1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A5 Facelift

Discuție în 'Stiri Audi' creată de teg, 9 Apr 2011.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Senzationalul 3.0 T FSI de pe S4 B8, a devenit si mai spectaculos odata cu lansarea face-lift-ului la S5 !!!:)
    Acesta reuseste sa propulseze S5-ul in doar 4.9 secunde la 100km/h si vine doar in combinatie cu cutia S-tronic.
    Deasemenea, spre deosebire de varianta de pe S4 B8, pe S5 acesta isi mentine cuplul de 440 nm pe o plaja de turatii enorma, intre 2200 si 5900 ! (fata de 2900-5300 si 5.3 sec 0-100km.h la S4)
    Nu in ultimul rand, consumul a suferit o imbunatatire majora, consumul mediu scazand de la 9,4 LA DOAR 8,1 l/100km in regim mixt, cu o emisie de CO2 de doar 190 grame !:busted_cop: (s-ar putea sa fie EURO 6)

    P.S. Se pare ca a fost adoptat si CROWN GEAR-ul pentru noul S5 ca standard, dar inca nu sunt sigur : A powerful and compact V6 TFSI engine with 245 kW (333 hp) is generated intense driving experience. Innovations such as quattro ® with crown gear center differential and torque vectoring make it an exceptional vehicle.
     
  2. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    turatia de putere maxima este intotdeauna mai mare ca turatia de cuplu maxim, indiferent de tipul de motor(diesel, otto turbo, aspirat, otto cu compresor sau otto cu compresor+turbo). ca un motor sa aiba cuplul maxim la 5900 de ture, ar insemna ca puterea maxima sa o aiba la minim 6000 de ture, ceea ce pt un motor cu compresor e destul de dificil(compresorul inseamna putere maxima la turatie mica).
    de regula, un motor cu compresor are puterea maxima pe la 5000 si ceva de ture.

    de fapt, ceea ce vrea sa spuna audi este ca 90% din cuplul maxim este disponibil pe plaja de turatii 2200-5900.

    scos de pe site-ul audi.de:
    Nicht nur das Spitzendrehmoment von 440 Nm beeindruckt, sondern auch der Drehmomentverlauf: Mindestens 90 % liegen über einem Drehzahlbereich von 2.200 bis 5.900 min¯¹ an

    cu google translate:

    Not only is the peak torque of 440 Nm is impressive but the torque curve: At least 90% are over a speed range 2200-5900 min ¯ ¹



    ps : crown gear este standard.
     
  3. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Asa. Si de ce a fost necesara aceasta precizare? Am zis aceeasi chestie daca citesti cu atentie. Doar am precizat ca plaja de turatii pe care acesta isi mentine cuplul maxim a mai fost imbunatatita fata de S4...
    Merci pentru informatia cu crown gear. Dpmdv S5-ul facelift este cel putin la fel de bun ca un RS5 acum...
     
    Ultima editare: 20 Iul 2011
  4. bogdel.david

    bogdel.david Bronze Member

    Înscris:
    2 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI quattro - Mercedes-Benz C240 4matic
    Pentru mine sincer, veste cea mare la momentul respectiv, este ca au bagat din nou, cum era odata optional pe A3, volanul cu partea de jos plata, in stilul lui R8/TT. Costa 440EUR optiunea pe configuratorul audi.de. Printe altele se numara si niste culori noi si 3 modele noi de jante. De asemenea, mai este o tapiterie gri inchis la scaune sport combinatia piele/alcantara.

    Am atasat imaginea volanului jos:hubbahubba:
     
  5. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    @gorobete, noi am spus lucruri diferite.
    tu ai spus ca plaja de cuplu maxim pt 3.0tfsi de pe s5 a fost imbunatatita, adica are 440nm pe o plaja de 2200-5900 ture, ceea ce este total fals.

    eu am spus ca intre 2200-5900 ture, acest motor, fie ca este pe s4 sau s5(sunt 100% identice), are 90% din cuplul maxim de 4400Nm adica atat motorul de pe s4 cat si de pe s5 , au 396nm intre 2200-5900 ture.

    cuplul maxim de 440nm este pt ambele masini intre 2900 si 5300 ture.


    www.audi.de
     
  6. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Reciteste ! Scrie negru pe alb!Plaja de cuplu maxim la S5 a fost imbunatatita. In plus, motorul o fi dpdv tehnic identic, DAR SOFTUL ESTE COMPLET DIFERIT ! Altfel, cum iti expici consumul de 13,5 L urban la S4 si doar 10,7 L la S5 !? La fel si cu emisiile...de la 219g la doar 190 ! Iar diferenta de greutate este de numai 25kg in favoarea coupe-ului...
     
  7. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Iar ce ai zis e gresit inca o data. Intr-adevar, ei vorbesc ca in aceasta plaja de 2200-5900, garanteaza MINIM 90% (asa fac toti producatorii cand declara acest fapt) , insa in acest interval, pe un segment mai scurt se atinge si 100%, adica toti cei 440nm...
    Oricum, e clar ca e diferenta de soft, ca abia acum am observat ca au fost imbunatatite la fel de mult si performantele S5 CABRIOLET care venea si inainte echipat cu acelasi motor. Fii mai atent pe viitor...


    P.S. Nicht nur das Spitzendrehmoment von 440 Nm
    beeindruckt, sondern auch der Drehmomentverlauf: Mindestens 90 % liegen über einem Drehzahlbereich von 2.200 bis 5.900 min¯¹ an. Durch
    sein spontanes Ansprechverhalten und seine außergewöhnliche Kraftentfaltung über den gesamten
    Drehzahlbereich ermöglicht der 6-Zylinder eine besonders dynamische Fahrweise. So beschleunigt
    er das S5 Coupé in 4,9 Sekunden, das S5 Cabriolet
    in 5,4 Sekunden von 0 auf 100 km/h. (Imbunatatit 0-100km/h cu 0,2sec si consumul mediu de la 9,7 la 8,5 L pentru acelasi motor in cazul Cabrioletului...)
     
  8. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    sunt foarte atent tot timpul.
    acest motor pus pe s4, s5 are garantat 100% din cuplu adica 440 nm intre 2900 si 5300 iar intre 2200 si 5900 are garantat 90% din cuplu adica 396 nm.

    performantele dinamice au fost crescute, insa nu din motor. probabil din tractiunea integrala si din greutatea mai mica.

    as simple as that.

    sursa: audi.de

    cum 2.0tdi 143 cp are garantat 100% din cuplu intre 1750 si 2500 si probabil 90% din cuplu intre 1500 si 3000 ture.


    PS
    arata-mi mie scris in orice limba ca intre 2200 si 5900 motorul are tot timpul 440nm. Aceasta valoare este doarr intre 2900 si 5300

    un motor cu compresor in veci nu va avea la aproape 6000 de ture cuplul maxim
     
    Ultima editare: 26 Iul 2011
  9. klaudyu

    klaudyu Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2008
    Locație:
    Rebrișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131 cp 2002
    Parerea mea este ca nu trebuia sa apara un facelift pentru acest model.Faceliftul i-a "taiat" din agresivitate si i-a stirbit imaginea de cel mai frumos coupe.Insusi Walter de'Silva considera la momentul crearii ca este proiectul sau favorit.Este ca si cum ai redesena Monalisa sau ai adauga note simfoniilor lui Mozart.Iar ce priveste plaja de cuplu,traian are dreptate:

    Der V6 Motor des Audi S4

    Nicht nur das gewaltige Spitzendrehmoment von 440 Nm beeindruckt, sondern auch der Drehmomentverlauf: Mindestens 90% liegen über einen Drehzahlbereich von 2.200 bis 5.900 min–1 an.


    Der S-Motor im Audi S5 Coupé.

    Nicht nur das Spitzendrehmoment von 440 Nm beeindruckt, sondern auch der Drehmomentverlauf: Mindestens 90 % liegen über einem Drehzahlbereich von 2.200 bis 5.900 min¯¹ an.
     
  10. bogdel.david

    bogdel.david Bronze Member

    Înscris:
    2 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI quattro - Mercedes-Benz C240 4matic
    +1 klaudyu (desi nu pot sa zic ca nu imi place, insa parca era mai bine daca pastrau la LED-uri imaginea de "taur cu coarne", acuma e mai docil :) )
     
  11. bogdel.david

    bogdel.david Bronze Member

    Înscris:
    2 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI quattro - Mercedes-Benz C240 4matic
    Sunt curios acuma daca o sa se poata face facelift la A5 cum s-a facut si la A3, nu cred ca este foarte greu. Ma refer strict la fata, cu noile faruri si grila si bara. La spate se pot cumpara doar stop-uriile pe LED.

    La interior sunt cateva elemente noi, cromate, insa nu cred ca e mare problema. Ceea ce sunt eu curios e cu MMI-ul, daca o fi doar un update sau daca e complet alt sistem :3sadwalk:
     
  12. bogdel.david

    bogdel.david Bronze Member

    Înscris:
    2 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI quattro - Mercedes-Benz C240 4matic
    Din cate am inteles, motorul high-end de pe A5 facelift va fi tot un 3.0 TFSI cu 272PS in locul la 3.2 FSI 265PS. Intrebarea logica, strict din punct de vedere al motorului, un A5 3.0 TFSI+ECU MTM/ABT nu e mai viabil decat S5?

    Adica, pe S5 mai sunt alte elemente in plus, cum ar fi franele. Suspensia cred ca este la fel si pe A5 daca il iei cu ADS si amortizoare adaptive.
     
  13. bogdel.david

    bogdel.david Bronze Member

    Înscris:
    2 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI quattro - Mercedes-Benz C240 4matic
    Ma poate lamuri si pe mine cineva legat de motorul de pe S5? Eu stiam ca e compresor, acuma am vazut ca e turbo: "For 2012, the Audi S5 will suffer with the long awaited move to a 3.0L V6 TFSI power plant producing 245 kW (333PS) - Audi specifies this is a Turbocharged engine - not the supercharged version currently found in the 2011 S5 Cabriolet.[21] The other major change under the bonnet is the introduction of stop-start technology for better fuel efficiency. Audi claims an average fuel economy of 8.9 litres/100 km (compared to the current 12.6 litres/100 km in the V8 coupe and 10.7 litres/100 km in the Cabriolet). Audi also mentions the S5 is a single-frame vehicle (there is no mention of whether this is an aluminum frame to reduce weight and give the car better performance or if it remains a steel frame)."

    Sursa: wikipedia
     
  14. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    daca imi fac si eu un site si scriu in engleza, sper ca nu iei de bune tampeniile care le debitez.

    de pe audi.de:

    V6-Zylinder-Ottomotor mit Benzindirekteinspritzung und mechanischem Auflademodul=V6-cylinder gasoline engine with direct fuel injection and mechanical supercharging
     
  15. bogdel.david

    bogdel.david Bronze Member

    Înscris:
    2 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI quattro - Mercedes-Benz C240 4matic
    Motorul este turbo, asa scrie si pe audi.de :)

    Der Motor – das Herzstück des Audi S5 Coupé. Drehmoment und Spurtstärke begeistern bereits auf den ersten Metern. Der 3.0 TFSI V6 spricht spontan an, sechs turboaufgeladene Zylinder rufen 245 kW (333 PS) Leistung ab. www.audi.de

    scuze de dublu post, am scris de pe telefon :)
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Sep 2011
  16. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Este o greseala. Motorul de 3.0 T FSI este si va ramane supercharged.Este doar o problema de marketing, pentru care ei au adoptat denumire de T (Turbo) FSI cand de fapt e cu compresor/supercharger. Cica i-ar fi costat 40 milioane de euro implementarea unei noi litere in aceste denumiri pentru motoare, numai in prima faza...
    Oricum, daca ar fi devenit turbo, cifrele s-ar fi schimbat radical.

    Referitor la ce ai gasit tu pe audi.de , este o greseala , ea fiind corectat chiar si pe site in celalalte locuri unde se pomeneste de acest motor. Deasemenea, daca dai la "Technical Data" vei gasi urmatoarea informatie : ""V6-Zylinder-Ottomotor mit Benzindirekteinspritzung und mechanischem Auflademodul"" care insemna Engine type V6-cylinder gasoline engine with direct fuel injection and mechanical supercharging , adica e cu compresor. ;)
     
  17. bogdel.david

    bogdel.david Bronze Member

    Înscris:
    2 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI quattro - Mercedes-Benz C240 4matic
    Atunci e aiurea ca intr-o parte pe site scrie ca e turbo si in alta parte ca e compresor:keule:

    Intradevar, la date tehnice asa scrie. Iar daca te iei dupa alte site-uri, unii zic ca e compresor, altii ca e turbo (sincer si mie mi se parea dubios sa fie turbo din moment ce au deja 3.0 TFSI cu compresor care e foarte bun)

    Desi...ar fi fost tare un 3.0 FSI cu turbo...:wub:
     
  18. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
  19. bogdel.david

    bogdel.david Bronze Member

    Înscris:
    2 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI quattro - Mercedes-Benz C240 4matic
    Ce ti-am zis eu domnul Gorobete?Si RS5 va primi un facelift si modelul asta o sa fie lansat si in SUA :)
     
  20. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Mda...no words. O premiera ca un RS sa primeasca un face-lift... nu ma asteptam mai ales ca era inca atat de "proaspat". Se pare ca nu ma exista nici un fel de respect pentru clienti. Pur si simplu, trebuie sa nu ai ce face cu banii ca sa mai cumperi o masina de noua.:puke:
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta