1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A5 Facelift

Discuție în 'Stiri Audi' creată de teg, 9 Apr 2011.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. bogdel.david

    bogdel.david Bronze Member

    Înscris:
    2 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI quattro - Mercedes-Benz C240 4matic
    Sau ii faci tu singur facelift daca ai deja unul :) Asa cum s-a putut la multe modele Audi, asa se poate si la asta si nu cred ca e asa mare bataie de cap :) cel putin eu unul asa as face...daca tot ai dat 70-80k pe un RS5...mai dai 5-6K astfel incat sa fie "2012" :)

    Nu e vorba ca nu au respect pentru clienti, e vorba ca Audi se aliniaza la noua linie in materie de design, asa ca modelele care erau pana acum au primit facelift fata de modelele noi care sunt "2012".

    Asa o sa primeasca si noul A4/S4 iar versiunea RS o sa fie direct "2012" :)

    Oricum, per total, Audi merge intr-o directie foarte buna.

    Un Audi model nou este ca un iPad, E foarte usor de folosit, cu un design flowless si toata lumea vrea unul si este adesea criticat pentru motive destul de subiective si penibile. Practic Audi este un fel de Apple :)
     
  2. Niwi

    Niwi 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2008
    Locație:
    SUA (satele unite ale Almăjului )
    Masina:
    pe jos
    Cred ca ai dreptate ca a devenit o masina cool si multi si-o cumpara mai mult din acest motiv. Parerea me este ca totusi au dat cu batul in balta pentru ca A5 nu avea nevoie de un facelift . A ramas inca o masina foarte futurista asa cum este si mie cel putin mi se pare ca botul incepe sa semene cu un citroen iar spatele cu un bmw. Era extrem de frumoasa si asa, nu stiu de ce le-au trebuit facelift. Un A5 era recunoscut de la o posta cu acele leduri si nimic din ce incerca sa-l imite nu reusea fie ca era after market sau producator.A 5 a adus moda ledurilor in faruri si e pacat ca renunta la ea asa repede pentru ca farurile erau extrem de reusite.Puteau modifica niste elemente de caroserie dar farurile parerea mea este ca trebuiau sa la lase exact asa. Cind o sa vad un A5 nou pe inserat am sa ma chinui sa pricep daca nu e o "francezarie" sau o "chinezarie" Pacat, parerea mea este ca acest facelift nu face altceva decat sa-l transforme in ceva banal............pe caind inainte era unic.
     
  3. bogdel.david

    bogdel.david Bronze Member

    Înscris:
    2 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI quattro - Mercedes-Benz C240 4matic
    Sunt intr-o oarecare masura de acord cu tine, insa primul modelul de A5 a fost lansat in 2007 si suntem in 2011. Ei in 4 ani au scos doar un facelift, si asta doar cu niste LED-uri pe spate, daca il tineau tot asa nu era de bine, practic nu mergeau inainte.

    Noul model mi se pare destul de frumos, astept sa vad unul in realitate ca sa ma conving.

    Cel mai rau lucru care o sa i se intample lui A5 este noul A4 :) In sensul ca noul A4 o sa fie izbitor de asemenator din fata cu A5.

    Legat de Citroen, nu mi se pare ca e cam la fel, poate doar forma farurilor. Tehnologia cu lumini diurne pe LED este deja depasita, in sensul ca acum aproape toate masiniile noi au lumini diurne pe LED. Viitorul sunt faruri full LED, cum sunt pe noul A6/S6/A7/S7/A8/S8/R8(2010), iar BMW deja lucreaza la faruri cu laser, deci si Audi trebuie sa se adapteze ca sa nu piarda teren.

    In materie de design, Audi merge cel mai bine dintre toti constructorii. Toate au un design futurist si sunt "future-proof". Pe de alta parte, BMW a suferit tranzitia de la Bangle la noul designer mai conservator si inca nu se identifica foarte bine printr-un stil de design aparte. Mercedes-Benz a trecut de la un design frumos si cursiv pe toate modelele pana in 2005-2006 la modele "facute cu rigla", cu un design patratos (cum e noul E-Klasse). Acuma incet, incet vor sa se duca tot la liniile clasice, deci iarasi, nici ei nu se identifica printr-un design anume.

    Iar cei de la Citroen au doar design.
     
  4. kostas

    kostas Gold Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    2010 REVO Audi A5 Sportback Quattro 3.0 TDI V6 300 CP S-tronic
    si se va lansa si motorul de 3.0 TDI Biturbo de 313 cai ;)
     
  5. bogdel.david

    bogdel.david Bronze Member

    Înscris:
    2 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI quattro - Mercedes-Benz C240 4matic
    Si atunci o sa iti iei S5/S4 doar pentru sunet :)
     
  6. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
  7. kostas

    kostas Gold Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    2010 REVO Audi A5 Sportback Quattro 3.0 TDI V6 300 CP S-tronic
    frumos
    ori ne facem facelift ori... alta noua :)
     
  8. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Din pacate pentru grupul vag, desi sta foarte bine la design (asa cum a-ti spus si multi dintre voi), din punctum meu de vedere au ramas mult in urma la motorizare... un facelift la motoare nu fac decat din 10 in 10 ani sau cum? Bmw a anuntat deja 2L diesel biturbo... 3 litri de 306 si 620 nm este deja in fabricatie (pe seria 7 se poate comanda cu tractiune integrala de ceva timp deja...). Unde e audiul aici ? Ma asteptam ca acum, cu noul facelift de masini, care reprezinta practic ce s-a intamplat si cand s-a trecut de la B6 la B7, cel putin la A5, sa vina si ei cu o imbunatatire la motoare..... oricum... dezamagitor... a schimbat lampila si maciulia de la schimbatorul de viteze...
     
  9. bogdel.david

    bogdel.david Bronze Member

    Înscris:
    2 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI quattro - Mercedes-Benz C240 4matic
    Pentru facelift:
    3.0 TFSI 272PS (compresor mecanic)
    3.0 TDI 313PS (bi-turbo)

    La care se adauga motorizariile deja exsitente :) Iar daca nu e suficient 3.0 TFSI 333PS de pe modelele S sau 450PS de pe RS...eu zic ca ajunge :)
     
  10. kostas

    kostas Gold Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    2010 REVO Audi A5 Sportback Quattro 3.0 TDI V6 300 CP S-tronic
    asta voiam sa spun si eu... 3.0 tdi biturbo de 313 cai este de ajuns.
    bmw a venit cu replica... 3.0 d biturbo 316 cai :)
     
  11. bogdel.david

    bogdel.david Bronze Member

    Înscris:
    2 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI quattro - Mercedes-Benz C240 4matic
    3.0D Bi-Turbo de pe BMW e mai degraba un "upgrade" decat o "replica", deoarece era pana acuma pe 335d/535d :) Teoretic, mai degraba cel de pe Audi e "replica", dar oricum, asta e subiectiv.

    Bottom line, orice motor diesel de peste 300PS care iti mananca foarte putin si rupe "mufa" la motoare de benzina cu pretentii e de admirat :)

    Partea proasta e ca, din motive de marketing, 3.0 TDI Bi-Turbo de pe A5 nu o sa fie la fel de rapid ca 3.0 TFSI de pe S5, desi are tot potentialul :) Oricum, cine isi ia A5 cu acest motor da repede o tura pana la MTM sau ABT pentru un zambet prelungit :p

    @kostas: Ti-ai luat pana la urma permsiul inapoi sau tot cu sofer circuli? :p
     
  12. tiberius_roman

    tiberius_roman 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi
    Doua poze cu A5 face-lift cabrio:
     
  13. klaudyu

    klaudyu Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2008
    Locație:
    Rebrișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131 cp 2002
    Il bagi la demontat deja?:)
     
  14. kostas

    kostas Gold Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    2010 REVO Audi A5 Sportback Quattro 3.0 TDI V6 300 CP S-tronic
    cum e posibil sa lovesti o masina care nici nu s-a lansat pe piata ???
     
  15. tiberius_roman

    tiberius_roman 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi
    II 2008 fabricatie!:p Motor 3.0 tdi Saptamana trecuta au dat jos masca de pe el :)
     
  16. bogdel.david

    bogdel.david Bronze Member

    Înscris:
    2 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI quattro - Mercedes-Benz C240 4matic
    Adica i-au facut ei facelift?
     
  17. klaudyu

    klaudyu Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2008
    Locație:
    Rebrișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131 cp 2002
    Cum adica nu s-a lansat?Duminica am vazut unul in Dej.Din cate stiu,Tiberius aduce masini care au fost folosite in teste,si probabil a fost facelift-uit.
     
  18. tiberius_roman

    tiberius_roman 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi
    Lansarea oficiala nu stiu daca a fost. Masina din poze este un face-lift ce a fost mascat( prelata aia neagra) si a mers in teste din dec 2008. Eu l-am pozat in curtea fabricii. Nu stiu cand sau daca va fii demontat si ce teste a suportat. Pe strada sau in reprezentanta nu am vazut inca.
     
  19. bogdel.david

    bogdel.david Bronze Member

    Înscris:
    2 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI quattro - Mercedes-Benz C240 4matic
    Update preturi Audi A5 coupe 2012 PBN:

    1.Audi A5 Coupe 3.0 TFSI quattro S-Tronic 272PS 53.100,52 EUR DDP
    2.Audi A5 Coupe 2.0 TDI quattro S-Tronic 177PS 44.320,08 EUR
     
  20. gabydaniel 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 2000 cm3 , 2006
    preturi destul de piperate ce sa zic...dar e AUDI :)
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta