1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A4 B5 - probleme - schimbare kit - ce cumparam - etc.

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de daniel_, 13 Ian 2009.

  1. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Eu am auzit o idiotenie de la un prieten cum ca el a pus volanta simpla pe ambreiaj de masa dubla si tot ii batea volanta.
    Intrebarea mea : esti sigur ca a schimbat volanta? Sunt volante care bat la cald iar la rece nu. Sau invers.. Eu "idiotenia" de mai sus n-am mai auzit-o da nici nu ma bazez pe om. Da jos cutia si vezi care-i problema.
     
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Probabil problema e la kitul de ambreiaj. S-o fi dus placa, poate nu călca pe toată suprafață egal... Zgomotul poate fi de la disc, poate s-au dus arcurile din el sau poate e chiar ceva rupt. Trebuie demontat și văzut.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  3. MARIUS AUDI

    MARIUS AUDI 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2016
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant 1.9 TDI AJM 210hp stge 3 2001 A4 B5 Avant 1.9 TDI AHU 160hp stge 2 1998
    Pot pune aici le pagina un video cu zgomotu facut de ambreaj
     
  4. Adelin2042

    Adelin2042 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2017
    Locație:
    Rm. Vâlcea
    Masina:
    Audi A4 b5 Sedan, 1.6 AHL , 1999
    Salut ! M-am hotarat sa schimb kit-ul de ambreiaj la mașina. Am rămas surprins sa văd ca este cu masa dubla, fiind 1.6. Volanta are in diametru 230 mm iar Discul doar 210 mm, de ce aceasta diferența ? Pe net găsesc și varianta de kit cu disc de 210 si de 230mm. Ce sa cumpăr ? Mulțumesc !
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cumperi dupa seria de sasiu si atat.

    Ori, intai demontezi si dupa aia cumperi.
     
    Adelin2042 apreciază asta.
  6. Adelin2042

    Adelin2042 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2017
    Locație:
    Rm. Vâlcea
    Masina:
    Audi A4 b5 Sedan, 1.6 AHL , 1999
    Pai am demontat, tocmai de aia spun ca volanta are loc pentru disc de 230mm iar discul de îl avea mașina are 210mm.
     
  7. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Dacă e și volanta defecta, încearcă sa iei un kit complet, sa vina în acceasi cutie volanta+kit, și va avea dimensiunea gândită de fabricant. Altfel e mai complicat. Poți întreba și la piese auto sa vezi ce vine pe seria ta de caroserie.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  8. Adelin2042

    Adelin2042 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2017
    Locație:
    Rm. Vâlcea
    Masina:
    Audi A4 b5 Sedan, 1.6 AHL , 1999
    Volanta avea jocul “radial”(sper sa-i zic bine) de 6 cm și am luat alta din dezmembrări cu joc de 2 cm care pare chiar ok. Noua e 1300 de lei, eu am luat-o cu 200. In caz ca nu e ok îmi asum banii pierduți și asta e. Mâine merg sa întreb de kit de ambreiaj la piese auto sa văd ce rezolv. In cazul in care mașina are din fabrica disc de 210 mm și eu ii pun de 230 ( cât volanta) este vreo problema ?
     
  9. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Mi-e greu sa cred ca o volanta de 1.6 e 1300lei. Unde ai întrebat cred ca era adaos cam mare. Cred ca ai putea pune disc de 230 dacă placa e tot pentru acel disc și călca complet fără sa frece ceva. Vezi ce disc a rulat înainte pe volanta sa nu aibă șanțuri. Ambreiajul e cumva comun cu motoarele de 1.8T în 5 trepte? Poate alea sunt de 230.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  10. Adelin2042

    Adelin2042 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2017
    Locație:
    Rm. Vâlcea
    Masina:
    Audi A4 b5 Sedan, 1.6 AHL , 1999
    Este 1400 lei volanta pe Autokarma. Nu stiu sigur daca este ambreiajul comun, dar volanta pe care am cumparat-o are toata suprafata uzata (adica a avut disc de 230mm). Imi vine kit-ul de ambreiaj pe la ora 16, am comandat dupa serie. Mie nu mi-a venit sa cred ca un 1.6 are masa dubla, dar ce sa facem .. :))
     
  11. Adelin2042

    Adelin2042 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2017
    Locație:
    Rm. Vâlcea
    Masina:
    Audi A4 b5 Sedan, 1.6 AHL , 1999
    M-am uitat acum si ai dreptate, e aceeasi volanta cu 1.8/ 1.8T .
     
  12. Tony_Montana

    Tony_Montana 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2018
    Locație:
    Valu Lui Traian
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9 Tdi Ajm An Fabricatie 2000
    Salutare , si eu am o mica problema cu intratul in viteza 1 si o mica trepidatie la plecarea de pe loc . Tin sa mentionez ca masina are 400.000 de mii de kilometri si din 2006 de cand am masina nu am schimbat niciodata Ambreiajul la masina.
    Mai enervant este faptul ca in mers pe la viteza de 50 de kilometri /pe ora se aude ca un fel de Suerat in fata la motor , dar cand accelerez zgomotul parca dispare . Tin sa mentionez ca scutul de protectie de sub masina nu este foarte bine prins fiind uzat . Oare asta o fi cauza zgomotului ciudat ? Sau o fi vreo defectiune la cutia de viteze ?
     
    Ultima editare: 3 Iun 2019
  13. McB5

    McB5 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi a4,1.9Tdi,2000
    Salut! Am si eu o intrebare pentru cine are putin timp de o explicație. Am un a4 b5 ajm, iar dupa ce a început sa-mi patineze ambreiajul in treapta a 5 a nu am mai asteptat si am schimbat kitul complet plus volanta pe Luk la 250.000 km. Inainte sa schimb ambreiajul pedala era tare si prindea destul de sus, dar asa a fost dintotdeaua.Masina o am de 4 ani de la 175.000 km. Dupa ce a fost schimbat ambreiajul, dupa ce s-a format putin pedala, cam dupa 1000 km, pedala a ramas mai moale, dar prinde destul de sus, cam ca inainte sa fie schimbat ambreiajul.e normal? Nu ar trebui sa prinda mai jos si sa fie mai tare? E posibil sa fie asa pedala la modelul asta de masina? Multumesc anticipat!
     
  14. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    Dacă ambreiajul nu patineaza și îți intra ușor in viteze plus marșarier dai pace, așa merge bine
     
  15. McB5

    McB5 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi a4,1.9Tdi,2000
    Functioneaza bine ambreiajul, nu e problema, doar ca prinde sus, atata tot
     
  16. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Exact asa se manifesta si la mine , am schimbat ambreiajul pe la 268.000 si a prins tot sus ca cel vechi. Am soft pe masina si am ajuns la 305.xxx km si nu patineaza totul e ok. Nu iti fa griji daca totul e ok la schimbatul vitezelor.
     
  17. McB5

    McB5 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi a4,1.9Tdi,2000
    Bun! Mersi mult de raspuns! Nu imi fac griji, numai ma intrebam daca e se poate face cev ain privința asta, gen aerisit, ori pur si simplu asa e ambreiajul la masina asta
     
  18. Tony_Montana

    Tony_Montana 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2018
    Locație:
    Valu Lui Traian
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9 Tdi Ajm An Fabricatie 2000
    Salut , stie cineva la cati kilometri se schimba kitul de ambreiaj ? Masina mea are 400000 de kilometri reali si nu am schimbat niciodata kitul de ambreiaj.
    Trepideaza ca dracu la plecarea de pe loc ,trepideaza si bord si volan . Cred ca Plecarile cu scartait de roti m-au ajuns din urma .Un destept de la un servis auto i-am spus despre aceasta problema si mi-a recomandat sa schimb tampoanele de la motor , lucru pe care l-am si facut . Dar Trepidatiile nu au disparut cum ar fi fost normal ci din contra s-au intensificat.
    Daca trebuie schimbat Kitul de Ambreiaj ce se monteaza pe 1,9 Tdi Ajm 116 Cai ? Luke Sau Sachs ?
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se schimba cand se defecteaza si se monteaza un nou ambreiaj in functie de ce ai pe masina dupa ce demontezi. Nu ai citit nimic pe forum despre problema asta. Citeste toate topicurile din toate ariile despre ambreiaj la motoare diesel (si nu numai).
     
  20. Ion ionm 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    A4 1.9 2000
    Buna ziua,
    Îmi poate spune cineva vorbind de masina din profil un A4 B5 1.9 tdi cod motor AHH cu 300.000 km daca rulmentul de presiune este la fel si identic indiferent de ambreiajul montat adica este la fel si la ambreiaj cu masa simpla sau cu masa dubla ? Am făcut conversia ambreiajului de la masa dubla la masa simpla și am probleme cu rulmentul de presiune. Nu găsesc rulment pentru masa simpla. Pot comanda rulment de masa dubla pentru a monta pe masa simpla ? Multumesc.
     

Distribuie pagina asta