1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Aer Conditionat - Climatronic - Sistem Ventilatie cu masina oprita la Audi A6 C7

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de soul77, 19 Sep 2015.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sa mergi la un profesionist si sa faci o constatare = diagnoza amanuntita pentru a nu arunca cu banii pe geam aiurea si inutil. Poate fi doar o problema electrica sau valva de presiune de pe compresor sau fulia electromagnetica sau ai probleme cu rola de la alternator. Sunt zeci de cauze. Sunt colegi profesionisti, care te pot ajuta pe partea de diagnoza, aici in Bucuresti si pe unii dintre ei ii gasesti in aria de prestari servicii.
    Daca nu ai stiut asta pana acum inseamna ca tot ce am scris noi pe forum este scris degeaba si din pacate nu ai citit toate topicurile despre sistemul de AC (asa cum ar fi trebuit, chiar daca nu au legatura cu modelul tau de Audi). Bafta.
     
  2. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salut, ma poate ajuta cineva, va rog, cu 2 coduri pentru niste piese? Ce tot gasesc pe tester sunt erori de eroare mecanica pe motorul de aer proaspat si cel pentru clapeta recirculare aer, dar nu am gasit pe nicaieri codurile pentru aceste 2 motorase. De fiecare data cand ii fac test, totul e raportat cu succes. Erorile:

    0019 - Motor for Fresh Air / Recirculated Air Flap
    B11AF 07 [009] - Mechanical Failure
    Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 3
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 25
    Date: 2000.00.00
    Time: 00:00:00

    Voltage terminal 30: 13.35 V
    Outside temperature: 14.5 °C
    Inside temperature: 20.33 °C
    Fresh air door motor-Act.val.: 10399
    Fresh air door motor-Target value: 10037
    Fresh air door motor-Stop open: 11402
    Fresh air door motor-Stop closed: 10000

    0035 - Motor for Recirculation Flap
    B1092 07 [009] - Mechanical Failure
    Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 3
    Fault Frequency: 2
    Reset counter: 25
    Mileage: 273811 km
    Date: 2021.09.21
    Time: 19:35:34

    Voltage terminal 30: 14.62 V
    Outside temperature: 18.0 °C
    Inside temperature: 25.99 °C
    Recirculation flap motor-Act.val.: 10497
    Recirculation flap motor-Target value: 10998
    Recirculation flap motor-Stop open: 11429
    Recirculation flap motor-Stop closed: 10000

    Multumesc!
    P.S. Ieri am schimbat senzorul G657, vedem daca mai apar erori pe el sau din cauza lui.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu sunt 2 piese, ci una si aceeasi, respectiv motorasul V113. Ultimul cod revizuit este 4G0 820 511.

    Daca gasesti AM, ia Denso, tot ei fac si piesa OE.
     
    bx3m apreciază asta.
  4. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Mersi, caut!
     
  5. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salut! Ca sa fiu sigur ca iau ce trebuie, am dat jos torpedoul, sa vad exact codul si pozitia si surpriza! Acolo sunt 2 motorase, unul langa altul. Am pus contact, am dat pe recirculare si, unul din ele deschide o clapeta spre interiorul masinii, iar cel de-al doilea deschide (sau inchide) ceea ce eu cred ca e clapeta care da drumul aerului din exterior, oricum ele se misca sincronizat cand merge recircularea. Pe de alta parte, amandoua motorasele au un cod pe ele 0045D08 AT, dar niciun cod asemanator cu ceea ce da Audi pentru piesele lor. Na belea, eu pe care il schimb, si ce cod caut???
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poftim.

    Sper sa imi aduc bine aminte, ai varianta Plus/Deluxe la climatronic, nu Basic ?
     
    Florin 4g și bx3m apreciază asta.
  7. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Dap, deluxe. Mersi!
    L.E. Da, exact asa sunt motorasele, ca in schema "Removing and installing air recirculation flap control motor", si da, cel dinspre scaun este cel care deschide flapsul interior, dar la recirculare se deschide in tandem cu cel de aer proaspat, care se inchide. Daca reusesc sa fac o legatura logica intre cele 2 erori postate de mine, este acelasi motor, dar in dublu exemplar, adica ar trebui sa le schimb pe amandoua, nu? Asta desi la orice calibrare, rezultatul este "Success"... :(
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Scoate-le mufa pe rand si fa o scanare cu VCDS, vezi ce erori genereaza fiecare si iei o decizie.
     
    bx3m apreciază asta.
  9. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Buna idee, nu ma gandeam la asta :)
     
    audi66 apreciază asta.
  10. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Hai ca am dat de alta... Am luat motorase SH, le-am montat si am dat basic settings, se opreste cu status "Unknown". Problema este ca pe motorase, desi ele misca clapetele, imi da si eroare de "No signal". Am incercat sa ii dau "Reset all adaptations" si cred ca am facut-o lata, acum la valori pe open si pe closed la motorasele astea 2 am 10000, cred ca am nevoie sa ajung la Audi pentru o recalibrare a sistemului... Cine face ca mine, ca mine sa pateasca... Am incercat si sa dau sistemul de dezaburire, care ar trebui sa inchida clapeta de la interior si sa o deschida pe cea de la exterior, opresc sistemul, calibrez manual clapetele la pozitiile necesare si iar basic settings - nimic...
    Daca are cineva ceva idei, sunt dispus sa incerc. La fel, daca stiti pe cineva care ma poate ajuta cu calibrarea :beerchug:
     

Distribuie pagina asta