1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

ACC - (Adaptive/Automatic Cruise Control) la A4 B8 - instalare ulterioara - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de luk2011, 6 Mar 2009.

  1. luk2011 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 8K 2.0 TDI 2008 143CP
    Am un Audi A4 B8 din 2008 cu CCS ( Tempomat - normal ) si as vrea sa stiu daca s-ar putea cumva monta : Adaptive Cruise Control , dar cu componente originale Audi.

    Daca se poate de ce module/senzori - componente as avea nevoie?


    Cod:
    [B]8K0907561[/B]
    
    control unit with software for
    automatic distance control
    system and radar sensor

    Se poate monta un senzor radar din asta, daca am deja Cruise Control System ( adica Tempomat - normal ) si sa am ACC ( Adaptive Cruise Control ) ?
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Mar 2014
  2. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Poti incepe prin a citi pe aici:

    http://audiforum.us/installations/8826-a8-adaptive-cruise-control-retrofit.html

    http://audiforum.us/mmi/9378-adaptive-cruise-control-acc-retrofit-a6.html

    http://audiforum.us/off-topic/9279-cruse-control-radar.html

    Mie imi pare prea complicat si nu ai garantia sigurantei sistemului - sa te bazezi pe un sistem improvizat ca va frana daca simte un obstacol in fata ...
    In plus, nu stii daca ECU motorului tau va stii sa interpreteze semnalele primite.

    In ceea ce priveste componentele, pe langa radar si instrument clusterul nou care sa permita afisarea informatiilor, mai ai nevoie si de un "maner" (nu gasesc expresia potrivita acum) pentru comanda ACC, separat de cel pentru "tempomat"
     
    Ultima editare: 7 Mar 2009
  3. luk2011 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 8K 2.0 TDI 2008 143CP
    Mersi mult teg pentru linkuri !

    Intradevar e mult de lucru si costa foarte mult.M-ai convins si m-am lasat pagubas chiar si de idee.

    Am crezut ca pui doar senzorul ala de radar il conectezi undeva si atat.
     
  4. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    mai ales ca e vorba de siguranta ta ...
     
  5. razvanpro

    razvanpro 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2011
    Locație:
    gaesti
    Masina:
    Audi A5, B9 2.0 TFSI 252 cp Quattro
    Salut,
    Masina este echipa cu pilot automat si cu distronic (senzorul acela din bara care arata ca o lupa mai mare in partea dreapta langa proiector , cel care iti franeaza masina daca nu esti atent si iti poate tine viteza constanta dupa cel din fata urmand exact mersul lui acelerare/franare) uneori merge atat distronicul cat si pilotul automat si uneori nu merge nici una nici alta .
    Ce credeti ca trebuie sa fac ? unde sa ma duc ? mai putin la audi ca ma costa 1 milion numai constatarea. Eu cred ca e totusi ceva din soft dar nu pot fi sigur pana nu am parerea unui specialist . Chiar daca nu prea foloseam pilotul automat totusi distronicul era oarecum util cu franarea si as vrea sa recapat acest ochi in plus.
    Mersi de sfat.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Mai 2012
  6. bogdan19887 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Dec 2013
    Locație:
    Mures
    Masina:
    1.VW Passat,116 CP,1.9 TDI,99; 2.AUDI A4 Quatro,2.0,170 CP,2011
    Buna ziua,
    Am un audi A4 B8 din 2011 si are optiunea ACC. Am lovit o pisica si de atunci nu mai functioneaza, eu cred ca a atins senzorul ala din bara, cred ca distronic se numeste, habar nu am (e senzorul care masoara distanta fata de masina din fata ta). Stie cineva cum se poate reseta sau e nevoie de o scanare cu VAG ?

    Cunoaste cineva un service bun ... sau este cineva de pe forum care se ocupa cu asa cv si sa fie de prin Cluj, Targu-Mures ?

    Va multumesc, imi cer scuze daca am postat gresit.
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Mar 2014
  7. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Pai faci o scanare si vezi ce erori apar, in cazul in care iti zice ca senzorul nu mai e aliniat corect (misalignement) atunci mergi la reprezentanta si faci calibrare de senzor ACC.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Calibrarea ACC se face doar/exclusiv la reprezentanta. Pentru diagnoza apeleaza la colegii din zona ta sau la cineva care are VCDS si stie sa umble cu el (face sau a mai facut diagnoza). Bafta.
     
  9. bogdan19887 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Dec 2013
    Locație:
    Mures
    Masina:
    1.VW Passat,116 CP,1.9 TDI,99; 2.AUDI A4 Quatro,2.0,170 CP,2011
    Multumesc...sper sa ajung luna viitoare si pe acolo:D
     
  10. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Pentru cei interesati de montare ulterioara ACC pe B8, atasate aveti 2 pdf-uri in care am explicat in mare despre ce este vorba.
    Firele care merg la CAN, trebuie sa fie rasucite impreuna, gen cum arata string-ul ADN. Cred ca ati inteles ce vreau sa zic.
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Mar 2014
    lowlife, arazvan2002, adrian73ran și alți 9 apreciază asta.
  11. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    tot respectul pentru acest tutorial !
     
  12. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    K U L Jos palaria !

    Nu e chiar asa de costisitor retrofitu asta, daca ai Instrument Cluster color.
     
  13. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Cred ca mai degraba poti spune ca nu e asa costisitor daca ai unitate ABS 1AT ... :)

    Ai facut o treaba excelenta KUL!

    Spor
     
  14. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Da, in cazul meu o am, dar nu am clusterul color :D deci, stau linistit :)
     
  15. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Multumesc, am stat ceva timp sa strang toate informatiile. Sper sa va fie de folos.
    Pentru partea de cluster mai iei in calcul 180-200 euro, nu e asa complicat. Pentru abs insa, costurile sunt mult mai mari.

    Succes !
     
    Archip Liviu apreciază asta.
  16. vlad_brb

    vlad_brb 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2010
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Mercedes Benz C250
    Foarte tare tutorialul.. Aveam si eu in cap chestia asta dar nu am gasit pe nicaieri info despre asa ceva, dupa cum ziceam si pe topicul tau. Felicitari!!
    In legatura cu component protection, cum functioneaza mai exact? E valabil doar pentru componentele deja existente care le inlocuiesti sau si pentru cele cara le pui in plus? Zic asta pentru ca eu mi-am instalat senzorii de parcare si nu am avut probleme cu asa ceva..
     
  17. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    vlad_brb Nu toate componentele au component protection, in cazul controlerului pentru senzorii de parcare nu exista component protection, pentru altele de ex, (Cen Electric) J519 exista ...

    Nu stiu exact care e regula, dar nu toate au protectia asta.
     
  18. vlad_brb

    vlad_brb 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2010
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Mercedes Benz C250
    OK.. I get it. Intrebam din pura curiozitate. Mersi! ;)
     
  19. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Pai cand o componenta intra in CP nu functioneaza. Daca e doar radarul de exemplu in protectie nu se intampla nimic cu restul componentelor, pentru ca radarul e ceva secundar. La fel si cu panoul de clima, doar el nu functioneaza cand e in CP.
    Insa cand schimbi can-ul atunci mai nimic nu mai functioneaza corect pentru ca el face legatura intre toate componentele masinii : bordul nu se mai aprinde, merge doar viteza, nici macar benzina nu stii cat ai in rezervor, sunt martori luminosi aprinsi in permanenta, clima nu merge decat pe dezaburire fata/spate, muzica la mine mergea dar se auzea doar pe o parte....tot felul de comportamente haotice. Automat pe toate modulele respective ai eroare de "CP active".
    Cum zici si tu, unele module nu au CP, printre care si calculatorul de senzori de parcare. Insa componentele importante au. Nu conteaza daca se pun in plus sau nu, pur si simplu au.
     
  20. cristyyy2003 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A4
    Tot respectul @KUL! Dupa ce am condus un G7 cu ACC pot spune ca m-am indragostit de acest "gadget"!
    Din pacate eu am ABS 1AS... deci trebuie sa incep cu cautarea unei unitati ABS 1AT. Sper ca timpul sa fie un aliat bun pentru mine si ...sa am rabdare in acest demers (sa nu renunt :D)
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Oct 2014

Distribuie pagina asta