1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Aer Conditionat - Climatronic la A6 C6 - discutii diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Cservice000, 17 Apr 2010.

  1. bx3m

    bx3m Silver Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 (CAHA), 2011
    Aici nu am un raspuns, mie mi-a zis asa dupa ce am pus logul cu eroarea pe ventilator. Pe de alta parte, nici nu am avut de ce sa intreb, la mine cand nu porneste, nu porneste deloc, dar cand porneste, merge fara niciun fel de problema. Acum, rezistorul ala e vreo 200 de lei, asa ca eu in locul tau (si eu cred ca fac la fel) as schimba si rezistorul. Sau daca nu, sa stii de la ce e daca iti mai face probleme.
     
  2. not_my_fault 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C5, AVF, 2004
    Multumesc de pont.
    In mintea mea, ventilatorul venea cu tot cu unitatea aia de comanda - sau rezistorul.
    Nu stiu ce sa fac, cred c-o sa procedez cum zici tu, desi voiam sa pun niste bani de-o parte si sa-ncerc sa aflu de ce nu am nici aer conditionat - alti bani alta distractie.
    Revenind la problema mea, e irelevant daca piesa provine dupa o masina cu volan pe dreapta sau de pe o masina cu volan pe stanga...
     
  3. bx3m

    bx3m Silver Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 (CAHA), 2011
    Nu conteaza daca are volan pe stanga sau dreapta. Diferenta aici e doar pe ce parte e gaura prin care schimbi filtrul de polen
     
    not_my_fault apreciază asta.
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Aeroterma si regulatorul sunt aceleasi pe toate C6-le (indiferent de motorizare si anul de fabricatie, implicit facelift/non-facelift). Nu are importanta daca este volan pe stanga sau pe dreapta.
    Aeroterma vine fara regulator si are cod 4F0 820 020 A.
    Regulatorul are cod 4F0 820 521 A.
     
  5. natan19sv

    natan19sv 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6, BRE, 2008
    Salutare colegi. Intampin o problema cu al meu compresor AC (A6 C6 BRE). In Iulie am schimbat fulia la compresor (evea rupt ambreiajul) cu o fulie de la Thermotec. Ieri dimineata a sarit cureaua de transmisie. Fulia s-a facut praf, rupta in bucati. Ce ma sfatuti sa fac? Sa mai incerc cu o fulie de alt producator sau compresor nou? Exista o fulie din metal? Cea de la Thermotec parea a fi dintr-un antimoniu ceva.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Probabil ti s-a blocat fulia si din cauza aceasta ti-a sarit cureaua.
    Desfa si vezi unde e problema, la pastilele de cauciuc sau la rulmentul fulie. Inlocuiesti dupa caz.
     
  7. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    audi a6, 2.0tdi, quattro, 2016.
    Revin, nu am mai dat de cap ce are, chiar si acum cu temperaturile reci cu ECON oprit si AC pornit la 22 gr. imi ingheata tubul gros de la instalatie. Nu mai stiu cei sa-i fac, acum cu ECON pornit dupa un timp imi asuda tot interiorul. M-a disperat.
     
  8. JohnAmsterdam

    JohnAmsterdam 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2018
    Locație:
    Amsterdam
    Masina:
    Audi A6 C6 4F2.4 V6 2006 BDW
    Salut tuturor. Am si eu o patanie cu clima . Am schimbat in octombrie compresorul de clima ,totul ok ,merge perfect , o problema apare ca dupa ce spal masina ,butonul ECON ramane blocat si ventilatoarele nu merg . Dupa 30 de minute aprox sau 1 h , totul revine la normal . Mentionez ca inainte de a schimba compresorul Ac ,cand spalam masina nu aveam aceasta problema . A mai patit cineva asa ceva ? Audi A6 C6 2006 2.4 benzina . Multumesc
     
  9. popescu niculae

    popescu niculae 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    alexandria
    Masina:
    audi a 6- 20-BLB - 2005
    Am si eu o problema cu incalzirea setata pe auto pe 25 grade cu ECON activat. Stanga merge perfect dreapta putin caldut si nu are aceasi viteza. Am pus VCDS-ul si a rezultat doua erori. Sau sters erorile dupa care nu a mai aparut nici o eroare. Deci stanga ok iar cald dreapta mai putin cald. Sa fie infundat radiatorul sau ce ar putea fi ?

    IMG_20200208_171358.jpg IMG_20200208_171259.jpg
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Daca s-au sters erorile de ce n-ai facut un Basic Settings ?
    Tot topicul te-ai deranjat sa il citesti ?
     
  11. ianculets

    ianculets 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2017
    Locație:
    Buzau/Ploiesti
    Masina:
    A6 C6 3.0TDi Avant /A̶4̶ ̶B̶8̶ / A̶3̶ ̶8̶L̶
    Salut
    Climatronicul functioneaza bine, nu mi dau seama ce poate fi aceasta eroare

    1592 - Air Quality Sensor (G238)
    010 - Open or Short to Plus - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101010
    Fault Priority: 3
    Fault Frequency: 17
    Reset counter: 143
    Mileage: 376185 km
    Time Indication: 0
    Date: 2019.10.07
    Time: 01:01:25

    Freeze Frame:
    Temperature: 34.0°C
     
  12. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    audi a6, 2.0tdi, quattro, 2016.
    Senzorul se afla pe cutia aerotermei, la exterior, langa valvele climei.
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Este senzorul de calitate a aerului.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Care nu face absolut nimic.
     
    Aurel G apreciază asta.
  15. popescu niculae

    popescu niculae 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    alexandria
    Masina:
    audi a 6- 20-BLB - 2005
    Deranjez cu o alta problema - a venit timpul sa folosim clima pe rece , la mine cu 2-3 ani in urma reglam pe 22 de grade si inghetai in masina , acum pe 20 la temperatura baga rece dar nu asa cum trebuie adica raceste mai slab . Am fost la service am schimbat freonu 525 gr am scos 530 gr am bagat si raceste la fel mai putin . La temp de 18 grade merge mai bine dar nu cum ar trebuii. Mecanicl mi-a spus ca ii da pe apartul care baga freon ca , compresorul nu face presiune cit trebuie adica undeva la 20 de bari si compresorul meu baga intre 11-12 bari si ca din aceasta cauza nu raceste suficient.Va rog mult daca a intimpinat cineva problema mea sa imi spuna ce am de facut si daca stie vre-un coleg pe cineva la Buc care poate sa imi descurce problema sa imi lase si mie un nr de tel . La noi in Alexandria meseriasii sunt o mare problema . Va multumesc mult si astept sfaturile si parerile dv .
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Citeste tot topicul si afli cati BAR trebuie sa dea compresorul in diferite conditii.

    P.S Daca afara sunt 22-23 grade si tu tii clima pe 20, e normal sa nu bage de ingheti.
    Sunt doar 2-3 grade diferenta si pentru a egaliza temperatura nu este nevoie sa lucreze la capacitate maxima si sa te imbolnaveasca.
     
  17. popescu niculae

    popescu niculae 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    alexandria
    Masina:
    audi a 6- 20-BLB - 2005
    Asa este cum spuneti dv , anul trecut la temp de afara de 30 grade clima pe 18 facea fata cu greu in interiorul masini . Dupa parerea dv daca am presiune de 11- 12 bari la turatie de 2500 de ture , compresorul este obosit si trebuie inlocuit ?? S-au credeti ca poate fi alta cauza ?Am citit citeva pagini mai in urma si unul din colegi avea presiune 8 bari si a inlocuit compresorul si spune ca s-a rezolvat problema . La mine sa fie oare la fel ?
     
  18. bx3m

    bx3m Silver Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 (CAHA), 2011
    Nu stiu ce sa zic, ieri erau 24 de grade afara, iar in masina aveam setat la 22.5. A trebuit sa o setez pe 25.5 ca sa nu ma inghete de tot...
     
  19. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    audi a6, 2.0tdi, quattro, 2016.
    Chiar ieri m-am jucat cu vag-il pe la clima, afara erau 20-22gr, interior setat pe 20gr. Cu compresorul oprit am 6 Bar in instalatie, Pornesc AC si se ridica imediat la 16-17 Bar, dar intr-o minuta scade la 11-12 Bar. As zice ca la tine este normal.
     
  20. popescu niculae

    popescu niculae 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    alexandria
    Masina:
    audi a 6- 20-BLB - 2005
    Dl Aurel sa fie cauza de la aeroterma care impinge aerul ? Mecanicul mi-a spus ca la relanti e pe la 10-11 bari iar in turatie undeva la 12 bari clima setata pe maxim pe manual . Ar putea fi compresorul sau aeroterma( ventilator )care impinge aerul , cum as putea sa verific care e cauza clara ? In orice caz compresorul meu mai mult de 12 Bari nu face presiune .

    Se poate sa imi dati si mie un cod pe original de compresor pentru masina mea ? WAUZZZ4F55N041733

    Multumesc frumos pentru ajutor .
     
    Ultima editare: 30 Apr 2020

Distribuie pagina asta