1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Aer Conditionat - Climatronic la A6 C6 - discutii diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Cservice000, 17 Apr 2010.

  1. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Mult puțin, ce mai contează...cum bine spunea si Cristi, este o masina care te obliga. Ca fapt divers un compresor Nissens pentru Opel Vectra costa nou 700 lei.
    Alta clasa, alt segment ( premium)....
    Filosofic, sau mai pe românește vorbind pentru o masina de 12 ani vechime este cam mult, in ideea ca nu este Oldies sa zici că-i raritate, ca nu se găsește sau te obliga la restaurare....
     
  2. tavi88

    tavi88 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    AUDI A6 C6 2.0 TDI 140CP BRE
    Salut colegi,
    Acesta este senzorul la 2.0 Tdi

    IMG_20180803_101856.jpg IMG_20180803_101321.jpg IMG_20180803_101856.jpg
     
  3. tarleaa 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6 2.0, 2009, CAGB, multitronic, 136CP
    Salut,

    Ma puteti ajuta cu un cod pentru ventilatorul de habitaclu = aeroterma de sub bord la un A6 C6 Avant an 2009 cod motor CAGB ?

    Multumesc.
     
  4. Shumy90 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2018
    Locație:
    Baia mare
    Masina:
    Audi A6
    Salut
    Ma puteți ajuta careva cu o informație ?
    Am un audi A6 4F 2006
    Când pornesc mașina pornește clima ventilatorul funcționează la maxim bagă aer rece totul ok
    După un minut aproximativ se oprește din senin și nu mai pornește pana nu opresc mașina și o repornesc din nou.
    Am fost la service am verificat instalația (nu necesita completate cu freon)
    Ce problema poate sa aibă? Pe tester ii dădea doar senzorul de temperatura exterioara defect, acel senzor a fost defect și la Acu doua săptămâni când clima mergea perfect, cu toate ca senzorul e defect îmi arată in bord +32 grade aproximativ temperatura de afara. Deci nu cred ca ăla sa fie problema ....
    poate fi ventilatorul de la clima care sa nu apăra pe tester ?
     
  5. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Eu stiu la A4 B6 de ceva senzor din interiorul habitaclului, undeva prin bord. Vezi daca poti imprumuta unul sa faci o proba..
     
  6. Shumy90 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2018
    Locație:
    Baia mare
    Masina:
    Audi A6
    Unde ii poziționat senzorul ăla de interior ?
     
  7. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Dai torpedoul jos, si in partea dreapta, unde sunt clapetele de inchis/deschis care dau catre filtru polen o sa vezi o mufa cu senzorul. Senzorul il poti identifica si din exterior. Dai jos capacul de la fitru polen, scoti filtru, demontezi si chenarul/suportul pe care e asezat filtru si o sa vezi senzorul in partea stanga, spre partea soferului. De obicei e de culoare deschisa. Ca sa-l demontezi doar prin interior se poate face operatiunea, invartind senzorul la 90•.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai un senzor pe carcasa aerotermei si unul in climatronic.

    Ambii se verifica "la spray", urmarind blocurile de masura din VCDS.

    Cand zic la spray, ma refer la asta :
    https://www.colinauto.ro/Spray-Inghetare-Locala-Liqui-Moly

    Nu exagerati cu el, un puf este deajuns.


    Uitati niste informatii foarte utile :

    The air conditioner is regulated within an overall temperature range between 18°C and 28°C. However, the possibilities of individual climate settings for each selectable position must be set against the fact that the climate zones are not physically separated from each other.
    In the selected automatic function the air conditioner uses the sensors to determine how much the air for the climate zone concerned needs to be heated or cooled in order to deliver the selected temperature.
    The Climatronic control unit decides based on the request for example that regulated warm or cooled air should be routed into the driver or front passenger climate zone as appropriate to provide ventilation.
    The climate control is fully automatic, with separate air temperature control for the left and right sides of the passenger compartment.
    The left vent temperature sender -G150 is located on the left in the air conditioner unit.
    The air flowing out of the heater/air conditioner unit into the passenger compartment is recorded with a temperature-dependent resistance and so is available as an influencing variable in the temperature monitoring and control function of the Climatronic control unit -J255.The temperature sender -G150 is designed as an NTC sensor.The resistance is evaluated as a signal from the control unit and regulates the air distribution and delivery rate of the blower.


    K Notes:

    J The value of the out-flow temperature is determined as a reference signal to the dash panel temperature sensor -G56 on the right and left sides.
    J As the temperature falls the electrical resistance increases.
    J The sender is self-diagnosis compatible.A fault detected in the sender is only registered by the Climatronic control unit -J255 if the coolant temperature is detected as above 50°C.
    J If the fault: "short to earth" is detected by the Climatronic control unit -J255, the value 150°C is entered in display zone 1 of measured value block 17.
    J If the fault: open circuit/short to positive is detected by the Climatronic control unit -J255, the value -70°C is entered in display zone 1 of measured value block 17.
    J If the left vent temperature sender -G150 fails, the value of the intact vent temperature sender -G151 is adopted.Operation is maintained.
    J Experience shows that temperature senders are the most frequent cause of temperature control faults.They do not usually fail immediately, but deliver false values to the control unit based on an additional wire resistance as a result of damage or corrosion in the connector contacts.Thus a comparison of the values of all senders (-G150, -G151 and G191) in the relevant display zones is recommended for optimum diagnosis.

    upload_2018-8-28_22-12-29.png upload_2018-8-28_22-13-34.png upload_2018-8-28_22-14-4.png
     
    Theseus și Aurel G apreciază asta.
  9. tryka777 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a 6 2000 tdi 2006
    Salut,daca schimb modulul de clima si seria mea este 4F180043 M si am gasit identic decat ultima litera difera in loc de M este F.pot schimba?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Depinde, oricum la noua piesa trebuie scos CP-ul.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @tryka777 Daca tot necesita inlocuire, de ce nu iti pui varianta digitala (mai ales ca nu ai incalzire in scaune si oricum trebuie sa scoti CP) ?

    P.S Data viitoare poate scrii si tu codul corect si complet.
     
  12. tryka777 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a 6 2000 tdi 2006
    Scuze,poi asta intreb daca se poate schimba ,ne avand aceiasi serie?Mecanicul la care am fost eu spune ca nu pot sa pun digitala si ca trebuie sa fie aceiasi serie.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    tryka777 pentru ce vrei tu se merge la electrician auto profesionist care stie bine ELSA, are si ETKA si diagnoza de preferat originala. Schimba "mecanicul" la care ai fost.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @tryka777 Ne intelegem ca pe gaura cheii.
    4F1 820 043 F si 4F1 820 043 M sunt una si aceeasi, clima cu robineti.

    Cumpara o clima digitala, nu are importanta codul ei atata timp cat incepe cu 4F1 si nu 4F2 (UK), scoti Component Protection si gata.
    P.S Iti pot da un numar de telefon unde sa scoti CP in Sibiu daca vrei sa eviti reprezentanta.

    Spune-i mecanicului respectiv sa isi tina sfaturile pentru el data viitoare.
     
    Ultima editare: 2 Sep 2018
  15. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Salutare tuturor. De muuult tare voiam sa intreb dar uitam sau din lipsa de timp nu mai scriam.
    Deci situatia este asa : clima pe AUTO setata 22GR. tasta ECON cu led stins, deci AC cuplat, la accelerarea motorului in mers se aude din gurele de aer (cel putin cea din stanga) un vuiet, pe masura ce accelerez si descelerez , asa face si vuietul. La apasare tastei ECON sa se aprinda led-ul, adica decuplaerea AC, nu mai vuieste.
    De la ce poate fi? Problema aceasta o am cam de 5-6 ani, nu ca ma deranjeaza tare, dar cate odata cand stau fara muzica ma rupe .
    Merci si o duminica frumoasa la toti.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Auras sa nu fie vreo rezonanta de pe la fulii/role/curele/aeroterma si sa ti se para ca vine din gurile de ventilatie.
    Deoarece cand pornesti AC-ul se amplifica situatia pe fulii/role/curea.

    N-ar trebui sa ai astfel de "vuieturi" decat daca umbli fara filtrele de polen. :)
     
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Aurel G se aude asa in toate situatiile sau doar daca dai pe dezaburire parbriz? Se aude ca un motor electric?
    Am patit zilele acestea, dar nu pe Audi.
     
  18. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Filtrl este schimbat intodeauna la 15.000 km. Rolele su toate accesoriile sunt schimbate 2 ani in urma in audi. Nu am incercat pe dezaburire, face asa cand lucreaza cu clima normal. Cum aprind ECON cum dispare vuietul. Sunetul sa-i zicem e ca o elice de la un motoras electric.
     
  19. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Eu banuiesc o clapeta care nu inchide total, iar aerul care trece produce acel sunet.
     
  20. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Daca era asa facea si cu ECON ON si cu ECON OFF, dar asa vuieste numai cu ON, cu OFF nu.
     

Distribuie pagina asta