1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Aer Conditionat - Climatronic la A6 C6 - discutii diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Cservice000, 17 Apr 2010.

  1. tuce 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2013
    Locație:
    Dr. Tr. Severin
    Masina:
    A6, 2.0 tdi, 2006
    Multumesc, am dat si un serch, si nu gaseam, am cautat ceva despre clima am citit, am vazut ca nu exista problema si am postat nu am stiut despre existenta acelor electrovalve, o sa urmez sfaturile de acolo, multumesc foarte mult de ajutor!
     
  2. lau82 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6, 3.0 tdi, 2005
    Sa va povestesc patania mea: am plecat de acasa, masina mergea ok, aer conditionat sa zic ca nu prea era. Masina neagra, stationata la soare, ventilatorul la maxim. Dupa vreo 2 km am simtit miros de ars putin, ceva fum la capota in fata, am inlemnit. Trag masina pe dreapta, nu mai avea servo.
    O duc direct la mecanic si acum problema: compresorul de AC s-a blocat, cureaua de accesorii s-a frecat pana s-a rupt. O duc la un service specializat pe aer conditionat, mai intreb si alti mecanici si toti mi-au spus acelasi lucru: instalatia de ac daca ramane fara freon si ulei, prin frecare se produce span care intra pe instalatie si se blocheaza. Compresoarele nu se repara. Odata cu compresorul, trebuie schimbat si radiatorul de ac pentru ca are orificii mici si nu se poate curata de span eficient. Toata operatia vreo 3.500 ron (compresor Denso si radiator noi de la firma de prestigiu de piese pe net).

    Recomandarea mea: daca ramaneti fara freon, incarcati instalatia cat mai repede la o firma serioasa (ca sa va incarce si cu ulei in combinatia necesara) altfel patiti ca mine.

    Acum am si eu o intrebare: ventilatorul cel mare (dintre motor si radiator) nu porneste. Mecanicul mi-a spus ca la mana merge greu si nu porneste cu toate ca ar trebui sa plece o data cu clima. Ca porneste doar cel mic. Am mai facut o proba si nici cu apa la 90 grade nu porneste. Puteti sa-mi spuneti, va rog daca la masinile voastre porneste ventilatorul mare? Cand? Cu motorul rece, daca dati drumul la AC? Multumesc.
     
  3. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    "Norocul" nu a ezitat sa imi iasa in cale din nou..ieri, in timp ce o duceam pe prietena mea acasa, AC-ul nu a mai functionat, mai exact aerul bagat in habitaclu era cald, desi nu activasem ECON iar AC era pornit. Pe moment am oprit instalatia, iar dupa o ora am repornit-o..a mers inca vreo 15min fara probleme, dupa care a cedat din nou..si asa a ramas .
    Am fost astazi la o constatare la service-ul unde am montat compresorul anul trecut, in iulie. Atunci au fost schimbate toate piesele necesare, radiator clima, filtru uscator, un senzor, compresor desigur, iar instalatia a fost spalata pentru eliminarea spanului. Devizul de astazi: fulie defecta, nu isi pot da seama daca poate fi schimbata separat sau daca e nevoie de un compresor nou. Prin urmare, compresorul Denso de 2000lei cumparat acum mai putin de un an a rezistat vreo 6500km..probabil.

    Am sunat la magazinul de unde l-am cumparat si pentru recuperarea banilor pe garantie e nevoie de compresor+toate actele+autorizatia RAR a service-ului. Toata operatiunea dureaza cca 3 saptamani, dupa care imi vor spune daca imi dau banii sau nu.

    Intrebarea: a avut cineva problema asta pana acum? Am sanse sa imi recuperez banii sau e pierdere de timp?

    P.s. Cristi, o sa pun acest post si in topicul dedicat pt a obtine cat mai multe reply-uri.
     
  4. diabolic53

    diabolic53 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 Facelift, 2.0S (173bhp), Piele, MMI 3G, DRL, xenon, etc.
    daca ai toate actele nu vad dc nu ti-ai recupera banii ...in cel mai rau caz ajungi la protectia consumatorului dar si cu aia ai de muncit ... parerea mea e sa faci rost de tot ce ti-au cerut si sa te duci la ei ... 2000 ron nu sunt rest la paine pana la urma ...
     
  5. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Asta o sa fac probabil..intre timp, nu stiu daca sa cumpar un compresor reconditionat original VW/Audi (am gasit la GES service la 1200lei - 6luni garantie) sau sa iau tot ceva gen Hella/Denso samd. Avantajul la cel original ar fi pretul, aftermarket ceva ok nu gasesc sub 1700lei. Intre timp, redescopar placerea calatoritului cu geamul deschis la 36-37grade, o adevarata relaxare :)
     
  6. diabolic53

    diabolic53 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 Facelift, 2.0S (173bhp), Piele, MMI 3G, DRL, xenon, etc.
    :)) pai si originalu cat costa ? nu-mi zi ca nu se mai fabrica ...
     
  7. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Nu stiu, oricum nu sunt dispus sa dau mai mult decat am dat pe actualul compresor, 1915ron. Eu nu inteleg cum poate fi atat de jalnic un compresor Denso, sa nu tina nici macar 1an (masina a stat iarna asta vreo 2luni in service).
     
  8. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    mi se pare ca m-a lasat si pe mine compresorul , aer sufla - sa zicem ca e aer racoros , un pic mai rece ca la ECON, dar nu este cum trebuie sa fie. erori cu vag pe clima nu sunt, cate odata sufla rece de inghet dar in ultimul timp nu mai vrea. azi a fost controlata presiunea in instalatie si gaz este. cind pornesc motorul apoi aerul conditionat ventilatorul mare se porneste si dupa 30sec se opreste. electrovalvele sunt curatate - aerul are temperatura egala la toate gurile de iesire. o sa mai vad si maine la audi ce o sa zica.
     
  9. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Pentru ,,B-490-RZV,, :

    Daca ai toate actele necesare si compresorul ii stricat sigur iti vei primi banii. Magazinul il trimite la producator si aia nu se fac de rusine. Daca ii stricat iti vei primii banii. De la producator oricum magazinul va primii o foaie cu rezultatul.



    Sincer ma mir ca o picat compresor Denso asa repede. Oricum cea mai mare problema la compresoarele noi ii ca trebuie sa bagi ulei in ele strict de care scrie pe el si strict cantitatea ce scrie. Nici mai mult nici mai putin si cu atat mai putin alt tip de ulei , pe criteriul ca si asta ii bun.
     
    Ultima editare: 19 Iun 2013
  10. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    Auras, zic sa verifici si supapa de expansiune. e acel filtru tip tigareta pe teava mai groasa de AC.
     
  11. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    daca imi zici si procedura cum se controleaza ti-as fi MAI MULT CA RECUNOSCATOR, acum orice sfat e sfant la mine. si in ce regiune se afla.
     
    Cosminbogdan apreciază asta.
  12. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Tucudean, stiu sigur cand am montat compresorul ca s-a cautat cantitatea exacta de freon si ulei necesara si fix aia s-a pus. Legat de tipul uleiului, pe site la ei apare ceva de genul: "DENSO-oil 8 Or equivalent", deci se poate folosi un ulei cu aceleasi proprietati fara probleme.
    P.s. DIn cate stiu, aparatul folosit pt incarcare freon stie valorile necesare de ulei pt fiecare masina in parte..
     
    Ultima editare: 19 Iun 2013
  13. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Atentie !!! In compresor nou se baga ulei, la majoritatea modelelor, direct in compresor, pe la unu din suruburile lui. Multi habar nu au de chestia asta. Nu vb de uleiul ce il baga aparatul pe instalatie impreuna cu freonul.

    De ex.

    La denso DCP02040 si DCP02014 se baga 130 ml .
     
  14. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    Auras, se afla in interiorul conductei subtiri unde se cupleaza aparatul de incarcare cu freon. pe acea conducta subtire o sa vezi o piulita de imbinare si acea supapa e in cele mai multe cazuri plina cu span de la compresor. ca sa verifici, fie si empiric daca compresorul functioneaza in parametrii, conductele trebuie sa brumeze cand pui mana pe ele. sa controlezi supapa nu poti decat cu freonul scos.
     
    Ultima editare: 19 Iun 2013
  15. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Tucudean, de partea asta nu stiu ce sa zic..anul trecut cand am ajuns eu la service deja erau pe terminate si puneau freon+ulei. Nu stiu daca au pus ulei in compresor, sper sa fi pus. In cazul in care nu au pus, cat e garantia pentru orice manopera intr-un service autorizat? Ca practic vina ar fi a lor..
     
  16. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Merci, la mine nu este rece conducta, asta o stiu deja, cand merge clima trebuie sa aiba un strat de bruma ceea ce la mine nu este. Azi am controlat cu vag-ul si cu clima pornita am presiune de 10,8 bar, in celalalte ferestruici am valori care sunt in limita de "compressor in loop mode", ce o fi aceasta ?
    Compresorul dupa vag vad ca lucreaza - este limitele valorilor care imi arata, azi iarasi mi s-a pornit odata de ziceai ca inghet, dupa o pauza de 30 minute iarasi cand pornesc clima ventilatorul mare porneste si dupa 30 secunde se opreste.
    Poate sa fie ceva vreun releu pentru ca daca era ars ceva sau compresorul blocat nu racea niciodata, dar asa lucreaza cand vrea el.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Oct 2014
  17. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Verifica pe ,,Engine,, la output test cum lucreaza ventilatoarele de la radiatoare. Sa nu ai un ventilator cu probleme . Adica sa mearga doar cand are el chef. Daca nu porneste ventilatorul de la radiator cand pornesti clima, nici clima nu iti va functiona.
     
  18. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    pai am scris ca el porneste si dupa 30 sec se opreste, daca opresc motorul - scot cheia si pornesc din nou motorul si clima ventilatorul NU mai porneste.

    cu vag-ul nu am nici o eroare nici la clima nici la motor.
     
  19. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Nu stiu daca este o solutie temporara sau problema a fost rezolvata, dar dupa verificarea optica a compresorului, o diagnoza si ce mai era de facut s-a recurs si la verificarea cantitatii de freon din instalatie. Masina avea 360ml..dupa ce instalatia a fost incarcata cu 530ml SOC/WOW :) : AC functioneaza. M-am plimbat cam 30min prin oras si merge perfect deocamdata, sper sa ramana asa.

    Sfat: Incercati si o incarcare a instalatiei inainte de a trece la masuri mai radicale, s-ar putea sa aveti noroc.
     
  20. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    astazi AC a mers bine, nu s-a oprit deloc, nu mai inteleg nimic deja.
     

Distribuie pagina asta