1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A6 C8 45 TFSI 265 cp Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de traian si decebal, 16 Dec 2020.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Am pus-o si eu pe comanda saptamana trecuta cu livrare dupa mijloc de martie.
    E Quattro, 2.0 TFSI = 45 TFSI, am prins si cu "noul" motor de 265 cp, S-line, roti 20 inch, rosie, interior bej, full MMI, suspensii sport si multe altele pe ea

    Screenshot_20201202-173325_Chrome.jpg
     
    RazvanRXR, Alex_WeS, Chriss_Deejay și alți 9 apreciază asta.
  2. Element

    Element 4th Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2012
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A7 competition 2017
    Super,ai vrut sa prezinti masina sau doar sa te lauzi?:arco::busted_cop:
     
    dvr apreciază asta.
  3. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Just landed!
     
    Oudi, borsy și smurff apreciază asta.
  4. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Misto prezentare... :)
    Poate ar fi bune mai multe detalii, cum sunt si celelalte topicuri.
     
    dvr și Bogdan20cj apreciază asta.
  5. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Postasem noaptea trecuta tarziu ramanand sa revin cu detalii dupa ce am o idee si despre cum merge.
     
  6. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    M-am abonat :)
     
  7. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    masina, pe langa dotarile clasice standard de genul airbaguri, climatronic comenzi pe volan samd are asa:

    rosu tango
    tapiserie piele bej
    airbaguri laterale(toracice) si pt spate
    led matrix( nu aveam nevoie, insa luminile de zi pt farurile led standard aratau prea rau), ca atare am irosit doar ca sa arate farurile mai bine.
    MMI Plus care include virtual cockpit, smartphone interface si audi connect
    audi sound system( nu imi trebuia deloc pt ca nu tin nici radioul deschis, insa m-a obligat bifarea MMI plus)
    geamuri fumurii spate
    protectie acustica pt toate geamurile
    scaune fata incalzite
    roti 255/40R20( la dimensiunea si pretul asta au venit cu niste rahaturi de turanza)
    scaune full electrice inclusiv memorie(nu imi trebuia memorie, insa nu se putea altfel)
    oglinzi rabatabile cu memorie si antiorbire(nu aveam nevoie de memorie, insa m-a obligat bifarea scaunelor-explicat anterior)
    pachet lumini intrior
    prezoane antifurt
    rezervor de 73 litri
    pachet optic S-line( fara pachetul sport S line)
    suspensii sport coborate 20mm
    volan sport
    pachet integrla de piele
    roata de rezerva subtire
    parasolar dublu extensibil.

    Voiam si scaune incalzite spate(sotia merge in spate cu fetita, care este mica) insa ma obliga la climatizare pe 4 zone. Pe langa pretul suplimntar pt climatizare, mi se parea ridicol sa am asa ceva pe masina, mie netrebuindu-mi nici climatizare pe doua zone.
    Voiam si scaune fata sport, insa ma obliga la tapiserie inchisa si nu imi placea. Ca atare am scaune standard care nu imi plac deloc.

    Ce am remarcat, cel putin la momentul configurarii, Este ca Audi incearca sa iti bage pe gat optionale pt ca masina sa fie mai scumpa.
     
    Ultima editare: 11 Mar 2021
    Bogdan20cj și dasefx1980 apreciază asta.
  8. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Pfuuu, Turanza, cam da, rahaturi, nu se integreaza in peisaj.
    Stiu ca in trecut iti displacea faptul ca Audi-urile sunt mai grele comparativ cu celelalte masini din segment. La acest C8 care ar fi masa proprie de curiozitate?
     
  9. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    La clima te contrazic. Nu este vorba de zona individuala (3 zone) ci de faptul ca mai ai niste guri de ventilatie in plus si ajuta la racirea interiorului. La avant chiar am simtit nevoia acelor guri de ventilatie in plus.

    Cat despre scaune, clar nu le lasam pe alea standard ... :) .

    Sa o stapanesti sanatos!

    Toate bune
     
  10. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Cea mai tare opțiune (nu dați cu pietre): rezervorul. Eu am.rezervor de 50-55 de litri și plâng după unul mare.

    Cum adica nici radio nu pornești?
     
    stefan550 apreciază asta.
  11. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    @MDU
    Bmw-urile s-au ingreunat cu aprox 50-70kg de cand au pus si ei mild hybrid. Eu pe al meu nu am prins, de asta e mai usor.
    A6-le asta cred ca are vreo 1850kg dar acum bmw-ul echivalent e aproape la fel de greu.
    Bmw mai are cateva kg in minus probabil de la antifonarea inferioara.

    @mabalaru: Pai climatizarea pe 4 zone presupune reglaj individual stanga dreapta pt spate, cu taste in spate care permit setarea exacta a temperaturii cat si a ventilatorului.
    Gurile alea de aer pe mijloc spate exista si cu climatiazarea pe 4 cat si pe 2 zone.

    Cat despre scaune, ai dreptate ca nu sunt ok.
    Exceptand sport, puteam pune scaune confort care obligau la o piele mai scumpa si ieseau mii de euro suplimentar.

    Iar eu tapiserie neagra nu puneam in masina pt a avea scaune sport. Adica prefer sa imi pun o bancuta de la mamaie in masina sa stau pe ea, decat sa am negru la interior.

    Ca sa vorbesc in casa mortului: la bmw vrei scaune spate incalzite, nu te mai obliga la alta optiune. Vrei scaune sport cu tapiserie roz, e ok, se face comanda asa.

    @bobalex18
    Si mie imi place rezervorul mare. Masinile pe benzina consuma. De fapt si la diesel prefer sa fie mare, ca sa nu stau prin benzinarii.

    Da, nu dau drumul la radio. Nu suport.
    Prefer sa fie liniste. Pana la 42 de ani am trecut prin numeroase locuri unde era muzica tare :)
     
    mihaicristian, stefan550, djxme200 și alți 3 apreciază asta.
  12. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    Cu scaunele ai gresit cam grav, mai ales daca faci km multi si ai si un spate mai sensibil. Desi alea standard le gasesc mai bune decat standard la BMW, tot nu le-as lua, arata nasol si nici nu iti ofera ergonomia necesara. Mai bine renuntai la alte optiuni in favoarea scaunelor sport sau confort.
     
  13. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    23.000km am facut anual cu bmw-ul. Nu stiu cum naiba, insa a iesit identic in ultimii 4 ani.

    Scriam mai sus ca voiam scaune sport dar audi obliga la tapiserie neagra, ceea ce nu suportam.

    Pe bmw nu am standard scaunele, ci sport cu tapiserie bej.

    Sper sa fie rezonabile astea de audi standard. Efectiv scaune confort nu imi permiteam pe A6 ca sa scap de cele standard si sa am si tapiserie bej. Trebuiau 3500 euro extra. Nu aveam la ce alte dotari sa renunt ca sa compensez suma asta
     
  14. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    Sa o stapanesti sanatos si fara incidente!
    Te felicit in special pt curajul de a merge pe o asemenea culoare la exterior (nu stiu daca e mai mult pt tine sau pt sotie masina) - arata foarte bine. Mai ales cu pachet S-Line si jante pe 20.
    Ciudat ca pe C8 (poate doar in Romania?) nu poti lua scaune sport de o culoare diferita de negru - pe C7 aveai multe culori (gri, galben, ...).
    E prematur dar cum ti se pare motorul pe aceasta caroserie? Si masina ca si dinamica fata de BMW?
     
  15. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    :)))

    Da, eram sigur ca asa pare: chiar discutam cu nevasta-mea ca aceasta culoare e de muieri sau de cocalari.
    E pt mine masina.

    Eu am vrut rosu si ma asteptam ca rosul sa fie mai sangeriu. Asta chiar parca bate spre portocaliu. Din anumite puncte de vedere imi place rosu pt ca iese in evidenta si nu stiu daca se comanda in Romania 3 pe an cu culoarea asta.
    Pe de alta parte, rosu nu e culoare de sedan din clasa mare. Adica da, e ciudata masina.

    Configuratorul din germania e mai permisiv. Poti pune si un soi de gri la interior si mai multe nunante cu scaune sport. Insa nu culori deschise totusi.

    Deocamdata nu pot da un feedback comparativ cu bmw despre felul cum se conduce, insa promit ca va fi sincer si nu voi scrie doar dpdv condus.

    Acum vreo 7-10-15 ani eram mare fan Audi, insa am mai imbatranit si m-am lecuit de chestii prostesti, deci voi posta conform a ceea ce gasesc a fi real prin propriile simturi.
     
    Ultima editare: 12 Mar 2021
    Bogdan20cj, stefan550 și smurff apreciază asta.
  16. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    @dvr - sunt sigur ca masina se misca foarte bine cu motorul asta, cel putin pana pe la viteze legale de autostrada. Am mers cu C7 FL de 2.0 TFsi Quattro cu S-tronic si mi s-a parut foarte ok motorizarea, pana la viteze de 100 km/h se misca foarte bine masina, nu ai senzatia de endless power ca la un motor mai mare dupa viteza asta, dar trage mai bine ca un 2.0 D. Cel putin asta a fost impresia mea si cu un consum decent, totusi, dintr-o singura cifra. :)
     
  17. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    @traian si decebal mie personal imi place foarte mult si e ceva mai diferit si exotic insa intr-adevar probabil ca e binar: ori iti place, ori nu, nu prea exista cale de mijloc :)

    @mik15 super, good to know - si din ce stiu sunt si bune posibilitati de Stage 1 pe motoarele astea (e acelasi motor de 310 cp care era si pe TT la un moment dat?)
     
  18. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    se duc inspre +300cp la un stage1.
    @traian si decebal - ceva poze reale daca ai ridicat masina? :)
     
    Ultima editare: 12 Mar 2021
  19. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Mie culoarea rosie mi se pare o alegere desteapta. E saturata piata de A6 negre, gri, argintii si albe. Pe rosu cred ca masina arata mai exclusivist si va imbatrani mai frumos.
     
  20. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Nu sunt absolut deloc de acord cu "stage"-urile. Ba chiar mi se pare cea mai mare batjocora pe care cineva o poate aduce unei masini, dar na, fiecare cu piticii lui.

    Suplimentar, daca ar fi existat un motor pe la 220-230cp pe benzina si care sa fie mai ieftin, mi-ar fi fost super indeajuns, mai ales ca mi-au fost indeajunsi cei 190cp pe bmw iar un upgrade de 15-20% ma multumea. Cu diferenta de bani as fi pus altceva extra.

    @mik15, pe la 3 merg sa o iau azi. Poza pe care am pus-o acum 2-3 zile e de cand am fost sa o vad.
    Revin apoi cu mai multe detalii
     
    Beetle94 și bugscata apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta