1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A4 B5 - probleme - schimbare kit - ce cumparam - etc.

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de daniel_, 13 Ian 2009.

  1. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Blocul motor in spate este murdar cu ulei de la egr pe care o sa-l schimb saptamana asta cu altul nou.'
    Cu doua saptamani in urma s-a rezolvat garnitura de chiulasa iar totodata mecanicul nu mi-a spus nimic ca ar curge pompa tandem sau capac culbutori.
    Volanta nu este blocata , se poate misca stanga dreapta tinand de acel pin , se misca in jur de 1cm nu mai retin exact..

    O sa revin cu detalii dupa mai multi km.
     
  2. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Hotaraste te. spuneai ca volanta nu se misca, acum se misca:)
    De la EGR nu poate ajunge ulei in cutie{uleiul din carcasa e din alta parte}
    La montare mecanicul a trebuit sa respecte tot ce iti atasez in documentul asta, DACA a gresit un pas a muncit degeaba.
     
  3. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Eu ma refeream ca nu misca (nu bate) in prima instanta. :detective2:

    La asta ma refeream ca nu misca.



    Dar stanga dreapta merge :) deci nu e blocata..
     
  4. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Ok, am inteles altceva dupa cum te ai exprimat tu!!
    Prima impresie dupa"spalare"??
     
  5. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Prima impresie este impresionanta nu mai patineaza. Daca in urmatorii 500km nu patineaza va ramane asa cum este pana va incepe sa bata volanta.
     
  6. sebacsg 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 Avant , 1,9 tdi , AHH , 2001
    Pana la urma ,la problema mea din postarea 578 , cred ca am gasit rezolvarea. Am schimbat din nou senzorul de temperatura , care l-am schimbat acum cateva luni , doar ca se pare ca piesele noi nu mai prezinta garantie.Ma mira faptul ca a cazut asa repede,de aceea nici nu l-am luat primul in considerare + faptul ca problema a inceput imediat dupa schimbarea setului ambreiaj. Acum masina deocamdata porneste la sfert,nu a mai facut probleme.Sper sa fie doar asta si poate asta va rezolva si la altii problema.
     
  7. gtincu 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B5.5 Avant 1.9 TDI AJM 2000
    Salut,
    Dupa o vreme de la schimbarea kitului complet ambreiaj volanta, din cauza tremuratului la plecare la cald, a aparut din cand in cand un tremurat la plecare indiferent de motor cald sau rece si nu mereu. Tremuratul nu e la fel ca atunci cand era volanta uzata dar neplacut oricum.
     
  8. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Verifica tampoane motor/cutie!
     
  9. Adelin2042

    Adelin2042 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2017
    Locație:
    Rm. Vâlcea
    Masina:
    Audi A4 b5 Sedan, 1.6 AHL , 1999
    Salut !
    1.Stie cineva daca audi a4 b5, 1.6 AHL (74 kw), an 1998, are ambreiaj cu masa dubla ?
    2. Cand schimb viteza se simte o smucitura iar in treptele 2 si 3 intra putin mai greu cand e rece . Sa fie din ambreiaj ?
     
  10. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Salut.
    1. Volanta masa simpla
    2. Eu la toate masinile pe care le-am condus la rece intra mai greu in viteza ca si la cald. Deci e oarecum normal pana se incalzeste. Dar nu sa smuceasca..in ce caz iti smuceste masina?
     
  11. Adelin2042

    Adelin2042 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2017
    Locație:
    Rm. Vâlcea
    Masina:
    Audi A4 b5 Sedan, 1.6 AHL , 1999
    De exemplu, cand este in viteza turata pe la 3000 si iau piciorul mai brusc de pe acceleratie ; cand turez mai tare (3-4000rpm) si calc ambreiajul sa schimb viteza . Si inca ceva, se cam misca maneta de viteze in sarcină. Merci pentru raspuns, imi era teama ca e cu masa dubla si bag o gramada de bani in ea.
     
    Razvan talpos apreciază asta.
  12. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Daca se misca schimbatorul in sarcina in fata-spate verifica tampoanele cutiei bine ar fi si la motor. Iar daca nu scapi de smucituri umblii la ambreiaj volanta..

    Mai asteapta raspunsurile si altor colegi dar intre timp mergi la mecanic si vezi ce iti zice.
     
  13. Adelin2042

    Adelin2042 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2017
    Locație:
    Rm. Vâlcea
    Masina:
    Audi A4 b5 Sedan, 1.6 AHL , 1999
    Mersi frumos. Mecanicul mi-a spus ca tampoanele ar fi bune, dar na, cine stie...mai astept pareri ale colegilor. Seara buna !
     
  14. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Schimba mecanicul! Un mecanic bun stie cum sa verifice tampoanele! Sunt 90% sigur ca cel putin 2 tampoane din 3 de la cutie sunt praf... iar la motor tii praf tamponul frontal, cel dinspre radiator. Apoi poti sa te gandesti la ambreiaj. Bafta si sarbatori fericite!
     
  15. Adelin2042

    Adelin2042 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2017
    Locație:
    Rm. Vâlcea
    Masina:
    Audi A4 b5 Sedan, 1.6 AHL , 1999
    Multumesc pentru sfat şi sarbatori fericite !
     
    TalosCosmin și coco_catalin apreciază asta.
  16. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Intrebare cat de greu se schimba un cilindru receptor de ambreiaj?
    Din cate se pare pierd lichid de frana pe acolo.

    Din schema si manual :se trage lichidul din rezervorul de frana sub nivelul circuitului de ambreiaj,se destrange un surub de la conducta de frana,surubul de fixare a cilindrului receptor,apoi totul in ordine inversa ,in final se aeriseste sistemul?

    Sa inteleg ca nu necesita cutia dta jos?!
    Cine a mai facut operatiunea sa-mi spuna si mie.Merci.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Iulian, ai 2 cilindri, master si slave. Care esti interesat sa il inlocuiesti ?
     
  18. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Cel de pe cutie-cilindru receptor se spune si in romana :) (nu stiu de master si slave)
    Nr4 vine pe cutie de asta intrebam.
     
    Ultima editare: 19 Iul 2018
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  20. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Merci,se aseamana cu ce am eu,diferenta este la imbinarea conductei de frana prinderea este diferita dupa 1996,in primul tutorial pare sa il fi scos exact pe unde as vrea eu sa il scot prin dreptul vasului de expansiune.

    cilindru_recept.png
     
    audi66 apreciază asta.

Distribuie pagina asta