1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A6 C6 Avant Quattro 3.0 TDi Manual "Animalul familiei"

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de ianculets, 23 Noi 2019.

  1. ianculets

    ianculets 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2017
    Locație:
    Buzau/Ploiesti
    Masina:
    A6 C6 3.0TDi Avant /A̶4̶ ̶B̶8̶ / A̶3̶ ̶8̶L̶
    Buna seara,
    Dupa foarte lungi cautari pentru o masina cu motorizarea 3.0 tdi neaparat cutie manuala (sunt pro automate, cel putin pro tiptronic dar e vorba doar de preferinta) am achizitionat un A6 C6 de la primul sau proprietar cu 368.000 km la bord (zic eu reali), o lovitura in bara spate si un bandou umflat. Astea au fost impresiile cand am fost sa vad masina, am vorbit 2-3 zile cu proprietarul la telefon el sustinand ca masina nu are nimic - lovita - busita - zgariata.
    Animalul familiei cum ii spun eu a inceput sa faca probleme de cand l-am luat. Incalzea foarte foarte tare roata dreapta spate. La service in orasul de unde am luat masina aveau ceva tester ce functionea prin wifi si nu puteau sa retraga placutele sau sa le duca in pozitia initiala pentru ca pierdea mereu conexiunea cu masina. Pe langa asta masina mai avea si bateria slaba "pentru ca a stat vreo 2 luni". Un lucru foarte dubios este ca fix atunci cand am venit acasa cu masina dupa ore de chinuala sa fac roata aceea sa nu mai stea infranata (pana la urma am venit cu ea asa cu riscul de a nenoroci janta, disc, cauciuc, rulement) mi-a sarit o piatra in parbriz si a facut o mica stea care nu s-a marit nici pana azi.
    De cand am luat masina am schimbat la ea:
    - Etrier complet dreapta spate
    - Baterie OE (+codare)
    - Cauciucuri 225/55/16 (cum era normal, nu saraciile de erau pe ea 205/60/16)
    - Componenta racitor gaze OE
    - Ulei Valvoline synpower xl-iii c3 5w30
    - Toate filtrele (Mann / Mahle)
    Momentan urmeaza sa schimb (o sa incerc intai sa-l repar) stop dreapta spate de pe exterior (caroserie nu hayon) pentru ca am avut zilele astea o intreaga drama cu el si saptamana viitoare intra bara spate la vopsit (daca se poate face) daca nu, o sa achizionez alta la culoare.

    Masina este un Avant din 2006 (2007) are codul motor BMK ( 3.0 TDI de 225 cp cu EGR si DPF on ) AWD ( Quattro) cu o cutie manuala in 6 rapoarte (treapta a 6-a este extrem de lunga ). Tara de provenienta a masini este Suedia de aici o serie de doatari mai ciudate dupa mine. Culoarea nu prea deosebita, un negru ce s-a pus si pe S4 B8 - Phantom Black.
    Masina vine cu interiorul din piele de culoare Ammareto Brown Audi cu scaunele din fata incalzite si semi-electrice si bancheta spate incalzita. Faruri led chiar daca este nonfacelift ?
    Navigatia este un MMI 2G High din pacate la care nu-mi functioneaza magazia de CD uri (am ceva improvizatie cu o priza de bricheta in torpedo si niste cabluri RCA cred) masina mi-a venit fara CD uri pentru navigatie. Am achizitionat 2 CD-uri de la un baiat din Brasov care se ocupa cu retrofit -uri si surpriza, nu functioneaza nici unul.Acum nu stiu daca mi-a dat el teapa sau e bulita unitate navi din portbagaj.
    Ciudat este ca dupa ce am introdus seria de sasiu a masini pe myaudi si m-am uitat la dotari (acum nu mai ma pot uita, nu stiu de ce) am vazut ca proprietarul a optat pentru debadge-uirea masini inainte sa o primeasca, chiar sunt curios de ce.
    Volanul este unul de piele, putin tocit sus (am in plan sa-l schimb cu cel de A8 D3 sau sa-l refac) cu comenzi si in 3 spite.
    Climatronicul este cel digital cu functia de SETUP. Masina are incalzire stationara din fabrica cu reglaje in torpedo si telecomanda.
    Masina are carlig si sunt pe bara in jurul lui mici urme deci de aici deduc ca a tras ceva la viata ei in cei aproape 400 000 km. Dupa mine pentru un A6 C6 nu are foarte multe dotari dar are ce e cat de cat important (MMI color, incalzire stationara, interior piele de culoare deosebita foarte putin tocit la sofer , maxidot color ) .
    In privinta consumului chiar nu stiu ce sa spun, in ultimul timp cu venirea frigului a inceput sa consume cu 1litru mai mult (sau poate ca e din cauza dimensiuni cauciucurilor).
    Cel mai mic consum a fost undeva inte 6-7 mers exterior la viteze de 130 - 140. In Bucuresti in timpul zilei am scos consum si de 18 L / 100 km. In general in oras scot urmatoarele consumuri (13% Buzau) , (14 % Ploiesti) , (14 % Brasov) (15-20 % Bucuresti unde e haos si cel mai tare urasc sa merg cu masina asta in Bucuresti), Buzau-Ploiesti la un mers cat de cat normal cu depasiri si fara tempomat masina consuma intre 7 si 9 %.

    Momentan masina are 380.000 km si ma pregatesc pentru urmatorul schimb de ulei unde o sa folosesc cu siguranta acelas ulei. Ma gandesc la un schimb de ulei in cutia de viteze, diferential (am inteles ca la torsen trebuie schimbat) si cutia de transfer.
    O sa revin cu continuarea povestii zilele urmatoare. Va las cu niste poze "frumoase" as putea spune cu masina pentru ca in urmatoarele post-uri vor veni poze cu erori, probleme, elemente desfacute si defecte.

    WhatsApp Image 2019-11-22 at 18.28.16.jpeg
    WhatsApp Image 2019-09-21 at 16.45.11.jpeg
    WhatsApp Image 2019-11-23 at 23.03.40.jpeg
    WhatsApp Image 2019-10-03 at 00.28.53 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2019-11-23 at 23.03.39.jpeg
    WhatsApp Image 2019-11-23 at 23.03.48 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2019-11-23 at 23.03.41 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2019-11-23 at 23.03.44.jpeg
    WhatsApp Image 2019-11-23 at 23.03.51 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2019-10-08 at 19.28.54.jpeg
     
    Oudi, mirceacml, stefan550 și alți 4 apreciază asta.
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Masina are faruri normale bi-xenon, nu stiu unde le-ai vazut tu pe led.

    Interiorul face toti banii, ai cumva badge-urile Exclusive pe usi ?
     
    ianculets apreciază asta.
  3. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Probabil vroia sa spuna stop-uri. La avant din cate stiu erau pe led si la non-facelift.
     
    DonDoneL și ianculets apreciază asta.
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact.
     
    ianculets apreciază asta.
  5. ianculets

    ianculets 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2017
    Locație:
    Buzau/Ploiesti
    Masina:
    A6 C6 3.0TDi Avant /A̶4̶ ̶B̶8̶ / A̶3̶ ̶8̶L̶
    Imi pare rau m-am exprimat gresit , voiam sa spun stop-uri led.
    Nu am badge-ul pe usi insa am observat ca nu am nici "pachetul crom"(ce l-am vazut pe majoritatea C6 urilor) pe ramele de la usi sau barile pentru portbagaj.

    WhatsApp Image 2019-11-23 at 23.03.41.jpeg

    Asa arata lovitura din bara, urmeaza sa o fac saptamana viitoare. Am facut o mare greseala ca am acceptat sa cumpar masina asa pentru ca a dus la o gramada de probleme, odata la un anumit timp nu-mi functiona semnalizarea si marsarierul. Dar dupa cateva drumuri Ploiesti-Bucuresti pe ploaia torentiala n-a mai functionat semnalizarea deloc (jumatate de stop era plin de apa, am citit aici pe forum ca e o problema comuna), tot timpul imi aparea eroare pe maxidot.
    Am incercat sa demontez stopul singur insa n-am resusit. Am cautat timp de 2 zile o persoana sa ma ajute cu problema asta in Buzau si n-am gasit pe nimeni pana cand si-a facut un electrician mila de mine si l-a dat cumva jos dar nu in mod normal ci a scos intai plasticul ce vine pe interior in apropiere de cheder. Mometan merge semnalizarea si nu mai face figuri insa ma streseaza mereu eroare de bec la marsarier. A fost foarte greu sa scot stopul din pricina loviturii in bara (bara fiind deplasata tinea contra si stopul nu iesea). Ca un sfat pentru cei ce vor sa cumpere o masina, daca nu se prezinta ca in anunt va rog sa renuntati fara a mai sta pe ganduri si sa cautati alta.
    Inca o problema pe care am uitat-o sa o mentionez este vasul pentru lichid de parbriz care cred eu ca este fisurat sau spart pentru ca nu-l pot umple (daca pun mai mult de 2 litri curge pe sub masina). M-am gandit de foarte multe ori sa-l schimb pentru ca este enervant si nu este foarte scump insa am inteles ca trebuie demontata aripa (wtf, wtf, wtf audi wtf ?).
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu mai injura marca Audi pentru ca ti-ai asumat toate astea cand ai platit pretul cerut. Orice pret al unei masini reflecta modul de intretinere. Insa tu ca si cumparator, daca nu te pricepi nu este vanzatorul de vina pentru ca "te arde" ci, esti de vina pentru ca nu ai facut toate demersurile necesare sa verifici masina in toate modurile posibile (motor, tinichigerie, electrica, diagnoza, etc., etc.).
    In alt ordine de idei pentru toate intrebarile puse de tine exista raspunsuri pe forum unele chiar foarte detailate.

