intre ele . Toata treaba a durat aproximativ de 30 de minute cu tot cu montajul fizic + trecerea prin basic settings . Cost 20 de lire pentru modulul cu terminatia H . Satisfactia incomensurabila ! Masina a mai primit si o baterie Varta de 95 Ah,cea veche care cred ca era si cea din fabrica un moll tot de 95,era terminata . Scuzele de rigoare pentru praful din masina, urmeaza si o curatenie corespunzatoare
Usor usor o aduci la viata , bravo Off topic: Nu stiu ce praf vezi tu dar la mine asa e dupa ce l am sters. Chiar nu stiu cum sa scap de praf.
Salutare, Revin cu un update minor, dar care aparent mi-a luat mult mai mult timp decat as fi crezut si anume Cruise control-ul. Viata mea a fost dificila fara el Si bonus, am schimbat splash screen-ul in ceva mai "vesel"