1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de al1n, 6 Ian 2009.

  1. punkkid 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    Câmpina
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI MT 2008
    Zgomot ambreiaj A5 - cauze si rezolvari

    Am un Audi A5 3.0 TDI MT cu 47 000 km si are urmatoarea problema: atunci cand apas pe ambreiaj la turatii ridicate, se aude un fel de 'vuummm'. Nu scartait, ci un sunet destul de gros, asemanator cu cel al motorului, dar ceva mai gros. De asemenea, si cand e scoasa din viteza si o turez pe la 3000 - 3500 si apas ambreiajul in timpul asta, se aude acelasi zgomot cat timp tin apasat pe ambreiaj. De asemenea, se simt vibratii in schimbator si se misca cand trec peste gropi etc. Am fost la service autorizat VW/Audi si am primit raspunsul ca totul este normal! Vreau sa intreb daca chiar este normal?? Nu am mai vazut la nici o masina zgomot la apasare pe ambreiaj. Mentionez ca masina inca e in garantie.
     
  2. coexist 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7 3.0 Tdi quattro
    Eu am aceeasi masina si iti spun ca nu este normal. Nu se aude absolut nici un zgomot. Mie mi-e scarba de jegosii care reprezinta Audi in Romania ca daca te duci cu o problema la ei spun ca asa este normal. Nu mai trec pe acolo never ever.
     
  3. punkkid 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    Câmpina
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI MT 2008
    De asemenea, cand tin volanul la maxim stanga sau dreapta se aude in scartait.. un fel de 'whine' destul de deranjant. Pentru acesta am primit raspunsul ca este normal... De asemena, am si vibratia in volan la viteze de 110 - care tot asa, mi-a zis de la service ca ma duce cu alt audi si face la fel -- asa vibreaza volan la audi A5 :)) Mentionez ca nu am fost la Porsche Romania, ci la Cardinal.
     
  4. coexist 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7 3.0 Tdi quattro
    Ce jante ai?
     
  5. punkkid 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    Câmpina
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI MT 2008
    De 18". Le-am echilibrat de 2 ori si la fel.. Am tot urmarit pe forumuri din SUA problemacu trepidatiile, astia vorbeau de schimbarea bratelor inferioare de la rotile fata. http://blogs.insideline.com/roadtests/2009/07/2009-audi-a4-and-s5-steering-vibration-wrap-up.html
    M-am dus la ei cu numarul pieselor si au zis ca asteapta raspuns de la porsche romania. Oricum, vibratiile se simt doar pe anumite drumuri doar intre 110-125 aprox. De ex se simt langa Baicoi dar nu pe podurile de la intrare in Bucuresti. Pe mine mai mult ma deranjeaza zgomotul la ambreiaj si cum se misca schimbatorul ciudat. Am observat si un tremur in masina la relanti la turatii de 650 .. Cand dau drumul mai tare la aer si ajunge pe la 900-1000 nu se mai simte. Nici nu stiu ce sa zic.. Ei zic ca totul e normal, desi la nici o alta masina nu am avut asemenea "simptome". Ma ales la 1 an vechime si 47 000 km :O
     
  6. coexist 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7 3.0 Tdi quattro
    Te-amintrebat pt ca si eu aveam vibratii intre vitezele mentionate de tine. Eu am pe 19. Dar mie mi s-a parut ca daca este f curata roata pe interior nu ar mai face asa. Dar se pare totusi ca este o problema comuna. O sa schimb si eu la un moment dat bratele astea si o sa vad. Deocamdata schimb bara stabilizatoare si 2 bielete antiruliu. Ca scartaie pe spate la denivelari si dobitocu ala de la Audi mi-a zis ca nu are legatur cu suspensia ci cu un punct de sudura. Asta fara sa ridice masina pe rampa.
     
    Ultima editare: 28 Oct 2009
  7. punkkid 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    Câmpina
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI MT 2008
    Adica la tine s-au rezolvat curatand janta pe interior?
     
  8. Mihai_dmg

    Mihai_dmg Silver Member

    Înscris:
    16 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 ,1.9 TDI AWX, 2002
    Sa le luam pe rand:
    1. "vuumul" de obicei vine cand apesi ambreiajul si nu ai luat inca piciorul cat trebuie dupa acceleratie. incearca sa iei complet piciorul dupa acceleratie cand apesi ambreiajul. Daca din gresala ti apasata acceleratia cand deja ai apasat ambreiajul pana jos masina se tureaza mai repede. Daca e sa fie asa nu e nicio problema tehnica, asa se intampla si la dacie pana la ferrari sa zic.
    2. Problema cu schimbator sa terpideze o am si eu, asta se intampla cand masina e subturata sau cand nu ai luat complet piciorul dupa ambreiaj si o turezi. Incearca sa vezi unde "tine" ambreiajul.
    3. Treaba cand iei la stanga de volan si scartie o am si eu :)) dar nu scartie rotile ci volanul e foarte ciudat, asta se intampla cand am o viteza mica la viteza mare numai face. O sa ma duc curand la un mecanic foarte bun si o sa il intreb si revin cu raspunsurile.
    Imi cer scuze pentru raspunsurile mele de amator, din punctul meu de vedere cred ca astea ar fi explicatiile. Imi cer scuze daca am suparat pe cineva. Bafta tuturor si multi km fara incidente.
     
  9. coexist 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7 3.0 Tdi quattro
    Mie mi s-a parut ca nu ar mai face cand e curata. Eu am jantele alea pe 19 in forma de y si se murdaresc extrem de repede pe interior.
     
  10. Mihai_dmg

    Mihai_dmg Silver Member

    Înscris:
    16 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 ,1.9 TDI AWX, 2002
    NU are treaba daca se murdaresc jantele pe interior. Numai in cazul in care franezi si sunt duse placute iti scartie. Dar daca rulezi si ele sunt murdare nu are nicio legatura. Janta se prinde uniform pe ax, deci nu ar fi o problema. Tocmai ce am incercat sa schimb jantele si una era nedasfacuta din fabrica :| si nu vroia sa iasa deloc. A trebuit sa o dau jos cu degripant si sa ma chinui o ora.
     
  11. punkkid 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    Câmpina
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI MT 2008
    Ideea cu schimbatorul este urmatoarea: vibreaza tot timpul, si chiar si cand merg cu 110 km/h in viteza a 6-a si iau mana de pe el, il vad cateodata cum se misca fizic in toate directiile. Miscarile sunt mai violente cand trec peste gropi.
     
  12. coexist 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7 3.0 Tdi quattro
    Eu zic ca daca se murdaresc jantele pe interior nu mai sunt echilibrate ca lumea deci toate sansele sa faca asa. Aia la vulcanizare pun 20-30g sa echilibreze janta cum trebuie,da? Si pun intr-un singur loc. Tu cand mergi cu masina prin tara asta de *****, mai alea toamna si iarna, de la apa si praf se pune noroi pe interior. Crezi ca ala nu afecteaza echilibrul jantei? Este cat se poate de logic ca da. Iar in legatura cu vibratul schimbatorului eu iti spun ca la mine nu are absolut nici un joc la nici o viteza. Inclusiv cand stau peloc. Eu inclin sa cred ca sunt tampoanele de la cutie.
     
  13. punkkid 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    Câmpina
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI MT 2008
    Ok ms de raspuns. O sa trec vineri iar pe la service sa le mai zic o data tot ce ma deranjeaza :P
     
  14. Mihai_dmg

    Mihai_dmg Silver Member

    Înscris:
    16 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 ,1.9 TDI AWX, 2002
    Dar nu ma refeream la echilibrul. Ai dreptate cu echilibrul, dar chestia este ca omului ii scartie. Ce tine de schimbator daca iti sare asa rau tot pe ideea cu tampoanele de la cutie merg si eu.
     
  15. Mihai_dmg

    Mihai_dmg Silver Member

    Înscris:
    16 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 ,1.9 TDI AWX, 2002
    Daca nu rezolvi nimic cu jantele, treci totusi pe la un mecanic sa verifice cureaua de la servodirectie. E posibil sa se fi rup vreo fasie din ea si sa iti faca asa. Dupa cum am zis, nu sunt expert sau cine stie ce priceput, eu iti spun din alte cazuri prin care am mai trecut. Incerc doar sa iti dau doar cateva idei cu ce ar putea fi. Si pe viitor sfatul meu ar fi sa iti cauti un mecanic priceput, cei de la reprezentante sunt foarte nesimtiti.
     
  16. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Atat la A4 cat si la A5 exista o usoara miscare a schimbatorului de viteza mai ales dupa ce iei piciorul de pe acceleratie(cand esti in mers);respectiva miscare de care zic si e normala e destul de "fina"(se misca cativa mm).
    Zgomotul volanului la capat de cursa e normal; si aici depinde cat de tare se aude,cel mai bine e sa faci comparatie cu una din showroom.Daca esti f atent rotirea volanului face un usor zgomot datorita presiunii ce se creeaza in caseta de directie.
     
  17. Mihai_dmg

    Mihai_dmg Silver Member

    Înscris:
    16 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 ,1.9 TDI AWX, 2002
    Si mie mi se misca schimbatorul doar cativa mm cand iau dupa acceleratie piciorul, dar nu mi se misca asa rau la gropi sau la o anumita viteza sa-mi terpideze, numai in cazul cand e subturata si terpideaza toata masina.
     
  18. punkkid 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    Câmpina
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI MT 2008
    Ms de reply-uri :) O sa fac un video intr-o zi sa vedeti exact despre ce este vorba :)
     
  19. cosminm

    cosminm 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 3.0 V6
    du-te sa-ti verifici tampoanele de la motor si cutie...si mie imi facea figuri schimbatorul si la fel vibra masina la turatie mica si era de la tamponul central de la motor... in plus, de fiecare data cand ii dadeam mai tare din a-ntaia intr-a doua... facea un mare bum...lovea motorul/cutia/trasmisia ceva pe acolo ca se miscau toate :)
     
  20. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Si eu am mai auzit de tampoanele de la motor ca ar pica destul de des, deci ar fi printre primele lucruri care ar trebui sa le verifici. Si un sfat.....daca masina este in garantie, stai pe capul lor pana iti rezolva problema. De multe ori ii doare fix in ......., daca nu insisti. Eventual ameninta-i si cu OPC-ul....sa vezi ce amabili devin dintr-o data :)
     

Distribuie pagina asta