1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A6,C6,4F,2.0TFSI,2010

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de marian_milea, 26 Iul 2018.

  1. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Salutare tuturor,
    Va prezint masina pe care am achizitionat-o pe 29 mai 2018, in urma vanzarii C5-ului, de care am fost foarte multumit avand in vedere ca l-am tinut 9 ani, cu greu mi-am facut curaj sa il pun la vanzare.Achizitia nu a fost la intamplare, acest model imi place foarte mult de la aparitia lui in 2009, si motorul este ceea ce am cautat.
    Prima conditie a fost sa aiba km reali si carte service, astfel am inceput cautarile prin tara si in DE.Cum prin tara nu am gasit cu un min. de dotari, am ramas doar cu varianta DE. In DE conform celor min 3 criterii de cautare(benzina,cutie manuala si sedan) au rezultat max 10 masini din care puteam sa aleg, astfel adaugand alte 3 criterii legate de interior(min.scaune confort din piele, clima cu afisaj, si displayul din bord color) au rezultat max 4 masini din care puteam sa aleg.
    Astfel am ajuns la acest A6 fabricat in august 2010, cod motor BPJ, 132000km, motor schimbat in anul 2014 la reprezentanta, in jur la 55000km, nu stiu din ce motiv. Este achizitionat de la o persoana fizica din DE, pasionat chiar de AUDI, care a intretinut foarte bine masina, avea si garaj. La momentul achizitiei masina era intr o stare perfecta, singura problema era ca avea discurile si placutele cam uzate, insa nu puteam sa fiu nesimtit si sa invoc acest aspect in ideea de a negocia la sange.
    Ajungand acasa am inceput: Primul lucru a fost sa scap de jantele pe 19 cu alte dim. la anvelope, pt ca ma durea sufletul pe drumurile noastre, mai ales ca nu erau originale. Am primit si un set de jante pe 16 cu anvelope de iarna pe care le voi vinde si pe acestea deoarece nu dau bine pe masina. Masina din fabrica a venit cu jante pe 17, in prezent avand doar o bucata care era inca pe rezerva in portbagaj, noua, montata probabil o singura data, astfel mi am achizitionat inca trei buc. pentru a reface setul complet al masinii, am avut chiar noroc ca am gasit tot nefolosite exact cum o aveam pe cea din portbagaj.
    Urmatorul pas a fost sa rezolv cu suspensia care era foarte inalta (standard), astfel am inlocuit arcurile cu aibach pro kit -3cm.
    Am adaugat un set de presuri din cauciuc si o tavita portbagaj pentru o protectie suplimentara, dat fiind spectrul larg de utilizare al masinii.
    Interiorul din piele arata foarte bine, astfel am aplicat un tratament de hidratare in regie proprie.
    Dotarile nu le cunosc in totalitate, dar avem:
    -senzori parcare fata spate;
    -pilot automat;
    -navigatie cu display mare;
    -volan 3 spite cu piele perforata si schimbator sline;
    -sistem audio standard, insa se aude foarte bine;
    -xenon;
    -senzori ploaie si lumini;
    -incalzire scaune fata.
    La capitolul jante o sa raman pe iarna cu cele pe 17, iar pe vara o sa optez pe o varianta de 4F pe 18. Urmeaza sigur un plafon negru, poate un soft, dar mai vedem pe parcurs. Momentan avem 137.000km si intra la schimb de filtre si ulei si alte intretineri pe la motor.
    In concluzie la 2 luni de la achizite, sunt foare multumit din toate punctele de vedere, foarte silentioasa.
     
    Fallen, gabitza121, paul1342 și alți 13 apreciază asta.
  2. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Felicitari Marian, ai gasit o masina foarte frumoasa! Cred ca merita un set de jante mai aratoase
     
  3. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Felicitari, frumoasa masina! Cu siguranta trebuie niste jante faine pe 18 ca setup de vara. Nici cele actuale nu sunt rele, mai ales pentru iarna, fiindca sunt model mai nou.
     
  4. keth

    keth 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2015
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 black Sline
    Era si timpul Marian! Să va plimbe sănătoși!
     
  5. Cosmin790

    Cosmin790 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2016
    Locație:
    Bruxell
    Masina:
    Audi a6 2,7 tdi 2011
    Frumoasa! As incerca si eu un benzinar desta, avind in vedere ca pe aici dieselul isi da ultima suflare...
     
    lowlife apreciază asta.
  6. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Felicitari pentru achizitie, Marian! Sa o stapanesti sanatos!
    Sigur va avea parte de intretinere tehnica ca la carte!
     
  7. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Sa o stapanesti sanatos! Ai grija la revizie sa verifici tachetul de la pompa de benzina.
     
  8. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Felicitari Mariane! Arata foarte bine.
    Cum e trecerea de la V6 la 4 cilindri? Compenseaza cat de cat turbina?
    E oricum un motor potent in a carui upgrade ai deja drumul batatorit de vecinul tau
     
  9. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Va multumesc pentru aprecieri.
    Trecerea de la V6 la 4L se simte mai ales in turatii joase, dar compenseaza la turatii inalte.
    Cu ajutorul unui soft si rescrierea hartii se poate rezolva si problema asta.
    Pun pe lista in primul rand o evacuare completa deoarece este cam ruginita, observand in ultimii ani ca AUDI foloseste metale de proasta calitate pe avacuari.
     
  10. markbob99

    markbob99 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4 2.0 fsi / a8 3.7 fsi / e65 3.0d
    Inca un benzinar , in sfarsit . Imi place mașina . Felicitări!
     
  11. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Au sosit si jantele, sunt nefolosite, au fost roti de rezerva, una din ele nu a fost montata niciodata pe butuc.
    Acum caut gume, noi trebuie sa fie, sa nu am treaba cu ele cateva sezoane.

    Trimis de pe al meu SM-J530F folosind Tapatalk
     
  12. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Pai arata si noua ce ai luat
     
  13. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Acestea sunt jantele.

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
    Chriss_Deejay, K U L, rotitza și alți 8 apreciază asta.
  14. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Sa o folosesti cu placere Mariane!
    Ma bucur ca ai ales platforma 4F, o platforma pe care o consider una din cele mai reușite cand vorbim de calitate!
     
    mihaicristian și Marco_audi apreciază asta.
  15. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Sa o stapanesti sanatos Marian.
     
  16. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Rotile la purtator[​IMG]

    Trimis de pe al meu SM-J530F folosind Tapatalk
     
    Cosmin790, keth, gabitza121 și alți 4 apreciază asta.
  17. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    O prinde foarte bine ! Felicitări și pentru achiziție !

    P.S. a venit toamna la voi ? :)
     
  18. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Frumoase jantele ;). Acum trebuie învățată să meargă pe "burta" :).
     
  19. Iasmin90

    Iasmin90 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C6 ,2.0 TDI CAGB,2009
    Frumoase jantele,mai trebuie niste capace pentru ele si vorba colegului de mai sus o idee mai pe burta sa stea...:P
     
  20. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Salutare,
    Avand in vedere faptul ca am atins 142.000km bord si 90.000km motor, am hotarat sa facem cateva lucrari de intretinere motor.
    Consultand manualul de intretinere al masinii am constatat ca la 90k sunt necesare cateva lucrari de intretinere , cum ar fi:schimb bujii si filtru combustibil.
    Dupa ce am achizitionat piesele mi-am propus sa verific si depunerile pe clapeta de acceleratie si sa inlocuiesc lichidul de directie.
    Apucandu-ma de treaba am constatat ca lichidul de directie era destul de inchis la culoare, fapt pentru care ma bucur ca am hotarat sa il schimb.(poza cu recipientul de apa plata)
    Am ramas surprins de filtrul de combustibil care pare a nu fi fost inlocuit niciodata , avand in vedere data de fab. inscrisa pe acesta , cat si de faptul ca am fost curios sa descarc filtrul sa vad ce iese din el, l-am descarcat pe la iesire, deci dupa filtre.(poza cu tavita de metal)
    Totul a descurs foarte bine, clapeta era foarte curata, nu am mai curatat nimic, postez cateva poze din tipul lucrarii.

    20190209_133349[1].jpg 20190209_135158.jpg 20190209_134505.jpg 20190209_145115.jpg 20190209_153626.jpg 20190209_141301.jpg

    Masina se prezinta foarte bine, functionaza foarte bine, urmeaza in perioada urmatoare lucrari si upgraduri importante:
    - frane fata spate,
    - sunt nevoit sa refac evacuarea deoarece este deteriorat si deja sunt cateva puncte pe unde rasupla ( audi nu isi mai da interesul)
    - si altele.
     
    lowlife, hercheacatalin, paul1342 și alți 9 apreciază asta.

Distribuie pagina asta