1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A6 C7.5 Allroad BiTdi

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de SosoKTM, 25 Aug 2020.

  1. SosoKTM 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    AllroadC7 bitdi 2018
    Bine v-am gasit, dragi colegi de forum.
    Pentru mine, masina din titlu a castigat versusul, pe criteriul necesitatii confortului, a unui motor diesel biturbo, mai prietenos la un rulaj anual in zona 35-40.000 km (consider ca la toate diesel-urile actuale monoturbo are lag prea mare, indus probabil inclusiv din soft), a faptului ca nu e suv (nu imi place tinuta de drum a suv-urilor pe care mi le permiteam) si a faptului ca tractez frecvent o barca relativ usoara.
    Vin de pe o Skoda Octavia diesel DSG 4x4, cumparata de noua, ce m-a servit ireprosabil pana la aproape 200.000 km. Am avut in lista scurta si Passat Alltrack bitdi, ce insa, configurat cu optiunile pe care le vroiam, ba chiar si cu o reducere de 2 cifre de la pretul de lista .. depasea 50.000 Euro. Mult prea mult pentru zona in care joaca Passat-ul.
    Astfel, cateva cautari pe mobile, pe o perioada de aprox 1 luna, au avut rezultat 2 candidate, destul de apropiate ca dotari.
    Masina a fost vanduta de Audi Zentrum Berlin (pozele sunt din anunt, voi reveni ulterior cu altele, abia am scos numerele provizorii), cu reducere fata de pretul de mobile fix zero euro. :)
    Dotari, dintre cele mai importante, sunt: matrix led, front/rear/side assist, MMI+ touch, incalzire stationara marca webasto (doar incalzire, nu si ventilare), carlig remorcare, scaune incalzite, climatizare 4 zone, soft-close usi, geamuri laminate laterale, trapa, sonorizare Bose, rezervor mare, piele valcona (nu ma dau in vant dupa alcantara, chiar daca are avantajele ei), avertizare unghi mort.
    Desi arata bine cu jantele pe 20", m-as fi bucurat mai mult sa vina cu 19". Pentru iarna azi ridic jante de 18" iar pentru partea de gadilici mici de tip update de harti, carplay si alte codari, ar trebui sa ma rezolve in curand un coleg ce are recomandari foarte bune pe subiect in aria dedicata.
    Astept sa gasesc niste trimuri cu furnir, mai inchis la culoare, mai mult pentru ca ma voi enerva sa vad zgarieturile adunandu-se pe cele piano black.
    Din punct de vedere dinamic, se simt din plin cele 2030 kg din brief, insa dupa ce ajunge in banda de ture corecta, se misca destul de natural purceaua.
    Am in plan mici imbunatatiri mai degraba pe partea de utilitate si, daca voi simti nevoia, un mic ajutor de tip stage 1 :)

    IMG_1064.JPG IMG_1061.JPG IMG_1062.JPG IMG_1066.JPG IMG_1075.JPG IMG_1063.JPG
     
    Carlover, stefan550, Adi24 și alți 20 apreciază asta.
  2. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Salut.
    Bine ai venit si felicitari pentru achizitie! Masina arata foarte bine, este dotata foarte bine, sunt sigur ca te va face fericit si iti va pune zambetul pe buze la fiecare accelerare.
    Nu am vazut cati km are asa ca iti sugerez sa citesti putin topicul despre cutia automata si sa decizi daca ar fi bine sau nu sa-l schimbi
    Imi plac jantele, cred ca te vei obisnui pe 20 destul de repede. Eu am 19 si parca mi-ar placea acum pe 20 dar nu pot pt ca nu le am in COC.. :(

    Pentru soft iti sugerez MRC :)

    Drumuri bune si sa o stapanesti sanatos!
     
  3. SosoKTM 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    AllroadC7 bitdi 2018
    Multumesc de urari si de sugestie, am lecturat mult formul inainte de a ma decide pe acest model/motorizare. Masina are 52kkm, inca nu am mers destul sa imi fac o parere. Asa, la “simt”,treptele 1 si 2 foarte fine “smucituri”, cat e rece inca uleiul, dar , cum spuneam, inca n am mers nici macar 200 km cu masina, si aia in bucuresti, la ore idioate.
     
  4. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Salut!

    Masina ta este superba! Sa o stapanesti sanatos si fericit!

    Mai mergi cu ea sa o intelegi, sa nu confunzi schimbatul la rece cu smucituri. Se spune ca daca are cutia o problema o simti imediat. Nu am studiat 3.0bitdi dar din cat cuplu are banuiesc ca e cutie cu convertizor de cuplu, ce este cu totul alta poveste decat un DSG cu dublu ambreiaj.

    Putin off-topic, sa stii ca suv-urile premium au aproape aceeasi tinuta (un 90-95%) de drum cu cele joase.
     
  5. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Big like :) masina dotata bine, dpmdv ai facut o alegere excelenta.
     
  6. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    Sa o stapanesti sanatos, masina pare un deliciu (ca orice 3.0 bitdi hehe)
    Despre cutie iti pot spune ca mai toate tiptronic ZF 8hp (din aceasta generatie) au acest comportament la rece, 1 - 2 - 3 uneori, le simti cand schimba, dupa ce o incingi devine smooth.
    Revizia se face intre 80-120k km la cutia aceasta, deci inca nu ai ajuns acolo avand doar 55k km.
    O revizie la diferential insa s-ar putea sa ajute un pic, de asemenea verificati suportii motor (sunt cumva niste suporti cu ulei in ei), de multe ori crapa rapid acestia si iti accentueaza smuciturile.
    Un soft bun motor + cutie de asemenea s-ar putea sa mai ajute putin la comportamentul general (in afara faptului ca iti va pune zambetul pe buze mai des decat crezi. :)
     
    Ionut Stancu apreciază asta.
  7. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Legat de zf8hp ca asta cred ca o am pe q7, infirm cele spuse mai sus, la rece nu smuceste deloc,cel putin nu la mine.

    Nici in dinamic nu se simte.

    Daca simti ca nu e ceva ok, te duci si verifici cel mai bine sa scapi de pitici.

    Ideea cu tampoanele motor e foarte plauzibila, am avut la c5 asta si dupa schimbare tampoane era altceva. Pune OE neaparat la tampoane.

    Drumuri bune!
     
  8. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    @lucianmarius cel mai probabil pe Q7 2018 ai o versiune mai noua de ZF 8hp, mai "cizelata", plus ca exista toate sansele sa fie diferita fata de cea de pe limuzina, alte rapoarte etc.
    Eu am intrebat cred ca 10+ oameni (inclusiv cu BMW cu aceeasi cutie) si toti au zis ca aveau acest simptom la rece...
    Poate or fi si unele care nu fac (din modelul nostru), nu zic nu.. dar nu am gasit inca un proprietar sa afirme asta.
    Uite cate modele de ZF 8hp exista (si lista nu e complet detaliata oricum): https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_8HP_transmission
     
    Alex_WeS apreciază asta.
  9. SosoKTM 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    AllroadC7 bitdi 2018
    Intre timp, masina a primit colant de protectie pe bata fata, capota si suprafata orizontala din dreptul hayonului (orafol 970 parca, durata lucrare aprox 1 ora si 800 lei deranj, daca ajuta pe cineva), respectiv colant protectie faruri (desi germania si doar 50kkm, tot avea deja cateva ciupituri - 250 lei, juma de ora).

    @lucianmarius ....cred ca e cumva de gustibus, insa am facut referire la suv-uri pe care am considerat ca as putea sa le intretin corect. Stiu ca suvuri cu setari mai sport (x5, cayenne) sunt foarte dinamice, insa nu se incadrau in buget la pretentiile de max 2 ani&50kkm&bitdi pe care le-am avut la cautare si, dupa niste sute de km facuti cu un x5 cu supensie sport ce statea ca pe sine, cu o remorca de 1500 kile dupa el, nu mi-a placut feelingul. In plus, desi poate suna usor ipocrit la 2 tone&biturbo, vreau sa am o amprenta cat mai eco si sa nu ies in evidenta cu masina, ceea ce cred ca e fix imposibil cu un suv din clasa in cauza. Am avut in lista relativ scurta q5 actual, dar e pur si simplu minuscul pentru pasagerii din spate + portbagaj miiic. Tiguan allspace de 5 locuri era ok pe spatiu, postul de conducere imi venea turnat dar na...a trebuit sa accept balena alba :). Marea nemultumire deocamdata este lipsa unor spatii de depozitare pentru diverse maruntisuri, uspo accesibile (cotiera minuscula, torpedou ok dar va fi plin, buzunar scaun pasager f putin adanc si....cam atat). Era o treaba daca mai existau locsoare pe la protbagaj sau in oala rotii de rezerva, insa ma bucur mult mai mult de existenta rotii slim gonflabile (n-as pleca la drum doar cu un spray si un compresor la mine niciodata, intr-o tara in care am vazut venind la vulcanizare o masina cu o bujie!!! infipta in roata...).Voi face verificarea bucsilor/suportilor in cauza si , cel mai probabil, schimb ulei cutie, pentru linistea piticului. Multam de urari, asemeni!

    @K3nT ....asa consider si eu, m-a gadilat asta unde trebuie, interiorul e 95% cum l-as fi configurat eu si cred ca albul ii vine bine. Sunt genul care, la achizitii importante (nu neaparat dpdv financiar) , isi face temele in profunzime.

    @bubu182 ....multumesc. Masina trage ok, depinde mult la ce o raportezi si ce vrei. Pe cerintele mele a "bifat" cele mai multe casute.Da, confirm schimbarea smooth dupa ce uleiul ajunge la o temperatura normala, deci ne inscriem in registrul "asa face toate" :), voi reveni dupa revizia cutiei. Strict dpdv feeling, parerea mea este ca un dsg este peste convertizorul clasic de cuplu, insa conteaza si fiabilitate, limitari al cuplului maxim ce poate fi gestionat, bla bla. Intentionez sa intretin masina corect iar colegul @cata181 , pe care il voi contacta in curand, cred ca este chiar un exemplu , avand in vedere ca e pasionat + isi permite costurile de intretinere + are cunostiintele tehnice necesare + dispune de echipamentele corecte. Nu ma vad insa nicodata capabil de intretinerea pe partea de optica pe care o facea el la masina lui :))
     
  10. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Superbă mașina, nimic de reproșat. Sa te poarte sănătos. Albul e culoarea mea preferată....
     
  11. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Felicitari pt. achizitie, arata foarte bine masina ! Imi place interiorul tau !
    Bafta si la cati mai multi Km!
     
  12. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Sa o stapanesti sanatos. Allroad pentru mine e cel mai frumos 'break' de pe piata. Daca nu te deranjeaza, care a fost pretul, pentru o comparatie cu acel Passat, care dupa doi ani va costa cu minim 25k mai putin.
     
  13. Andreisss

    Andreisss 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2017
    Locație:
    Gaden - Moosburg
    Masina:
    Audi A8 4.2 TDI 2014 385 ps
    In legatura cu smuciturile le am si eu pe A8 meu, dar numai in Modul Sport si la kick down. Masina are aprox 160.000 km si la cutie chiar nu am ce sa ii reprosez doar chestia asta. Am un prieten cu A6 Allroad tot Bitdi si am scanat cu VCDS si lui ii da ca ar avea un tampon cu probleme.

    P.S.:

    Masina sa te poarte cat mai multi km si sa te bucuri cat mai mult de ea. Este foarte frumoasa si arata intr-un mare fel
     
  14. SosoKTM 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    AllroadC7 bitdi 2018
    @Red_ ....multumesc asemeni! Strict dpdv look, si mie mi a placut grav interiorul, de cand am vazut anuntul. Pt mine totusi, un lemn mai dark ar da si mai bine, cu marele plus ca ar fi insensibil la ciumpalacii de la spalatorii. Desi ies frecvent de pe asfalt cu masina, datorita hobby urilor, nu imi place mizeria dar nici nu am timpul necesar pt a face prea frecvent curatenie in interior asa cum ar trebui. Chiar sunt curios cum se va prezenta peste 1-2 ani piano black, avand in vedere ca pe trimul de pe bord sunt deja cateva zgarieturi fine.
    @seftaka ...multam! Masina a fost aprox 37k in germania, la care s au adaugat transportul si tva. Am luat de acolo, pt simplitate si pt ca achziitia am facut o printr-un amic de acolo ce are dealership auto, tava de portbagaj si presuri cauciuc oe, la pret normal, nu ce e pe aici:)). Referitor la passat alltrack bitdi, am testat un 2016, insa pe sh nu am gasit in cautari o masina ce sa corespunda cerintelor. Din pacate, ce configurasem la noi la 58k euro, in germania are pret de nou 65, astfel incat, la max 2 ani, nici vorba de 25-35k, ci 45-50, cu indulgenta. Dublu standard? Eu cred ca da.Octavia anterioara avea dinamica f buna, motorul de 184 cai stock, 7,1sec la suta de serie si dotari multe(a fost 31k de noua). Passat bitdi e doar o idee mai rapid, insa doar in ture mari. In rest, greutatea extra a platformei si caroseriei break a passatului se simt. Pur si simplu vroiam mai mult, asa incat allroad era optiunea logica, avand garda la sol f aproape de 20 cm dar apartinand clasei entry premium. A punctat f bine si versatilitatea data de pneumatica si modificarile trenului de rulare, ce chiar cred ca e adaptat drumurilor din Ro. Mie im e f ok o masina, asa 2 in 1, chiar daca nu-s mare fan break, prefer un hayon decat berlina. Imi place insa ca luneta are inclinatie destul de pronuntata, mai spre “shooting break” :D
    @Andreisss ...multumesc de urari. Voi face verificarile, indata ce identific unde as putea merge pt asta in zona Buc, fara sa am emotii ca merg la carpaci. Reprezentantele grupupui in Ro imi fac scarba. Oricum, la colegul cata181 ajung sigur!
     
    Ultima editare: 27 Aug 2020
    stefan550 și bobalex18 apreciază asta.
  15. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    Felicitari pt masina! Arata intr-un mare fel si personal o consider si eu masina perfecta pt cineva care nu doreste un Suv. +1 pt idee de a pune trimuri de lemn, cred ca ar da f bine impreuna cu culoarea tapiseriei :)
     
  16. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    Lemn mat , lemn negru mat, Beaufort Competition.:)
     
    stefan550 apreciază asta.
  17. SosoKTM 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    AllroadC7 bitdi 2018
    @gicu ...pentru mine culoare neagra (sau bleumarin, gri inchis , etc) era no-go , chiar daca imi place mult cum arata masina ta ;). Prea pretentioasa daca discutam de negru lucios, caroserie sau trim-uri.
    https://www.olx.ro/oferta/trimuri-mahon-ornamente-interior-audi-a6-c7-IDdRZpA.html#3307d45691
    Ceva in zona celor din link sau mai inchise, inclusv spre abanos (dar aspect natur, nu tip lamele) e ce caut. Din pacate, cele din link vin de pe o masina fara scaun cu memorii...ca le luam instantaneu.
     
  18. SosoKTM 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    AllroadC7 bitdi 2018
    Mai adaugam dotari ... ca am uitat de ele. :) Pachet iluminare exterior si interior, camere 360, asistent parcare, directie dinamica (in lista pe VIN, apare ca optionale ?). Rumegand una alta, mi-au aparut niste intrebari. Exista posibilitatea de a ridica puuutin "nivelul zero" al fazei mici de la led matrix ? Pe net n-am gasit nimic relevant. :uhm: Desi nu ma asteptam, generatorul de sunet nu doar ca face ok ce face, dar ... il consider prea linistit. :laugh: Daca tot e bal, macar sa fie cum trebuie. :) Intre timp insa, masina isi vede de treaba (murdara dupa prima ploaie din RO si nespalata ca e inca proaspata folia aplicata recent).

    IMG_1179.jpg
     
    djxme200, Kox, cogdao și alți 10 apreciază asta.
  19. SosoKTM 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    AllroadC7 bitdi 2018
    Rezolvat la colegul cata181 (om serios si in cunostiinta de cauza, recomand) piticii electronisti (carplay, needle sweep, liniste centuri, inchidere hayon din telecomanda, scanare eventuale erori, inversare functie start-stop, etc) si reglajul nivelului farurilor (desi m-am uitat superficial inainte, n-am fost in stare sa vad cele 2 locase maaari si evidente pentru reglajele corpului de far, am presupus ca dobitocul ca led matrix se regleaza doar din soft).
    Urmatorul pitic, pentru care cer sfatul, este legat de inlocuirea tips-urilor cu unele ovale (RS style) dar tot cromate. La ochi, imi pare ca incap in decupajul barei. Pareri ?
    Dupa primul drum in regim de tractare, sunt impresionat placut de dinamica si de consum. Bucuresti - Caracal, plecare din zona Baneasa vineri la 19, retur sambata cu plecare la 18, consum 9,5 pe dus, fara clima, respectiv 10,3 pe retur, clima si viteze ceva mai mari, unde s-a putut.
    M-am dat, fara remorca, ceva mai tare pe drum de macadam, sta foarte ok masina cu usoara tendinta a spatelui de a pleca la plimbare :) iar suspensia in mod allroad e parfum, chiar si cu jantele de drezina.
     
  20. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    tipsurile ovale la RS6 C7 nu sunt prinse direct pe evacuare cum le ai tu ci pe bara/difuzor, deci chiar pe acelea nu le poti pune, iar unele de aceleasi dimensiuni nu vor intra in decupajul tau sau vor arata oricum ca le "strange" ceva acolo. Fara a schimba difuzorul nu poti face mari modificari in acea zona iar difuzor AM pentru Allroad nu am vazut sa existe pe piata, si eu am cautat cand aveam C6 Allroad si nu am gasit. Poti eventual sa pui tipsuri similare cu ce ai acum dar cu un diametru ceva mai mare.
     

Distribuie pagina asta