1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A6 C8 45 TFSI 265 cp Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de traian si decebal, 16 Dec 2020.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. jeezy 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2018
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6 C7 Allroad BiTDI 2014
    inteleg cu retrofiturile insa discutam despre o codare, on/off, daca nu ai cerut-o explicit sunt sanse 50-50 sa iti fie pe plac
     
  2. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Astea se fac la reprezentanta?
     
  3. TDR

    TDR 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 40 TDI Quattro 2019
    E o codare simpla cu un obd11. La mine cand o pun in P sau opresc motorul automat cupleaza frana de mana
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @traian si decebal Da, atat codarile cat si retrofit-urile se pot face la reprezentanta.
     
  5. Iulian06

    Iulian06 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Osnabrück, Germania
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0TDI (105kw-CJCA) CVT
    @traian si decebal la masina mea, desi este mai veche si alta electronica, daca sunt in Drive si deschid usa se cupleaza automat frana de mana, iar apoi eu o pun in P. Este o masura de siguranta, dar eu o folosesc in favoarea mea. :)
     
  6. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Mi-a mai dat de 2 ori eroarea relationata cu camera din parbriz, ajungamd la cifra 6.
    Desi suspectez ca are poate legatura cu murdaria din zona respectiva, desi masina o spal regulat si mai nou curat eu si zona respectiva ocazional, curios este ca doar o singura data masina mi-a venit cu mesaj suplimentar precum ca cauze exterioare blocheaza vizibilitatea camerei.
    De asta cred ca ar fi totusi o problema si nu doar murdaria.
     
  7. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    A stat si s-a odihnit 4 luni cu 5000km si vin 2 luni cum trebuie:

    900km weekendul viitor
    500km celalat weekend
    3000km la inceput de august
    700km in weekendul cu 21 august
    700km in ultimul weekend din august
    700km in al doilea weekend din septembrie
    Plus ce mai este intre.

    6500 in doua luni si ce o mai aparea+micile bazaieli printre blocuri, sigur se fac 8000.

    Daca ea si-a propus sa ma lase in drum inca de cand am luat-o, sigur acum se va manifesta :)
     
    AllinDanut și smurff apreciază asta.
  8. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    S-au facut primii 900km care de fapt au fost 1050, pt ca calculasem eu gresit.

    Fara incidente majore, exceptand faptul ca displayul mare si-a luat blackout de doua ori la interval de 1 minut, resetandu-se si navigatia si revenind dupa ecranul negru cu mesajul ca mi se reincarca setarile.
    Probabil de la soare.

    Greierii s-au inmultit, la nivel de dublu fata de inainte, totul in 6050km.
    2 barosani in bord si unul la fel in portiera fata/dreapta, plus altii mai mici in alte locuri.
    In cealalta masina aveam unul mediu in portiera dreapta fata, ocazionat de faptul ca niste prosti mi-au desfacut fetele la portiera ca sa imi puna folii. Nu au fost in stare sa puna fara sa desfaca.
    Si a mers 93.000 in total, din care 55.000 cu anvelope cu profil mai mic ca la A6: 245/40 si 275/35.
    La A6 am 255/40.
    Mai erau si runflat. Fier pe fier, insa fara greieri.
    Diferenta de 38.000 am mers-o cu profil 245/45 fara runflat, din care primii 12.000km ai masinii au fost cu acest profil.
     
    Ultima editare: 11 Iul 2021
  9. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Greierasii se vor mai inmultii pe parcurs, efectul economiei. Pe partea de electronica trebuie sa te obisnuiesti, la C8 are obiceiul sa faca des figuri. Din pacate pana iese modelul facelift, acest C8 este unul dintre cele mai nereusite.
    Bafta si multa rabdare!
     
  10. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Nu e bai. Doar sa nu ma lase in drum. Nu suport asa ceva la o masina. M-ar aduce pe moment in pragul nebuniei.
    Da, cred ca electronica nu este pusa la punct absolut deloc.
    Nu mi-a mai dat erorile alea relationate de camera din parbriz(lane assist, presense, light assist etc) si despre care tot voiam sa ma amagesc ca sunt relationate de insectele strivite in zona camerei.
    M-am intors cu parbrizul de nu mai vedeam prin el si eroarea nu a mai aparut.
    Evident ca e un glitch de soft.

    La greierii din interior nu ma asteptam, pt ca in aparenta totul pare mai bine construit prin raport cu cealalta.
    La aia cand inchizi usa, suna a tabla goala, geamul daca e deschizi, zici ca sare de la locul lui, capacele la diversele sertare si cotiera se inchid cu un sunet mai 'ieftin', insa nu are greieri.

    Este drept ca la o groapa sau denivelare, ambele zici ca se dezmembreaza la interior. La fel, la ambele trosnesc plasticul si ornamentele la interior prin apasare
     
    Ultima editare: 12 Iul 2021
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @traian si decebal am si eu marea rugaminte sa nu mai faci versus = comparatii cu alte modele de marci auto aici pe acest forum. Am tolerat foarte mult, aceste discutii si mesaje ale tale, dar de acum incolo orice referire la alte marci auto in afara de marca Audi vor fi sterse direct si fara alte explicatii.
    In regulamentul acestui forum este scris foarte clar si concis faptul ca nu se admit aceste discutii si comparatii = versus. Multumesc foarte mult pentru intelegere.
     
  12. jax 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B9 S-line, 2.0 TFSI (CYMC) 252 CP
    Si eu sunt dezamagit pt ca la niste masini premium sa ai parte de greieri. La capitolul asta Audi a luat-o in jos. Probabil efectele dieselgate se arata.
     
  13. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Mai nou mi-a dat si eroarea asta acum 15 min. Nu mai voia sa se incuie. Si nici sa imi deschida portbagajul din cheie (de fiecare data il deschid din butonul telecomandei).
    Nu e problema, trec si peste asta, ca e masina buna si o incui/descui din telefon.
    Doar sa aiba bunavointa sa imi recunoasca cheia cand trebuie sa pornesc.
     
    Ultima editare: 12 Iul 2021
  14. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Incearca sa schimbi bateria din cheie. In mod normal ar trebui sa iti spuna in bord cand e cazul sa schimbi bateria, dar cine stie.
     
  15. TDR

    TDR 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 40 TDI Quattro 2019
    Acum serios nu stiu ce e cu masina ta. Eu am deja 55.000 km si inafara de o eroare pe camera de parbriz (pe care am avut-o o data) si greierasii din bord care s-au dovedit a fi o mufa iesita de la locul ei (problema rezolvata) nu am nicio problema, nici cu aerul, nici cu inchiderea, nici cu ecranele.
     
    Mitiy și dvr apreciază asta.
  16. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Nu stiu ce sa zic. Am un concediu cu plecare pe 1 august, fac 3000 km si am un stres cu problemele astea de soft.
    Repet, daca se manifesta pana acum, doar cat sa ma indispuna pe moment, nu e problema.

    Azi am fost pana la spalatorie si greierii au fost cuminti. Putin de tot se auzea cel din zona volanului.
    Btw, am reusit sa asez roata de rezerva si subwooferul la locul lor.

    Ma si lamentez ca prostul in loc sa o duc la service pt chestiile astea de soft, insa imi e sila si peste mana sa merg sa o las pe centura.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Garantia exista tocmai pentru genul asta de probleme.
    In functie de cat trebuie sa ramana la ei, primesti masina la schimb.

    Daca stii sa vorbesti, iti dau masina si pentru un CP (Component Protection), cand sunt ocupati si dureaza mai mult de 3-4 ore.
     
  18. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    O alta chestie care mi se pare o nulitate este Audi Drive Select.
    Daca vrei sa selectezi repede modul Sport(ca pt nimic altceva nu trebuie sa te grabesti), ar trebui sa ai bine intiparit in minte care sunt cele 5 moduri de conducere in lista si care este ordinea lor, mai ales raportand la modul de condus in care te afli.
    La prima apasare de sageata spre sus sau jos ti se afiseaza meniul cu cele 5 moduri si apoi prin apasari succesive ajungi unde trebuie.
    Sa faci acest lucru neuitandu-te pe display este imposibil. Doamne fereste sa nu apesi butonul cum trebuie si sa stai sa faci apasare suplimentara ca sa ajungi unde vrei. Sau sa apesi o data in plus si sa treci peste modul de conducere dorit. Fie apesi din nou de 5 ori ca sa le derulezi pe toate si sa ajungi unde trebuie, fie schimbi mana pe cealata sageata ca sa derulezi o pozitie inapoi.

    O eternitate ca sa selectezi modul sport si mai bine te lasi pagubas. Plus ca daca esti in situatia asta, totul trebuie sa se intample rapid, fara sa te uiti la displayul masinii, la butoane etc.

    User friendly!

    Era doar o observatie, ca nu stau sa adulmec rahatul pus de Audi sub nas.
    Instant retrogradez manual din padele (de regula 2 trepte), blana acceleratia, iar cu 265cp si aproape 7000 ture se rezolva orice.
    Extraurban merg pe "individual" in care am powertrain-ul pe efficiency iar directia pe sport
     
    Ultima editare: 17 Iul 2021
  19. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Modul sport sau Dinamic se poate activa in mai putin de o secunda indiferent in ce mod este impostat in Drive Select. Ajunge sa tragi de maneta de la schibator in jos, un simplu impuls.... si gata.
     
  20. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Stiu asta. Insa eu vorbeam de utilitatea practica a butoanelor respective si a meniului cu pricina, desi recitind ce am scris anterior, nu se intelege intocmai.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta