1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A7 BiTdi Havana Black | S-line Exclusive

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de bubu182, 28 Feb 2019.

  1. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Dacă mai ajungeți la polivalenta da-ți un semn , sunt la 1 minut distanță . ( in 2 minute îți fac caucicurile lucioase și țin pana la 4-5 luni )
     
    bubu182 apreciază asta.
  2. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    Sooo.. am vrut sa fac geometria, dar imi zice baiatu ca pana nu schimb niste bucse pe fata nu imi face geometria :aggressive:

    Ma conformez, merg la service, schimb ceva bucse de la brate inferioare + bucse mari hidro (am pus de A8 doar cauciuc, fara ulei in ele).


    Suruburile din fuzete evident ca nu se desfac, fiindca oxideaza (fuzeta din aluminiu) si se blocheaza... da-i cu foc, da-i cu spray, da-i cu foc, da-i cu spray, mai misca putin... siiiiii s-a rupt... da-i gaura prin el, scoate-l, freaca-l, hai ca a iesit.. am salvat fuzeta.
    Dar stai, odata cu tot procesul asta, s-a ars si pivotul, deci... si pivoti noi stanga/dreapta :lmfao:

    Overall, n-as fi crezut (fiindca bucsele vechi inca erau intregi, nu erau rupte sau ceva) insa s-a schimbat destul de mult comportamentul masinii la denivelari si speedbump-uri, e mult mai confortabila.:arco:
     
    cata181, Andu333 și bx3m apreciază asta.
  3. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    Mai lasam un update mic... am schimbat discurile si placutele fata (cele pe spate fiind inlocuite acum o luna).

    Aveam niste vibratii mici la franare usoara la +100km/h, in oras nu simteam nimic, la drum lung erau al dracu de enervante.

    Treaba asta cu franele a fost ceva de genu... "ai intrat in hora, acum joaca!" sau... "te-a mancat in cur, te scarpini" type of thing :banghead: :p

    Va mai incant cu cateva poze, nimic interesant... din pacate nu am timp de vreo plimbare ca sa am un cadru mai dragut de poze:beerchug:

    277922715_268959742028844_633368583072644077_n.jpg

    279381267_397038872287202_5051093281585148681_n.jpg

    278398592_770584884349893_6793364887504359020_n.jpg

    278846541_1291226601402821_7040906461136413818_n.jpg

    278981233_325180422967502_1586934911633051558_n.jpg
     
    jooopy1, ianis365, CB927MF și alți 15 apreciază asta.
  4. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    A venit momentul acela cand "stergem prafu" :)

    Cum piticii nu dorm... trebuiau facute schimbari, lucruri pe care, unele dintre ele, mi le doresc inainte sa am masina, si am facut atat research si am cautat atat de mult unele lucruri (fiindca unele nu sunt deloc ieftine si am tot "vanat" produse pe site-uri de anunturi internaltional SAU anumite servicii ...) incat au devenit obsesie.

    Volanul:

    Volan de R8, mi-l doresc pe un Audi, inainte sa am Audi.

    Cumva acum cateva luni am reusit sa gasesc unul la un pret decent (foarte scump in realitate, insa decent prin comparatie cu 99% din piata de volane de acest tip, fiind foarte rare).

    Volanul este nou si personalizat avand toate elementele originale chrom satinat facute piano black, airbag in piele si padele metalice de Urus.

    Evident, masina mea nu stie sau nu are deloc unele functionalitati de pe comenzile acestui volan, asa ca a trebuit o abordare custom.

    Am gasit la niste baieti destepti din Belgia (ambrace.eu) un modul facut 100% de ei la niste standarde foarte ridicate, cu ajutorul caruia am putut face fiecare buton functional (chiar daca nu sunt neaparat functionalitatile reale ale butoanelor, macar "fac ceva").

    Exemple:

    - drive select dintr-un buton nu e suportat de masina mea, doar pe facelift s-a pus, asa ca la mine imi face ESP on/off.

    - race / lap timer face eleron sus/jos

    - exhaust - opreste/porneste modulul de sunet activ (boxe pe evacuare)

    - butoanele < > de langa scroll-ul din stanga fac comfort blinking (semnal x 3) (mai exista niste butoane < > tot in stanga, care sunt folosite pentru computerul de bord)

    - butonul de back din stanga da flash :p (butonul acesta nu exista pe C7, nu ar fi avut functionalitate in meniu)

    - butoanele de prev/next song din dreapta functioneaza (nu exista pe C7 aceasta functionalitate pusa pe volan)

    - cand deschizi usa si motorul este oprit, lumina butonului StartStop face fade in / out iar restul sunt stinse.

