1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A6 C7 - Keep it simple

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de borsy, 24 Noi 2018.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Pauoloo

    Pauoloo 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Ex: Audi A6, 2.0 TDI, 2010
    Am recitit ce ai scris mai sus. Aveam impresia ca te iei de aceasta optiune, dar ai precizat ca in cazul tau e cu probleme. Pai mna, baga si tu o vizita la medic.. :D
     
  2. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Ehehe, de s-ar putea rezolva, ce bine ar fi. :)
     
  3. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Sunt de acord cu tine borsy. Si pe mine ventilatia ma intepeneste de spate.. depinde de la persoana la persoana, evident.
    La mine alcantara e ok deocamdata. Vedem la vara cum se comporta cand ma voi urca in ea la temperaturi foarte mari :)
     
  4. VlaD_Q5

    VlaD_Q5 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q5 8R 2.0 TDI 190hp CNHA 2015
    Eu de cand mi-am infoliat toate geamurile nu mai folosesc parasolar vara.
    Nu frige nici volanul nici pielea de pe scaune.
    Da,. este cald cand intri in masina dar nu frige ca inainte desi am si vopseaua si interiorul negre.
     
    Razvan Cocos apreciază asta.
  5. Pauoloo

    Pauoloo 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Ex: Audi A6, 2.0 TDI, 2010
    Ca tot a scris și Ionuț...și eu sunt sensibil la spate, dacă nu s “acoperit” și ma “atinge” vântul ma ia cu senzații tari. Tocmai de asta am precizat, ventilația funcționează in așa fel încă sa nu te afecteze, sa nu o simți ca pe un vânt, ca pe un curent la spate gen... Și eu ma gândeam ca sigur o sa merg ca Moș Crăciun de la ea dar uite ca e deșteaptă opțiunea. Intensitatea ei e data și de temperatura corpului...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  6. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    IMG_20190513_191545.jpg


    6 luni și 6500 km mixt. De data asta experimentez ceva la filtrul de polen, vedem dacă e vreo diferență. :)
     
    kojak13, bobalex18, dvr și alți 3 apreciază asta.
  7. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Uleiul e Total?
     
  8. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Da da.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  9. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Si nu tușește? Mai in gluma mai in serios , am vazut ce pret are uleiul si ma batea si pe mine gandul sa fac 2 schimburi in loc de unul. Nu poate fi asa rau. :)
    La cati km schimbi totalul?
     
  10. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Păi puteam lua Shell Helix sau Fuchs Titan de pe amazon sau ebay cu aprx. aceiași bani, doar că acesta dpmdv e mai bun ;) , nu prețul face calitatea.
    Îl schimb ca de obicei, 6-7k km mixt, 5k km urban, 10k km extra urban.
     
    kojak13, lowlife și bobalex18 apreciază asta.
  11. Pauoloo

    Pauoloo 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Ex: Audi A6, 2.0 TDI, 2010
    De ce faci schimbul după doar 5000km?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  12. Marius Roibu

    Marius Roibu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant quattro
    TOTAL ul este INEO Long life?
     
  13. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Pauoloo, fac așa pentru că prelungesc viața motorului, turbo, etc., și mă scapă de cheltuieli ce pot fi evitate.

    Marius, da, e Quartz Ineo LL, ART tehnology (foarte important acest aspect) e un ulei ce ține bine la tăvăleală.

    Cam atât despre asta că ne trag colegii moderatori de urechi. :)
     
    kojak13 și TalosCosmin apreciază asta.
  14. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Nimic nou în ultima perioadă, doar adunăm kilometri, avem deja 40k împreună, keep counting. :)
    De la ultimul schimb de ulei + filtre am adunat 9.500 km în regim de autostradă, așa că schimbul era necesar.
     
