1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Aer Conditionat - Climatronic la A6 C6 - discutii diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Cservice000, 17 Apr 2010.

  1. claudiu_mures

    claudiu_mures 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2007
    Locație:
    Târgu Mureş
    Masina:
    A6, C7, 2012, 177 CP, CVT
    Salut,
    Legat de climatronic dimineata pun pe Auto totul, apa se ridica si ramane la 90 de grade, dupa vreo cateva minute bune. Caldura incepe sa bage dupa alte 10 minute bune chiar daca o pun pe maxim.
    Ar putea fi termostatul care sa nu inchida circuitul mic ? Ar putea fi un senzor prin habitaclu care sa nu comande caldura ?
    Dupa ce incepe sa bage caldura e ok toata ziua, desi aud cum porneste si se opreste ventilatorul (comparativ cu A4 precedent unde era mult mai silentioasa pastrarea constanta a caldurii)
    Pun si o poza cu diagnoza. Multumesc.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pune erorile din VCDS, nu Delphi sau Autocom.
     
  3. claudiu_mures

    claudiu_mures 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2007
    Locație:
    Târgu Mureş
    Masina:
    A6, C7, 2012, 177 CP, CVT
    Nu am diagnoza pe VCDS. Speram ca cineva si-ar putea da seama despre defect in baza descrierii de mai sus.
     
  4. S4audi 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2017
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A4 B5 BREAK, 1.9TDI, COD MOTOR AJM, AN FABRICATIE 2001
    Salutare, am citit pe forum, dar nu am gasit nimic de ajutor despre eroarea p1641.
    Am sa atașez o poză, imi poate spune cineva ce trebuie verificat?
    Multumesc si sărbători fericite!
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In primul rand nu cauti pe forum ci citesti aici: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes sau aici: https://www.engine-codes.com/p1641.html sau aici: https://www.briskoda.net/forums/topic/187491-ac-not-working/ sau aici: https://forums.ross-tech.com/showth...t-and-then-suddenly-stopped-working&styleid=2

    Cine ti-a facut diagnoza e praf. Diagnoza o face un profesionist. Adica la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.

    Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce ai/are de facut daca el nu poate repara probeme ce tin de electrica. Tu ai niste probleme ce tin de electrica si un profesionist stie ce are de facut.
     
  6. natan19sv

    natan19sv 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6, BRE, 2008
    Salut. A schimabt cineva fulia (ambreiajul) la compresorul AC? Toti mecanicii zic ca nu o sa tina daca o schimb si ca trebuie compresor nou.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tine, pune fulie Thermotec.
     
  8. natan19sv

    natan19sv 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6, BRE, 2008
    Ok, mersi. Mai am o eroare 00797 - sunlight photo sensor (g107). Banuiesc ca asta nu are de a face cu aerul conditionat nu?
     
  9. seba18

    seba18 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C6 4F Avant, 2.0 TDI CAGB 136 HP, 2009
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    G107 este senzorul situat pe plansa de bord, mai precis pe grila de ventilatie ce dezabureste parbrizul.
     
  11. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Revin inca odata cu problema mea, poate cineva imi mai da o idee ceva. Am descoperit ca daca dezactivez AUTO si pun ventilatia fie in pozitia 4 ori 5 ori 6 cu AC pornit, tubul de retur gros nu ingheata, este acoperit cu picaturi de condens si rece, asa cum ar trebui sa fie. De ajuns sa activez AUTO, se pune in pozitia 5 si in 10 minute ingheata tot, si evaporatorul intern cred ca se acopera in totalitate cu gheata, pentru ca ventilatorul se aude dar nu se simte ca iese aerul, pentru ca gheata face ca obstacol. Ceva idei?
     
  12. natan19sv

    natan19sv 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6, BRE, 2008
    Revin cu solutionarea problemei, am schimbat fulia la compresor (Thermotec) si totul e OK, plus am curatat senzorul G107 si eroarea a disparut. Multumesc de sfaturi.
     
  13. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Salut, revin cu preblema mea care SPER ca am rezolvat-o... ptiu ptiu.:). Tot intrebind la stanga si dreapta, mi-a spus un rus de pe forumul din Rusia, ca poate sa fie din cauza aerotermei, adica - carbunii terminati si nu are puterea de a invarti, si nu reuseste sa descarce "frigul" din evaporatorul intern, sau murdarie pe elice sau la motoras. Intr-adevar, cind se urca la pozitia 12 tremura aeroterma, si cind pe AUTO ajungea la temperatura setata de 22 , se oprea pe pozitia 5, si abia de se simtea fluxul de aer care iesea. Am desfacut aeroterma , si elicea era infundata bine cu murdarie, motorasul era plin de praf inauntru, chiar era infundat bine, si la o invirtire manuala, elicea se oprea instant, deci nu se invirtea bine. Am curatit tot , carbunii sunt uzati mai mult de jumate , deci inca vreo 4 ani duc, deci nu am umblat la ei. Am uns bine cu ulei spray, remontat totul la loc , la proba manuala se invirtea bine deja motorasul. Am pus totul la loc, si acum nu mai ingheata nimic, tubul gros este acoperit cu condens cum ar trebui sa fie. Sper sa fi rezolvat ca imi statea pe creier deja. Acum cand ajunge la pozitia 5 pe AUTO, se simte cum iese aerul. Deci ar fi bine sa mai curatim aeroterma din cand in cand. In toata lucrarea aceasta cel mai greu e sa scoti surubul de la capacul aerotermei , care este langa robinetul de aerisire , trebuie o cheie torx T15 in forma de L, si tot iti ia mult timp. Bafta la toti.:arco::arco::arco::arco::arco::arco:
     
  14. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Exista vre-un tabel cu ce temperaturi ar trebui sa fie la gurile de aer , la diferite setari de temperatura interioara. Azi am masurat cu termometrul temperatura la gurile centrale, deci , afara 33 de grade, pus pe LO pe AUTO , temperatura ce iesea avea minus 1 grad sau 0 grade. La setarea de 21 grade pe AUTO, temperatura de iesire avea 4 grade.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca ai 4 grade la setarea LOW este perfect. Mai jos ca si temperatura inseamna ca ai un compresor bun.
     
    Aurel G apreciază asta.
  16. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    4 grade le am pe 21 gr setat, la LOW este 0gr. Pace si racoare la toti.
     
  17. Ciucie

    Ciucie 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI 170cp
    Buna ziua, am o problema cu clima (a6 c6) se decupleaza compresorul, baga aer umed, dupa un timp reporneste si reia anomalia. Initial am suflat scurgerile de condens, deoarece nu eliminau, am crezut ca asta era cauza ...insa face la fel dupa! Are freon, am verificat instalatia.
    Ce ar putea sa fie ?
    Multumesc.
     
  18. Ciucie

    Ciucie 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI 170cp
    Intre timp am incercat pe diferite pozitii de ventilare, iar pe dezaburire parbriz am observat ca nu mai decupleaza compresorul.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Verifica ce am mai repetat pe alte topicuri adica sa controlezi clapete / flapsuri / motorase / voleti / actuatoarele care dirijeaza aerul. Trebuie sa mergi la electrician pentru ca sa faca diagnoza la sistemul de AC mai precis la clapete / flapsuri / motorase / voleti / actuatoarele care dirijeaza aerul. Trebuie sa faca un Basic settings la sistemul AC si la sistemul HVAC. Mergi la un profesionist care te poate ajuta.
     
  20. Danielfr7 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi 2.0 2008
    Salut,
    La masina din profil, un audi A6 C6 2008 nu îmi mai pornește compresorul. Am completat freonul la mașina, am bagat-o pe tester și nu îmi apare nici o eroare
     

Distribuie pagina asta