1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

ACC - (Adaptive/Automatic Cruise Control) la A8 D4 - instalare ulterioara - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D4 (2010 - prezent)' creată de Boldeanu Daniel Adelin, 26 Sep 2018.

  1. Boldeanu Daniel Adelin 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2018
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A8, 3.0 TDI QUATTRO, 2013
    Imi tot apare dupa 5 min de mers ACC no sensor vision si nu pot sa mai folosesc pilotul automat.
    A mai patit cineva?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa diagnoza. Nu are importanta daca a mai patit cineva pentru ca fiecare eroarea are cauze diferite, in general. Sunt zeci de cauze pentru eroarea ta. Bafta.
     
  3. Boldeanu Daniel Adelin 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2018
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A8, 3.0 TDI QUATTRO, 2013
    Am facut diagnoza. Asta a aparut:
    C110BF0 - Adaptive cruise control sensor Restricted view Intermittent.
    Ce inseamna?Senzorul este curat...
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Calibreaza-l. Asta o poti face doar la reprezentanta.
     
    lucian190 apreciază asta.
  5. Calin Andreea 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2019
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A8 D4, V6, 2011
    Am si eu o problema asemanatoare, sunt momente cand functioneaza ACC-ul si momente cand nu functioneaza, fara nici o eroare. Am facut o diagnoza si imi apare ca ar fi o usa deschisa, dar nu o identifica care ar fi, poate avea asta vreo legatura? A mai patit cineva?
     
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Da, poate sa nu functioneze daca yala de la sofer este defecta sau eroare intermitenta.
     
  7. Calin Andreea 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2019
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A8 D4, V6, 2011
    Multumesc pentru raspuns! Ce este de facut?
     
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Inlocuita sau reparata.
     
  9. Adrian.Bdr

    Adrian.Bdr 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8 3.0 TDI 2012
    Pentru cine s-a mai intalnit cu aceasta problema ACC and Audi braking guard: not available. Problema mi-a aparut cam in acelasi timp cand am observat ca navigatia ma localiza la cativa km distanta fata de locul unde eram de fapt.
    Pe diagnoza apareau erorile: U111300 - Function limitation due to received malfunction value plus ceva circuit deschis pe antena gps.
    S-a inlocuit antena de pe plafon si totul a revenit la normal. Cost: 1580, antena a fost 960, piesa originala.
     
    lucian190 apreciază asta.
  10. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    toate erorile si limitarile la diverse functii ale masini vin numai de la antena montata pe plafon. aceleasi erori si probleme le-am avut si eu, pina am schimbat antena si de atunci nu am mai avut nicio problema. intre timp cei de la Audi au rezolvat problema. antena nu este doar o simpla antena, din contra ea este o mare "inima" in care sunt adunate nu mai putin de 3 cable cu foarte multe functii. modelul vechi are o singura garnitura circulara care in timp se crapa, rigidizeaza, imbatrineste, etc., facilitand destul de usor intrarea apei in interior si evident defectind acesta piesa. modelul nou are acum 2 garnituri circulare, iar probabilitatea de a mai intra apa eu consider ca este aproape nula. atentie totusi la montaj sa se stringa bine cele 2 suruburi de fixare si evident sa fie centrata. succes.
     
    cata181 și Adrian.Bdr apreciază asta.
  11. Birlogeanu Radu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2020
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A8, 3litri diesel, 2010.dec
    Buna ziua,
    Am cumparat un A8 D4 si ACC nu se activeaza DELOC iar la diagnoza apare: RADAR ACC STANGA FATA. Nu am eroare in bord.
    Desi am o diagnoza clara de la reprezentanta Audi din Timisoara nu s-a facut remedierea - au facut trimitere catre alta firma din Oradea si s-a pronuntat suma de circa 1.400lei dar nu stiu pentru ce anume.
    Inteleg ca nu e vorba de o recalibrare pentru ca e greu de crezut ca nu dispuneau chiar ei de acest echipament.
    Credeti ca ar putea fi implicata tot antena ? Sau sa cumpar acel radar de pe stanga ? ma gandesc ca la multitudinea de senzori ar fi trebuit sa apara si in bord, dar bordul e fara erori.
     
  12. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    Salut. Dupa relatarea ta eu cred ca este necesara o recalibrare a sistemului. Deoarece nu este chiar asa simplu si nu toate reprezentantele Audi din Romania au acest echipament necesar pentru a executa aceasta operatie. In plus mai trebuie sa sti sa si umbli cu scula respectiva nu numai sa ai scula. Stabileste regulile jocului inainte de a deschide fisa de service in sensul ca: domnule eu nu comentez pretul dar pentru acesti bani nu plec pina nu faceti sa merga sistemul si sa-mi dovediti acest lucru. Vezi ce garantie o sa ai dupa recalibrare si nu o arunca. La acest pret trebuie sa-ti faca si un test de drum ca sa vezi TU ce si cum. Succes. Sa ne spui cum ai rezolvat pina la urma nu de alta dar, sa stim si noi.
     
  13. Cain

    Cain 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A8 Sport Exec 2017 3.0 TDI ( CTBD )
    Salut,
    Nu cred ca e neaparat de la antena. Daca s-a schimbat parbrizul si nu au facut recalibrarea (senzorii din oglinda retrovizoare) plus senzorii din bara, tot ce e posibil de acolo sa nu "vada" ACC-ul. Pentru asta, tu poti verifica si radarul din bara. Eroare nu primesti in bord daca nu e calibrata camera.
    Eu am umblat 2 zile cu masina dupa ce mi-au schimbat parbrizul si nu am primit erori in bord. Posibil sa" scapi" doar cu recalibrarea. Dar mi se pare mult 1.400 lei pentru o recalibrare.
     
  14. audi66

    audi66 Banned

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Atunci iti iei un VAS, iti construiesti panoul necesar calibrarii si o faci singur.
     
  15. MariusJkr

    MariusJkr 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2017
    Locație:
    Germania / Constanța
    Masina:
    Audi a8 3000 2015 CTB 258 cp
    Buna seara,
    Nu știu dacă scriu unde trebuie dar am o problema care nici reprezentanta audi din Germania nu stie exact sa imi rezolve problema. Săptămâna trecută au fost zăpezi mari și am rulat cu mașina prin zăpada iar deodată mi a apărut in bord ACC is not Available , iar ACC mi-a rămas aprins cu roșu. Am fost la reprezentanta pentru depistarea problemei iar cei de la reprezentanta Audi mi-au spus ca nu pot depista problema. Au zis ca dacă schimba cablul și nu este aia problema dacă calibreaza senzorul și nu este aia problema, etc., ... mai pe scurt mi-au dat viteza. Atașez codurile de eroare si poate ma ajuta cineva măcar cu un sfat.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In primul rand fa diagnoza cu VCDS in engleza nu cu ce mizerie chinezeasca ai facut tu diagnoza (ma refer la a doua poza).

    In al doilea rand ai mai multe erori nu doar cea legata de radar. Verifica bine instalatia electrica mai precis bateria masinii.
    Au fost si sunt caderi de tensiune pentru ca au intrat in avarie mai multe module

    In al treilea rand ti-au raspuns corect cei de la reprezentanta. De obicei se decalibreaza senzorul din cauza zapezii si /sau ghetii depuse sau se arde preincalzitorul care dezgheata radarul sau ai alte probleme electrice. Lasi masina la reprezentanta pana se rezolva sau mergi asa cu eroarea aia in bord. Nu ai alta solutie.

    Sau mergi la electrician auto profesionist, nu un agarici. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.

    Inca ceva: cand mai scrii mesaje pe forum, obligatoriu mentioneaza modelul de Audi, cod motor, an de fabricatie si numarul de km ai masinii exact, pentru a putea fi ajutat cu un raspuns cat mai precis.
     
    MariusJkr apreciază asta.
  17. MariusJkr

    MariusJkr 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2017
    Locație:
    Germania / Constanța
    Masina:
    Audi a8 3000 2015 CTB 258 cp
    Salut Cristi
    Mașina a stat la reprezentanta pentru rezolvarea problemei nu am luat-o ca așa am vrut eu dar cei de la audi Dresden m-au sunat ca mașina are o problema și sa ma duc la fata locului. In prima faza mai aveam niște erori cu parking assist anume trebuiesc calibrate camerele. Le-am spus sa rezolve absolut toate problemele doar ca ei practic nu au putut rezolva absolut nimic și mi-au spus ca nu știe ce sa ii facă ca trebuia sa le ia pe ghicite. Primu lucru ar trebuie sa schimbe instalația de ACC (cost instalație 130 €uro - manopera 930 €uro + 500 €uro calibrarea ACC + Night Vision + Side Assist + Line Assist) pentru ca a zis ca toate sunt legate între ele când schimba instalația. După, mi-a zis ca dacă nu este nici instalația in scurt ar trebui sa caute in alta parte problema si eu s-ar putea sa ajung cu costurile manoperei de 5000 €uro și așa ceva nu fac. I-am întrebat ce as putea sa fac și a zis ca nu are nici o idee sau sa o fac in România. Nu vorbesc doar din gura îți pot demonstra cu facturi. Mai jos atașez niște erori ce mi le-au dat ei adica sa ma descurc sa caut raspunsul pe internet sau sa caut in alta parte.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru ei asta este procedura. Nu stau sa caute si sa gaseasca defectul pierzand timp. Nu fac asta si nici nu ai voie sa faca asta la reprezentanta. Asta este procedura si se schimba direct elementele care cred ei ca sunt defecte = cu probleme. Nu se repara nimic ci se schimba direct. Lucrez cu reprezentantele de aici din Romania de foarte multa vreme si asta este procedura.
    Tu trebuie sa cauti un "baiat" priceput si destept pe electrica care te poate ajuta acolo unde esti acum sau daca ajungi in Romania te poate ajuta cineva aici in Constanta (sunt colegi care te pot ajuta la modul profesionist pe partea de electrica) sau ajungi in Bucuresti unde o sa rezolvi problema cu alte costuri fata de cele mentionate reprezentanta Audi unde ai fost. Bafta.
     
    MariusJkr apreciază asta.
  19. MariusJkr

    MariusJkr 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2017
    Locație:
    Germania / Constanța
    Masina:
    Audi a8 3000 2015 CTB 258 cp
    Am rezolvat problema. Cei de la reprezentanta Audi când au schimbat un furtun la intercooler au rupt un cablu care alimenta radarul ACC din dreapta. Mulțumesc @Cristi pentru recomandare.
     

Distribuie pagina asta