1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Airbag la A4 B5 - martor aprins in bord - demontare - schimbare - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de tedyshor, 20 Noi 2008.

  1. tedyshor

    tedyshor 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8T AEB(150cp)
    am o mare nelamurire :3sadwalk: am bordul putzin ciudat la b5-le meu... in sensul ca langa parbriz e dezlipit ... poate de la caldura... sau poate nu :Flush: sincer la volan... mi se pare ca e cam detasabil capacul de airbag si la fel pentru pasagerul din dreapta capacul de airbag e putin strambat jos... oare mai am airbaguri sau nu?? are careva idee cum imi pot da seama??:sign_omg: am a4 b5 din 95, 1,8 T 150 cai, pls help careva daca avetzi idei sau cunostinte:confused:
     
  2. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    A,de fapt tu nu stii daca sunt sarite sau nu;pune o poza sa ne putem da seama daca le mai ai sau nu.
     
  3. tedyshor

    tedyshor 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8T AEB(150cp)
    Uite cam asa arata. Scuze de calitatea pozelor. asa arata volanul si are putin spatiu la unirea dintre capacul de airbag si restul volanului. la fel ca si bordul parca e "puscat" si la coltul bordului langa geam e dezlipit sau desfacut. nu stiu exact cum pot remedia asta ?
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Ian 2012
  4. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Exact asa are si un prieten de al meu capacele la airbag , dar el acum locuieste in spania . Acolo e cald cu draci , probabil din cauza caldurii .
     
    Cimpianu apreciază asta.
  5. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Volanul este k,exista o mica distanta pt ca acolo se afla claxonul care mere prin presare in colturile volanului(stii asta),asa este la toate;cu coltul iesit din bord asa e si la mine pe ambele parti,solutia nu am aflat o,da nici nu mi am batut capul;cat priveste AIR BE ul de la pasaer,arata aiurea de tot,mi se pare suspicios.
     
  6. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    ele par ok dar nu mi s-ar parea normal sa se faca asa din cauza caldurii...
    sunt audi care sunt tinute constant la +40 grade si nu am auzit sa se umfle.
    senzorul in bord nu e aprins? ai pus un vag pe ea sa vezi daca ai vreo eroare?
     
  7. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Problema e des intalnita la Passat B5 si B5.5. Am vazut astfel de discutii si pe un alt forum vag si am vazut si multe Passaturi in "piata" cu aceasta problema. La un moment dat cand studiam si eu piata pentru a-mi lua Passat chiar ajunsesem sa cred ca e normal acel luft intre plansa de bord si capacul airbagului. Insa nu e.
    Cu toate acestea, nu inseamna ca airbagurile au fost sarite. Capacul de la pasager se prinde doar prin niste cleme metalice, fara a fi lipit la Passat. Acele cleme in timp se mai slabesc din diferite motive (nu stiu exact care, dar pot sa banuiesc ceva) si astfel ajunge bordul sa arate urat.
    La A4 nu am auzit de astfel de probleme, insa totul e posibil.

    Concluzia: Nu neaparat au fost sarite airbagurile daca arata bordul cum arata, dar nici garantia 100% ca sunt acolo nu poti sa o ai. Insa parerea mea e ca daca masina era sifonata, lucrarea la plansa de bord se facea mai cu atentie astfel incat sa nu ofere motive de cercetare amanuntita. Eu cred ca pur si simplu odata cu trecerea anilor, sistemul de prindere prost si eventual lipsa de grija pentru masina au dus la efectul vazut in poze.

    Colegii cu B5 te-ar putea ajuta cu niste poze, sunt destui acum pe forum. La B6 cum am eu sistemul de prindere al capacului e diferit si nu cred ca au relevanta pozele. Totusi am adaugat ceva din ce am gasit pe net. Se pare ca la masinile (a4) dupa '99 pare ca s-a rezolvat problema asta.
     
    Ultima editare: 21 Noi 2008
  8. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Si mie mi se pare ciudat:think: cum arata pe B5-ul meu (fabr 2000) este impecabil, e lipit ca are nici macar urma de ceva(arata ca nou bordul)...asa cum a spus Stefan incearca sa o duci la un tester si poate o sa aflii mai multe despre masina;)...sper sa nu fii suferit vreun accident si sa-l fii reparat superficial...oricum daca a avut accident ar trebui sa se vada clar(uita-te cu atentie la lonjeroane si dedesubt cum sta masina logic ar trebui sa aiba inca izolatia originala)...bafta si sa ne tii la curent
     
  9. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Ia uite ce spuneam eu:
    Pai e normal...vezi mai sus ce spuneam.

    Ca sa te lamuresti daca ai sau nu airbaguri, da jos capacele si uitate cu ochii tai. Se scot foarte usor, cel putin cel de la pasager care are doar niste cleme metalice. Eventual il si repozitionezi mai bine dupa ce te convingi ce e pe acolo.
    Pentru linistea ta sufleteasca, poti arunca o privire si pe sub masina, dar nu cred ca e cazul...

    Observatie: Vezi ca sigla aia cu SLine de pe bord nu e de acolo. Adica a fost pusa ulterior, si nu prea e pozitionata cum trebuie.
     
    Ultima editare: 21 Noi 2008
  10. tedyshor

    tedyshor 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8T AEB(150cp)
    ASHIHARA si mie de aia zic, ca ma ingrijoreaza. Ori e de la caldura ori sunt impuscate. Nu de alta dar in Germania cata caldura poate fii. :unsure:

    stefan_audi_a4 acuma merg cu ea la VAG. Becul de pe bord se aprinde doar la pornire odata cu toate si apoi se stinge. Nu imi face figuri. Acum in rest nimic nu semnaleaza ca ele sunt OK sau nu. :racer:
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Ian 2012
  11. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    atunci e normal, asa se aprinde la toate masinile.
    dupa vag te vei convinge ;)
     
  12. tedyshor

    tedyshor 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8T AEB(150cp)
    am facut testu VAG cu un preten ce il are... totul e OK la mine ... singura eroare care mi-a aparut este 00603... ceva motorash nu mai stiu exact(oricum nu stiu rezolvarea) :P
     
  13. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Ma bucur ca a iesit ok masina;)...asa cum zicea Stefan faza cu aprinderea becului cand pui contactul e normal asa e la toate modele, problema e doar atunci cand ramane aprins dupa ce ai pornit motorul...:thumbs-up:
     
  14. geobv77 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2010
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi a4, 1.6 benzina, 1995
    indicatorul de airbag A4 B5

    Va salut. Am schimbat deunazi becurile din bordul masinii mele, un audi a4 b5 motor 1,6 benzina. Dupa ce am montat bordul si am pornit motorul, am observat ca indicatorul de airbag, nu se mai stinge decat dupa 2-3 minute. Aveti idee ce se intampla?

    2) imi pierde lichidul de la servo pe undeva prin partea dreapta. Vreo 3 mecanici au zis ca este caseta de directie. Veti idee unde gasesc una second?

    va multumesc!!!
     
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    1. Desfa din nou mufele de la IC si reconecteaza-le. Martorul de airbag ar trebui sa se stinga acum.
    2. Daca esti sigur ca este caseta, cauta la dezmembrari sau chiar aici pe forum la topicurile de profil (dezmembrari sau piese noi).
     
  16. geobv77 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2010
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi a4, 1.6 benzina, 1995
    multumesc mult de raspuns.
     
  17. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Cu placere.
    Am uitat sa mentionez, sa nu cuplezi mufele cu contactul pus. Inainte de a monta totul la loc, fa o proba. In caz de rezultat nefavoranbil, mai repeta o data actiunea de scoatere a mufelor si eventual foloseste si un spray contact.
    Si eu am patit-o o data (tot la un B5 benzinar) si am rezolvat problema astfel. Mie mi-a iesit din prima incercare dupa aparitia problemei.
     
  18. serga1 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2010
    Locație:
    vulcan hunedoara
    Masina:
    A4, 1,6 1996
    Va salut. Am si eu o problema cu indicatorul de airbag...mie nu mi se stinge deloc..mentionez ca nu am umblat niciodata in bord(de fapt la nimic ca abia am cumparat-o).
     
  19. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Undeva nu face contact, motiv pentru care te avertizeaza ca circuitul e deschis si airbag-ul nu va functiona in caz de accident.
    Scanand masina vei afla care din airbag-uri e problema.
     
    crisscriss606 apreciază asta.
  20. serga1 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2010
    Locație:
    vulcan hunedoara
    Masina:
    A4, 1,6 1996
    Ms mult.
     

Distribuie pagina asta