1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A6 C7 - Keep it simple

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de borsy, 24 Noi 2018.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Kspic, știi prea bine că sunt multe ore pierdute pe subiect ca să ajungi să îți dai seama de anumite lucruri.

    Cât despre gălbejiți, fiecare cu 'piticii' lui. :friends:
     
    gicu și Kspic apreciază asta.
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Asa buni sunt francezii pe ulei ? Ca la masini au cam dat cu stangu-n dreptu'.
     
  3. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    O mai nimeresc și ei din când în când. :)

    Sper să nu modifice nimic la el în următoarea perioadă că e unul dintre cele mai echilibrate uleiuri de pe piață, dpmdv ar putea avea un preț dublu și tot ar merita.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ii dau si eu acum comanda ca e 200 lei / 8 litri comparativ cu Motul unde aceeasi cantitate costa 300 lei.
    Si asa trebuia sa ii fac schimbul saptamana viitoare. :)

    Gata cu offtopicul, multi km fara probleme.
     
  5. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Mersi, la fel!
     
  6. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    A trecut ceva vreme de când nu am mai postat nimic......

    Între timp am făcut revizia de ulei la cutie + adaptare la reprezentanță. Uleiul schimbat era 'curat', culoarea fiind extrem de apropiată cu uleiul nou. Profesionalismul reprezentanțelor de la noi din RO lasă de dorit, cum mă așteptam de altfel, dar asta e altă poveste.

    Plus un pic de detailing interior, mai degrabă o împrospătare a tapiseriei cu detergent + wd3, rezultatul fiind mulțumitor pentru mine, mai ales că sunt amator pe acest segment.

    2-3 poze;

    IMG_20200629_145804.jpg
    IMG_20200629_135252.jpg
    IMG_20200630_091945.jpg
     
    Andu333, Cosmin ZKG, Adi24 și încă o persoană apreciază asta.
  7. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    E bun tare natural look de la poorboy's world. Eu il folosesc de mult timp, il aplic cu o microfibra si apoi imediat sterg cu alta uscata inainte ca el sa se usuce, am observat cele mai bune rezultate asa. :)
     
    Ultima editare: 30 Iun 2020
  8. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Da, așa e. La început nu mi-a plăcut, asta din vina mea, puneam prea mult. :)
     
  9. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    In detailing se aplica " more / much isn't better " :)
    Merita o improspatare. Legat de Poorboys mi se pare allround-ul perfect !
     
    borsy apreciază asta.
  10. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Cosmin, noroc cu tine, altfel eu continuam aplicarea în 'cantități industriale'. :hi:
     
    AudiFannn apreciază asta.
  11. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Cu drag, domnu ! In ideea asta, am un "borcan" de ceara care m-a tinut 5 ani de zile :)
     
  12. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Și am ajuns la 239k km, și 6k km cu 7 luni de la ultimul schimb de ulei, așa că era musai revizia. Continuăm cu Hengst dar trecem pe listă un ulei nou, cică flexi molecule technology. :)

    IMG_20200701_121621.jpg

    Pe lângă revizie mai trecem pe listă o fulie alternator + rolă întinzătoare + curea de accesorii. (rola + cureaua au fost schimbate odată cu distribuția dar fulia de la alternator și-a 'cerut drepturile').
    Dacă la fulie am mers în continuare pe Ina, la curea + rolă am ales Gates.

    Cei care aveți mai multă experiență cu produsele celor de la Gates, v-au venit polizate piesele?

    IMG_20200701_120839.jpg

    Să fie aceași piesă cu cea OE și de aici polizarea sau o fi vreo copie de prin oceanul indian? :)
     
    Oudi, lowlife, Ionut Stancu și încă o persoană apreciază asta.
  13. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Ce ulei e ăla? Helix cumva?
     
  14. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Da, da, Shell Helix Hx8.
     
    lowlife apreciază asta.
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In cutiile de la Gates gasesti SNR, INA, Litens (Made in Canada), etc. Deci piese foarte calitative.
    Ai facut o alegere buna mergand pe kit-ul respectiv.
     
    borsy apreciază asta.
  16. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Pe rola întinzătoare scrie made in Cehia iar pe curea EU, deci Litens pică. :)
    Pe fulia Ina scrie Germania.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai cumparat ce trebuie. Polizarea aia ascunde beneficiarul pentru prima echipare.
     
    Reviver și borsy apreciază asta.
  18. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Mai trecem pe 'listă' amortizoare față + flanșe + kit protecție. Deși protecțiile sunt in stare bună, la fel și flanșele, am zis că dacă tot se desface zona respectivă să fie totul nou.

    Amortizoare am ales Monroe OESpectrum (Polonia, și pe cel OE tot Polonia scrie), flanșe Lemforder (Germania, se vede răzuit din cauciuc înainte de cod), kit protecție Kyb (după cod OE);

    IMG_20200717_131426.jpg

    Ce mă enervează e că un amortizor mi l-au trimis fără ambalaj, plus că în vârf e diferit de cel din cutie;

    IMG_20200717_144802.jpg

    IMG_20200717_131333.jpg

    :aggressive:
     
  19. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Ca să fie treaba 'oablă' :), adăugat la 'listă' amortizoare Monroe + rulmenți sarcină Lemforder pentru puntea spate.

    IMG_20200722_152459.jpg

    IMG_20200722_152015.jpg

    Am un pic emoții la potrivirea amortizoarelor pe spate dar 'merg pe mâna' celor de la Monroe că sunt ce trebuie.
     
    paul14 și mirceacml apreciază asta.
  20. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Un update și aici;

    Așa cum mă așteptam, amortizoarele Monroe 276213sp pentru puntea spate nu s-au potrivit, deși Monroe le dau compatibile. :asskicking:

    Așa că am luat Bilstein B4 19-226897;

    IMG_20200728_142140.jpg

    Din păcate nici eu nu am scăpat de blocatul șuruburilor în fuzetă, iar unul dintre șuruburi s-a rupt, deși a fost încălzit la flacără, ciocănit, lubrifiat cu spray pentru rugină, lăsat de pe o zi pe alta, pur și simplu nu a vrut. Norocul meu, dacă pot să îl numesc așa, a fost faptul că s-a rupt din capătul ce ține amortizorul, așa că s-a putut tăia cu flexul buza amortizorului, scos amortizorul, sudat o piuliță în capăt la șurubul rămas în fuzetă, din nou încălzit, ciocănit, etc., și probabil fiind mai scurt, a ieșit într-un final, după multă bătaie de cap.

    Pe față la fel, nu au mers schimbate ca in tutorialele de pe net, nu a putut fi scos șurubul ce ține brațele superioare, așa că a trebuit cumva schimbat pe 'loc'. S-a desfăcut furca ce ține amortizorul, demontat bieletă + un braț de jos și s-a putut scoate amortizorul.

    Pe lângă amortizoare am mai trecut pe listă și o planetară, o întreagă poveste și aici dar cu altă ocazie. :)

    Odată cu schimbarea amortizoarelor s-a îmbunătățit mult ținuta de drum, acum e ce trebuie, nu simt diferențe majore dpdv. al confortului luând în calcul că amortizoarele sunt noi și e normal să fie mai 'tari' un pic.


    Și ca să nu fie totul cum trebuie, acum am de 'urmărit' un hârșâit (altfel nu îl pot explica) ce vine de undeva din fața motorului. Nu e pe partea de accesorii și nici sunet de volantă nu pare a fi. Probabil voi schimba kitul de distribuție (deși are doar 40k km) ca să elimin o variantă.....

    241.000 km, keep counting. :)
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta