1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

ABS la Audi 80 90 100 (B3 - B4) - Martor aprins in Bord - Senzori sau Unitatea - reglare - inlocuire

Discuție în 'Modele clasice' creată de neyss, 2 Apr 2009.

  1. andi.danila 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi B4 Quattro 1992 1.9 Diesel (fost 2.8 benzina)
    Multumesc mult de raspunsuri si de... complexitatea lor!
    - Bucsa era de la bratul superior dreapta spate
    - Stiu ca este dreapta spate pt ca absul era functional, mi-a dat jos toata partea dreapta spate pentru a umbla la brat si la placute, s-a plans ca senzorul a iesit greu (trebuia sa-l scoata obligatoriu pt aschimba bucsa), apoi mi s-a aprins martorul in bord, a incercat sa scoata iar senzorul pentru a-l curata si, in timpul procesului, l-a rupt cu patentul :). Nu ma intrebati de ce merg la el ca nu stiu ce sa raspund.
    Ce ma intereseaza cel mai mult din raspunsul tau este faptul ca senzorul se potriveste si de la alte modele.
    Probabil ca initial era ceva stupid, cum ai spus si tu si Adi.B, dar fiind nerabdator l-a rupt cand sa-l scoata. In fine... Cred ca mai bine scot eu senzorul de acolo (l-am lasat sa nu intre mizerie) si ma duc cu el in dezmembrari, sa vad ce gasesc exact pe aceleasi dimensiuni.
    Multumesc inca o data.
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Oct 2012
  2. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    In mare sunt convins ca se potriveste si de la altele.
    Nu sunt insa sigur 100%, cel mai bine incearca la dezmembrari, baietii de acolo cam stiu si spune-le sa-i faca un semn pe el ceva si daca nu se potriveste il aduci inapoi.
    Cam asa se procedeaza pe la parcurile SH.
    Vezi insa sa aiba aceeasi mufa.
     
  3. andi.danila 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi B4 Quattro 1992 1.9 Diesel (fost 2.8 benzina)
    Multumesc. Revin cu amanunte cand mai am ceva timp liber sa ma ocup de asta.
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Oct 2012
  4. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    E la fel ca la A4 b5 Quattro . Succes!
     
  5. adistef 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2010
    Locație:
    Voroneț
    Masina:
    audi 80 b4 cabrio 1998
    Meseriasul era incuiat la minte, daca era atent avea mufa de conectare la instalatie sub bancheta din spate care separa senzorul de restul instalatiei de ABS.
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Oct 2012
  6. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    Problema ABS b4

    Salut colegi,
    Dupa 2 zile de stationare, ma urc in masina, cheie, si cand plec de pe loc hopa martorul ABS, oprit motor, pornit iar, martorul se aprinde iar. Oare ce ar putea fi problema? tin sa precizez ca inca nu am umblat la senzori ( desi am mai patit chestia doar ca se aprindea in mers si totul s-a rezolvat prin curatarea senzorilor)
    Astept parerile voastre!
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Oct 2012
  7. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    nimeni nimic?
     
  8. alyn_xwt 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2011
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    volkswagen passat 35i
    poate sa fie si din cauza releului de abs. eu asa am patit la un audi 100 c3 avea momente cand se aprindea pur si simplu si nu mai functiona abs-ul. am schimbat releul si nu am mai avut probleme dupa aceea.
     
  9. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    posibil ce zici tu, dar mi se pare foarte ciudat ca in momentul in care misc masina de pe loc se aprinde abs-ul, pana atunci pot sa o pornesc si sa o opresc de 100 de ori ca tot nu se aprinde
     
  10. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    Rezolvarea pentru mine a fost urmatoarea:
    - scos senzori afara, curatat, pus la loc..nici o rezolvare
    - ars urat de tot pe serpentine pana a iesit fum din toate cele 4 discuri/placute...probabil o parte din rezolvare
    - schimbat becuri stopuri ( din intamplare m-a anuntat un tovaras ca nu se aprinde nici un stop)...nu am mai intampinat nici o problema legata de ABS
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Noi 2012
  11. alyn_xwt 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2011
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    volkswagen passat 35i
    Cam ciudata faza cu becurile. La mine ti-am zis, a fost de vina releul de abs, bun nu atat releul cat siguranta din capul lui.
     
  12. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    stiu, nici mie nu mi se pare logic is normla, doar ca asa s-a intamplat..sau poate a fost o combinatie de toate 3. de curiozitate intr-o zi cand o sa am vreme o sa scot becurile sa vedem la fel face..
     
  13. lorenzoxxl 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2012
    Locație:
    lisabona
    Masina:
    audi 80,1,6 benzina,1994
    Salutare,
    La mine martorul din bord ramanea aprins 3-4 secune dupa care porneam. Prroblema acum este ca martorul nu se mai aprinde deloc si dupa cativa metri apare un semnal de avertizare (semnul exclamarii) + sonor.
    Care crede-ti ca ar fi cauza ?
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Ian 2013
  14. neyss

    neyss 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Tirgoviste
    Masina:
    audi 100
    Am un audi 100 2.3 benzina tip motor NF an 1988. Am avut un senzor de ABS pe spate cu cablu intrerupt dar s-a rezolvat, a mers 2 ani si acum am alta problema: cand pornesc si plec incepe sa mearga si pompa de ABS, nu se mai opreste, in 100 de metri se aprinde marorul in bord si se opreste si pompa dar raman fara ABS.
    In mers pot sa resetez ca am buton pentru a porni sau a oprii ABS-ul si acelasi lucru se intimpla adica porneste pompa si in 100 metri raman fara ABS. Am verificat senzorii si sigurantele, am curatat pinii de la relee si tot de degeaba. Poate stie cineva cum se rezolva. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Mar 2013
  15. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Simplu, ai pompa de ABS dusa. In pompa ai un fel de motoras cu un distribuitor, cand sa incalzeste motorasul de la pompa se blocheaza pompa si nu mai ai ABS. Pune alta pompa si iti va merge ABS-ul.
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Mar 2013
  16. neyss

    neyss 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Tirgoviste
    Masina:
    audi 100
    Am observat ca daca iau o groapa sau e drumu mai nasol isi revine dar cind opresc motoru si il pornesc iara ramin fara ABS si mai nou se aprinde ABS imediat ce se invirte roata.Sper ca nu sa dus pompa.........
     
  17. 14jyn

    14jyn 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2007
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi 100 quattro 2226 mc2
    Vezi si releul de sub volan la mine rezolvarea era schimbul de releu
     
  18. neyss

    neyss 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Tirgoviste
    Masina:
    audi 100
    cind apas pe buton se aude releu cum cupleaza si decuoleaza eu cred ca am un traseu de cablu spre un senzor care face problemedar nu imi pot da seama.
     
  19. neyss

    neyss 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Tirgoviste
    Masina:
    audi 100
    am reusit pe partea dreapta spate aveam cablu de la senzor intrerupt (cind mergea cind nu mergea) am dat traseu de cablu pina la senzoru afara si am incercat sa il inlocuiesc si cind la-am dat jos am vazut ca sub punte era intrerupt.
     
  20. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    Vreau sa fac un asa zis "upgrade", sa montez abs pe o masina fara. E vorba de un b4 tdi. Am masina donatoare cu ABS complet si functionat.
    La ce ar trebui sa fiu atent. Trebuie mutata doar pompa ABS de pe o masina pe alta sau inclusiv pompa de frana? Pe langa calculator, instalatie electrica a calculatorului, senzori si conducte ar mai fi ceva?
    Am obs de exemplu ca fuzetele fata au gaura pt senzorii abs, deci ar fii ceva mai usor avand in vedere ca fuzetele nu mia trebuie schimbate.
     

Distribuie pagina asta