    Overall senzatia la condus este schimbata in bine, aspectul interiorului este mult intinerit si imbunatatit.

    Trimuri:

    Aveam de mai bine de 1 an un set de trimuri SH, luate in ideea in care candva voi gasi pe cineva care sa le lamineze in carbon real (adica fibra reala carbon, rasina epoxy, lac protectie UV, etc. ... ca la carte).

    Am gasit intr-un final pe cineva - carbonitromania - care parea ca face treaba buna, si desi pretul nu a fost mic, a fost decent comparat cu altii care cereau preturi exorbitante (cat un set SH OE sau chiar nou ...)

    Rezultatul final nu a fost bun, a fost mult peste asteptari, a fost extrem de bun.

    Trimurile au fost facute cu o finete iesita din comun, carbonul se vede demential in soare, efectul "3D" fiind foarte prezent - nu, nu are nici o treaba cu hidrotransfer sau colant carbon, pentru asta platesti pana la urma, ca sa stai in fata :)

    Schimbator:

    Nuca schimbatorului a fost inlocuita cu una de RS cu piele perforata, chromul satinat fiind facut piano black, fiind exact in acelasi ton cu volanul.

    Coloana volan electrica:

    Cu ajutorul lui @K U L (multumiri pentru detalii, coduri si timpul pierdut cu mine) am descoperit ca se poate face retrofit la coloana cu reglaj electric al volanului.

    Am luat una de pe un S8 (+5 cp ? :arco: ) + capacul cu buton necesar de A7, au fost montate, cablate, codate.

    Ideea finala care era ? voiam easy entry activat, adica sa fie ridicat maxim volanul cand intru si atunci cand pornesc motorul sa-mi coboare volanul in brate, setat fiind pe memoria masinii (impreuna cu scaun, oglinzi, etc.).

    Acest lucru banal pentru unii, pe mine ma duce cu gandul intr-o zona de premium/lux a masinilor, acea miscare a volanului cand pornesc, parca masina se muleaza pe preferintele mele, imi face pe plac (plus ca am picioarele lungi si chiar ajuta cand intrii/iesi din masina).

    Lumini Ambientale RGB:

    Cochetam de mult cu ideea de ambientale RGB (masina avand doar alb, slab ca intensitate).

    Am gasit un kit ce contine si anumite module, conectate la anumite mufe ptr CAN etc, fac posibil reglajul culorii, intensitatii si al unui eventual joc de lumini / fade direct din MMI.

    Kit-ul contine lumini pentru picioare, consola centrala, usi, manere usi, buzunare usi.

    Normal pe generatia C7 nu a existat vreodata selectarea culorilor din MMI, acest lucru se face cu un workaround, prin meniul de selectare intensitate lumina ambientala, o rotita cu f multe trepte, pe fiecare treapta este o culoare iar anumite trepte regleaza cu + sau - intensitatea.

    E cel mai bun lucru pe care il poti avea pana la urma, integrat cu masina, fara aplicatii pe telefon sau telecomenzi.

    Cireasa de pe tort ? am reusit sa gasesc combinatia de fire corecta (4 fire, au culori diferite ...) sa alimentez si iluminatul ambiental din tweetere, lucru ce ma incanta maxim, faptul ca reglez o culoare din MMI, pentru toata masina (exact ca la generatiile noi A6 C8).

    Acesta este inca work in progress, am montat doar lumini picioare si consola centrala, pe usi nu imi place solutia oferita de acest kit asa ca voi cumpara altul care este 1:1 cu oem dpdv module iluminat, prinderi, etc. si le voi adapta pe toate impreuna.

    Buton start stop:

    Asta e chiar simpla si banala, dar de mare efect in setupul curent, butonul de start/stop de RS, cu rama rosie.

    Cumparat pe cod original, montat in cateva minute, eazy.

    Multumiri lui @cata181 pentru montajul coloanei, volanului si a schimbatorului :beerchug:

    Multumiri lui @K U L pentru detaliile, codurile, etc necesare retrofitului de coloana.

    Concluzia finala, interiorul este total schimbat, intinerit, atractiv (pentru mine cel putin), este total altceva.

    Nu am foarte multe poze etc, cand voi finaliza proiectul (adica ambientalele din usi) o sa mai revin cu altele.

    P.S.:
    Scuzati mochetele neaspirate, s-a lucrat foarte mult la masina, n-a mai ramas timp si de aspirat :keule:

    P.S.2:

    Oricat de misto ar parea in poze, in realitate e de 100 de ori mai misto :)

    Mai multe gasiti (si veti gasi in viitor) pe pagina de instagram dedicata masinii mele: audia7havana
     
    AudiFannn, jooopy1, stefan550 și alți 30 apreciază asta.
  5. Alex_WeS

    Alex_WeS Silver Member

    Înscris:
    30 Iun 2015
    Locație:
    Râmnicu Sărat
    Masina:
    SQ5 - 3.0 BiTdi 313 HP (CGQB) - 2015
    Salivăm cu brio. Felicitări!!!
     
    bubu182 apreciază asta.
  6. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    :o:. Foarte frumos proiectul.:photo:
     
    bubu182 apreciază asta.
  7. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Bine lucrat!Spor la treabă în continuare :respekt:
     
    bubu182 apreciază asta.
  8. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    Super agregatul :arco:
     
  9. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Felicitări pentru modificări!
    Într-adevăr acest volan, în această configurație de butoane și culori mi l-aș fi dorit și eu pe B8. Este, după părerea mea, cel mai frumos volan sport de pănă acum, produs pentru audi.
    Toate modificările ce le-ai făcut îmi plac, nucă schimbător, trimuri, coloana de directie, ambient lights, și se vede din descrierea lor cât de entuziasmat ești! :) Lucru ce este perfect normal pentru un om pasionat și mai ales de mașina lui!

    Spor in continuare!
     
    bubu182 apreciază asta.
  10. hawless 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2021
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A3 cu muschi
    Este fara de cusur masina :) Felicitari
     
    bubu182 apreciază asta.
  11. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    Intre timp am mai facut cateva mici treburi.



    1. Revizie ulei Ravenol 5w30 VMP USVO + aditiv Archoil 9100 (am decis in sezonul rece sa bag 5w30 iar in sezonul cald 5w40 din motive evidente) + toate filtrele originale Audi

    2. Am curatat clapeta si teava de admisie din zona EGR, nu era foarte imbacsita insa foarte rar aveam o vibratie cand porneam masina dupa o lunga perioada de sedere, cu aceasta curatare s-a rezolvat problema :friends:

    3. Am corectat o janta pe care o ciupisem dintr-o graba prosteasca (umplut cu vopsea si lac si apoi lasata cateva saptamani sa se intareasca bine apoi smirghel 2000 + polish)

    4. Am corectat cateva zgarieturi / matuiri pe caroserie, la fel unele cu smirghel 2000 si apa apoi polish.

    5. Am scos siglele S-line de pe aripi, sincer nu isi mai au rostul fiindca masina nu mai este de mult in zona S-line si la un moment dat nu va mai fi deloc S-line pe exterior, asa ca am montat siglele V6T care vin pe BiTDI facelift competition, sigle care sunt foarte finute si imi plac de mor :arco: (iar motorul e acelasi, deci nu sunt sigle "neadevarate")

    6. Am spalat in detaliu masina si aplicat o protectie CarPro Reload, o protectie ceramica care tine cateva luni.

    7. Am spalat cu spuma si peria rotativa + jet puternic apa abundent covorasele.

    8. Am curatat parbrizul si geamurile fata cu SOFT99 Glaco polish si apoi am aplicat tratament hidrofob SOFT99 Glaco roll on.

    9. Am schimbat stergatoarele cu altele noi originale Audi (singurele de care am fost multumit vreodata).

    10. Mi-am sucit gatu uitandu-ma prea des la masina cand plecam de langa ea :p:p

    11. Ah, era sa uit :laugh:, am primit o membra noua in familie, asa ca i-am asezat locul ei special in masina :sign_welcome:



    Nu am poze pentru toate punctele, am fost pe mare graba uneori si n-am mai stat de poze.
     
    Ultima editare: 16 Oct 2022
    Oudi, cata181, Gabi_KGT și alți 12 apreciază asta.
  12. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    In primul rand sa va trăiască fetița! Sa va bucurați de viata impreuna! :detective2:

    In ceea ce priveste masina, toate cele enumerate fac parte din grija deosebita pe care un pasionat o acorda masinii sale.
    Orice mic defect este perceput de un pasionat ca un foarte mare defect. Iar cand se aduna multe “foarte mari” defecte nu mai poti dormi de nervi. :)

    Sigla V6T este frumoasa si clar se potrivește pe masina ta!
     
    Beetle94, bubu182 și ianis365 apreciază asta.
  13. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    Ce cod are sigla V6T pe negru, sau de unde ai luat-o?
     
    bubu182 apreciază asta.
  14. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    DSF apreciază asta.
  15. ianis365

    ianis365 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A7 C7 Competition 3.0 BiTDI 326CP CVUB
    bubu182 o sa arate super, in poza nu se vede la fel de fain ca in realitate.
     
    bubu182 apreciază asta.
  16. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    Nu am mai facut mare lucru si cam asta a fost pentru anul acesta cred.

    Singura schimbare recenta este faptul ca am reusit impreuna cu cei de la ambrace_eu (ei fac modulul custom pentru volan R8) cat si cei de la CETE (ei fac modulul pentru sunet evacuare) sa rezolvam solutia pentru butonul de evacuare on/off de pe volan, acum acesta controland sunetul de evacuare (deci, o functionare cat mai apropiata de cea originala).

    Tin sa mentionez ca sunt primul in lume (din ce stiu eu) care a reusit sa faca lucrul acesta cu volanul si modulul de sunet evacuare, mai mult de atat, comunicarea fiind facuta prin CAN si prin firmware-uri custom (si nu vreo carpeala cu relee sau alte treburi) :) da, stiu ca pentru marea majoritate e o banalitate, pentru mine era ultimul buton de pe volan care trebuia sa fie functional.

    Va las doua poze asa mai de toamna, si va invit pe insta-ul masinii pentru a va delecta cu mai multe poze si filmari: @rs7diesel :arco:
     
    Alex_WeS, Oudi, Caprita Emanuel și alți 12 apreciază asta.
  17. ianis365

    ianis365 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A7 C7 Competition 3.0 BiTDI 326CP CVUB
    @bubu182 fix asta e frumusetea unui astfel de efort caci pot sa se inspire si altii.
    Cu ajutorul tau o sa beneficiez si eu de acelasi retrofit alaturi de coloana de volan cu reglaj electric.

    Momentan mi-am cam pierdut rabdarea caci astept volanul pe comanda de la Vivacy
     
    bubu182 și AudiFannn apreciază asta.
  18. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    Salutare,

    Cum iarna a cam venit, am trecut la setup-ul corespunzator, cu jantele pe 20" si cauciucuri noi.

    Am decis sa iau niste cauciucuri allseason din mai multe motive, nu merg mult iarna, zapada la noi mai rar..., quattro, le pot folosi in caz de nevoie si in sezonul cald, am prins un pret de ocazie, etc.

    Am mers pe Goodyear Eagle Sport SoundComfort, nu exceleaza la aderenta pe ud din experimentele facute, pe uscat sunt ff ok, vom vedea pe zapada ;)


    Intre timp s-a rupt si firul de cauciuc de la buson alimentare combustibil si l-am inlocuit cu altul nou.
    Rotile de vara au fost curatate temeinic si le-am bagat la iernat in magazie :), am avut si un ajutor de nadejde in procesul de curatare. (sunt eu singurul nebun care le-a bagat in dus ? :p, am avut aprobare de la sotie, pe cuvant :arco: )
    Pentru mai multe poze/videos va astept pe pagina de insta a masinii: rs7diesel :beerchug:
     
    Oudi, Alex845, RazvanRXR și alți 9 apreciază asta.
  19. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    felicitari pentru felul in care ai grija de masinuta. imi place ce vad la tine pe topic.
    alt "bolnav auto" si totodata "coleg de salon" :))))

    imi poti spune te rog de unde ai comandat snuru de cauciuc de la rezervor ca si al meu a cedat de ceva timp dar imi amintesc doar cand alimentez si pana ajung acasa uit de el si, sincer, nici nu stiam ca se poate cumpara separat. mersi
     
    bubu182 și RazvanRXR apreciază asta.
  20. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    @anarchy merci frumos.
    Snurul de cauciuc l-am luat de pe aliexpress, nu stiu daca se gaseste in varianta asta (fara alt inel / buson etc) OEM, insa a meritat 1$ din plin =)) recomand sa iei cateva sa le ai ptr tine/prieteni/familie :p
    https://www.aliexpress.com/item/4001096823259.html

    Cred ca ar fi misto sa avem un topic undeva cu accesorii/piese oem-ish sau foarte utile de pe aliexpress, am mai gasit 2-3 lucruri misto acolo, care merita din plin :)
     

Distribuie pagina asta