    Mihael03 și bobalex18 apreciază asta.
  15. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Cum iarna își face simțită prezența, astăzi am fost la 'doctor'. :)

    IMG_20191209_161559.jpg IMG_20191209_131515.jpg

    Nu am adunat mulți km de la ultimul schimb (3.700km), doar că lunile au trecut, așa că schimbul era necesar.
    IMG_20191209_161317.jpg

    Cum spuneam în câteva posturi în urmă, am încercat un filtru de polen no name, să văd dacă nasul meu simte vreo diferență :), rezultatul; niente, nada, nothing, între filtru de polen de la Henght/Mahle, și cel no name, așa că prefer să îl schimb la 3-4 luni, față de 6-8 luni. Singura diferență am simțit-o la Mann Frecious Plus, s-a descurcat onorabil vreo 5-6 luni.

    Cât de curând urmează schimbul de ulei la cutie, probabil după anul nou.
     
    Razvan Cocos, stefan550 și Cosmin ZKG apreciază asta.
  16. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Alți colegi îi aduc îmbunătățiri, eu.......cu dărmatul! :banghead:

    IMG_20200123_134335.jpg

    Am reușit 'performanța' să sparg difuzorul meu Made in China, nu că ar fi mare pierdere dar totuși, îmi era drag. :)
     
  17. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Asta ii semn ca trebuie original.
     
    borsy apreciază asta.
  18. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Meanwhile;

    Am reușit să rezolv problema cu eroarea B10D3 22 (008) și B10D3 21 (008) de la motorașele climei de pe spate prin înlocuirea întregului modul, cod 4G0 857 042 D (varianta îmbunatățită (mersi audi66 pentru informație). Varianta îmbunatățită constă, cel puțin în opinia mea, printr-un plastic mai dur pe lateralele modulului, și nu numai. La modulul inițial 4G0 857 042, plasticul era o glumă, râdem de chinezi dar nici dacă era făcut pe un vapor prin oceanul indian de un chinez rătăcit, nu era atât de slab calitativ, pe care ceri și o gălăgie de bani :keule:;

    IMG_20200214_164836.jpg IMG_20200214_164814.jpg IMG_20200214_164751_1.jpg IMG_20200210_141529.jpg

    Înca o problemă rezolvată mai mult întâmplător, a fost eroarea de la webasto 01407 Flame Extinguished, care apărea aleatoriu, soluția fiind motorina 55. Am deja 3 luni de folosire zilnică a sistemului (2 ori pe zi câte 20min. + 10 min.) fără ca eroarea să revină, sper să nu o zic într-un ceas rău. :)

    Am mai schimbat o apărătoare noroi roată față (4G0 853 888 C) și am revenit la difuzorul și finalele OEM, cel puțin momentan.

    To do;

    -Motoraș oglindă șofer, momentan i-am dat cu soluție degresantă, funcționează dar nu cum trebuie în opinia mea. Am înțeles că e destul de complicat de pus la loc arcul care tensionează brațul oglinzii, sau ceva de genul, și am tot amânat intervenția;

    -Cănd se arată vreme mai bună trebuie o curățare/gresare a sistemului de la panoramă. Am văzut un tutorial pe forumul VW și se pare că trebuie multă migală și chef de lucru :);

    -Schimb ulei cutie.

    :hi:
     
    lowlife, gicu, Andu333 și alți 3 apreciază asta.
  19. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Încet încet ne pregătim de primăvară;

    IMG_20200227_213143.jpg

    Abia aștept să 'scap' de setul pe 16' și să revin la setul de vară......

    După ce vreo +-8 luni am scăpat de ronțăitul de la roată când virez, acesta a reapărut, de data asta am cumpărat cap planetară pentru roata din dreapta, deși zgomotul mi se pare că vine tot din stânga...... în fine, voi vedea în final unde e hiba, sper.
     
    mirceacml și Caprita Emanuel apreciază asta.
  20. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Daca ar stii baietii ca are baze mai bune decat Motul, Liqui Moly, Yacco, Castrol si pachet de aditivare ca un Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0w30 totul la un pret de nimic :)
    O sa trec si eu la filtre hengst curand, cand o sa fac revizia. Dar na, eu tot cu galbejitii raman dpdv al untdelemnului.
     
    lowlife și borsy apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta