1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

ABS la A4 B5 - Senzori sau Unitatea - reglare - inlocuire - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de turbina5, 27 Mar 2009.

  1. clickflick 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2018
    Locație:
    Curtea de Argeș
    Masina:
    Audi A4 2001 Avant 1,9TDI 85 kw 116CP B5 8D5 Motor AJM Serie WAUZZZ8DZ1A129427 culoare LZ5K
    Multumesc pt raspuns Paul14

    poza dupa ecranul VCDS am facut-o inainte de a schimba pompa ABS ( de fapt ansamblul pompa si corp hidraulic)
    un amic , mi-a pus laptopul pe masina si mi-a citit codurile astea ( a spus el ca sunt importante sa le avem dupa ce schimb pompa )
    apoi am schimbat pompa , ( am luat-o de la dezmembrari de pe net ) , iar acesta pompa pe care am schimbat-o face la fel

    daca ii bag mufa merge in continuu

    treaba mai nasoala e ca nu gasesc nicaieri unitatea de control a ABS - o fi ceva acolo ......
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In poza se vede codul modulului ESP si codarea acestuia.
     
  3. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Ne cam intelegem diferit...

    8E0 614 111 T este pompa de frana si are in componenta doua parti: partea metalica (hidraulica) si atasat de ea este partea electronica in care intra si mufa. Plus motorul/pompa (cred de sub). Arata cam asa
    [​IMG]

    8D0 907 389 D este calculatorul de ESP si se afla sub bancheta. Arata cam asa
    [​IMG]

    Pana la urma ce piesa ai schimbat?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si ce nu iti este clar ? Cand intri pe 03 - ABS Brakes iti apare codul modulului ESP.

    Codul pompei il vezi fizic, pe ea.

    Prietenul lui stia el ce stia, dar nu pentru B5. A intrat cam degeaba cu VCDS-ul sa salveze codarea, deoarece codarea se face pe modul, nu pe pompa.
    Deci poti sa schimbi 100 de pompe, vei avea aceeasi codare.

    Acum ramane de vazut ce cod are pompa pusa de el.
     
  5. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Referitor la codul afișat în Vcds, m-am indus în eroare de faptul ca la cele doar cu ABS/EDS/ASR apare codul pompei, nemaifiind modulul ESP de sub bancheta. Are logica.

    Dar că-i merge pompa încontinuu ar putea indica și o problema de cablaj.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eh, cam asa sta treaba cand cauti ajutor si singura informatie pe care o oferi este "error pomp flow sau ceva asemanator, asta imi arata pe diagnoza VAG"

    De fapt putea sa puna si el eroarea intreaga, nu sa ghicim noi.

    00301 - ABS Return Flow Pump (V39)
    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00301


    Ma intreb oare, sigurantele si releele le-o fi verificat ?
     
  7. clickflick 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2018
    Locație:
    Curtea de Argeș
    Masina:
    Audi A4 2001 Avant 1,9TDI 85 kw 116CP B5 8D5 Motor AJM Serie WAUZZZ8DZ1A129427 culoare LZ5K
    Va salut si imi cer scuze pentru informatiile scurte si poate necuprinzatoare
    Si va multumesc din suflet pentru raspunsuri

    deja sunt un car de draci si nervi si nici eu nu mai stiu , dar imi cer scuze si pt limbaj
    abia acum am parcat in curte si abia ce mi-am scos manutele de prin relee
    vreau sa spun ca le-am facut varza ( e masina mea...intr-un hal .. - nu stiu daca o mai pun la loc )


    -acum ceva timp mi-au aparut erorile pe bord ESP - ABS
    -in acelasi timp pompa ABS ( cea din poza prezentata de Paul14 ( este exact asa ca`n poza ) ) mergea continuu
    - am scos mufa si am mers asa in continuare
    - la o scanare , diagnosticare la o cunostinta - defectul , respectiv : 00301 - ABS Return Flow Pump (V39)
    - din cele auzite prin diversi ...pompa ABS este defecta - deci cumpar pompa second , OK , facut
    - pompa dupa codul pompei existent pe masina respectiv : 8E0 614 111 T Bosch
    - cineva imi spune , ca inainte sa inlocuiesc pompa sa fac o scanare sa aflu nu stiu ce coduri - facut
    - inlocuiesc astazi dimineata pompa - acelasi defect , bag mufa , pompa merge permanent si nu se opreste
    - sun si eu pe ici pe colea , nimic , toata lumea ocupata si uni intr-un fel alti in altfel
    - ma uit pe net , info nu prea clar , dar ce sa fac , incep sa o i-au usor la picior , by myself

    pasul 1. am taiat si desfacut pompa pe care am dat-o jos de pe masina , ca sa vad partea electronica
    pauza
    in carcasa de plastic atasat de modulul hidraulic , numai electrovalve , cu electromagnetii , bobinele, eferente si atat
    nici un releu sau alte componente electronice
    pasul 2. citesc cate ceva pe net ( zice ca ar fi un releu J105 responsabil cu Return flow pump relay - ABS with ESP - J105 )
    Pasul 3. caut
    nici acum nu l-am gasit ( adica am ajuns la faza ca scot la relee in prostie , cu mufa bagata la pompa ABS si aia tot mere in continuu )
    deci care si unde e frate , ca mor aici ....

    va multumesc pentru ajutor dar m-am blocat , maine nu stiu de unde sa o apuc
    ce trebuie sa verific , adica e clar ca ajunge un semnal in mufa de la pompa care o face permanent sa mearga ca nebuna , cine o comanda , si unde se afla
    care sunt releele responsabile
    Paul 14 unde sub bancheta ( care bancheta ) sa afla modulul din poza ta ?

    multumesc mult
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Am scris eu acum 3 ani, pe pagina 18, locatia releelor J105 si J106, dar nu este cazul tau, difera pompa.
     
  9. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    După mine, bancheta e una singura, aia din spate la pasageri (bagi mana sub ea și tragi) , iar în fata sunt scaune.

    Componentele electronice nu prea le vezi în pompa pentru ca sunt băgate într-un silicon/gel. Î

    Conform celor de aici J105 ar trebui sa fie "Relay for return flow pump - ABS, in protective housing for control units, in engine compartment on front left" si observ ca alimenteaza direct motorasul de pe pompa.
    http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_204.pdf
     
    Ultima editare: 12 Iul 2018
  10. clickflick 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2018
    Locație:
    Curtea de Argeș
    Masina:
    Audi A4 2001 Avant 1,9TDI 85 kw 116CP B5 8D5 Motor AJM Serie WAUZZZ8DZ1A129427 culoare LZ5K
    Salut Audi 66
    Nu inteleg exact , masina eu am cumparat-o din Germania in 2007 , si sunt unic proprietar , pompa asta a fost mereu acolo
    este 8E0 614 111 T Bosch - cum adica nu este asta pompa ?

    Asta a fost mereu pe masina - iar eu asta am cautat , gasit si cumparat tot 8E0 614 111 T Bosch

    IMG_20180706_104812.jpg

    paul14

    uite poze cu pompa , la asta , sub hausingul de plastic nu sunt componente electronice sau relee
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si eu n-am zis in postul de mai sus ca nu e cazul tau deoarece ai alt tip de pompa pe masina ?
     
    clickflick apreciază asta.
  12. clickflick 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2018
    Locație:
    Curtea de Argeș
    Masina:
    Audi A4 2001 Avant 1,9TDI 85 kw 116CP B5 8D5 Motor AJM Serie WAUZZZ8DZ1A129427 culoare LZ5K
    sorry
    Acum sa vedem daca rezolv ceva.
     
  13. clickflick 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2018
    Locație:
    Curtea de Argeș
    Masina:
    Audi A4 2001 Avant 1,9TDI 85 kw 116CP B5 8D5 Motor AJM Serie WAUZZZ8DZ1A129427 culoare LZ5K
    Ok

    Audi A4 2001 Avant 1,9 TDI 85KW 116 cp motor AJM caroserie 8D5 B5 cu ABS ESP Pompa ABS cod 8E0 614 111 T

    Multumesc Paul 14, la acest tip de pompa/masina, unitatea ABS ESP Control Modul este sub bancheta spate asa cum ai spus

    Multumesc si Audi66
    La acest tip de pompa/masina, partea de relee ale pompei ABS ( ma refer la J104, J105 ), se afla pe al doilea rand de socluri de relee, (soclu se afla in partea stanga, sub volan) asa cum am spus, pe randul al doilea de scocluri nu pe primul rand, asa cum se vad ele cand desfaci capacele din habitaclu.
    Am aflat si eu lucru asta citind pe aici: http://knigaproavto.ru/shemy/en/audi/a6/112-audi-a6-rs6-allroad-c5-fuse-box-diagram-1997-2005.html

    IMG_20180713_213055_3CS.jpg

    IMG_20180713_213117_1CS.jpg


    Astfel am scos releul J105, am verificat si de fapt sudurile erau foarte prost facute, suduri reci
    Am refacut sudurile, reintrodus releul si pompa s-a oprit, adica am bagat mufa si pompa nu mai functioneaza in continuu.
    Adica am cumparat pompa ABS din dezmembrari degeaba pentru ca de fapt si pompa pe care eu o aveam pe masina functiona corect. Dar asta e.
    Initial sau resetat instantaneu toate erorile de pe bord, dar dupa ce am terminat treaba si am plecat la o incercare, erorile din bord adica lampile de ABS si ESp s-au reaprins.
    Un prieten mi-a scanat cu VDCS si zice ca sensorii ABS de la rotile din spate sunt defecti .

    Si uite asa, o luam de la capat ...
     
    paul14 apreciază asta.
  14. CipriP 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2017
    Locație:
    Năsăud
    Masina:
    Audi A4 b5 1999
    Nu neaparat sunt defecti.Pot fi deplasati din locasurile lor. Ii scoti afara, incet,fara sa fortezi,ii cureti (o sa gasesti multa mizerie pe acolo si probabil si niste rugina) si ii pui la loc.ii bagi pana in capat si pe urma ii scoti inafara o jumatate de milimetru,nu mai mult.scanezi,resetezi erorile si vezi daca mai apar.

    Trimis de pe al meu TA-1032 folosind Tapatalk
     
    clickflick apreciază asta.
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cum, s-au stricat amandoi senzorii in acelasi timp ? Imi vine greu a crede.
     
    clickflick apreciază asta.
  16. clickflick 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2018
    Locație:
    Curtea de Argeș
    Masina:
    Audi A4 2001 Avant 1,9TDI 85 kw 116CP B5 8D5 Motor AJM Serie WAUZZZ8DZ1A129427 culoare LZ5K
    Am sa incerc ce mi-ai sugerat CipriP. Multumesc. Dar apropo, care si unde sunt senzori de la rotile spate ?


    audi66 probabil senzorii sunt defecti de mult timp, dar eu nu am de unde sa stiu, pentru ca eu aveam oricum mufa scoasa de la pompa ABS de mult timp iar lampile de avertizare erau de mult aprinse in bord.
     
  17. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Te-ai descurcat sa găsești și sa repari releul, iar acum te împotmolesti la 2 senzori? În zona etrierelor spate ai cablul de la frână de mana, furtunul și cablul senzorului de ABS. Vezi în acest video să-ți faci o idee.



    Era bine sa pui exact codul de eroare și mesajul pentru ca pot fi diferite probleme. Ai grija când scoți senzorii din cămașă, folosește spray degripant și răbdare.
     
  18. clickflick 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2018
    Locație:
    Curtea de Argeș
    Masina:
    Audi A4 2001 Avant 1,9TDI 85 kw 116CP B5 8D5 Motor AJM Serie WAUZZZ8DZ1A129427 culoare LZ5K
    Salut si multumesc tuturor pt indrumari


    apropos de ce zicea Audi66 ceva mai in urma : Cum, s-au stricat amandoi senzorii in acelasi timp ? Imi vine greu a crede.
    Pai stai sa vezi ce meserias sunt . Nu rade . Ca au ras alti destul

    desfacut roti spate , gasit sensor , curatat , scos , si uitat lung la el ......
    Deci ce senzorizeaza asta ?
    Pai........
    Acum ceva timp in urma am schimbat discurile si placutele frana spate , am fost ajutat de un coleg de servici , si a fost ok
    In aceea perioada eu aveam oricum avertizarile pt ESP ABS aprinse in bord . ( treaba cu releul .. stiti voi )
    La un moment dat colegul meu ma intreba ...
    - Bai da discurile astea mici cu intreruperi prinse de discurile de frana ce sunt ?
    si raspund eu atunci
    - Aaaa , niste aparatori fara importanta ... ( pe un ton de cunoscator ) ( da .....sa razi sa mori ... auzi ce am scos-o frate )

    si bineinteles ca nu le-am mai pus si acum vine raspunsul la intrebarea Ce sensorizeaza senzori mei
    pai draguta ( aici vorbesc cu mine ) pai exact discurile alea mici pe care nu le-ai montat data trecuta
    ca ai facut pe desteptul

    Deci pe scurt , gasit discurile vechi ( doamne ajuta ca nu le-am aruncat ) , demontat discurile cu intreruperi ,
    montatepe cele de pe masina , montat totul la loc , pornit , mers , se sterg errorile instantaneu si ......VOILA
    totul Ok

    povestea pe scurt : gasca fraiera
    dar ce bine cand totul se incheie cu happy end

    multumesc


    IMG_20180726_170240.jpg IMG_20180726_170258.jpg IMG_20180726_170344.jpg IMG_20180726_172856.jpg
     
    paul14 apreciază asta.
  19. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    A mai intampinat cineva ca dupa schimbarea discurilor spate inelele de abs(vechi) sa fie mult prea largi? Ambii sunt largi pentru noile discuri Ate dar unu e The King , pur si simplu cade de pe disc si se aude cum freaca cand si cand in senzor , cred..
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Inlocuirea, este in jur de 80 lei unul OE sau 25 lei Metzger. :)
    Cod OE : 443614149A
     
    clickflick apreciază asta.

Distribuie pagina asta