1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Airbag - martor aprins in bord sau eroare pe tester la A4 B8 - montare/demontare

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de AlexM34, 3 Iun 2014.

  1. Andr3y25csgo 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8
    Salut baieti.

    Am rugamintea de a ma ajuta cu urmatoarea problema. In urma unui mic accident (schimbat bara fata,far stanga, grila, capota,aripa stanga) fara airbag-uri sarite, am ramas cu o eroare de airbag in bord, iar pe tester mi-a ramas urmatoarea descriere a erorii:

    "13635840 - Supply voltage
    U1011 00 [008] - Voltage too Low
    Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear"

    Masina: Audi A4 B8 berlina din 2008 (CAGA 143 CAI)

    Ma poate ajuta cineva cu cateva detalii?

    Merci anticipat
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cine ti-a reparat masina era cofetar ? Masina ta dupa reparatie trebuia dusa la un profesionist in electrica ca sa verificati mai multe pe la cablaje si mai ales cum au fost refacute si remontate legaturile electrice pentru senzorii de airbag si altele.

    Esti in Bucuresti si nu ai fost la nici un meserias in electrica auto dintre cei care sunt aici in orasul asta si mai ales la noi pe forum in aria de prestari servicii ? Adica la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.

    Ai facut tu singur diagnoza ? vad ca ai eroare si pe faruri dar asta nu o discutam aici. Mergi la cine ti-am spus eu, ca sigur v-a dat cu virgula :) la instalatia electrica cand ai reparat masina.
     
  3. Andr3y25csgo 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8
    Salut Cristi, mesajul tau nu este unul constructiv si foarte putin de ajutor.

    Am pus o intrebare catre voi cei care au trecut prin aceasta "problema". Doresc sa ma informez si eu cu ajutorul vostru.

    Bineinteles ca voi merge si la profesionisti, nu la acesti "cofetari". Acesti cofetari de la acest servici sunt specializati pe partea de vopsitorie, iar mai putin pe parte de mecanica/electronica :)

    EDIT: Cofetarii mi-au spus ca trebuie sa schimb calculatorul de airbag :) (ca sa iti faci o idee)

    Merci
     
    ispas555 și smurff apreciază asta.
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai nimerit service-ul prost si / sau l-ai ales prost. Un tinichigiu profesionist isi da seama imediat ce are de facut si ii spune clientului ca trebuie sa cheme (el sau clientul) un electrician special pentru aceste lucruri. Se vede ca nu prea stii cu ce se mananca domeniul asta dar asta nu este de condamnat pentru ca nu toti trebuie sa stim chiar tot.
    Nu se schimba nici un calculator daca airbag-urile nu au fost declansate. Nici nu vrei sa stii ce implica sa schimbi centrala airbag, ce inseamna ca si costuri si cum trebuie sa procedezi. Fa ce ti-am spus eu si nu ma certa pe mine ca nu ti-ai gasit cui sa-i faci morala.

    Ca sa inveti, un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Bafta.

    In loc sa zici multumesc si atat, tu te contrezi cu mine si ai ceva de comentat.
     
  5. Thek1d

    Thek1d 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2018
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI, CAGA
    Va salut. O intrebare rapida am pentru voi. Vreau sa cumpar un alt calculator SH pt airbag, codul e identic. Singura diferenta care exista este ca pe al meu, in partea dreapta langa Airbag AudiB8 scrie 04, iar pe cel pe care-l cumpar scrie 06. E compatibil cu masina mea sau nu? Sau trebuie sa caut unul cu acelasi 04?
     
  6. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Probabil are o versiune mai noua de SW. Daca este acelasi cod nu ar trebui sa fie probleme. Atentie la provenienta componentei.
     
  7. Thek1d

    Thek1d 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2018
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI, CAGA
    @paulkf Multumesc pentru raspunsul rapid. Provine de pe masina intacta, fara airbaguri sarite.
     
  8. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Am incercat sa pun isofix pe scaunul pasagerului.
    Daca activez cu VCDS, comutatorul din torpedo, imi dau următoarele erori (cele din poze)
    Daca dezactivez acel Key switch cu VCDS, imi da doar eroarea de lampă (cum ca am martorul de AIRBAG OFF)

    Intrebarea mea este, daca pot sa le rezolv singur sau trebuie sa merg la AUDI ?
    Ma poate ajuta cineva?

    [​IMG][​IMG]
    [​IMG]
     
    Ultima editare: 16 Sep 2018
  9. CaDyMaN 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, B8 , 2.0, 2009
    Salutare,

    Am un audi A4 B8 din 2009 si de 4 luni o fericire de baiat. Am cautat sa dezactivez passenger airbag dar se pare ca imi lipseste acel comutator.
    Exista varianta de a dezactiva din soft dar imi puteti spune din experienta dumneavostra cat de sigura este aceasta operatiune.
    Daca aveti si alte propuneri hardware sunt dispus sa le ascult sau sa citesc despre ele.

    Multumesc.
     
  10. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Niciodată doar din soft, pentru ca ai nevoie de airbag activat, dupa ce dai copilul jos din scaunul lui.

    Nu te costa mai mult de 150€ sa faci retrofitul. Si este 100% sigur

    Respect

    Sent from my S9+ using Tapatalk
     
  11. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Se poate face retrofit la chestia asta, iti trebuie alt torpedou care sa poata gazdui butonul de on/off airbag, alt buton de avarii care include martorul pentru airbag passenger off si cateva fire cu care se face instalatia electrica necesara pentru conectarea acestor noi piese.


    mbLfrXuQJ4kbCJnUB7k4l_A.jpg

    buton-avarii-cu-avertizare-airbag-off-audi-a4-b8-2ca125136eb1871875-0-0-0-0-0.jpg
     
  12. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    CaDyMaN este plin internetul de piese S H. Cauta pe olx

    8K1941509A avarie cu martor Airbag
    1K0919237 des/activator cu cilindrul pentru Torpedo
    8K0 971 679 cablul de torpedo cu o mufa galbenă care intra in dezactivator

    In torpedo-ul tau poti sa dai si tu o gaură fara sa cumperi unul nou. Dar dacă se merită prețul poti sa cumperi. Codul torpedoului este 8K1857035 indexul difera in functie de dotare, cu loc pentru DVD changer sau fără!

    P.S.:

    Singura problemă este din mufa neagră sau Maro înspre CU Airbag.

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]


    Pune osul la treaba. :) Cândva vei avea nevoie :) mai ales daca nu ai cunoștințe / prieteni care sa te ajute. Costurile vor fi foarte mari daca mergi la băieții care se ocupă cu retrofituri.

    Mașina este ca o jucărie pentru Adulți, cel puțin eu așa o privesc. [emoji3]

    Succes.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Aici nu discutam unde facem retrofituri ci doar cum le facem si atat. Ultimele mesaje au fost sterse / editate. Daca nu te pricepi exista colegi in aria de prestari servicii, in Bucuresti, care te pot ajuta. Multumesc.
     
    Ultima editare: 14 Noi 2018
  14. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Dacă vreun coleg, are switch pentru dezactivare airbag pasager, îmi poate spune, strict la facelift(2013), aveți martor în butonul de avarii? Am descoperit, cu oarecare stupoare, ca nu am switch, si as încerca un retrofit. Încerc sa adun info despre ce e nevoie, multumesc.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, martor pe butonul de avarii si switch in torpedo.

    Exista kit, e vreo 80€.
     
    Horatius apreciază asta.
  16. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    @Horatius , cauta kit de la Kufatec Germania. Am cablaj de la kufatec si il recomand. Daca vrei cablajul original AUDI pentru retrofit atunci pinii trebuie sa fie cei auriti. Deci retrofitul este unul mai pretentios. Cei de la Kufatec, nu folosesc pinii auriti dar leaga martorul si butonul din torpedo in pilonul A al pasagerului.
     
  17. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Am mai luat de la ei. O sa sap dupa informații unde trebuie legate firele. Multumesc.
     
  18. Aleex.a4 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2020
    Locație:
    Onești
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, 2015
    Salut!

    Imi sta becul aprins la airbag.
    Masina in cauza, un a4 facelift 2015. Mentionez ca am curatat mufa de la scaun, dar eroarea nu se sterge.

    Ce ar trebui sa verific?
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este ca nu ai citit nimic aici pe forum ? De ce folosesti o diagnoza si nu te pricepi sa interpretezi diagnoza ? De ce folosesti o diagnoza clona mizerie chinezeasca ? Stii ca diagnoza se face doar si obligatoriu in limba engleza ? Mufa aia nu se curata se schimba toti pinii si ambele mufe sau se "pun" firele pe direct.
     
  20. Aleex.a4 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2020
    Locație:
    Onești
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, 2015
    Tin sa te contrazic. Am citit tot ce e pe forum, insa am postat din cauza ca nimeni nu s-a confruntat cu problema mea. Tester- ul este original, de la ross-tech, doar ca interfata este in lb. romana. Am mentionat ca problema nu este de la scaun, deoarece in momentul in care am scos mufa, mi-a mai aparut o eroare pe langa aceasta. In continuare, astept rezolvare la problema mea. Mersi
     

Distribuie pagina asta