    De exemplu la afirmatia asta exista raspuns scris deja pe forum in mai multe topicuri (chiar daca se refera la alt model de Audi in general sa aplica si la modelul tau):
    raspunsul este NU adica nu se demonteaza nicio aripa ci doar se desface pasajul de roata si apare vasul. De obicei nu este spart vasul ci sunt probleme la imbinarirle furtunurilor care ajung si/sau ies din vas sau la legaturile dintre furtunurile care ies din vas si ajung la spalatorul din far sau duzele pentru stropit parbrizul. Am remediat astfel de probleme la multe Audi si este o problema destul de comuna si asta. Ori folosesti kit-uri de reparatie astfel de furtunuri (le gasesti la reprezentanta sau orice magazin de piese auto cu vanzatori destepti) ori se folosesc alte furtunuri cu imbinari speciale profesionale cu fixare calda sau fixare elastica cu bride / coliere plastic. Vasul este format din doua parti daca ai si spalatoare pentru faruri si ai 2 pompe in cazul asta.

    Acum ti-am oferit o explicate pe care de obicei nu o fac din urmatoarele considerente care te rog foarte mult sa le respecti asta ca sa nu fiu nevoit sa-ti sterg si/sau sa-ti editez mesajele ulterioare. Adica aici pe acest topic si in aceasta arie ne prezentam masinile, ce modificari le aducem adica modificarile pe care le facem la masina, scriem rezolvarile problemelor care le-am avut cu masina si cam atat.

    Nu mai intrebati in aceste topicuri de prezentare cum rezolvati probleme tehnice sau alte probleme care le aveti cu masina.

    Nu mai scrieti/puneti, in aceste topicuri de prezentare, intrebari despre probleme tehnice sau puneti alte intrebari despre probleme care le aveti cu masina ci scrieti doar cum ati rezolvat acele probleme si atat.

    Va rog eu sa intelegeti ceva si am mai repetat: nu citesc aceste topicuri toate persoanele indreptatite si in masura sa va dea sfaturi cu privire la problemele tehnice ale masinii.
    In plus, este mult mai important ca in eventualitatea unor probleme si implict a rezolvarilor existente este foarte indicat sa scrieti in topicurile dedicate fiecarei probleme tehnice in parte.

    In plus nu transformam acest topic in arie tehnica sub nici o forma. Deci, pe viitor, despre probleme tehnice sau ce retrofituri vrei sa faci / vreti sa faceti si cum sa le faci / faceti te adresezi / va adresati in topicurile dedicate din ariile dedicate problemelor care le ai / aveti. Multumesc pentru intelegere.
     
    gabitza121 și seba18 apreciază asta.
  7. ianculets

    ianculets 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2017
    Locație:
    Buzau/Ploiesti
    Masina:
    A6 C6 3.0TDi Avant /A̶4̶ ̶B̶8̶ / A̶3̶ ̶8̶L̶
    Revin cu mici update-uri.
    In luna aprilie m-a tot batut un gand sa schimb jantele (aveam 2 set uri R16 , unul ce a venit impreuna cu masina si altul achizitionat de mine ulterior).
    Dupa lungi cautari si nelamuriri ( latimea maxima admisa a cauciucul pentru jante cu un J de 7.5 de ex ) am ajuns sa caut 2-3 modele de jante insa din pricina situatiei curente ce ne-a afectat pe toti nu mi-a fost usor.
    Am gasit un set de jante cu tot cu cauciucuri (dot 2019) la un prieten ce lucreaza la service-ul unde obisnuiesc sa-mi duc masinile.
    Pretul a fost putin cam mare si dimensiunea nu a fost chiar ideala insa am ales sa fac compromisul asta decat sa bat drumul degeaba de la Buzau pana la Craiova/Valcea unde intradevar erau aproape la jumatate din pret dar cu cauciucuri destul de uzate.
    Codul jantelor este 8E0 601 025 AK 1H7 (habar nu am cum se numesc insa din ce am vazut au venit pe a6 c6 , a4 b7 , s4b6b7 cabrio) sunt cele cu ET43 (mai exista un set care arata exact lafel insa au ET 20 si parca vin pe rs6c5).
    Sunt vopsite de vanzator intr-un gri frumos insa masina mea fiind neagra nu au contrast extraordinar,ma gandesc sa le aduc la culoarea originala in sezonul rece insa nu sunt prea hotarat.

    WhatsApp Image 2020-07-10 at 14.00.11 (1).jpeg WhatsApp Image 2020-07-10 at 14.00.12.jpeg

    Dupa cum se vede si in post-ul de mai sus unde inca aveam bara lovita stopurile ce vin pe hayon necesita polish + infoliate transparent insa din ce am inteles militia nu agreeaza ideea cu folie pe stopuri fie ea si transparenta.
    Maine urmeaza sa-i schimb uleiul ( am aproximativ 8500 cu uleiul asta ) + filtrele (mai putin filtrul habitaclu,mi se pare crancena pozitia lui) , o sa merg tot pe valvoline synpower xl-iii c3 5w30 la recomandarea lui Kspic .
    Sunt foarte multumit de acest ulei, in masinile precedente (A3 8L 1.6i FaceLif si A4B8 2.0 tdi multitronic nfl) am incercat tot felul de uleiuri ( la A3 cel mai "scurt" schimb de ulei a fost de 1200 km... pe langa faptul ca aveam un ulei vai de el masina mergea intrerupt din pricina bobinei <pateam asta doar cand se umeaza afara, ploua> sigur era ciupita pe undeva bobina.... si in baie se facuse ciorba de ulei si benzina).
    In perioada asta am incercat sa rezolv problema magaziei de CD-uri,am ales sa cumpar una din dezmembrari si sa trag speranta ca nu va fi nevoie de scos Component Protection, a fost. :)
    Cel mai complicat a fost sa scot vechea magazie (cea defecta) avand clemele rupte, initial am fost la un baiat foarte priceput pe partea audio ce mi-a scos acel modul pentru AUX (eu traiam cu impresia ca el e motivul pentru care nu functioneaza magazia insa m-am inselat), a incercat sa o scoata chair si sa forteze putin cu cheitele dedicate insa nu a reusit. Peste putin timp am fost la alte 2 persoane renumite in oras insa tot nu au reusit, in final le-am scos cu un prieten ce m-a ajutat extrem de mult (am bagat cheitele atat cat intrau, am demontat torpedoul si am bagat in lateralele magaziei niste surubelnite subtiri pentru a reusi sa o deblocam si dupa 30 de minute de chin am reusit. Am montat magazia functionala si dupa, am pus un CD de proba si cand am vazut cat de clar si de bine functioneaza mi-a crescut inima ... doar pentru 3 minute ca la finalul melodiei a intrat in CP.
    De putin timp am facut si o descoperire ce m-a pus pe ganduri in legatura cu numarul de proprietari si de km ai masinii, o sa revin cu detalii.

    M-a bate gandul sa o vand si sa trec la un a4b8 avant sau un a6 c5 sedan/avant insa imi doresc motorizari (combinatia benzina quattro cu cutie manuala) destul de rare deci putin probabil sa o schimb.
    Ca precizare,evenimentele si pozele nu sunt recente si nici intr-o ordine corecta.

    WhatsApp Image 2020-07-10 at 14.44.04.jpeg

    WhatsApp Image 2020-07-10 at 14.44.05.jpeg WhatsApp Image 2020-07-10 at 14.44.03.jpeg WhatsApp Image 2020-07-10 at 14.00.10.jpeg WhatsApp Image 2020-07-10 at 14.00.12 (1).jpeg WhatsApp Image 2020-07-10 at 14.44.04 (1).jpeg
     
    gabitza121 și stefan550 apreciază asta.
  8. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Sa nu ramai dezamagit :) A6 C6 a fost si ramane un tanc si dpdv a fiabilitatii. Despre B8 nu poti afirma acelasi lucru.
    A6 C5 da, devine si el un iconic idol, si mai ales ce cauti/ vrei tu benzina + quattro = mereu love :)
    Pana una alta spor la km !
     
