1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de al1n, 6 Ian 2009.

  1. punkkid 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    Campina
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI MT 2008
    Update: Am fost azi sa vad masina, zgomotul este exact la fel! Consultantul de service a zis ca nu stie ce sa mai faca la masina si abia luni o mai duce la porsche romania sa mai auda si ei o data zgomotul. Mi-au spus ca nu exista update la mmi pentru masina mea cu versiune 3250. Sunt foarte dezamagit. :|
     
  2. punkkid 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    Campina
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI MT 2008
    Are cineva alte idei de la ce alte componente ar putea veni zgomotul? (La debraiere la turatii peste 2000-3000 ture se aude un huruit, mai accentuat cand e motorul cald). Cei de la service sunt relativ clueless.
     
  3. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacau/Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Eu ma gandesc ca ar putea fi suportul cutie sau motor; cand inchizi motorul oprirea se face lin?
     
  4. punkkid 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    Campina
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI MT 2008
    Da, oprirea e relativ ok cam ca si alte masini diesel care le-am mai condus. Concluzia intr-un fel este urmatoarea: am vorbit cu un tehnician de la PBN care mi-a spus ca atunci cand a decuplat turbina masina nu mai facea zgomotul asta. Si ca zgomotul se datoreaza faptului ca atunci cand apesi pedala de ambreiaj se decupleaza turbina si eu aud fluxul de aer prin ea, insa este zgomot normal la toate masinile 3.0 TDI cu cutie manuala, si ca mi-ar demonstra dar nu are nici una in apropiere. Apoi, consultantul de service mi-a spus ca trebuie sa platesc 1800 lei pentru placa de presiune si disc de ambreiaj, deoarece nu erau sursa problemei (??) sau mi le monteaza GRATUIT pe cele vechi. Le-am zis ca le platesc, dar ca vreau piesele inapoi. Mi-au spus ca nu imi dau piesele, deoarece pretul de 1800 RON este 1/2 din pretul normal de 4000 lei pentru cele 2 componente, pret la care se ajunge daca ei iau piesele mele vechi inapoi. A inceput apoi sa-mi zica ca ce fac ei la Porsche, un fel de program de reciclare prin care clientii isi iau piesele la jumatate de pret, este benefic pentru client. Totul mi se pare foarte suspect si am cam ajuns la limita rabdarii cu dealerii Porsche :-s
     
  5. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacau/Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Chestia asta cu ambreiajul la schimb am mai auzit-o si cred ca e adevarata. Mie mi-au schimbat cilindru receptor la ambreiaj fiindca imi scartaia pedala de ambreiaj uneori,sursa zgomotului nefiind acesta, mi l-au pus la loc pe cel vechi. Schimbatul acestuia nu a necisitat multa munca durand sub 10 minute. Eu unul nu as mai da jos cutia inca o data jos. Pana la urma daca iti pune vechea placa de presiune de unde sa-ti dai seama ca sunt ale tale? Faptul ca ei nu au stiut sa faca constatarea bine te mai pune inca o data sa mai stai fara masina ceea ce nu e ok. Faptul ca ti-au schimbat pe garantie ansamblele de care ai vorbit arata ca ne indreptam intr-o directie cat de cat normala. Asta ca sa vedem sfertul de pahar plin.;)
     
  6. punkkid 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    Campina
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI MT 2008
    Au zis ca le schimba pe garantie si le-au schimbat, insa acum ma pun sa le platesc :D
     
  7. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    E adevarata chestia cu reducerea. Ambreiajul meu costa 1800 lei, dar l-am cumparat de la ei cu 350 lei :scared2: pentru ca am oferit piesa la schimb :)
     
  8. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacau/Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Dar nu ai semnat nimic ca vei plati tu daca nu e sursa problemei. Deci poti spune "bine pa".
     
  9. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    Despre ce zgomot normal la toate 3.0 tdi cu manuala vorbesc aia?Auzi fluxul de aer din turbina?:) Eu NU aud nimic cand calc ambreiajul! E un fel de as justifica incompetenta,parerea mea e sa nu platesti nimic si sa-ti dea masina inapoi cu discul si placa ta daca simptomele sunt la fel! Daca iti schimbau motorul,ce faceai,plateai? E bataie sau huruit,de rulmentul de presiune au pomenit ceva,in cazul huruitului? Daca e bataie pot sa fie suportii motor sau cutie! In fine,trista situatie!:(
     
  10. audi A4

    audi A4 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 , 1.9 TDI PD, S Line
    salutare

    Imi pare tare rau sa aud ca se intimpla asa ceva cu o masina model nou !!!...care ar fi trebuit sa ne rupa gura si sa ne dea peste nas noua posesorilor de modele mai vechi !!!!!.....Si totusi cred ca ar fi trebuit sa le pui cheile pe masa sa sa ii pui sa iti dea banii inapoi !!!....sa nu accepti sa ai atitea probleme in perioada de garantie !!!!....si sa ii mai dai si in judecata pe jegosii astia de romani ....asa zis dealeri !!!....sa-ti mai dea si despagubiri pe deasupra !!!!...
    .....mai bine iti iei una second hand care deja si-a facut "rodajul"!!!
    ....cu respect ....sper sa o scoti la capat cu nesimtitii aia.

    Bafta
     
  11. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacau/Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Ti-au rezolvat problema?
     
  12. punkkid 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    Campina
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI MT 2008
    Nu au rezolvat nimic. In plus, masina nu mai e in garantie de 2 zile :)) Am platit pana la urma kitul de ambreiaj, am zis daca tot era montat nu avea sens sa mi-l puna la loc pe cel vechi (cine stie daca nu cumva puneau alt kit stricat :-s ). Pana la urma m-am plictisit sa stea masina in service si am zis ca asta e. Poate o sa am mai mult noroc la urmatoarea :)) Si inca o problema: iar nu mai merge sistemul keyless, asta dupa ce tocmai au schimbat un senzor acum 2 saptamani. Daca nu imi rezolva tot pe garantie le fac scandal, avand in vedere ca masina a stat si la ei in curte o luna si o saptamana.
    Pe oricine am intrebat de zgomot, raspunsul a fost acelasi: zgomot de la rulmentul de presiune, care insa a fost schimbat la Cardinal in noiembrie, si nu a facut nici o diferenta (in consecinta, cei de la Porsche nu au mai schimbat rulmentul de presiune). O teorie a conspiratiei ar fi ca cei de la Cardinal de fapt nu au schimbat nimic :)). In plus, am luat in considerare si ideea ca as fi eu tampit si aud un zgomot care de fapt e normal. Pe factura de primire a masinii scrie urmatorul lucru la observatie: "Zgomotul este considerat normal. Masina ramane sub observatie si in caz de intensificare se recomanda revenirea in service la noi". In plus, am fost sunat de un tehnician de la PBN care mi-a spus, parand foarte sincer, ca zgomotul este de la turbina; el a zis ca atunci cand a decuplat turbina, zgomotul la apasarea ambreiajului a disparut! Eu l-am intrebat daca la cutie automata se aude la fel. Mi-a raspuns sec ca nu, deoarece nu are ambreiaj :))) :)). Mi se pare foarte suspect, deoarece nu se aude decat in habitaclu; in plus, se aude, progresiv mai tare, cu cat apas mai tare pe ambreiaj. Nu stiu ce sa mai cred. M-am saturat de incompetenta service-urilor 'autorizate' de la noi, si faptul ca dupa o luna, raspunsul cu care au venit este ca totul e normal ; mi se pare scandalos. Insa m-am gandit ca nu mai merita sa imi fac nervi si sa pierd timpul cu ei, si cu asta basta :)) E clar ca sunt incompetenti si nu isi dau seama de unde vine zgomotul, asa ca au luat 'the easy way out'. Mentionez ca ce mi-au spus nu este raspunsul dealerului, ci raspunsul oficial al Porsche Romania.
     
  13. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacau/Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Imi pare rau pt ce ai patit; eu unul nu le-as fi dat nici un ban pt kitul de ambreiaj,dar probabil ai vrut sa termini cu panarama asta si te inteleg. Atata timp cat tu ai semnalat o problema cand masina era in garantie si nu s-a rezolvat, nu conteaza ca tie ti-a iesit masina din garantie. Intreb si eu ceva f logic: daca acel zgomot e normal de ce s-au mai apucat de schimbat atatea piese? Suna a incompetenta maxima. Daca eu ma duc si spun ca se aude motorul cand accelerez imi vor desface motorul si imi vor spune apoi ca e normal sunetul? Este f posibil ca acel rulment sa nu fi fost schimbat de cei de la Cardinal,doar traim in Romania. Ti-au inregistrat zgomotul respectiv si l-au trimis si celor de la fabrica?
    Iti recomand sa dai mail in Germania si sa ceri raspunsul lor direct nu al celor de la Porsche. service@audi.de
     
  14. punkkid 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    Campina
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI MT 2008
    Dar am trimis mail la Audi AG la adresa respectiva acum cateva saptamani. Raspunsul l-am primit de la un reprezentant Porsche Romania, care m-a asigurat ca PBV knows best :))
     
  15. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacau/Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Mai poti trimite o data mail cu situatia actuala, cu toate ca e posibil sa-ti raspunda cineva de la Porsche care va media situatia...
     
  16. punkkid 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    Campina
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI MT 2008
    O scurta intrebare: Cum deschizi motorul, in partea stanga sus, daca dai jos un panou de plastic dai peste un fel de cutie care are o sita deasupra. Cutia se contiuna cu o gaura unde se vede un ventilator. Aici cumva trebuie sa stea filtrul de polen??
     
  17. punkkid 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    Campina
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI MT 2008
    Update masina: Cat timp a stat in service o luna, mi-au spus ca au schimbat si un senzor keyless, deoarece am reclamat o problema.. Cu toate acestea, o saptamana ma tarziu (spre 9-10 martie) iar a inceput sa nu mai functioneze. Am sunat pe 16 martie sa ma programez (masina avea garantie pana pe 14) si pe 18-19 am fost iar la PBV. Se pare ca intrase aer in senzorul din manerul stang - au zis ca il schimba pe garantie, desi ar trebui sa fiu foarte recunoscator ca imi fac ei asa un mare favor. Chiar mi-au expus teoria ca as fi desfacut eu manerul si cumva l-am rupt, astfel intrand aer in ansamblul din interior. L-au schimbat, am multumit, am semnat de primire masina si am plecat. Mergea ok acum :D Cu toate astea, acum 2 zile am fost sunat de consultantul de service - trebuie sa ma intorc sa platesc senzoul, ca s-a produs o greseala si nu intra in incidenta garantiei. Chiar mi-a spus ca daca nu il platesc eu, va trebui sa scoata bani chiar el - consultantul de service - pentru acel senzor.
     
  18. Tibanu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    BMW 320 e46
    Cat costa ?
     
  19. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacau/Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Cum adica senzorul nu intra sub incidenta garantiei? E consumabil, a fost utilizare necorespuzatoare:keule:? Eu zic sa le spui ca te-ai saturat de incompetenta lor; tot ce se schimba pe garantie aflii dupa aia ca nu se mai schimba... Eu unul nu m-as mai duce pe la ei never ever. Sa-l plateasca el daca nu stie sa-si faca meseria, nu vad unde e problema.
     
  20. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    Mie mi-i i-au schimbat de 7(sapte) ori pina acum!!! Ultima, data,nu demult, masina era iesita din garantie,au schimbat si computerul de comanda al lor,fara sa platesc vreun leu!
     

Distribuie pagina asta