1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A6 C8 45 TFSI 265 cp Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de traian si decebal, 16 Dec 2020.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Masina asta este un cosmar pentru tine. :)
     
    seba18, dvr și george_gopo apreciază asta.
  2. BogdySBR

    BogdySBR 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Q5 40TDI
    Ai un buton pe volan care poate fi personalizat (daca nu ai incalzire in volan). Butonul respectiv poate fi setat astfel incat la apasarea lui sa treaca pe dynamic. Mai user friendly de atat nu se poate!
     
  3. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    @Bogdy, imi place ca fara sa stii aduci argumente care sustin ceea ce spun eu.
    Tocmai ce spui tu arata ca nu e user friendly, ci rahat baltat.

    Buton configurabil pe volan?! Nu ma intereseaza sa stau sa scotocesc meniuri, sa citesc manuale si sa configurez.
    User friendly inseamna atunci cand iei contact cu un produs pt prima data si ai un soi de dejavu, chiar daca anterior nu ai luat contact nici macar cu un produs diferit dar poate din aceeasi gama.
    User friendly inseamna intuitiv, logic si usor, care face usoara si placuta exploatarea inclusiv pt persoane cu inteligenta mediocra ca a mea
     
    DonDoneL apreciază asta.
  4. seba18

    seba18 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C6 4F Avant, 2.0 TDI CAGB 136 HP, 2009
    Ceea ce numesti tu user friendly, poate fi un veritabil "pain in the a**" pentru altcineva, si invers. Faptul ca iti permite un anumit nivel de personalizare e deja next level of user friendliness, dpmdv. Sunt anumite setari pe care nu le faci decat o data, apoi nu mai umbli acolo...nu e mai bine asa, decat sa nu fi avut deloc posibilitatea de a face acele setari?
     
    Ultima editare: 20 Iul 2021
  5. BogdySBR

    BogdySBR 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Q5 40TDI
    @traian si decebal Deja esti rau intentionat!
    Prima data cand iei contact cu un lucru nou, in special o masina, ii citesti manualul cap coada cel putin odata! Nu are rost sa mai imi bat capul sa iti explic cat de simplu sa setezi acel buton... :rtfm: si iti dai seama singur!
    Bafta in continuare!
     
    Ionut Stancu și dvr apreciază asta.
  6. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Nu citesc niciun manual cap/coada ca nu ar trebui sa fie nevoie. De fapt, nu citesc deloc. totul trebuie sa fie intuitiv si simplu.

    Nu are sens sa mai insistam pe tema asta. Nu imi trebuie niciun sport, ca 265 cp sunt suficienti, merg oricum pe efficiency, iar cand vreau sa ii dau blana merge de ii sar capacele. Era doar o observatie.


    Hai sa va spun o intamplare reala de duminica:

    Eram pe DN1 oprit. Am plecat incet de pe loc, pt ca trebuia sa virez stanga pe un drum laturalnic si veneau masini din sens opus. De pe drumul laturalnic voia sa iasa in DN1 o alta masina.
    Eu veneam din dreapta unei masini care voia sa iasa, aveam prioritate pt a intra pe drumul laturalnic de pe care venea el si apoi urma sa intre el pe DN1.
    Prostul care iesea de pe drumul laturalnic s-o fi asigurat spre dreapta cu vreo 10 secunde inainte si cand a vazut o bresa intre masinile care veneau tavalug dinspre stanga lui(deci din sens opus mie), a vrut sa iasa pe DN1 si logic, in acea bresa de masini am vrut si eu sa virez stanga.
    Era sa intre in mine iar eu ca sa il evit, a trebuit cumva sa ma opresc pe loc pe contrasens pe DN1 iar masinile care veneau din sens opus noroc ca au fost pe faza.

    Acum intamplarea: doi infecti au coborat din masina aia care nu mi-au dat prioritate, impreuna cu piranda, sa sara la bataie. Evident ca Audi A6 nu are un buton pentru a bloca manual usile, iar viteza la care ajunsesem anterior, nu a dus la blocareaa automata a usilor.
    Ca sa nu facem un versus spre directia inconvenabila forumului, mentionez doar ca si masinile sub 10.000 euro au un asemenea buton pt blocare
    Sansele sa ai nevoie sa blochezi usile chiar stand pe loc, inainte de a pleca sunt multiple.
    Chiar azi ma gandeam cati oameni nu au venit in anii anteriori la mine la geam sub diverse pretexte fix cand ma urcam in masina.

    Cum ma ajuta Audi in acest sens??
     
    Ultima editare: 20 Iul 2021
    DonDoneL apreciază asta.
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Esti sigur ca nu are langa maner butoane pentru blocajul usilor?
     
  8. Andu333

    Andu333 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7.5 2017 3.0 TDI -CRTD- 272 CP
    Cum adica nu are? Are, orice masina are asa ceva.
     
  9. seba18

    seba18 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C6 4F Avant, 2.0 TDI CAGB 136 HP, 2009
    Eu am gasit butonul atat in manual, cat si in toate pozele cu interioare de A6 C8 pe care mi le-a scos google in fata...daca a ta nu-l are, e o problema: sigur conduci un Audi, sau ai dat peste vreo clona chinezeasca? /sarcasm off/

    Nu de alta, dar asta ar explica multe...
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @traian si decebal deja cazi in ridicol si faci niste afirmatii care incep sa deranjeze. In plus te faci si de ras si te ia si lumea la misto.

    Cum adica:
    De prosti crezi ca producatorii au prevazut cu manual masina asta si toate modelele de Audi ?
    Dar butonul ala din poza mentionata de @Andu333 ce reprezinta ? O caterinca proasta ? Poza facuta la misto ?

    In felul in care orientezi discutia si o continui, topicul asta o sa fie inchis definitiv si iremediabil daca mai continui in acest fel.
    Cred ca ai gresit forumul pe care sa te adresezi.

    Fara replici la acest mesaj din partea ta, pentru ca prevad ca situatia va degenera si nu vreau sa existe repercursiuni pentru tine.
    Ia lucrurile ca atare si gandeste inainte sa faci niste afirmatii care devin publice. Multumesc foarte mult pentru intelegere.
     
    seba18 și dvr apreciază asta.
  11. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Gata, am comis-o.
    Nu il vazusem. Ma asteptam sa fie in zona comenzilor pt geamuri.
    In graba de moment, tinand cont de situatie, am cautat butonul respectiv acolo.


    Aaa, eram sa uit: nu stiu daca o fi vina cablului, a telefonului sau a masinii, insa Android auto mi se deconecteaza de aproximativ 5 ori la fiecare 100km astfel incat de fiecare data renunt sa il folosesc.
    O sa investighez cumparand alt cablu si conectand alt telefon
     
    Ultima editare: 20 Iul 2021
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E de-a rasu’ plansu’ sa descoperi acel faimos buton dupa 5 luni de la achizitie.
    Vezi de ce ar trebui sa citesti manualul ?
     
    djxme200, DrLexic, RazvanRXR și alți 2 apreciază asta.
  13. jax 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B9 S-line, 2.0 TFSI (CYMC) 252 CP
    Nu trebuie sa citesti manualul pt asta :).. mie mi-a sarit in ochi pt ca e chiar langa "clanta", si acolo pare si logic sa fie amplasat.. nu stiu cum au putut fi omise butoanele alea de catre @traian si decebal

    #nohate #nooffence
     
  14. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Mai, nimeni nu e perfect. Eu imi asum critica pt ca la randu-mi o si impart si trebuie sa existe un echilibru in propria-mi atitudine.

    Mi-am dat si eu seama ieri dupa ce mi-a sarit forumul in cap ca mai vazusem acele butoane anterior, insa am trecut peste ele ca si cum treci pe langa un om necunoscut pe strada.

    In situatia de duminica, instinctul a fost sa caut in zona butoanelor pt geamuri. Cautarea a durat max o secunda iar dupa ce a trecut situatia, nu am mai acordat atentie sa vad daca butonul pt blocare exista sau ba.
    La doua zile distanta, cand am revenit asupra incidentului, fiind convins de ambiguitatea (parere personala care nu tin sa imi fie impartasita) lucrurilor la Audi, efectiv nu aveam nicio asteptare ca acel buton sa fie pe usa si eram ferm convins ca blocarea usilor se face complicat intrand in diverse submeniuri in MMI, fara sa am nicio secunda tendinta sa verific.

    E ca si cum te bate nevasta zilnic de peste 4 luni. Nu te astepti sa vina o zi fara sa mananci bataie :) De asta eram ferm convins ca acel buton nu are cum sa existe pe usa.
     
  15. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Long story short, ma doare undeva că nu stiu ce face fiecare buton al mașinii și unde este amplasat. Cu asta ar fi trebuit să începeți când schimbați mașina!
    Dar cine sunt eu sa dau asemenea sfaturi. :blink:
    In caz de urgenta știți pe unde se afla butonul de avarii? Sau n-a montat Audi pe mașinile astea noi pentru comozi?
     
    Ultima editare: 22 Iul 2021
  16. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Am facut o masuratoare 100-200kmh in 18 sec.
    Problema este ca era si usor de tot la deal, eu 90kg plus alte 60kg, rezervorul aproape de 3/4 si benzina de 95 abia.
    In conditii ideale se pot 16 secunde si ceva.
    Deviatia vitezometrului este de 3kmh.



    Si greierele ala naucitor din bord

    https://youtube.com/shorts/kmfX8w7nYHg?feature=share
     
    DonDoneL apreciază asta.
  17. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Ce masa are masina?
    PS. Greierele ala face mai urat decat ma asteptam
     
    Lucian-Arad apreciază asta.
  18. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    1860 kg. Sofer bagaje si benzina total 2050 kg. Timpii mi se par extrem de buni, desi gasesc treptele de viteza destul de lungi si nu mica mi-ar fi mirarea ca viteza maxima sa fie in treapta 5 din 7.
    Daca ar fi facut treptele mai scurte, accelera si mai bine. Mi se pare ca la 190 cand schimba 4>5, incepe sa moara un pic.
    Cand o sa am conditii mai bune si ii pun benzina de 100, incerc pana la viteza mai mare.
    Face foarte nasol greierele. Acolo sunt denivelari, insa el porneste si pe loc asezat. E suficient sa il pornesti si nu se mai opreste.
     
    MDU apreciază asta.
  19. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    V-max il atingi probabil in treapta a 6a, la cele in 6 trepte il atingeam in tr a 5a, asta atunci cand ii ceri acceleratia maxima, ea oricum va schimba in ultima treapta daca nu mai tii blana pedala de acceleratie. La toate benzinarele sunt mai lungi treptele, e normal sa fie asa pentru ca livreaza puterea si cuplul maxim pe alta plaje de turatie fata de diesel, acolo sunt mai scurte treptele.
    Oricum, imi place cum se misca masina, timpii sunt foarte ok pentru puterea ei raportata la masa destul de mare, nu stiu ce senzatie iti da, gen ca motorul munceste mult sau se simte ca o face cu usurinta, dar ca performante obiective e foarte bine.
     
  20. jax 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B9 S-line, 2.0 TFSI (CYMC) 252 CP
    Legat de greierul enervant, nu esti singurul:
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta