1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Aer Conditionat - Climatronic la A6 C6 - discutii diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Cservice000, 17 Apr 2010.

  1. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    asa este...daca nu ma insel pe jumatate din suprafata senzorului poti ajunge cu mana daca gasesti un soi de cheie fixa cu cricket sau una indoita, improvizata. atunci cand nu merge compresorul poti sa incerci sa scoti mufa de pe senzor si sa pui pentru scurt timp in scurt cele 2 contacte si in felul asta vezi daca senzorul e de vina. p.s. nici mie nu-mi place ideea de a demonta bara pentru nimicuri, gen schimbat un bec dar asa s-au gandit mintile diabolice a celor de la audi...de ce sa-ti schimbi singur un bec cand mai bine lasi ceva Euro la service pentru manopera schimbat bec si demontat-montat BARA. Ei...asa se fac banii in capitalism!?
     
  2. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    ok merci mult pentru sfaturi.
     
  3. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Salut,
    Ma poate ajuta cineva, sa gasesc o conducta de clima pentru A6 C6 (4F) 2.0 tdi cod motor BLB ? codul conductei e 4F0260F10E. Si la ce temperatura porneste electroventilatorul pentru racirea apei ?
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Oct 2014
  4. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Stie cineva daca la modulul climatronic la A6C6 care nu are butoane de incalzire in scaune se pot pune doar butoanele de la un alt modul? Bineinteles cu cablajul aferent fiecarui scaun. Intreb asta in eventualitatea evitarii intrarii modulului in Component Protection la schimbarea acestuia.
     
  5. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    HARYHARY la noi senzorul e cu 2 sau 3 pini, ca am gasit unul la dezmembrari si e cu 3 pini.

    si mai am o intrebare - unde se afla releul de la ventilatorul cel mare, ca am auzit ca si de la el poate fi, si unde se afla si senzorul de temperatura exterioara?
     
  6. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    Auras...cand ajung acasa ma uit la senzor. Sper sa nu fi aruncat de sotie. stiu ca la a mea a fost facuta o "actiune" in representanta tocmai pe electroventilatoare pentru ca spuneau ei ca au fost situatii cand dupa oprirea motorului mergeau mult si bine incontinu. am vazut cand au desfacut sa schimbe circuitele si cred ca releul se afla sub grila din partea dreapta in zona vestitelor valve de la caldura. repet asa imi amintesc nu o luat cu titlu de siguranta
     
  7. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    ia stai asa un pic, tocmai mi-ai adus aminte ca si eu am facut "actiunea" in februarie , anul trecut nu au fost probleme cu clima , si in iarna cand au facut lucrarea cred ca nu am observat - caci nu se foloseste clima pentru aer rece. poate au facut "mesterii" ceva care acum imi face probleme.

    spun ca odata ce pornesc prima cheie, ventilatoarele pornesc si pe urma dupa 20sec. se opresc impreuna cu compresorul, si trebuie sa ma joc in mers - adica aprind/sting clima pana porneste. sper sa-i dau de capat.

    tie oricum merci de raspuns.
     
  8. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    uite codul la senzor 4f0959126 asta scrie pe senzor, pe cutie scrie 4H0 959126. da, e cu trei contacte. cred ca merita sapat adanc felul cum au "rezolvat" actiunea. dupa parerea mea, acolo-i problema, la modul cum au legat firele
     
  9. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    silvio

    4F0 260 710 D si F merge pentru motoarele BMK, BNG, BPP, BSG, ASB pentru 6 cilindri

    4F0 260 710 E merge pentru motoarele BLB, BNA, BRE, BRF, BVG. pentru 4 cilindri.

    deci la tine numai cu E in coada.


    haryhary ok, merci. cand am timp plec la ei.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Oct 2014
  10. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Multumesc Auras.Problema e ca nu gasesc pentru E in coada.Cred ca o sa o cumpar noua ,di Elvetia e mai mica IVA aici e mult mai scumpa.Te sun cand o sa ajung in italia.Te salut!
     
  11. catalin karateka 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    galati
    Masina:
    a6 2.7v6,2006
    am si eu o problema. am lovit masina in partea din fata. bara rupta pe partea dreapta fata,chiar langa proiector. mi'a functionat ac fara probleme. mi'am dus la spalat masina ieri si dintr'o data temperatura exterioara imi arata -36 de grade si in consecinta ac numai baga aer rec, dupa 6-7 ore temperatura isi revine dar ac numai baga aer rece. e aceeasi chestie ca si pe economy, adica baga aerul de afara. va multumesc pentru orice sfat
     
  12. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Am rezolvat problema cu conducta,de la a.c.Dar dupa 3 zile la viteza mica baga aer rece,la turati mai mari,aerul era ca cel de afara.Am mers la cel care se ocupase cu montarea conductei,si reincarcarea freonului.Si dupa cateva ore bune au vazut ca ,compressorul era bloca. Am comandat compressor nou,uscator nou ,si supapa de expansiune.An compressor se pune ulei,sau are??supapa de expansiune unde se afla,pe conducta subtire sau pe cea groasa??? cum se inlocuieste?se spala instalatia de clima?As vrea cat mai multe detali...sa nu arunc pe apa 600 de euro;))
     
  13. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Se schimba si radiatorul de clima si se spala instalatia inainte. In compresor se pune ulei, e specificata cantitatea necesara pe el. Ai mai grija la spalarea instalatiei, daca nu e facuta cum trebuie e naspa :)
     
  14. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Cu ce spala instalatia ?cineva mia spus cu azot,altul a zis cu diluant.Eu am schimbat radiatorul de clima cu 2 ani in urma,nu se poate spala si radiatorul?
     
  15. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Instalatia se spala cu ceva solutie speciala, nu stiu exact ce e. Radiatorul nu se spala, se schimba, puteai sa il schimbi cu 1 saptamana inainte, tot trebuia schimbat. Din pacate asa e procedura, mie mi-a fost comunicata si de firma de la care am cumparat compresorul, fara schimbarea radiatorului nu mi se acorda garantie la compresor. Ai de schimbat compresor+radiator, supapa+filtru si de curatat instalatia in prealabil. Toata distractia e cam 7-800E, atat m-a costat pe mine in tara. Orice alta solutie se cheama carpeala si duce la pierderea garantiei compresorului.
     
  16. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Asa voi face,multumesc mult;) sper sa nu nu mai am probleme dupa
     
  17. Adrian57PH

    Adrian57PH 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2012
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 B7 2.0TDI Avant 2007(BRE)
    Va contrazic! Eu am spalat radiatorul de AC cu un alcool tehnic de curatare(se gaseste la magazinele frigotehnice), dupa care l-am suflat cu aer si totul e OK.
     
  18. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Ne contrazici degeaba, mie mi s-a spus foarte clar: fara radiator schimbat nu primesc garantie la compresor. Merita riscul?
     
  19. Adrian57PH

    Adrian57PH 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2012
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 B7 2.0TDI Avant 2007(BRE)
    Tu decizi daca merita sau nu, insa mi se pare ca este o manevra a caracterului murdar al mecanicilor sau service-urilor. Asta e treaba: cand te prind, schimba tot ce se poate.
     
  20. aallyynn_sxs 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2013
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi a6 2.0 TFSI 2006
    Salutare, de curand am cumparat un A6 2.0 TFSI din 2006 si am o problema cu clima. Cu cat creste mai mult turatia la ventilatie cu atat un zgomot si o vibratie este mai mare. Turatia se poate regla din buton de la 1 la 12. La turatii sub 6 nu se aude nimic suspect. La fel daca scad temperatura la sub 18 grade. Stie cineva e aceeasi problema cu compresorul sau e altceva?
     

Distribuie pagina asta