1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A6 C6 Avant Quattro 3.0 TDi Manual "Animalul familiei"

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de ianculets, 23 Noi 2019.

  1. ianculets

    ianculets 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2017
    Locație:
    Buzau/Ploiesti
    Masina:
    A6 C6 3.0TDi Avant /A̶4̶ ̶B̶8̶ / A̶3̶ ̶8̶L̶
    De putin timp se aude un zdraganit nu foarte pronuntat in partea din spate, intial am crezut ca vine din interior avand in vedere ca se aude putin infundat insa nu era de aici , m-am uitat mai atent sub masina si am obesrvat ca prinderile de la protectia de caldura ce vine deasupra tobei finale din partea dreapta... sunt rupte ( nu toate, doar cele ce se vad imediat , 3 la numar ).
    Atasez mai jos niste poze si video-ul promis in postul anterior (l-am urcat pe yt, daca nu este inregula o sa-l sterg).

    WhatsApp Image 2021-01-07 at 12.50.02.jpeg WhatsApp Image 2021-01-07 at 12.49.09 (1).jpeg WhatsApp Image 2021-01-07 at 12.49.09.jpeg WhatsApp Image 2021-01-07 at 12.49.07.jpeg

     
  2. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Tie iti sunt rupte protectiile de aluminiu nu prinderile. Desfaci piulitele de pe masina si cauti altele mai mari sau ceva saibe mai maricele.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sau faci o mica tinichigerie asa cum am facut eu personal (cu manutele mele :)) din tabla de aluminiu de 0,5 mm la o alta masina la care proprietarul nu a mai gasit sa achizitioneze acea protectie = tabla de foc din aluminiu, la vanzare, deoarece nu se mai produce fiind masina prea veche ca si an de fabricatie. Conform pozelor de mai jos.

    IMG_20200601_152913[1].jpg IMG_20200601_152920[1].jpg
     
    TalosCosmin și ianculets apreciază asta.
  4. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    @Cristi ai mesterit si la alte masini care au avut acele suruburi rupte fara sa mai poti pune piulitele pe ele ? Cum ai procedat in cazul asta ? :detective2:
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Le tai si sudezi altele.
    Le tai, dai gaura cu bormasina, dai filet, pui surub de inox cu saiba sanatoasa (nu ai nevoie de duritate 12.9 acolo, deci poti folosi linistit inox) etc.
    Solutii sunt, trebuie doar sa fii putin inventiv.
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  6. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    @audi66 nu afecteaza sudura ( mig , mma sau tig ) componentele electrice ale masinii ? Rog ceva moderator sa mute discutia undeva unde isi are locul.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ba da, obligatoriu bornele bateriei jos si poti suda linistit.
    Nici macar tipsurile tobei nu te aventura sa le sudezi cu bateria pe masina, mai ales daca detii 2005+.
    Evident, nu este o regula, ci o masura de precautie.
     
    ianculets, Marco_audi și TalosCosmin apreciază asta.

Distribuie pagina asta