1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Am alimentat cu Benzina in loc de Motorina

Discuție în 'How-to / Operatiuni de intretinere' creată de Flubber, 15 Noi 2007.

  1. nick_barsa 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2009
    Locație:
    tarnaveni
    Masina:
    a4, 1900cm3, 2002
    :jump: SUPER TARE TREABA ASTA...................
     
  2. mikione

    mikione 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2010
    Locație:
    slobozia
    Masina:
    a4 avf 131 cp 2003
    deacord cu baieti numai o singura completare aditivi ptr motorina sa folosesc la plin de motorina adica la un drum la care consumi un plin doar asa curata injectoarele in caz contrar efectul e zero
     
  3. Twiztid

    Twiztid 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2009
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 2005
    Am facut-o si eu de oaie in seara asta. Am alimentat circa 10 litri de benzina peste aproximativ 15-17 l de motorina. Mi-am dat seama ce am facut. Nu am pornit motorul. Am facut plinul aproximativ inca 42 litri de motorina. Am condus 60 km pana acasa. Nu au fost probleme pe drum. Care ar fi urmatorul pas? Sa golesc rezervorul sau sa astept sa se dilueze? Ar trebui macar sa schimb filtrul de motorina? motor Audi a4 b7 1.9 TDI.
     
  4. Flubber

    Flubber 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2007
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A6 2.0TDI CGLD 120kw 163Cp 2014 Multitronic
    Buna seara! si scuze ca o buna perioada de timp nu am mai fost prezent...Acum sa va spun care sunt consecintele la masina mea dupa ce am bagat benzina peste motorina din rezervor si am si mers cu ea vro 20 de km dc nu mai bn si am si alergat-o atunic,consecintele sunt = 0 am facut de atunci cred ca 50.000 km si are si alt soft de vro 40.000 de mii si masina merge perfect nu mananca ulei de la un schimb la altu sa mi-se aprinda martori in bord,nu scoate fum in cazul in care sa ma ingrijoreze,intradevar mai scoate dar asta ca e diesel sa nu uitam si in al -2-lea rand motorina "foarte buna" din romania... STATI LINISTITI CEI CARE ATI FACUT ACEEASI GRESEALA CA MINE CA EU DIN PROP EXPERIENTA VA SPUN CA NU SUNT MOTIVE DE INGRIJORARE:yes:
     
  5. senatorul_21

    senatorul_21 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4,1.8T-190 cp,2004
    Eu am bagat la una vreo 5 litri de benzina la un diesel si dupa aia am facut plinul si am amestecat-o.A mers perfect fara sa mai fac nimic chiar a inceput sa traga mai bine.(nu am schimbat nici filtre,nu am spalat rez).Cu siguranta la tine nu are ce sa aiba.Mai naspa este sa bagi motorina la benzinar.Atunci e grav!!!
     
  6. boeru_stefan

    boeru_stefan 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI-PD AWX, 2002
    amestec motorina+benzina...

    poveste scurta...

    vw polo 1.4 tdi... rezervor aproape gol(intrasem pe rezerva de vreo 20 de km) oprit la peco, alimentat 20 l benzina, plecat si mers absolut normal pana a inceput sa se balbaie... m-am uitat pe bonul de la peco si :wtf: benzina! am bagat 20 l motorina si am dat la automat pana a pornit din nou...am continuat drumul(cu cateva balbaieli de motor inca vreo 5 km)! nici o problema de atunci!

    Printesa mea :wub: - Audi a4 B6-1.9 tdi-pd 96 KW-131 Cp TOT timpul cand alimentez bag si benzina cam 10% peste(50 l motorina+5 litri benzina) masina a trecut de 400.000 km(cel putin 100.000 km facuti de mine)! NU am probleme cu motorul! nu va speriati degeaba!
     
    valghost apreciază asta.
  7. by_virgilio

    by_virgilio 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2010
    Locație:
    focsani
    Masina:
    audi a4 avant 19 tdi 136 hp 07/06/2005
    asa am patit si eu cu un 19 tdi 130 cai eram pe rosu opresc in peco si fac plinu de benzina merg vreo 20 km bine cred ca era motorina din filtru la un momendat se opreste motoru si nici semn ca porneasca cand pune-am contactu se aprindeau toti martori am dat jos rezervoru l-am curatat si nimic de grav merge belea......cum spuneti voi ca se pune benzina peste motorina nu prea este bine...eu am auzit invers ca se pune 300 grame de ulei .....mi-a zis unu care face pompe injectoare cica motorina aditivata si benzina arde garniturile de la injectoare.... pompa etc
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Feb 2011
  8. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Azi am patit-o si eu la o statie Petrom . Avand in vedere ca astia pun TOTAL aiurea sortimentele de carburant la pompe , intr-o ordine haotica, vrand sa alimentez cu motorina EXTRA am reusit '' performanta '' sa alimentez 2,5 litrii de benzina 99 EXTRA ... noroc ca m-am prins si m-am oprit repede . In rezervor mai aveam aproximativ 10 litrii de motorina . M-am dus la casa , am platit benzina si m-am intors la masina . Nu am pornit-o ! Am bagat 25 de litrii de motorina si abia apoi am plecat . Deci vine 2,5 litrii de benzina la 35 de litrii de motorina . Am mers vreo 5 km cu masina si merge beton ( sincer mi se pare ca trage un pic mai bine ca inainte ) . Ce ziceti o sa am probleme cu injectoarele si\sau pompa tandem ? Tare mi-e teama ...
     
  9. netsonic Silver Member

    Înscris:
    12 Apr 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8PA (Sportback), 2.0 FSI 110KW (BVY), 2006
    @blackcat86: fiecare care e "patit" si a bagat benzina peste motorina a observat ca merge masina de rupe (parca e alt motor pe ea) :)

    Eu am reusit sa bag in proportie 1:5 (benzina:motorina) si inca mergea fara probleme. Aia 2.5 litrii sunt cantitate neglijabila in comparatie cu cei 35 de litri (gen proportie 1:17). Stai relax ca nu o sa ai nici un fel de probleme.
     
  10. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Multumesc frumos pentru raspuns . Am facut deja 42 km de cand am alimentat si nu sunt probleme intradevar masina fuge mai bine . M-am uitat cu vag comul la injectoare si nu au aparut nici acolo probleme. Sunt in parametrii ! Sa auzim de bine !
     
  11. bombardelu 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI, 2008
    Salutare tuturor.
    Am patit-o si eu, doar ca mai nasol ca toti.
    I-am dat masina sorei mele, B7 1.9 TDI sa se duca in week-end vreo 600 km in tara. Dupa 2 zile masina nu mai pornea la cald, apoi nu a mai pornit deloc.
    Cand m-am uitat pe bon, bagase 43 l benzina 99+ peste 10 l motorina cat mai erau in rezervor (sustine ca nu i se aprinsese becul inca) fara sa isi dea seama.
    A mers apoi cu masina cam 150 km pana in Buc, apoi am mai mers si eu vreo 75 km prin Buc. pana n-a mai pornit.
    Cand mi-am dat seama ce s-a intamplat, am golit rezervorul, am schimbat filtrul, am curatat instalatia, dar masina tot nu vrea sa mai porneasca.
    Ce s-a putut intampla. Pe la serviceuri la care am sunat de fiecare data alta parere:
    1. s-a dus pompa de inalte
    2. s-au bushit pastilele de la injectoare
    3. S-a ars garnitura de chiuloasa
    4. s-au ars supapele

    Acuma nu stiu ce sa fac, la care dintre ele sa ma duc, ca din 5 serviceuri, am 4 variante de defect?!
     
  12. RALLYMAN

    RALLYMAN Bronze Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat variant 1,9TDI 1Z 1994
    Fa un test de compresie si o aerisire a sistemului de alimentare ...
     
  13. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    bombardelu daca vrei sa nu cheltui degeaba, fa cum i-ti spun eu, am avut client care a venit cu benzina din Viena pana in Oradea, nu s-a distrus nimic. Scoate ce ai in rezervor cu ajutorul unei pompe electrice, pune un filtru nou de combustibil, binenteles cu ajutorul unui mecanic si dupa ce aerisesti instalatia complet dai o cheie si scrie-ne daca merge.
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Noi 2012
  14. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Pune si un tester pe masina si vezi ce erori apar ! Doamne fereste tare mi-e ca ai busit unul sau mai multe injectoare sau pompa tandem :(
     
  15. bombardelu 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI, 2008
    Primul lucru care l-am facut a fost sa scot tot din rezervor, sa curat si sa aerisesc sitemul de alimentare si sa schimb filtrul de combustibil. Am pus motorina buna si am incercat sa o pornesc. A pornit f. greu, aproape consumasem bateria. In momentul in care temperatura a ajuns la 50 C motorul s-a oprit. Nu a mai vrut sa porneasca la cheie.
    Si continua simptomele, nu vrea sa porneasca, am reusit sa o pornesc tractata, dar cand temperatura motorului depaseste 50 C se opreste motorul si in mers.
     
  16. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Daca mai exista benzina in sistem face presiune pe masura cum creste temperatura si se opreste ,trebuie amorsat tot sistemul din rampa centrala,adica tot ce este in chiuloasa, la pd rampa este insasi chiuloasa,care se incalzeste in cateva clipe si benzina se lichefiaza astfel pompele au numai combustibil gazos.
    Eu cu ajutorul unei pompe electrice de combustibil aerisesc sistemul,nu este nici primul si cred ca nici ultimul care a patit asta si scapa fara probleme.
     
    Ultima editare: 3 Dec 2012
  17. bombardelu 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI, 2008
    Am scos rampa de injectie si injectoarele, apoi am suflat cu un compresor tot ce mai era in rampa si pe circuitul de alimentare, apoi am montat alta pompa tandem (pe care o mi-a dat-o un prieten sa fac proba ca banuiam ca s-a dus pompa initial), am pus la loc injectoarele, am umplut filtrul cu motorina... Si dupa toate astea tot se opreste motorul la cald si nu mai porneste.
    Am vb si cu cei de la TDS si cu cei de la MotorDiesel si ambii au spus ca injectoarele PD pica in momentul in care intra benzina in ele!
    O sa le demontez si sa le duc la tester... Acum ma rog sa fie doar injectoarele, nu si supapele sau mai stiu eu ce!
     
    Ultima editare: 3 Dec 2012
  18. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Sant cateva lucruri pe care nu reusesc sa le inteleg ,dar nu mai insist.Un singur lucru ma pune pe ganduri, daca motorul porneste si merge bine pana la 50 de grade,atunci tin sa cred ca injectoarele si supapele din chiuloasa sant bune,dar ma rog totul este posibil.
     
  19. bombardelu 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI, 2008
    Problema s-a rezolvat. Instalatia trebuia amorsata, deoarece tragea aer din rezervor. Acum merge Ok si nu a avut de suferit nici un injector.
    Multumiri baietilor de la MotorDiesel!
     
  20. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Norocosule ! Bravo , ma bucur ca ai scapat fara probleme majore !
     

Distribuie pagina asta