    mihaicristian, stefan550 și ianculets apreciază asta.
  9. ianculets

    ianculets 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2017
    Locație:
    Buzau/Ploiesti
    Masina:
    A6 C6 3.0TDi Avant /A̶4̶ ̶B̶8̶ / A̶3̶ ̶8̶L̶
    Nu pot decat sa te aprob insa povestea mea a inceput in felul urmator:
    Initial mi-am dorit un a6 c6 (imi place la nebunie) pe benzina si quattro (de aici am plecat) insa dupa mici sapaturi am vazut ca 2.0 tfsi e foar fwd , 2.4i e fwd (multi si manual) sau foarte greu de gasit quattro manual, 3.0tfsi ar fi fost ideal insa nu aveam bugetul necesar sa achizitionez un facelift in stare buna (daca stai pe olx vei vedea c6 la 4000euro si c7 la 8000 cu volan normal ,nu conversie insa alea dupa mine nu sunt masini de luat) .Am inceput sa caut 2.7 (tiptronic)si 3.0(manual).
    A4 B8 am avut o scurta perioada de timp 2.0 tdi (143) si mutlitronic , foarte comfortabila insa in scurt timp nu o mai simteam lafel de fasneata.(a fost prima masina pe motorina pe care am deţinut-o dar pe o perioada scurta de timp)
    Acum e la un prieten care si-a luat inca un a4b8 dar facelift quattro manual (2.0 tdi - cnha) care trage aproape de v6 le meu insa se simte ca sunt 4 in linie. -> am mers cu el aproximativ 100 km (10 oras in rest exterior) si se simte mai smooth , am condus si a4 b8 1.8 tfsi insa era fwd .... imi e dor sa conduc o masina pe benzina
    A6 C5 mi se pare extraordinar dar nici acolo nu sunt hotarat, nu m-as intoarce la un motor in 4 fie el si pe benzina , la 1.8t ma refer care din cate stiu pe a6 c5 a venit doar de 150 cp , 2.4i nu e chiar multumitor, 2.7t ( v6 biturbo ) ar fi perfect insa e greu de gasit si tiptronic darămite manual apoi urmeaza motorul de 2.8i (nfl) care a devenit 3.0i (mai sus de 3.0 nu pot sa trec...si asa consider ca e destul de mare impozitul... defapt sunt niste bani aruncati dar asta e alta discutie) pe facelift...cu nesiguranta(tot stau cu gandul la 2.7t) in voce as lua un a6 c5 3.0i quattro manual daca ar fi pe placul meu.
    Uneori simt lipsa b8 ului cand ma aflu in aglomeratie sau cand alimentez a6 le ( atat de putin consuma incat nu-mi venea sa cred , am facut si consumul la pompa si a fost foarte aproape de cel din bord)

    VOEW8402.JPG
    IMG_3153.JPG MBNS0794 (1).JPG RSGK5318.JPG IMG_3002.JPG
     
    Ultima editare: 10 Iul 2020
  10. ianculets

    ianculets 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2017
    Locație:
    Buzau/Ploiesti
    Masina:
    A6 C6 3.0TDi Avant /A̶4̶ ̶B̶8̶ / A̶3̶ ̶8̶L̶
    In 2018 masina a intrat in tara si s-a circulat cu ea cu numere de Suedia apoi rosii si in final pana sa o cumpar (prin decembrie 2018 parca) s-au scos negre , in 2019 a ajuns la mine.
    Am gasit printre cartile masinii mai multe facturi si hartii ce contineau 2 numere de inmatriculare diferite si seria de sasiu a masinii de la diferite service-uri suedeze (cred)... de la un site la altul am ajuns aici si m-a pus pe ganduri ( cu ajutorul numarului de inmatriculare suedez si a seriei de sasiu ).Am facut un mic calcul si CRED ca masina are in momentul de fata aproximativ 548 000 km reali.

    Astazi a beneficiat de un schimb de ulei ( valvoline synpower xl-iii c3 5w30 ) si filtre ( de ulei si motorina mann, de aer mahle , habitaclu pauza... poate data viitoare ).
    Erori pe bujiile incandescente nu am insa dupa ce am vazut istoricul asta m-a bate gandul sa le schimb preventiv insa am tot auzit povesti cu varfuri rupte si am o mica teama.

    In seara asta urmeaza o spalare si un drum Buzau-Bucuresti-Ploiesti si retur,sunt curios ce consum voi scoate.

    WhatsApp Image 2020-03-16 at 16.18.38.jpg

    IMG_5187.JPG IMG_5762.JPG IMG_E6881.JPG WhatsApp Image 2020-06-09 at 18.52.02.jpeg
     
    mihaicristian apreciază asta.
  11. ianculets

    ianculets 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2017
    Locație:
    Buzau/Ploiesti
    Masina:
    A6 C6 3.0TDi Avant /A̶4̶ ̶B̶8̶ / A̶3̶ ̶8̶L̶
    Incet incet km se aduna, masina s-a comportat extraordinar inclusiv azi ( Buzau - Prahova - Dambovita + retur).
    Singura mentiune ar fi eroare de bec ars (stop hayon) care apare si dispare cand vrea ea insa in ultimul timp nu prea mai scap de ea, foarte probabil din cauza gropilor s-a miscat/contact imperfect. Am tot zis ca ma voi uita la ea insa in capatul stopului e o mica infloritura (in viitor urmeaza sa fac tot hayonul insa nu stiu exact cand voi avea starea necesara. Masina a fost revopsita complet anterior, nu de mine si nici de fostul proprietar deci cel mai probabil s-a intamplat in Suedia) + mereu apare ceva si uit pana cand aud sunetul acela enervant si "baraie" martorul in bord.


    WhatsApp Image 2020-07-12 at 20.57.10 (1).jpg



    WhatsApp Image 2020-07-15 at 20.57.06.jpeg WhatsApp Image 2020-07-15 at 20.57.05.jpeg WhatsApp Image 2020-07-12 at 20.57.10 (1).jpeg WhatsApp Image 2020-07-15 at 20.59.05.jpeg
     
  12. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Mai mult ca sigur va trebui sa schimbi stopul, asa se manifesta cand e pe moarte.
    Stii cumva daca distributia e inca cea originala? Avand in vedere km pe care spui ca e posibil sa ii aiba(500.000+) sunt curios daca a avut pana acum schimbat lanturi si/sau intinzatoare.
    Multi km sa ai fara probleme!
     
    ianculets apreciază asta.
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu in 700.000 km am inlocuit doar intinzatoarele superioare.
    Dar ultimii 500.000km n-am sarit de 10.000km cu revizia si ulei Motul.
    Duc mult si bine daca le intretii corect si cu piese de calitate.
     
    ianculets apreciază asta.
  14. ianculets

    ianculets 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2017
    Locație:
    Buzau/Ploiesti
    Masina:
    A6 C6 3.0TDi Avant /A̶4̶ ̶B̶8̶ / A̶3̶ ̶8̶L̶
    @turbo_diessel
    Acum ceva timp cand am schimbat racitorul unul dintre mecanicii de la service-ul unde ma duc cu masinile de ceva timp mi-a spus ca nu pare sa se fi umblat la distributie,foarte posibil sa fie cea originala.
    Sunete am avut foarte rar, cateva secunde DOAR la prima pornire DOAR la rece, daca se vor agrava o s-o schimb.
    multumesc

    @audi66
    Si eu prefer sa schimb uleiul prematur, cel mai tarziu (la a6) a fost schimbat la 9500km. :)
    Foarte corect insa unii isi bat joc iar altora nu le pasa deloc de masini, le dau km inapoi si reimprospateaza estetic apoi se vand de bune dar sta uleiul in ele 30 000... cel mai mult am vazut la un a8 d3 aproximativ 855 000 km cod motor ASB (s-a pus si la noi pe a6 posibil si pe a4).
     
  15. ianculets

    ianculets 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2017
    Locație:
    Buzau/Ploiesti
    Masina:
    A6 C6 3.0TDi Avant /A̶4̶ ̶B̶8̶ / A̶3̶ ̶8̶L̶
    Ușor ne apropiem de urmatorul schimb de ulei (mometan avem undeva la 8800+, la service-ul unde-l duc de obicei majoritatea au concediu si astept sa revina). Am in plan sa il schimb până marți cand masina v-a parcurge Buzau->Ploiesti->Valenii de Munte->Brasov, inapoi spre Buzau probabil voi veni pe Siriu ... inca nu m-am hotarat.
    Piesele le-am luat deja, uleiul pe care-l voi folosi este tot Valvoline SynPower XL-III C3 5w30 iar filtrele sunt MANN (ulei, aer, motorina) si KNECHT (habitaclu, cu carbon activ). La ultima revizie am refuzat sa schimb si filtrul de habitaclu din cauza pozitionarii foarte nasoale si pentru ca desi cele 2 filtre pentru habitaclu au fost comparate dupa seria de sasiu (implicit caracteristicile masinii) au fost cu cativa mm mai inalte si destul de greu de schimbat. De data asta o sa-l schimb eu pe cel de habitaclu.
    De la ultima postare nu au aparut deloc probleme exceptand faptul ca la ultima vizita in service pentru o verificare (un scartait dubios la franare, s-au dovedit a fi placutele insa nu sunt tocite iar acel sunet apare doar cand vrea el) cand sa plec din service masina a pornit putin mai dubios (ca si cum ar fi avut bateria slaba), bateria are putin peste un an este OE si codata in reprezentanta, nivelul ei pe MMI este de 100% iar incarcarea este ok, eu pun toate astea pe seama uzurii electromotorului.

