1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B9 avant 2.0 TDI 190 cp quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de rogoz, 23 Dec 2019.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. rogoz

    rogoz Bronze Member

    Înscris:
    3 Iun 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B9 2.0 TDI 190 CP DETA S-TRONIC QUATTRO 2017
    Salutare,

    de cateva luni sunt si posesorul unui B9. Cum sunt mare fan de A4, imi doream de mult si un B9. Pana acum am avut 2x B6 (1.8T multitronic pe care il am si acum, altul 1.9 TDI multitronic), B7 2.0 TFSI quattro, B8 2.0 TDI.

    Inca de cand am inceput cautarile cerintele minime au fost: motorizarea de 190 CP, cutie automata si faruri LED.

    Masina am gasit-o pe mobile fix in ziua in care am aterizat in Germania.

    Este un B9 din 2017, avant, cu ~155.000 km in momentul achizitiei.

    Ca si dotari mai importante pot enumera:
    - Tractiune integrala quattro
    - cutie automata s tronic
    - Pilot automat adaptiv (functia de traffic jam assist chiar e folositoare)
    - Asistenta la pastrarea benzii de circulatie
    - Drive Select
    - Volan sport
    - Faruri si stopuri LED
    - Varianta de bord cu ecran color (mi-as fi dorit virtual cockpit, dar e destul de ok si asta ca imi afiseaza harta direct pe display
    - Navigatia mare
    - Audi sound system (cel cu subwoofer)
    - Senzori de parcare fata+spate
    - Lumini ambientale la interior, QQ2 (pot schimba culorile)
    - Acoperis panoramic
    - Plafon negru
    - Suspensie sport
    - Scaune sport incalzite si reglaj lombar
    - Jante 17" (la vara neaparat ceva pe 18 sau 19")
    - Carlig de remorcare electric
    - Incalzire stationara marca Webasto cu telecomanda (am avut si pe fostul Volvo, isi merita toti banii)

    Ce nu are si vreau sa-i montez in viitorul apropiat: oglinzile rabatabile electric si butonul de auto hold.

    Din pacate nu am reusit sa-i activez aplicatia my audi, am fost si la dealer dar tot nimic. Primesc in continuare mesajul:
    "Enable additional vehicle information - contact your Audi partner.." Sunt declarat ca si proprietar, dar tot nu merge. Intr-adevar mi-au expirat cam toate licentele: google earth, weather etc. Poate de asta nu mai merge nici aplicatia. Si nici nu stiu momentan cat costa sa-mi prelungest abonamentul.

    In rest sunt multumit de masina, chiar e un upgrade destul de mare fata de fostul B8.

    Am schimbat momentan un tampon de la motor care era scurs, in rest totul ok.

    Cateva poze, alaturi de "fratele mai batran", B6, care hiberneaza pana la primavara :)
     
    P.Bogdan82, SAdrian04, borsy și alți 11 apreciază asta.
  2. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    încă un coleg care știe să aleagă cele mai bune modele audi. a4 b6 cu multitronic și b9 cu stronic :applaus::applaus::applaus::applaus:
     
    Oudi apreciază asta.
  3. rogoz

    rogoz Bronze Member

    Înscris:
    3 Iun 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B9 2.0 TDI 190 CP DETA S-TRONIC QUATTRO 2017
    Ca si tine :) Multumesc!!
     
    bobalex18 apreciază asta.
  4. rogoz

    rogoz Bronze Member

    Înscris:
    3 Iun 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B9 2.0 TDI 190 CP DETA S-TRONIC QUATTRO 2017
    Intre timp am facut si 2 retrofit-uri, activare Smartphone Interface (Carplay si Andtroid Auto) si montare + activare buton autohold.

    Pentru Smartphone Interface am avut nevoie si de modulul de 2x USB din cotiera, eu aveam doar un USB, cel cu CHARGE ONLY. Am mai achizitionat si cablajul original dintre modul si unitatea MIB2 din torpedou. A trebuie demontata consola centrala si torpedoul. Cu ocazia asta am trasat si cablul pentru autohold pana in BCM, care se afla in spatele panoului cu maneta de la capota.

    Acum sunt in cautare pentru o camera video spate.

    IMG_7076 (002).jpg IMG_7075 (002).jpg IMG_7074 (002).jpg IMG_7114 (002).jpg IMG_7118 (002).jpg IMG_7120 (002).JPG IMG_7301 (003).jpg IMG_7304 (003).jpg IMG_7306 (002).jpg IMG_7311 (003).jpg
     
    skypee, Chriss_Deejay, stefan550 și alți 5 apreciază asta.
  5. rogoz

    rogoz Bronze Member

    Înscris:
    3 Iun 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B9 2.0 TDI 190 CP DETA S-TRONIC QUATTRO 2017
    De cand am cumparat masina mi-a parut rau ca nu am rabatare electrica la oglinzi. Pana la urma am gasit un set de oglinzi de vanzare rabatabile electric, electrocromate si cu side assist.
    Pe langa oglinzi am mai avut nevoie de buton, ornament maner usa sofer si codare. Partea de side assist ma mai gandesc daca o fac functionala, costul ei este destul de mare: radare bara spate, cablaje, module usi (am modul mid-line, care nu suporta functia asta) + scoatere component protecion.

    Si am mai schimbat si butonul de START cu unul de S4/RS4 cu contur rosu.
    IMG_7948 (002).jpg

    IMG_7920 (002).jpg IMG_7923 (002).jpg IMG_7932 (002).jpg IMG_7945 (002).JPG IMG_7930 (002).jpg IMG_7720 (002).JPG IMG_7727 (002).JPG
     
    stefan550, Andu333, skypee și alți 2 apreciază asta.
  6. seba18

    seba18 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C6 4F Avant, 2.0 TDI CAGB 136 HP, 2009
    Nu prea merita side assist-ul, cel putin dpmdv. Pana acum nu m-a scos niciodata din rahat, in schimb am patit de multe ori sa nu se activeze desi aveam masina in lateral. Poate l-au mai perfectionat in ultimii 10 ani...
     
  7. rogoz

    rogoz Bronze Member

    Înscris:
    3 Iun 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B9 2.0 TDI 190 CP DETA S-TRONIC QUATTRO 2017
    Asa m-am gandit si eu, ca nu prea merita. Investitia in cazul meu e de minim 500 euro, pentru ca trebuie sa schimb si modulele din usi. Daca aveam module High era mai tentant.
     
  8. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    Te rog sa-mi spui si mie codul de la butonul pt reglat oglizi. imi place ca are bec si pe butonul de reglaj, al me nu are si noapte nu iti dai seama in ce poyitie este pus. Sper ca se potriveste si pe masina mea.
     
  9. rogoz

    rogoz Bronze Member

    Înscris:
    3 Iun 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B9 2.0 TDI 190 CP DETA S-TRONIC QUATTRO 2017
    Asta e codul pentru buton.

    2DF6DE32-355F-4B21-9696-A16B79103185.jpeg

    2DF6DE32-355F-4B21-9696-A16B79103185.jpeg
     
    skypee apreciază asta.
  10. skypee

    skypee 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A4 B9 Avant 2.0 TDI 150hp DEUA
    Marginea roșie de la butonul start/stop este luminată ?
     
  11. rogoz

    rogoz Bronze Member

    Înscris:
    3 Iun 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B9 2.0 TDI 190 CP DETA S-TRONIC QUATTRO 2017
    Din pacate nu. Noaptea arata ca si cel standard.
     
    skypee apreciază asta.
  12. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    Salut,
    Pentru partea de oglinzi heliomate, a trebuit tras cablajul de la oglinda interioara in stalpi, sau era tras din fabrica?
    Multumesc frumos.
     
  13. rogoz

    rogoz Bronze Member

    Înscris:
    3 Iun 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B9 2.0 TDI 190 CP DETA S-TRONIC QUATTRO 2017
    Salut. Nu a trebuit, doar montante oglinzile noi si activate din VAG COM. Trebuie verificat doar daca suporta modulul din usa.
     
    smurff apreciază asta.
  14. M3K

    M3K 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2012
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B9 - 2016 - 2.0 TDI 190 CP - avant - S-Tronic, DETA
    Salut!
    Am o curiozitate. Recent am trecut si eu de la B8 la B9 (143cp vs 190cp) si vreau sa te intreb pentru tine cum a fost aceasta trecere?
    Eu inca nu m-am obisnuit, B9 mi se pare mult mai usoara, cu toate ca teoretic nu e diferenta intre ele decat de vreo 50kg.
    Poate ma induce in eroare puterea mai mare a motorului si cutia care este ceva mai vioaie sau mai ”ascultatoare” (multitronic la vechea masina, s-tronic la asta noua)?
    Inca nu sunt sigur daca am facut alegerea potrivita, la un moment dat ma batea gandul sa iau A6 si acuma parca regret putin ca nu am facut-o. Repet: B8-ul mi se parea mai solid, B9 mi se pare mult mai usor, pur si simplu am senzatia ca sunt intr-o masina de clasa inferioara (A3 de exemplu).
     
  15. rogoz

    rogoz Bronze Member

    Înscris:
    3 Iun 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B9 2.0 TDI 190 CP DETA S-TRONIC QUATTRO 2017
    Salut! Eu nu am facut direct trecerea de la B8 la B9. B8-ul l-am vandut la inceputul lui 2017, dupa care am avut 2 ani si ceva un Volvo V40 Cross Country si doar toamna trecuta am cumparat B9.
    Mie cel putin cam din toate punctele de vedere imi place mai mult B9. Fostul meu B8 era manual (am avut si probleme cu volanta cu el), fara servotronic (directia era foarte grea), motorizarea de 143 era ok, am fost multumit de ea, dar asta de 190 e clar net superioara. A mea e o idee mai grea decat B8-ul manual, asta si din cauza ca e quattro. Si eu m-am gandit la A6, dar nu prea am nevoie de o masina mai mare si am zis ca raman pe A4.

    Eu zic ca ai facut o alegere buna, fata de B8 e un real upgrade, mai ales plansa de bord care e mult mai moderna acum.
     
    smurff și skypee apreciază asta.
  16. M3K

    M3K 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2012
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B9 - 2016 - 2.0 TDI 190 CP - avant - S-Tronic, DETA
    Da, cred ca ai dreptate, probabil e doar in capul meu senzatia, la toate specificatiile B9 e peste ce am avut. De design si look, nici nu mai vorbesc, e clar peste.
     
  17. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Si mie mi se pare masina destul de vioaie, cred ca de vina este suspensia destul de "moale" impreuna cu treptele inferioare ale cutie care sunt schimbate foarte rapid, am ramas si eu surprins de cat de repede urca in ture. Intre timp m-am obisnuit si e ok. La A6 ma gandeam si eu initial (avand A8 inainte), insa mi-am dat seama ca nu imi trebuie in mod special spatiul oferit in plus, si am incercat sa vad cum e cu A4.
     
    stefan550 și bobalex18 apreciază asta.
  18. rogoz

    rogoz Bronze Member

    Înscris:
    3 Iun 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B9 2.0 TDI 190 CP DETA S-TRONIC QUATTRO 2017
    Intre timp am reusit sa trec la jante de 18 pe timp de vara. Am vrut neaparat jante de A5, datorita ET-ului mai mic. Anvelope 245/40 R18.
    La iarna raman cu jantele originale pe 17, cel putin deocamdata. M-am bucurat ca TPMS-ul merge pe ABS si nu pe senzori in valva, m-a scapat de un cost in plus.
    IMG_8915 (002).jpg IMG_8916 (002).jpg IMG_8917 (002).jpg IMG_8919 (002).jpg IMG_8920 (002).jpg
     
    Ultima editare: 20 Mai 2020
    Adi24, alexnet, stefan550 și alți 2 apreciază asta.
  19. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    O prind foarte bine jantele! Arata excelent!
     
  20. rogoz

    rogoz Bronze Member

    Înscris:
    3 Iun 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B9 2.0 TDI 190 CP DETA S-TRONIC QUATTRO 2017
    Multumesc! Si eu sunt multumit de rezultat.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta