1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Alimentare Motorina cu apa - A6 C6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de silvio, 15 Iun 2010.

  1. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Salut pe toti detinatori de audi.Am cumparat un audi a6 2.0 tdi din 2005 cu 5 luni an urma.masina merge excelent,cu exceptia a unui mic tremurat cand franez dar nul are mereu ,chiar si la viteza mica face dar daca slabesc pedala si apas iar dispare nu stiu ce poate fii.dar cu 2 zile an urma am alimentat 20 euro motorina de la un peco TOTAL din Italia (lucrez in ITALIA)dupa 300 m motorul sa oprit,si nu a mai pornit.am dus masina la un service si miau spus ca are apa an rezervor.antrebarea mea e daca a ajuns apa an pompa sau injectoare ce trebuie facut?Azi o sa o duc la audi sa o repare ei cred ca e mai bine ca reparatia o plateste total.pentru a schimba un filtru si a goli rezevorul miau cerut 500 euro :motz:
     
  2. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Lubrifierea (şi răcirea) elementelor în mişcare din pompă si injectoare o asigură motorina. Despre calităţile de ungere ale apei, eu n-am auzit nimic. La partea cea mai joasă a pompelor există o cavitate, unde apa aflată accidental în compoziţia motorinei, se decantează şi se depune. La tine -se pare- apa a ajuns mult peste acel nivel.
    Mare lucru în 300 de metri nu cred că se putea întâmpla, dar probabil pompa trebuie demontată şi golită. Dacă cartuşul filtrant s-a umflat de la apă şi nu mai permite motorinei să treacă, ai scăpat ieftin, motorul va porni de îndată ce va fi alimentat din nou cu motorină.

    Cele bune!
     
  3. Alm1

    Alm1 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A6 2.0 tdi 2007
    da , aceasi parere am si eu , sa schimbi filtru de motorina si apoi sa alimentezi cu motorina cu cifra cetanica mai mare, de preferabil 55, incearca un tratament de injectoare duralube costa doar 10 euro eu am fost multumit de el.
     
  4. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Da e asa cum spuneti voi,ieri am fost la audi milano.acolo da am dat de 2 mecanici adevarati, romani,care au facut exact cum ati spus voi,dupa au pornit motorul.Dar dupa ce motorul sa ancalzit sa oprit,a pornit dar nu la fel de repede cum pornea anainte de a se antampla nenorcirea asta.si mai antrerupe dar foarte putin .daca alimentez Shell V-Power Diesel si pun si un aditiv (duralube nu gasesc cum nu e nici aral)si dupa o scot pe autostrada si o calc mai tare,dar daca ar avea apa an pompe apa va ramane tot acolo ?Va multumesc mult pt sfaturi o sa revin va salut
     
    Amiral001 apreciază asta.
  5. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    dragi colegi de forum, acum am vorbit la tel cu seful de la audi, si mia spus ca trebuie sa schimbe un injector cu pompa si sale curete pe celelalte pret final.....3200 euro ma apuca ameteala,bine cum pot controla daca ei schimba sau nu injectoare popa sau mai stiu eu ce?mi se pare o teapa pe fata nu cred sa se fii stricat an 300 m asa multe piese.problema e cum pot fii sigur daca schijba sau nu piesele ca nu te lasa sa intri in atelier..3200 euro cumpar un a3 sau a4 mai vechi va rog datimi un sfat.
     
  6. Alm1

    Alm1 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A6 2.0 tdi 2007
    nu

    nu te lua dupa astia de la audi, sunt niste hoti nu stiu din ce sa mai fak bani, la motoarele pompe duze injectoarele ori merg ori nu, nu acum merge si apoi gata si-a dat drumul pe autostrada. cauta la un magazin de piese de import sau nush un supermarchet duralube pt curatare de injectoare . cumva ti se apare martorul spirala la bord si motorasul ala mic? daca da asa e. uneori testerele spun k e de la injectoare, dar daca e sa te iei dupa testere ce faci ajungi sa schimbi motorul.
     
  7. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Daca ii sa schimbi un injector si sa le cureti pe celelalte merita sa vii pana in romania. Injector nou + manopera demonta si curatat ii undeva la 600 - 700 euro. In schimb eu iti recomand sa cumperi un Metabond pt curatat injectoare, pretul ii undeva la 25 euro dar ii cel mai bun. Daca asta nu ti le curata nu ti le mai curata nici un aditiv, iti spun din proprie experienta. Un flacon de Metabond pt injectoare iti ajunge cam la 200 litri de motorina. Daca vrei iti trimit pe email o poza si cum arata.
     
  8. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    An bord nu e nimic aprins e totul ok.dupa ce au schimbat filtrul si au pus motorina cu aditiv (zic ei)nu a pornit la sfert dar a pornit si mersul era normal nu antreruperi nimic.decat pornirea era mai greoaie.Am sa caut duralube sau metabond sa sa vad ce efect are.va multumesc mult o sa revin.silvio_dryver@yahoo.com noapte buna!
     
  9. hro

    hro 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 quattro, 120 kw model 2006
    nu as vrea sa comentez, dar daca ai gasit doi mecanici romani sigur te vor tepui, ca asa e natia noastra, cand ne intalnim in strainatate ne tepuim mai dihai decat in tara
     
  10. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Acum vin de la mecanicii care se ocupau de reparatie la audi.Am mers impreuna cu seful de acolo sa vorbesc cu mecanicii.Unul din romani a spus ca 2 injectoare trebuiesc schimbate , pompa tandem trebuie schimbata,si cablajul de la injectoare,poate sa faca probleme mai tarziu,nu cred eu ca neamtul care a facut cablajul sa nu se mai poata folosi, as vrea sa va antreb garantie trebuie sa le cer,adica ceva scris sau numai factura pe care o vor face? va multumesc
     
  11. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    In opinia mea este clar ca oamenii vor sa te jupoaie de bani.
    daca dupa inlocuire filtru masina nu a pornit la sfer,inseamna ca nu era amorsat bine sistemul(filtru,furtune).Iesi cu masina la un drum(4-5 km) si totul revine la normal.
    sa o luam pe rand : injectoare...ce valori au pe tester?
    Pompa tandem-in 300 metrii a trecut prin ea o cantitate infima de apa,in nici un caz nu i-a adus avarii atat de severe incat sa se impuna inlocuirea
    Cablaj injectoare?WTF!!!Ce poate pati un cablaj de la o pana de carburant(practic masina a ramas fara motorina)???
    Scoate masina la un drum si vezi cum se comporta.Daca sunt probleme cu injectoarele,ori erau si inainte de incident,ori au fost inlocuite in service cu unele stricate(spune ce valori au injectoarele acum).
    Fugi de romanii din service-ul ala cat poti de mult.Singurul avantaj este ca te intelegi cu ei in limba noastra.
     
    Cobracos apreciază asta.
  12. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Imi poate spune cineva daca la audi a6 2.0 tdi fabricatie 2006 la filtrul de motorina,are sensor pentru apa,sau in computer de bord,sau martor ceva, prin care sa arate prezenta apei in filtrul de motorina?multumesc anticipat
     
  13. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    are filtru normal, nu are nici un senzor de apa.
     
  14. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Salut la toata lumea!am schimbat injectoarele si pompa tandem,dar du pa jumatate de ora de mers am oprit motorul,si dupa 10 minute a pornit dar foarte greu,daca pun contactul de 2-3 ori porneste repede,mecanicul a masurat cu un manometru ( la legat la filtrul de motorina )presiunea,dar cand accelera presiunea pe manometru scadea,poate sa fie de vina pompa din rezervor?el a mai spus ca poate fii un senzor de pe volanta si care i se pot schimba valorile si ar remedia problema,cu vag com arata presiunea reala pompe injectoare sau cum as putea sa stiu exact daca au schimbat injectoarele si pompa tandem,multumesc anticipat
     
  15. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    ti-au dat piesele vechi inapoi ?
     
  16. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Exact cum ma asteptam.Ti-au bagat oamenii pe gat niste piese(scumpe) si problema persista.De ce nu i-ai pus sa verifice presiunea furnizata de pompa din rezervor daca tot au manometru.
    Chiar asa,ti-au dat piesele vechi inapoi?Sau le-ai patit pe astea noi?nu de alta,dar din moment ce nu s-a remediat problema,ori nu au schimbat nimic pe masina,ori ce au schimbat nu este ceea ce trebuia.
    Senzorul de pe volanta daca este defect,sau are o problema masina intr-adevar porneste greu sau nu porneste.Insa daca este defect apare eroare,sau motorul nu merge bine.nu se pot schimba parametrii lui de lucru.Se poate curata in schimb.Daca apar erori de la acel senzor verifica totusi sistemul de alimentare.Daca motorul nu primeste motorina imediat cum dai la cheie si pornirea dureaza mai mult de 3-4 secunde apare eroarea de senzor.Dar asta se datoreaza lipsei de motorina(in 3-4 secunde in mod normal motorul porneste,insa daca nu are motorina nu porneste,iar senzorul detecteaza turatia scazuta a motorului).
     
  17. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Sigur ca vor sa ma jupoaie de bani,am cerut tot ce au schimbat pompa tandem,injectoare,cablajul de la injectoare{asta nul platesc ca lau rupt ei,nustiu cum au reusit pret 75 euro]si acum pompa din rezervor.injectoarel au spus ca trebuiesc date la bosch in schimbul celor noi,dar nu fac nici o reducere de pret,daca le vrea sa le pastrez trebuie sa platesc 70 euro in plus pe bucata,azi voi merge sa ma informez la BOSCH MILANO.Au dat si rezervorul jos pentru al spala ca avea mizerie in el si pompa de la rezervor o vor schimba zic ei,ca ar fi stricato apa.mentionez ca nu am avut probleme cu pornirea niciodata iarna sau vara pornea repede.As vrea sa stiu daca cu vag com se poate masura presiunea, sau parametri la care ar trebui sa lucreze pompa injectoarele sau trebuiesc numai pe banc?si senzorul de pornire se poate curata ,e an carcasa ambreajului sau unde?va salut, cu respect
     

Distribuie pagina asta