    WhatsApp Image 2020-08-26 at 16.41.57.jpeg WhatsApp Image 2020-08-24 at 16.38.34 (1).jpeg WhatsApp Image 2020-08-19 at 15.04.36.jpeg
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ia in calcul si injectoarele, influenteaza pornirea la cald.
     
  17. ianculets

    ianculets 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2017
    Locație:
    Buzau/Ploiesti
    Masina:
    A6 C6 3.0TDi Avant /A̶4̶ ̶B̶8̶ / A̶3̶ ̶8̶L̶
    E foarte posibil sa ai dreptate. Acum ceva timp m-am uitat la valorile injectoarelor pe VCDS si 2 dintre ele nu aveau valori chiar bune insa nici de speriat. Mi-a fost recomandata schimbarea saibelor/garniturilor de la injectoare si am vazut personal un 2.0 tdi (PD, tot pe A6 C6 NFL) before / after dupa aceasta operatiune si parca era alta masina. Probabil pana la sfarsitul acestui an le voi schimba. Tot m-a bate gandul sa o vand si sa-mi caut un C5 benzinar Quattro manual (de preferat 2.7 Turbo insa as fi multumit si cu 3.0 sau chiar 2.8-ul ce s-a pus pe nonfacelift, ideal ar fi fost 4.2-ul aspirat "ARG / ASG" ce s-a pus pe A nu pe S insa sunt extrem de multi bani pentru taxe si nu mi-ar fi usor). E greu sa o vand cand primesc numai oferte fara sens sau "VARIANTE" cu masini chiar mai noi dar fiscal plus ca ma uit saptamanal dupa un C5 cum mi-as dori si fara succes. Majoritatea sunt pe motorina ori FWD ori cutie automata tiptronic sau le vand niste dubiosi inmatriculate pe BG (pana aici nu ar fi o problema dar nu sunt pe persoana fizica, sunt pe cine stie ce firma cu cine stie cate datorii).
    Pana una-alta trebuie sa polishez stopurile, sa le infoliez si sa rezolv cu stop-ul de pe hayon pe care nu l-am schimbat de atata timp insa nu sunt hotarat pentru ca in colturile lui am cate un punct de vopsea inflorita si ma gandesc ca se infiltreaza apa acolo si de aici problema cu stopul. Nu stiu daca am mentionat mai sus insa masina a fost revopsita pana sa ajunga la mine ( cred ca in Suedia ) iar hayonul nu a fost "facut" atat de bine ca restul masinii.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    VCDS-ul nu reflecta realitatea in cazul injectoarelor. Acestea trebuie testate pe banc de proba si odata demontate obligatoriu inlocuite saibele si O-ring-urile.
    Probabil ai clasica problema unde la oprirea motorului nu inchid complet si picura motorina in capul pistonului.
     
    george_gopo și ianculets apreciază asta.
  19. ianculets

    ianculets 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2017
    Locație:
    Buzau/Ploiesti
    Masina:
    A6 C6 3.0TDi Avant /A̶4̶ ̶B̶8̶ / A̶3̶ ̶8̶L̶
    A trecut ceva timp de cand nu am mai postat, masina a primit de la ultima postare un schimb de ulei + filtre insa in scurt timp va trebuie sa le schimb iarasi pentru ca se apropie de 9000 km,butonul de frana de mana si scrumierele din usile spate(una era sparta iar cealalta lipsa).Am avut-o aproximativ 2 saptamani la vanzare cu o descriere foarte clara si specifica insa am fost "deranjat" numai cu oferte aberante (sume infime/"combinatii" dubioase de la dubiosi si nelipsitele HALE METALICE) si am hotarat sa o scot,sa refac anuntul si sa-l public peste cateva luni ca sa ma pot bucura de masina iarna aceasta si sa maresc putin bugetul pentru ca dupa cateva ore de analizat am hotarat sa raman tot la C6 insa facelift si posibil Allroad.
    In rest masina a functionat fara probleme, o singura "manevra" mi-a facut intr-o dupamiaza: dupa un drum de 30-35 km parchez,opresc si dupa o plimbare de 20 de minute maxim in parc ma intorc la masina(apa aproape de 90°C) ii dau cheie si pauza, s-a auzit un "clanc" si atat.Am scos cheia si am incercat sa o pornesc iarasi si a pornit fara probleme....am pus asta pe baza electromotorului obosit, vineri mi-am facut programare pentru LUNI la ora 09:00 intr-un service din Buzau...ajung luni la 8:50 la service stau ~ 20 de minute fara sa ma bage nimeni in seama iar apoi vine "sefu?" si imi spune ca nu are timp(desi facusem programare cu 3 zile inainte) si sa vin alta data sau mai tarziu, ii las numarul de telefon si astept sa ma sune insa nu a mai sunat, nici eu nu am mai fost cu ea sa o verific in alta parte si sunt putin nelinistit.Saptama viitoare va primi setul de iarna ( 225/55/r16 , jante ronal r42 cu 7.5J si ET 38 parca ) si daca va fi ninsoare facem si un drum de Brasov, pe langa asta tocmai ce am ramas fara baterie la telecomanda de la webasto, am schimbat-o si sper sa fie ok acum.
    WhatsApp Image 2020-11-27 at 17.39.54.jpeg 119979804_2850785625152622_2330974568213332584_o.jpg WhatsApp Image 2020-11-27 at 17.39.55.jpeg WhatsApp Image 2020-11-27 at 18.25.49.jpeg
     
    Oudi apreciază asta.
  20. ianculets

    ianculets 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2017
    Locație:
    Buzau/Ploiesti
    Masina:
    A6 C6 3.0TDi Avant /A̶4̶ ̶B̶8̶ / A̶3̶ ̶8̶L̶
    La multi ani !
    Cat timp nu am scris Avantul a beneficiat de un schimb de ulei ( tot cu valvoline, bineinteles ) si filtre + montajul jantelor R16 cu anvelope de iarna.
    Pe la inceputul lunii decembrie se auzea un fluierat ciudat in accelerare, initial am crezut ca am luneta sparta cumva apoi am dat vina pe carenaje sau vreun furtun insa nu a niciuna din ele.... peste cateva zile m-am dus cu masina la ITP totul perfect masina a trecut cu brio, plec de la statia ITP iar peste 20 de km iar apare acel sunet, opresc masina si analizez tobele finale ( masina are dpf activ, mereu au fost curate fara mizeria aia ce apare la diesel urile vechi ) si le vad putin murdare....Alimentez cu motorina premium de la MOL (fac asta de cateva ori pe luna insa in ultimul timp nu am tinut cond) si plec la un drum "lung" sa incerco regenerare.Dupa toate astea masina nu a mai avut acel sunet, pe VCDS nu aveam erori (exceptand cele vechi care nu au legatura cu motorul) insa nu m-am gandit sa verific cantitatea de cenusa samd...in fine, dupa regenerarea pe care am facut-o nu am mai avut probleme.
    Intre timp am pus masina la vanzare iarasi si am gasit un Audi A6 C4 exact cum vreau ( cel putin la prima vedere ) la mine in oras, am fost sa vad masina si m-am indragostit de ea la prima vedere...la dimensiuni este aproximativ ca A6 C6 insa avand designul acela tipic Audi in anii 90 pare muuuult mai mare,am mers cu ea si am ramas profund multumit de cum se conduce, cum se simte si asa mai departe in ciuda numarului mare de defecte pe care le are (intercooler anulat,revopsita foarte prost,absul intra la franarea la viteze mici aiurea,termostat defect sau ceasuri defecte,portbagajul nu se deschide,o problema la intinzatorul de la distributie<cred> si multe altele).C4 ul este inmatriculat pe Bulgaria si actele tocmai ce le-a facut insa mie nu prea imi convine pentru ca am auzit multe probleme ce pot aparea la inmatriculare...Motorul este unul de 2.5 TDI ( cod AEL ) , cutie manuala in 6 trepte, caroserie sedan, climatronic, webasto, toate geamurile electrice si cel mai important quattro.
    Proprietarul initial a fost de acord cu un schimb (c4+diferenta pentru a6 le meu) insa intre timp si-a achizitonat un Touareg deci ramane doar varianta vanzarii, am fost in extaz cand am vazut/condus C4 ul insa dupa ce am gandit putin pretul cu care vine si defectele care nu sunt putine am ramas "in aer".
    O sa va las mai jos un video cu cold start si o poza cu ambele masini.
    Sa revin la C6, din pacate iarna aceasta a fost lafel de saraca precum cea precedenta....in zona mea extrem de putin zapada care a rezistat cateva ore insa am prins o "portiune neatinsa" spre Brasov/Covasna.

    WhatsApp Image 2021-01-06 at 20.30.33.jpeg WhatsApp Image 2021-01-06 at 20.19.57.jpeg WhatsApp Image 2021-01-06 at 20.30.31.jpeg 131030158_2925808244317026_4359581787362804947_n.jpg WhatsApp Image 2021-01-06 at 20.30.34.jpeg WhatsApp Image 2021-01-06 at 20.24.13.jpeg
     

Distribuie pagina asta