Iata ca apar si primele nenorociri care il au ca protagonist pe admirabilul R8, prima in Rusia: http://www.promotor.ro/galerie/912460/noutati/stiri/audi-r8-buit si a doua in germania: http://www.promotor.ro/galerie/1064160/noutati/stiri/accident-fatal-cu-audi-r8#images
pe rusi isi doare undeva ca au facut accident la cati bani au nu-i o problema pentru ei sa schimbe peste noapte o masina de peste 100,000 E . am vazut un articol tot din RUSIA cum au adus un Veyron cu o rabla de camion
Asta cam asa e .... care au bani au prea multi si care nu au e vai de capul lor ca nu au nici dupa ce sa bea apa. La al 2-lea link e tragedia mai mare ca a si murit baiatul ala din germania.
Postez si eu o poza cu un R8 care din pacate a luat foc http://img211.imageshack.us/img211/2425/r8124oc1.jpg Se mai intampla....vezi cazul din vara a lui Gabi Popescu cu Ferrari-ul lui
iti vine sa ii bati cand te gandesti ca sunt unii care nau bani nici de caruta............. ma gandesc si eu cu 80 meu de 150cp care nici nu e zgariat si el buleste o masina de la 420 up
nui intereseaza daca nu au muncit pentru banii aia nici macar putin(doar iau transferat dintr-un cont in altul).Pacat de masinutele alea!
Buna..ma confrunt cu o problema mare!Ma poate cineva lamurii Am avut un accident,o iesit unu in depasire,eu veneam regulamentar pe banda mea,neputand sa il evit,neam lovit.era masina de firma,am zis sa fiu om cu el mergem pe amiabila,mergem la asigurarea lui la Uniqa,constatorul face dosarul,asta o fost vineri,dansul nu a vrut sa duc masina in ziua aceea sa faca constatarea a zis ca luni cand duc masina la service,luni duc masina la service,vine dansul face constatarea,in 3 saptamani mie gata masina,ma duc dupa ea.Domnii de la service imi dau devizul,ma duc la asigurari duc devizul,peste vreo 2 zile ma suna o doamna si imi zice ca acceptul de plata nu sa putut face,fiindca dosarul a fost trimi la anti-frauda.Peste cateva zile ma intalnesc cu unul dintre domnii de la asigurari,mergem la locul accidentului face poze,ma duc sa dau o declaratie,si martorul(un prieten care o fost cu mine in masina),se intalneste si cu celalalt si el da o declaratie.Si domnii imi zic ca ei trimit dosarul la bucuresti pentru accept de plata.Trece 1 saptamana nu mo sunat nimeni,mam gandit a ii sun eu.Vorbesc cu un domn de la bucuresti si imi zice ca nu se face acceptul de plata fiindca nu celalalt ii de vina de producerea accidentului,si ca nu se potrivesc daunele,si ca declaratiile mele si ale martorului meu sunt mincinoase.Dansii de la asigurari o zis ca ei au masurat cu ruleta,inaltimea si ca nu se potrivesc.Masina ii gata de aprox 1 luna,si de 2 luni nu am masina.SUNT DISPERAT
Daca ai ales sa-ti repari masina pe RCA-ul vinovatului, tu nu poti obliga asiguratorul sau sa-ti plateasca ceva intrucat nu ai niciun contract cu el. Ceea ce poti face e sa-l chemi in judecata pe vinovat pentru obligarea la plata sumei. In acel proces, vinovatul poate chema in garantie firma de asigurari pentru a-i plati daunele. Daca nu-i plateste daunele pe care ti le-a provocat, poate el sa faca o plangere pentru inselaciune (215 Cod penal) impotriva firmei de asigurari. In felul acesta ajunge asiguratorul sa aiba dosar penal la anti frauda. Totodata, titularul politei RCA (vinovatul, in cazul tau), poate face plangerea penala impotriva asiguratorului si fara a mai astepta sa-l chemi tu in judecata pentru recuperarea prejudiciului. Important e sa aiba hartia de refuz la plata sau plata sa intarzie prea mult. Mai poate sa-i faca si o sesizare la C.S.A. firmei de asigurari ce refuza plata. E autoritatea de control in materie de asigurari. In ultimul an cred ca s-au insutit cazurile de refuz la plata cu amenintarea de deschidere a unui dosar penal din partea asiguratorilor. Se bazeaza pe faptul ca omul se sperie cand aude sintagma "dosar penal". Un lucru omit asiguratorii: se pot transforma ei insisi in faptuitori la o simpla plangere penala formulata impotriva lor de catre titularul politei de asigurare RCA. Trebuie doar putin tupeu si o coala de hartie A4. Succes!
Audi A6 C5 VS Mitsubishi Outlander Aici ar trebui sa se discute cu totul de alte 'competitii' dar intra si asta a mea....cu toate ca nu prea e 'de bine'.... Azi....un dobitoc; ca si multi altii cred ca semnul STOP inseamna cu totul altceva pentru ei...mai repede cred ca sunt daltonisti si nu disting rosu de verde, confundandu-l cu un semafor verde si pot trece mai departe fara a se asigura...in fine nu mai lungesc...dobitocu de mai sus cu ditamai Outlanderu a vrut sa vada ce culoare are pielea interiorului dar era atat de lenes sa se uite...incat a intrat cu tot cu masina in audi. Am reusit sa fac doar 2 poze ...1 la mitsu' si una l audi. In realitate Outlanderu' e sifonat rau...dar nici audi nu se lasa mai prejos. Sa va zic cateva daune... Audi: aripa, stalp dr fata impis in interior (parbrizul nu are nimic), usa dr fata indoita rau, usa dr spate zgariata si putin infundata, si aripa spate sifonata. NICIUN airbag sarit !!! toate 8 sunt ok; Outlander : sincer nu stiu cu ce sa incep si cu ce sa termin....mentionez ca masina e din 12/2009...aripile amandoua varza, lonjeron st rupt, faruri, radiatoare, bara cu proiectoare, trager, si muuulte maruntisuri din fata ...inclusiv se vedea tamponul stanga de la motor rupt (cum s-a intamplat sa plece putin si motorul nustiu); Concluzia mea: Amandoua masinile au iesit sifonate din eveniment dar ca si rezistenta si numar de daune audi a iesit invingator !!! Outlander are un mare MINUS de la mine ! Inca un atu in plus pentru AUDI. Va doresc la toti drumuri bune si fara evenimente !
Pacat de A6 ca ti la lovit, da las ca se repara, bine ca nu sa deformat mai rau. Oricum se vede cai tanc Audi, iar daca imi spui ca a si plecat pe roti.....
Da asa este se repara....dar cand stiu ca e un element de rezistenta indoit ..dar asta e...bine ca am fost eu si cei din masina sanatosi...fiarele se repara.. De mers merge saraca bine ..nu trage nu huruie ....am mers din ploiesti pana la nehoiu fara probleme...mai atingea roata in crenaj l hopuri ..in rest nimic ...ramane sa vd ce zic cei de la Group AMMA. Sa vad cat imi da dauna ca o fac in regie proprie. De service nici nu vreu sa aud..se da buleala si chit cu lopata. O sa va tin la curent cum decurg treburile inclusiv reparatia. Cheers,
Chiar daca e un element de rezistenta indoit, au fost altele mult mai lovite si tot s-au reparat. Conteaza cine ti-o face. E mare lucru ca a mai mers dupa ce a intrat un suv in roata fata.
De reparat o repar eu...numai sa vad ce rezolv la asigurator.....nu ma vait ca e indoit numai ca nu voiam sa se intample...asta e ...azi m-am uitat mai detaliat la ea. Este deplasat 1.5cm stalpu catre interior dar numai partea de jos in dreptul balamalei. Usa de pe spate este numai stearsa iar aripa spate putin 'coada de randunica'. Eu zic ca am scapat destul de bine in comparatie cu Outlanderu'. Acum ramane sa vad cum dau la pace cu cei de la Groupama. O sa le spun ca o fac in regie proprie si sa vad cat o sa-mi dea manopera si cat o sa-mi evalueze piesele. Cheers,
Revin....Cu toate ca a trecut cam mult timp decand s-a intamplat nefericirea. Cei de la Groupama au calculat suma de 5o mil pentru reparatie. Bineinteles ca masina a fost reparta cu muuult timp inainte sa vina banii... Dintre toate stricaciunile......ma gandeam ca stalpul o sa puna probleme dar din contra...a durat max o ora si a fost 'tras'....era foarte putin strambat/..defapt doar partea din exteriotul lui era indoita ...partea din interior nici macar nu avea vro cuta. Cea mai mare problema mi-a dat-o aripa fata. Cumparata noua. Ramanea distanta cam mare intre ea si far..dar s-a rezolvat. Ca sa fie tot tacamul complet ...cei care mi-au facut vopseaua, au gresit-o si a iesit mai inchisa...am vazut dupa ce am montat usile si aripa....Am refacut vopseaua (a fost gratuita--vina lor) si urmeaza sa revopsesc tot; noroc ca aripa spate nu am vopsit-o. Dupa 'varuiala' de nervi nu am mai facut nicio poza.
E comfortant de stiut cat de tare este caroseria c5! Si eu care aveam impresia ca e o masina mai firava...
Firava ???? Daca C5-ul e firav ce sa mai zicem de symbol, tico, matiz..etc care tie si frica sa stai cu mana pe vreo aripa sau usa . Pot spune ca e un mic tanculet. Acum a intrat la o revizie mai vasta: schimbat debitmetru (vina mea ca am uitat sa bag un furtunas la filtru si a tras aer pe acolo), curatat traseu aer (turbo, furtune, intercooler),distributie, revopsit partea dreapta, recentrat aripa fata dr, schimbat cap de bara ca din accident a capatat o mic joc, schimbat jante si gume ( 235/45/17") si alte mici maruntisuri. Cheers,
Cand o asemenea masina este destul de dificil sa mergi constant cu viteza legala,mai ales pe portiuni libere.Exista vreun owner de R8 pe acest forum?