1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Aer Conditionat - Climatronic - Sistem Ventilatie cu masina oprita la Audi A6 C7

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de soul77, 19 Sep 2015.

  1. Audi_MST

    Audi_MST 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2013
    Locație:
    Târgu-Mureș
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI Multitronic, 2012
    Salutare. Stiti cumva daca se poate seta sa-mi apara gradele in MMI atunci cand fac reglajele de temperatura sau viteza de ventilatie ? Am comanda climatica cu cele trei rotite de reglaj, nu digitala. Multumesc
     
  2. florin_horvat1988

    florin_horvat1988 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2010
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A 4, 1.9 TDI, 116 CP, 2000 AVANT; A4, 1.9 TDI, 131 CP, 2005 AVANT; A6 2.0 TDI 177 CP CVT 2014 AVANT
    Buna seara.O intrebare.Caldura imi merge bine pe fata,iar pe spate abia imi merge,o sugerare sau daca a-ti mai intalnit asa ceva.?Mentionez ca e clima pe 4 zone la masina din semnatura.Multumesc
     
  3. Alex Mihaila

    Alex Mihaila 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6, 2.0, (4G LCGLDF1) 2012
    Salutare

    De ceva timp mi-a aparut un zgomot continuu, un bazait/fluierat in partea dreapta, zona alternator /compresor clima. care creste odata cu turatia.
    Am schimbat rulmentii la alternator, l-am testat pe banc si nu se aude nimic de la el.
    L-am montat inapoi si din nou se auzea zgomotul.
    Am dat din nou cureaua jos si am pornit-o...a disparut zgomotul.
    Mecanicul imi zice ca e compresorul de la clima, probabil rulmentii :(
    A mai avut cineva probleme de genu?
    Se pot reconditiona compresoarele?

    Multumesc
    Alex
     
  4. Alex Mihaila

    Alex Mihaila 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6, 2.0, (4G LCGLDF1) 2012
    Chiar nu a avut nimeni probleme cu compresorul? (rulmenti, fulie)?
     
    Mexx20_ro apreciază asta.
  5. Lucian A6C7

    Lucian A6C7 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 2013
    salut, stie cineva cum sa fac sa nu mai porneasca aerul in spate ''by default ''adica sa fie off la pornire si numai daca sta cineva in spate sa il porneasca? modelul cu 4 zone.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Intra cu VCDS pe [28] - Heating/Air Conditioning (Rear) si vezi poate gasesti ceva util pe acolo.
     
    D@ni3l apreciază asta.
  7. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    Daca-l inchizi din butonul din spate "off" nu ramane inchis tot timpul?
     
  8. M.Catalin

    M.Catalin 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2017
    Locație:
    Le Havre Fr/Giurgiu Ro
    Masina:
    Audi A6 C7 4G 2.0 TDI 177CP CGLC 2011, Manuala 6 + 1
    Salut!
    De curand am cumparat un Audi A6 (cel de la profil) pe care l-am prezentat mai devreme in aria "Masina mea" si am un lucru legat de clima care nu imi da pace.
    Este vorba de comanda de clima, masina are modelul de comanda cu trei butoane si nu imi place stiind ca exista modelul cu doua butoane si cu afisaj digital.
    Intrebarea este: se poate schimba aia clasica cu cealalta cu afisaj digital?

    Aceste doua modele de comanda de clima nu au legatura cu anul de fabricatie, sunt montate in paralel de cand a esit C6 si intalnim modelul clasic cu 3 butoane si in 2014

    Modelul cu 3 butoane pe care eu l-am numit clasic are doua prize, indiferent daca masina are scaune incalzite sau nu, iar celalalt model cu afisaj digital are 3 prize si
    asta din urma la fel ca si primul are 3 prize indiferent daca masina are pe deasupra si scaune incalzite sau si cu scaune incalzite si ventilate sau fara nici una din ele.

    Prizele care sunt prezente si la modelul 1 si la modelul 2 par identice si ambele modele fac acelasi lucru numai ca anumite functii sunt pe butoane diferite dar trimit
    semnal la ceiasi unitate de clima si nu cred ca au unitati de clima diferite sau cablaje diferite tinand cont de faptul ca doua dintre prize existente repet par identice

    Postez cateva poze cu ambele comenzi

    Va multumesc si astept pareri.

    s-l1600 (1).jpg $_57 (1).JPG s-l1600 (5).jpg s-l1600 (7).jpg s-l1600 (6).jpg s-l1600 (8).jpg s-l1600 (10).jpg s-l1600.jpg s-l1600 (4).jpg
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, se poate face ce vrei tu dar trebuie sa schimbi "jumatate de masina". Chiar trebuie sa demontezi jumatate de masina scaune fata complet, consola din mijloc complet, bordul demontat, sa tragi fire, sa atasezi alti senzori pe la motor, radiator si prin alte parti, sa scoti CP-ul, sa faci codari si sa faci si multe altele deci chiar nu merita dupa parearea mea. Bafta
     
  10. M.Catalin

    M.Catalin 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2017
    Locație:
    Le Havre Fr/Giurgiu Ro
    Masina:
    Audi A6 C7 4G 2.0 TDI 177CP CGLC 2011, Manuala 6 + 1
    Multumesc de raspuns
    Am citit pe MOTOR-TALK in DE ca se poate schimba si ca functioneaza dar cu anumite restrictii ca si acolo sunt oameni care vor aceasta schimbare
    si nu au zis nimic de demontat/montat alte chestii numai de ceva cod de rescris sau ma rog asta am inteles eu dupa translate
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca vrei tiganii se poate doar cu schimbarea unitatii de clima si scoaterea CP-ului. Vei ramane cu erori permanente si nu iti va functiona in parametrii. Asta tu alegi. Dar cand cumparam o asemenea masina / marca auto am si avem pretentia ca nu facem tiganii. Bafta si sa nu intelegi gresit mesajul meu.
     
  12. M.Catalin

    M.Catalin 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2017
    Locație:
    Le Havre Fr/Giurgiu Ro
    Masina:
    Audi A6 C7 4G 2.0 TDI 177CP CGLC 2011, Manuala 6 + 1
    Nu nu vreau tiganii, vreau daca se poate sa functioneze la parametri altfel NU.
    Pe Audi club Fr am gasit aceiasi problema si aici oamenii sufera si sunt obsedati de chestia asta si unii chiar au reusit dar numai la anumite reprezentante Audi pentru ca unii nu stiu sa faca iar altii nu vor.
    Din ce am inteles eu ar fi vorba de deblocarea codului de protectie si activarea lui dupa aceea, lucruri care pe mine ma depasesc total si oricum nu am cu ce.

     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @M.Catalin in acel video pus de tine, este vorba de scoaterea Component Protection(CP) la unitatea de clima, dar este de la A6 C6, unde era altceva. Ca sa pui clima digitala, trebuie sa faci cum a spus Cristi, sau o poti monta, scoti CP, dar nu va fi 100% functionala. Este o cheltuiala foarte mare doar pentru un "moft estetic", functional nu este asa mare diferenta.
     
  14. M.Catalin

    M.Catalin 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2017
    Locație:
    Le Havre Fr/Giurgiu Ro
    Masina:
    Audi A6 C7 4G 2.0 TDI 177CP CGLC 2011, Manuala 6 + 1
    Ultima editare: 2 Mai 2017
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mai citeste odata. Au ramas cu erori. Intelege ca nu vorbim pe langa. Incheiem aici subiectul. Continuam inutil. Ti s-a spus ce trebuie sa faci. Multumesc.
     
  16. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    Salutare, Ieri a iesit si soarele un pic, erau undeva la 16 grade, si am zis ies un pic cu masina. La clima am observat o chestie dubioasa, clima era setata pe auto 22 grade, mentionez ca am climatronic pe 4 zone. Prin fantele de de pe consola centrala de la sofer intra aer rece, fanta de la pasager aer caldut si iar aer rece prin fanta de la pasager de langa usa. Daca scadeam temperatura la pasager la 21 grade intra aer rece prin fanta respectiva daca urcam la 22 grade iar baga un pic de aer caldut. Am facut o scanare cu VCDS si nicio eroare. Sunt doar curios daca asa lucreaza clima.
     
  17. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Referitor la modificare sistemului de AC am experienta unei conversii asa ca pot afirma ca pe o scara a retrofit-urilor de la 1-10 ca se situeaza undeva pe la nr. 8 ca si complexitate. Unde un 7 ar fi conversie full la faruri adaptive, sa spunem, iar 9,5 suspensie adaptiva.
    Asta doar ca si un exemplu din punct de vedere al compexitatii si al volumului de munca.
    Din punct de vedere financiar nu depaseste 1.500 de Euro cu totul.
    Pentru asta este nevoie de:
    - panou clima fata;
    - panou clima spate;
    - grile directionare aer centrala si laterale fata;
    - grile directionare aer stalpi;
    - tubulatura aferenta stalpilor;
    - senzori te temperatura suplimentari (vreo 4);
    - aeroterma completa;
    - diverse mufe, cablaje;
    - nu in ultimul rand foarte multa atentie si rabdare.
    Plansa de bord cu aeroterma este cheia, restul intra in categoria munca normala pentru o persoana obisnuita cu ideea de retrofit.
    Spor la treaba.
     
    NonoGe, Andu333 și sel apreciază asta.
  18. M.Catalin

    M.Catalin 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2017
    Locație:
    Le Havre Fr/Giurgiu Ro
    Masina:
    Audi A6 C7 4G 2.0 TDI 177CP CGLC 2011, Manuala 6 + 1
    Salut!
    Multumesc pentru raspuns Cata181, dar nu as merge asa departe pentru ca ma sperie ce ai scris acolo eu raman la versiunea simpla asta daca este realizabila adica panou digital functional pe fata si pe spate de design, fara a demonta pe acolo toate cele si oricum nu ma pricep. Asa ca daca se poate cum doresc eu si cineva care se pricepe sa mi le faca atunci de acord. Daca nu, am sa ma obisnuiesc cu gandul.
     
  19. alecs

    alecs 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2.0 TDI ultra 140 kw, s-tronic, s-line, 2015
    Buna seara. Am un Audi A6 4G Facelift 2015 2.0 tdi ultra, stronic si am intampinat urmatoarea problema, prima data vara trecuta si inca o data astazi. Vara trecuta s-a manifestat la un drum pe autostrada, 40 grade temperatura exterioara. Astazi, pe aceeasi autostrada, doar 26 grade temperatura exterioara. Situatii identice in rest. Masina era setata la viteza de 130 km/h si am accelerat pentru depasire. Motorul a primit ca de obicei toate resursele, inclusiv prin diminuarea temporara a puterii aerului conditionat, ventilatorului (nu stiu exact ce se intampla, dar am inteles ca asa sunt setate toate masinile in zilele noastre). Insa in loc sa revina pe automat dupa cateva secunde, a ramas complet blocat. Nu doar ca nu mai racea, pur si simplu nu mai ventila nimic. Afisajul arata corect. Am incercat oprire repornire aer, insa nimic. Am apasat pe dezaburire geam fata si se auzea un sunet de ventilatie undeva sub bord, fara putere, fara racire, in habitaclu nu se simtea practic nimic. Am incercat sa modific temeratura, tot nimic. Am oprit masina, repornit motorul si totul a functionat iar. Apoi am accelerat iarasi, iar problema s-a repetat. Dupa mai multe minute, am redus viteza sub 100 km/h, am inchis si repornit a/c si iar a functionat. Exact acelasi lucru s-a intamplat in urma cu un an. Masina era atunci inca in garamtie, am dus-o la Porsche si nu au gasit nimic. Pana astazi nu s-a mai repetat problema aceasta. Practic in momentul in care am accelerat, masina reactioneaza corect si opreste temporar aerul conditionat, insa ceva il tine apoi oprit. Nu mi-am permis sa merg mai mult de 10 minute cu el blocat sa vad daca isi revine la un moment dat de la sine, am copii mici si deja intrasera in zona de disconfort. Din ziua in care am avut probleme anul trecut au fost mai multe calatorii, chiar pe timp de vara, in aceleasi conditii, fara sa apara problema. Voi merge sa o pun pe tester, sper sa apara o eroare. A mai avut cineva vreo astfel de problema? Multumesc.
     
  20. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Poti sa le montezi de design, numai ca functional nu vor fi ce trebuie. Clima noua va incerca sa gaseasca senzorii lipsa si vei avea probleme la directionarea aerului.
     

Distribuie pagina asta